hebben ze ookquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:56 schreef Briggy het volgende:
Kdacht dat studenten het hele jaar vakantie hebben![]()
das wel erg op het randje hoorquote:Op zondag 17 juli 2005 11:46 schreef elcastel het volgende:
Moeie gorgen.
Da's hier : [centraal] beoordeel mijn foto deel 21quote:Op zondag 17 juli 2005 11:58 schreef elcastel het volgende:
....., ik zal er straks eentje plaatsen hier in het topic of iets.
quote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef mother-mother het volgende:
zo , kom hier ff gedag zeggen en ff Re en icicle bedanken voor de leuke dag![]()
en sorry dat ik zo melig was![]()
Kewl, dat ga ik ook eens proberen.quote:Op zondag 17 juli 2005 11:58 schreef elcastel het volgende:
Ik duik even mijn 280 foto's in die ik gisteren heb geschoten op een feestje. Niks bijzonders, gewoon vrienden. Wat ik wel eens heb geprobeerd was een lange sluitertijd (5 seconden) met een flits erin, zodat je beeld bevriest in de vloeiende chaos. Heel gaaf, al had ik achteraf natuurlijk een statief nodig. Maar goed da's erg leuk om te doen, ik zal er straks eentje plaatsen hier in het topic of iets.
Jij ook bedankt voor de meligheid!quote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef mother-mother het volgende:
zo , kom hier ff gedag zeggen en ff Re en icicle bedanken voor de leuke dag![]()
en sorry dat ik zo melig was![]()
neem de tijdquote:Op maandag 18 juli 2005 08:30 schreef Icicle het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor de meligheid!Vond het erg gezellig en heb een leuke dag/avond gehad
Fotokes uitzoeken/nabewerken duurt nog wel even vrees is..
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:41 schreef mother-mother het volgende:
[..]
neem de tijden Re proost! al zal je nu niet aan t bier zitten
![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 09:41 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Ik heb alweer een kater![]()
wie geeft er nou ook een tuinfeest op zondag?![]()
zit ik hier half te slapen........
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:02 schreef Xilantof het volgende:
mogguh![]()
ben lekker bezig hier, hoewel ik erg moe ben.
damn, wat een klote nacht![]()
quote:
verzin maar wat anders, ik drink geen koffiequote:Op maandag 18 juli 2005 10:04 schreef Re het volgende:
[..]
![]()
(mooi he die standaard smileys die je over voor kan gebruiken)
Kvin mijn smilie exclusiever.quote:Op maandag 18 juli 2005 10:04 schreef Re het volgende:
[..]
![]()
(mooi he die standaard smileys die je over voor kan gebruiken)
De alcohol kan niet tegen mijquote:Op maandag 18 juli 2005 10:27 schreef HMaster-II het volgende:
Kun je niet tegen de alcohol Puckzzz![]()
Drink dan Shandy![]()
ja nou uhmmmm was mijn wekker vergeten te zettenquote:Op maandag 18 juli 2005 10:06 schreef mother-mother het volgende:
[..]
man zit nu nog in ziekenhuis en ik ben alles behalve klaar om zo deur uit te gaan
![]()
moet hoop doen dus zal wel vanmiddag worden dat ik wegga
en jij, lekker aan de arbeit?
quote:Op maandag 18 juli 2005 10:47 schreef Re het volgende:
[..]
ja nou uhmmmm was mijn wekker vergeten te zettenmaar alles is goed gekomen
*schud hand*quote:Op maandag 18 juli 2005 10:56 schreef elcastel het volgende:
Moeie gorgen. Ik ben zo gaar als een raap. Zoiets.
Nou niet gaan aanstellen he? Ik moet ook mijn dag door zien te komen met mijn brakke lichaam.quote:Op maandag 18 juli 2005 11:11 schreef elcastel het volgende:
Auw.
ohhhhh, ahhhh, mooi zeg!quote:Op maandag 18 juli 2005 11:26 schreef elcastel het volgende:
Ik denk ik hang even het watje uit, zodat ik je aandachtheb en dan laat ik nu even mijn spierballen zien !
werkt dat een beetje ??
Heb je mijn x-proces plaatje nog gezien Puckzzz op de vorige pagina hier ergens ? Niemand zegt iets, en gisteren was iedereen (irl) er zo enthousiast over.
Jazekers! Goede foto, alhoewel ik ergens heb gelezen dat dat x-processen bij digitale foto's niet veel meer is dan wat met levels spelen toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 11:26 schreef elcastel het volgende:
Ik denk ik hang even het watje uit, zodat ik je aandachtheb en dan laat ik nu even mijn spierballen zien !
werkt dat een beetje ??
Heb je mijn x-proces plaatje nog gezien Puckzzz op de vorige pagina hier ergens ? Niemand zegt iets, en gisteren was iedereen (irl) er zo enthousiast over.
he-he nee ik schrok wakker 15 minuten na de tijd dat ik wakkr moest worden dus gelukkig maar voor hezelfde geld had ik nu og lopen ronkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |