Klopt helemaal. Briggy, dit heb ik besteld :quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef pea4fun het volgende:
Deze slowchat had best wel een naam mogen hebben, iets over dat L alweer wacht op een bestelling ofzo, dat gaat nog wel weer 3 weken duren
Hé Xila..... Als je effe had opgelet, dan zou dit het Puckzzz leeftijds-topic worden...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:00 schreef pea4fun het volgende:
Deze slowchat had best wel een naam mogen hebben, iets over dat L alweer wacht op een bestelling ofzo, dat gaat nog wel weer 3 weken duren
Hee, doe nog es wat foto's van je vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:04 schreef Robertje het volgende:
tvp
jetleg moet eerst over zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:08 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hee, doe nog es wat foto's van je vakantie![]()
Dat durf je alleen te zeggen wanneer ik offline ben he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hé Xila..... Als je effe had opgelet, dan zou dit het Puckzzz leeftijds-topic worden...![]()
Lekker hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:04 schreef elcastel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Briggy, dit heb ik besteld :
* Sandisk 1 Gb (Ultra 2)
* Spikes voor onder de 055
* Monopodje
Het kwam allemaal omdat ik weer ging rekenen hoe dicht de 17-40 L kwam. En aangezien doorsparen/schuiven uitkwam op teveel geld voor (ander) plezier missen, heb ik snel wat geld uitgegeven, zodat ik nu helemaal geen geld meer voor die 17-40 heb, snap je hem nog ?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 10:21 schreef Briggy het volgende:
Lekker hoor![]()
Welk monopodje heb je uitgekozen?
jah lekker rustig huh, ik heb de 680B, wat was het verschil ook alweer?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:28 schreef elcastel het volgende:
Kwartet.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:35 schreef Re het volgende:
jah lekker rustig huh, ik heb de 680B, wat was het verschil ook alweer?
jah wat is de prijs?.. ik had hem voor 40 Dollar ergens meegenomen... is wel een lekker ding hoor, voor mij op max wel een goede hoogtequote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:42 schreef elcastel het volgende:
De 680B kan dus tot 154cm en de 681B tot 161cm, miniem verschil, ik had het idee dat ik met minder schuifjes minder werk had, voor de rest hadi k hem best ietsje hoger willen hebben, maar deze heeft Corné in zijn assortiment en de prijs stond me heel erg aan.
Ik zie ze beide voor 45¤ staan. Ik ben zelf 187 cm en vraag me af of ik nu erg door de knieën moet, naar mijn idee had ik eigenlijk een 2 mtr monopod gehad. Ik heb de gok gewaagd en ik zal er best plezier van hebben, je mist hem toch soms en een statief zie ik niet altijd zitten.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:43 schreef Re het volgende:
jah wat is de prijs?.. ik had hem voor 40 Dollar ergens meegenomen... is wel een lekker ding hoor, voor mij op max wel een goede hoogte
een fotograaf moet altijd een beetje met gekromde rug turen door de zoeker dat hoort er wel bij hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik zie ze beide voor 45¤ staan. Ik ben zelf 187 cm en vraag me af of ik nu erg door de knieën moet, naar mijn idee had ik eigenlijk een 2 mtr monopod gehad. Ik heb de gok gewaagd en ik zal er best plezier van hebben, je mist hem toch soms en een statief zie ik niet altijd zitten.
Nou als ik onze lengtes naast de hoogtes van onze monopodjes houd, dan komen we ongeveer op dezelfde kromming uit i.i.g. het leek me ook erg handig als je de boel net boven de hoofden van je omgeving kan houden, dat kan nu ook, maar dan moet ik tillen en ..... ach wat een gelul, ik denk dat het een fantastisch ding is. Zo.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:47 schreef Re het volgende:
een fotograaf moet altijd een beetje met gekromde rug turen door de zoeker dat hoort er wel bij hoor(181cm lang hier)
Mogguh Xil en daar zeg je wat.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:53 schreef Xilantof het volgende:
ik heb ook een monopod (al een hele tijd) een manfrotto 479-4b
kon ik ff zo snel niet op de site vinden.
hijs uitgeschoven zo'n 160cm hoog, en me de D70 erop. kan ik precies door de zoeker kijken.
perfect dus
nu alleen nog ff het plaatje zoeken van de quick release head(is weer een andere dan die van mijn tripod
![]()
mijne is met kop 160 cm. ong. en dan de camera er op gaat prima!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Mogguh Xil en daar zeg je wat.
Die monopod die ik koop is 161cm, de kop zal een 12cm ofzo zijn en dan heb ik nog die grip onder da cam, da's ook iets van 12cm, kom ik rond de 185cm uit, da's goed te doen.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:37 schreef kwiebuske het volgende:
! ! ollah
tja, ik weet het nietquote:Op zaterdag 16 juli 2005 20:29 schreef kwiebuske het volgende:
tis rustig
iedereen weg of zo ( lijkt haast van wel )
ja inderdaadquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:30 schreef Briggy het volgende:
Geen idee, het is TE lang geleden om het me te herinneren![]()
fout gedachtquote:Op zaterdag 16 juli 2005 22:56 schreef Briggy het volgende:
Kdacht dat studenten het hele jaar vakantie hebben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |