Sorriequote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:48 schreef Xilantof het volgende:
Puckzzz postte de laatste post, maar ik open wel de nieuwe
vorige deeltje:
SC 58 - Stralende zondagmiddag
Ik heb geen oog dichtgedaan..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:48 schreef descendent1 het volgende:
Vraagt of iedereen lekker geslapen heeft?
en doet vervolgens een dansje
![]()
Lekker vrij vandaag?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb aardig geslapen en ga zo de stad in
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
vakantie gangers, en LD maar stug doorwerken hier
Ik heb ook nog geen vakantie hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
vakantie gangers, en LD maar stug doorwerken hier
Doe jij Hell-desk???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen vakantie hooren ik wordt hier gillend gek met die f%^&$king telefoon
![]()
Telefoon valt wel mee, je merkt wel een beetje dat het vakantie is . De mails stromen wel doorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen vakantie hooren ik wordt hier gillend gek met die f%^&$king telefoon
![]()
Ik werk voor een bedrijf dat babykamers verkoopt. Maar wij hebben nogal wat leverproblemen omdat de fabrikant de kamers niet op tijd levert. Dus ik krijg al die klanten scheldend en zeurend aan de lijn waarom het allemaal zo lang duurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Doe jij Hell-desk???![]()
Of ben jij een sales persoon???
Weggesmolten op het terras, terwijl wij op kantoor doodgaan van de hitte en ons iriteren aan telefoonzeikerds.quote:
*airco heeft*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Weggesmolten op het terras, terwijl wij op kantoor doodgaan van de hitte en ons iriteren aan telefoonzeikerds.![]()
Airco in serverruimte heeft. Serverruimte met deur open en 2 ventilatoren die via de deur-opening op mij gericht staan. Airco in kantoorruimte is dood.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*airco heeft*![]()
maar die telefoonzeikerds kan ik helaas niet uitzetten
Daar hebben wij hier hele goeie middelen voor hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
maar die telefoonzeikerds kan ik helaas niet uitzetten
bløfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hebben wij hier hele goeie middelen voor hoorEen schaar
* PdeHoog haalt een anekdote op
Men neme een schaar, men laat collega A het draadje van telefoon naar muur van de telefoon van collega B vasthouden, men doet de schaar open en gaat in de knip-positie zitten met het draadje van collega B tussen de knipvlakken, men laat de collega B zeggen dat het bluf is, vervolgens knipt men het draadje doorterwijl collega B aan de telefoon is
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hebben wij hier hele goeie middelen voor hoorEen schaar
* PdeHoog haalt een anekdote op
Men neme een schaar, men laat collega A het draadje van telefoon naar muur van de telefoon van collega B vasthouden, men doet de schaar open en gaat in de knip-positie zitten met het draadje van collega B tussen de knipvlakken, men laat de collega B zeggen dat het bluf is, vervolgens knipt men het draadje doorterwijl collega B aan de telefoon is
Het is duitse bel dagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
kon dat maar!!!
Het is "duitser-bel-dag" ook nog eens lijkt het wel. Is het vandaag gratis bellen naar Nederland daar ofzo? en mijn duits is al zo geweldig
ACHSO.......viele Deutsche leute die allen Holland anrufen, hebben ze nou nog nix geleerd van die eerste invasie?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Het is duitse bel dagIk kreeg net al bij de receptie te horen dat daar ook constant duitsers heen bellen
Ken je die nou nog niet uit je hoofdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:15 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun nikon gebruiksaanwijzing pakt en in de zon gaat liggen lezen
Wees blij dat ze op deze manier geen fietsen mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ACHSO.......viele Deutsche leute die allen Holland anrufen, hebben ze nou nog nix geleerd van die eerste invasie?
Ik heb al een polafilter...1tje nog maar, maar voor landschapjes voldoendequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ken je die nou nog niet uit je hoofdGa toch lekker op de heide foto's maken
en zorg voor een pola-filter
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb al een polafilter...1tje nog maar, maar voor landschapjes voldoendeen nee, ik ken em nog niet uit mijn hoofd, en ik heb een gave foto gezien van robertje, ik wil ff ontcijferen hoe die dat gedaan heeft
Dezequote:
Ik ben maar weer naar binnen gevlucht, veel te warm in de zonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:58 schreef elcastel het volgende:
Thuis, zon , kattebeestjes.
Zeer mooie foto, op statief genomen neem ik aanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Deze
[afbeelding]
Fot van Robertje dus
Ik vroeg hem of hij met een ND filter had gewerkt, maar hij zei dat ie sluitertijd had ingesteld en daarna met belichtingscorrectie had gewerkt. Dus wilde daar even wat testjes mee doen
Het lijkt wel of het diafragma helemaal is dichtgeknepen. F22 of zoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Deze
[afbeelding]
Fot van Robertje dus
Ik vroeg hem of hij met een ND filter had gewerkt, maar hij zei dat ie sluitertijd had ingesteld en daarna met belichtingscorrectie had gewerkt. Dus wilde daar even wat testjes mee doen
Dat heb ik niet gevraagd, zo niet, dan heeft ie em vast wel ergens op gezetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zeer mooie foto, op statief genomen neem ik aan
Als ie weer eens online is zal ik de precieze instellingen wel eens vragenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het diafragma helemaal is dichtgeknepen. F22 of zo
Zekersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef pea4fun het volgende:
Ik vond hem iig erg mooi.
Whehehe...dat heb je met alle beroemde fotografen, die vinden hun foto's ook overal terugquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:17 schreef Robertje het volgende:
F18 op 3 seconden....
Meer hoeft er toch niet op? simpel en doeltreffend. Ow en je emailadres natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
heel mooie foto
ik ben ff bezif een soort van visitekaartje te ontwerpen. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik ergens een foto wou maken en dat er dan iemand kwam vragen wat je aan het doen was enzo (bijvoorbeeld die van het thema "Afval") dan heb ik een kaartje die ik even af kan geven. Maar ik kom wat de txt betreft niet veel verder dan: Mijn Naam Fotografie en dan mijn 06 nummer
iemand tips / ideetjes?
het hoeft natuurlijk niet vol te staan, maar ik vind het zo magertjes.....ik gebruik wel een foto als achtergrond, momenteel heb ik de foto die ik als laatste heb ingezonden voor de wedstrijd, daar loopt de txt dan zo'n beetje over de heupen zegmaar
shit ja natuurlijk DUH...ik kom ook nooit op internet ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Meer hoeft er toch niet op? simpel en doeltreffend. Ow en je emailadres natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Whehehe...dat heb je met alle beroemde fotografen, die vinden hun foto's ook overal terug
Netjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:17 schreef Robertje het volgende:
F18 op 3 seconden....
Whehehe...dan heb je genoeg, niet teveel tekst erop plempen hoor, das zonde.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
shit ja natuurlijk DUH...ik kom ook nooit op internet ofzoen mijn site!!
Sorry, dat doe ik anders nooitquote:
Zoals pea al opmerkte...je kunt je mail-adres en het adres van je website achterlaten. Misschien hou je er nog leuke contacten aan overquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben ff bezif een soort van visitekaartje te ontwerpen. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik ergens een foto wou maken en dat er dan iemand kwam vragen wat je aan het doen was enzo (bijvoorbeeld die van het thema "Afval") dan heb ik een kaartje die ik even af kan geven. Maar ik kom wat de txt betreft niet veel verder dan: Mijn Naam Fotografie en dan mijn 06 nummer
iemand tips / ideetjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |