been there, done that ==> rampquote:Op woensdag 20 juli 2005 13:46 schreef fr.oosje het volgende:
contactlenzen?
Dit zit er naast de zoeker van mijn F100, volgens mij is dat voor mensen met ehm.. "oogproblemen"quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:20 schreef Shark.Bait het volgende:
Ow...bij mijn camera's zit er een diopter geval op...da's toch hetzelfde?
Klopt heeft Canon ook. Die hebben zelfs extra opzetstukkies voor minderzienden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:34 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dit zit er naast de zoeker van mijn F100, volgens mij is dat voor mensen met ehm.. "oogproblemen"
[afbeelding]
Zal wel niet op die pauper SLRs zitten waar RonaldV naar keekquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:43 schreef HMaster-II het volgende:
Klopt heeft Canon ook. Die hebben zelfs extra opzetstukkies voor minderzienden.
Hoeveel foto's heb je vandaag gemaakt?quote:
euhm...quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hoeveel foto's heb je vandaag gemaakt?
Nieuw forum? waar?quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:13 schreef dawg het volgende:
Hela.
Alweer een nieuw forum? Liep het niet lekker, die van Ouwesok?
Ik ben nieuwsgierig!quote:Op woensdag 20 juli 2005 20:49 schreef pea4fun het volgende:
Zo, ik heb eindelijk de foto's van afgelopen zondag uitgezocht. Zo gauw ik aan Merel heb gevraagd welke zij vindt dat ik mag posten laat ik wat zien![]()
Valt mee hoor, die van mij paste op 1 cdtjequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:06 schreef Icicle het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig!
Heb jij d'r ook al zoveel..? Ik ben nog wel even bezig met uitzoeken..
kom ik met mijn 6 CDs he-he en nog anderhalve avond om het te verwerken lolquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Valt mee hoor, die van mij paste op 1 cdtjeEn zoals gewoonlijk, hoe langer ik kijk, hoe meer ontevreden ik ben
![]()
Ik ben ook erg benieuwd naar jouw foto'sHeb jij je eigen ideeën uit kunnen werken? Ik heb het allemaal maar een beetje over me heen laten komen.
Bijna alle camera's hebben dat. Maar ik ken geen enkele camera die daarnaast met een tegengestelde cylinder overweg kan. Digicams kunnen hetzelfde truukje ook niet, maar beschikken over iets waarmee ik WEL overweg kan: een LCD schermpje.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Zal wel niet op die pauper SLRs zitten waar RonaldV naar keek
Bij mij gaat het net andersom. Hoe langer ik kijk, hoe tevredener ik wordquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:09 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Valt mee hoor, die van mij paste op 1 cdtjeEn zoals gewoonlijk, hoe langer ik kijk, hoe meer ontevreden ik ben
![]()
Ik ben ook erg benieuwd naar jouw foto'sHeb jij je eigen ideeën uit kunnen werken? Ik heb het allemaal maar een beetje over me heen laten komen.
Windows-achtergrondje?quote:
Nee dat is dezequote:
Die van marjo zag ik ja, en vind ik erg leuk gewordenquote:Op woensdag 20 juli 2005 21:23 schreef Icicle het volgende:
[..]
Bij mij gaat het net andersom. Hoe langer ik kijk, hoe tevredener ik word
Ik had een Marilyn Monroe boek meegenomen, waaruit we een idee hebben opgedaan en ook (naar mijn) tevredenheid hebben kunnen uitvoeren. Verder heb ik het ook maar over me heen laten komen.. én onbekende mensen, én nieuwe apparatuur.. Dan is er geen ruimte meer in mijn hoofd voor eigen ideeen haha!
2 van de 3 modellen heb ik nu klaar, de laatste is morgen aan de beurt. Dan ga ik eens bespreken welke ik op m'n sites mag zetten. -Marjo- heeft al een paar foto's in d'r fotoboek staan
Dankjewel!quote:Op woensdag 20 juli 2005 21:27 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die van marjo zag ik ja, en vind ik erg leuk geworden
De url heb ik niet meer, maar ik heb de cursus toen gedownload. Ik heb laatst nog het stuk over studiofotografie gelezen voordat ik dus die studio inging. Ik lees regelmatig stukken eruit waar ik op dat moment mee bezig ben. Als je hem wil hebben dan stuur ik hem wel na je vakantiequote:Op woensdag 20 juli 2005 21:57 schreef Ymke het volgende:
Pea , na mijn vakantie wil ik wel verder gaan met die cursus , heb jij de url nog???? Volgens mij ben k ooit blijven hangen met dat abstracte werk , maar ik kan wel wat theorie en praktijk gebruiken, doe jij er nog wat aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |