Niet standaard, wel kant en klaar. Ik heb ook ergens een linklje over wat er precies moet gebeuren, dan heb je ook wat meer controle, al kun je een action ook uitkleden (toch ??).quote:Op maandag 18 juli 2005 12:59 schreef Xilantof het volgende:
over dat gesproken...
jij gebruikt daar een standaard action voor ofzo in PS?
Ik probeer al uren te posten maar kom er gewoon niet tussenquote:
En ik wil Re en Pea bedanken voor de leuke dag daarnaquote:Op zondag 17 juli 2005 02:57 schreef mother-mother het volgende:
zo , kom hier ff gedag zeggen en ff Re en icicle bedanken voor de leuke dag![]()
en sorry dat ik zo melig was![]()
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 08:04 schreef Briggy het volgende:
Pssssssssstt... Meneer Haaienvoer uw linkie werkt niet![]()
Hier is alles nog droogquote:Op dinsdag 19 juli 2005 07:46 schreef Shark.Bait het volgende:
hoi.
Zeggen ze "bewolkt maar later op de dag kans op regen", ben ik bijna op mijn werk als het gaat regenen
Het zuigt kont.
Nou ja, de temperatuur is wel lekker
Hier schijnt inmiddels de zon en zijn er de helft minder wolkenquote:
Mogguhquote:Mogguh!
Misschien is dit dan een nuttige tip voor je..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ben trouwens met een drukkerij bezig voor visitekaartjes.
250 stuks voor ¤49,=
Thnx voor de tip, maar ik heb een eigen ontwerp en deze drukkerij is in mijn (kleine) woonplaats, wat ik wel prettig vind.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 11:26 schreef Icicle het volgende:
[..]
Misschien is dit dan een nuttige tip voor je..
Xilantof Architectuur Fotografie.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:18 schreef Xilantof het volgende:
owh kijk, hier word mijn vraag uit een ander topic behandeld.
en de link van icicle vind ik erg handig!
Dankje!
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:59 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Xilantof Architectuur Fotografie.
Staat het hem niet aan, dan verbouwd hij het
quote:Op maandag 18 juli 2005 18:13 schreef Merel het volgende:
[..]
En ik wil Re en Pea bedanken voor de leuke dag daarna
Nou eh.. graag gedaan!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:04 schreef Re het volgende:en ik dus iedereen bedanken voor een fantastisch leerzaam weekeinde
ja, jij voelt je ook aangesproken bij elke post hequote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:07 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Nou eh.. graag gedaan!Het waren twee fantastische dagen
![]()
*achter oor krabt*
Hee, de slowchat moet vol, en je zei "iedereen"quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:13 schreef Re het volgende:
ja, jij voelt je ook aangesproken bij elke post he... niet alles draait om jou hoor
Neeeee, jullie bedanktquote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:04 schreef Re het volgende:
[..]
en ik dus iedereen bedanken voor een fantastisch leerzaam weekeinde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |