awwwwwww zielug!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 08:57 schreef HMaster-II het volgende:
Goe-moghhhh
Kom je net je nest uit, kan je op vogel-bevrijdings-vangst. Die stomme mussen komen via de gaskachel-pijp de woonkamer in.![]()
Das niet zo erg, maar er loopt hier ook nog een huispoesjh die er al 4 heeft gevangen.![]()
Nou de vijfde is vrijgelaten in de buitenlucht.
Zo nu gaat ik aan de [afbeelding] en dan op weg om een verbetering van mijn wedstrijdfoto's te maken..![]()
Mogguh Puckzzzquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
awwwwwww zielug!!
succes met je foto!
nog twee daagjes werken
mogguh trouwens
Ben je aan het solliciteren?quote:Op donderdag 21 juli 2005 09:29 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh
HGT: dus als ik het goed begrijp zijn jullie 2 moderators eigenlijk niet voldoende?
Hee, dat is een leuk idee!quote:
kom brengenquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:00 schreef Shark.Bait het volgende:
XILANTOFFFFFFFFFF!!!!
De swabs zijn binnen
yessah mastahquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 13:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
yessah mastah
ik test ff al je swabs voordat ik ze aflever
Ja hee hoiquote:Op donderdag 21 juli 2005 12:00 schreef Shark.Bait het volgende:
XILANTOFFFFFFFFFF!!!!
De swabs zijn binnen
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zit ik nog steeds in Polen, voor degenen die het interesseertEn ik heb ontdekt dat de AV4100 er met voorrang moet komen, want zo met de filmpjes van de Powershot S1 zijn de kaarten niet aan te slepen
Heb eergisteren gauw 768 MB bijgekocht, had al 3200 MB mee, en het is nog maar de vraag of het genoeg gaat zijn allemaal
Morgenavond ben ik weer thuis
Flitsie !!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens zit ik nog steeds in Polen, voor degenen die het interesseertEn ik heb ontdekt dat de AV4100 er met voorrang moet komen, want zo met de filmpjes van de Powershot S1 zijn de kaarten niet aan te slepen
Heb eergisteren gauw 768 MB bijgekocht, had al 3200 MB mee, en het is nog maar de vraag of het genoeg gaat zijn allemaal
Morgenavond ben ik weer thuis
Ja, lekker veel filmpjesquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:41 schreef pea4fun het volgende:
Hee flash! Veel filmpjes dus? En hoe zit het met foto's?
Ik heb ze, na een 6 weken wachten, sinds dinsdag ook binnen. Ik heb ze nog steeds niet gebruikt omdat iets zegt dat ik beter eens info zou opzoeken over hoe je ze nu eigenlijk best zo veilig mogelijk gebruiktquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hee hoi
Waar had je die besteld? Ik wacht ook al ruim een maand inmiddels
quote:
Hehe, zijn die sfeerimpressie fimpjes net zoiets als het raam is vuil?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, lekker veel filmpjes44 inmiddels. Veel van die filmpjes dat ik in de camera een beetje een sfeerimpressie geef en zo
en op dit moment 641 foto's. Zal wel rond de 700 uitkomen. Vandaag weinig spannends, ik heb me lekker verschanst in een weinig fotogeniek internetcafeetje
vanavond nog een bierfeestje ergens
en morgen vroeg de trein terug naar Utrecht. Maa ik heb eigenlijk nog mazzel dat de EOS thuisgebleven is, anders was er helemaal geen beginnen meer aan
Nee Zubrówka heb ik de hele week nog niet opquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Re het volgende:
:w fles lekker aan de wodka met gras?
Is het wat,dat Poolse bier?quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Zubrówka heb ik de hele week nog niet opwel bier
en ook wel bier
Oh en wat bier
quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]PUCKZZZIEEEE
![]()
De piwo is goed te drinken, zeer goed zelfs. Kost ook niks, een euro, 1,20 voor een halve liter. En het mooiste is: het wordt op iedere hoek van de straat verkochten ook op het platteland zit om de 200 meter (!!) wel een winkeltje wat ook zondag gewoon van 7 tot 22 uur open is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |