Trein:quote:In verband met werkzaamheden aan de A9 Gaasperdammerweg en A10 Noord wordt er op de concertdagen grote verkeersdrukte verwacht. Houd rekening met vertraging. Kom daarom vroeg naar het stadion. Bezoekers worden aangeraden met het Openbaar Vervoer naar de Amsterdam ArenA te reizen. Bel 0900-9292 of kijk www.ns.nl voor reisadvies. Een gedeelte van het verkeer komende van de A4 en A10-West wordt verwezen naar parkeerterreinen van de RAI. Het RAI-uitrijkaartje geeft recht op een retour van maximaal 2 personen met metrolijn 50 tussen metrostation RAI en metrostation Strandvliet/ArenA. Let op: uw RAI-uitrijkaartje is tevens uw vervoerbewijs na afloop van het concert. Opstapplaats RAI-parkeren na afloop concert: metrostation Strandvliet/ArenA lijn 50. Station Bijlmer is direct na afloop concert afgesloten. Meer informatie over bereikbaarheid treft u aan op www.amsterdamarena.nl.
Bereikbaarheid Amsterdam ArenAquote:Bereikbaarheid
NS adviseert bezoekers voor het U2 concert te reizen naar station Duivendrecht. Dit station ligt op loopafstand van de Amsterdam ArenA. Vanaf station Duivendrecht is ook een metroverbinding naar Amsterdam ArenA.
Reisadvies
NS rijdt op deze dagen extra lange treinen en een extra trein van Duivendrecht naar Utrecht Centraal om 0.29 uur. Raadpleeg Planner Plus voor exacte vertrek- en aankomsttijden en voor de laatste aansluitingen.
quote:Het feit dat ze de hele tribune aan de achterkant netje verstoppen achter grote zwarte doeken, gefet me hoop dat ze de concerten voor een DVD gaan opnemen.
Anders zou je niet zoveel moeite doen (denk ik).
quote:In de dagboeken van Willie Williams heeft die het er, zelfs na de Croke concerten, over dat ze nog een concert gaan filmen. En dat zal Amsterdam óf Milaan zijn.
Alleen daar geven ze nog 2 (of meer) concerten en meestal nemen ze voor een geplande DVD van een concert meerdere avonden op als dat kan, dat hebben ze nu in Chicago ook gedaan.
http://u2log.com/archive/(...)eady_for_a_shoot.phpquote:Curtain call: Arena getting ready for a shoot?
Eagle-eyed reader u2boy draws our attention to an unexpected addition to the stage set up at the Amsterdam Arena. A black curtain has been hung behind the stage. Are U2 gearing up to film their three shows in the Dutch capital? Another reader claims to have seen director Hamish Hamilton (Boston and Slane DVDs) at the Paris shows. Let the speculation begin.
// Zuipen (¤¤¤!)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Foto's van gisterenmiddag in de Arena.
Mochten de afbeeldingen niet weergegeven worden (website is deels beveiligd), kopieer dan onderstaande URL's in de adres balk van je browser.
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_1.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_2.jpg http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_3.jpg
[quote]
Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Via onderstaande URL's vind je de tweede (en laatste) serie foto's van de opbouw van het podium in de Arena. De foto's zijn van vanmiddag 13.30 uur.
OPGELET!!! De URL's moet je kopiëren en plakken in je browser-venster in verband met de beveiliging van de website!!!!
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_4.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_5.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_6.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_7.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_8.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_9.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_10.jpg
(sorry het wilt niet lukkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
In het voorste vak was nog meer dan genoeg ruimte. Dus daar kun je prima zitten.
Reactie: Ze hebben toch ook het veld een beetje opgedeeld, om drang te voorkomen?!
Klopt. Daarom is in dat voorste vak nog ruimte genoegquote:no1uknow - donderdag 14 juli 2005 @ 22:54
[..]
In het voorste vak was nog meer dan genoeg ruimte. Dus daar kun je prima zitten .
Ze hebben toch ook het veld een beetje opgedeeld, om drang te voorkomen?!
quote:Hmja, ik had ook graag iemand meegenomen die steeds voor mij bier ging halen... (Cherrylips... )
Ik zit in 418, beetje waar jij zit alleen dan 2e ring en recht tegenover jequote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef Magicfrankie het volgende:
Ik zat in vak 110, kaartjes echt op het laatste moment nog kunnen kopen (dinsdag 18:00 uur), wist dus dat we slecht zicht zouden hebben.
We zaten precies ter hoogte van de linker-uitloop van het podium, en konden de mannen dus best goed zien. Helaas heb ik van het grote videoscherm niks meegekregen, maar het ziet er zeer spectaculair uit op de foto's
We hadden we een heel mooi zicht op het veld, dat was geweldig om te zien. Eerst de wave die heel mooi dwars over het veld kwam rollen, en later de armen en toen het donker werd de lichtjes, supermooi!!
Het geluid was soms een beetje schel, ik had trouwens het idee dat Bono niet supergoed bij stem was, maar desondanks zat de sfeer er goed in, ook in ons vak.
Kicken was trouwens wel dat we de band als eerste zagen toen ze nog backstage waren, en dat Bono een peace teken naar ons maakte!
Vertigo als opener was te gek, en ook als afsluiting trouwens!
Heeft iemand trouwens nog die 3 imbecielen gezien die in het voorste vak een potje gingen knokken? Gebeurde vlak voor onze neus, die gasten werden flink aangepakt door de security, en terecht trouwens.... volgens mij snap het dan niet helemaal trouwens...
Verder wel een topavond gehad, al had ik natuurlijk liever op het veld gestaan
Ik heb wel gezien dat iemand zich behoorlijk kwaad aan 't maken was. Een of ander irritant mannetje. En later werd iemand aan handen en voeten naar buiten gewerkt. Weet niet of dat dezelfde was.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef Magicfrankie het volgende:
Heeft iemand trouwens nog die 3 imbecielen gezien die in het voorste vak een potje gingen knokken? Gebeurde vlak voor onze neus, die gasten werden flink aangepakt door de security, en terecht trouwens.... volgens mij snap het dan niet helemaal trouwens...
Best triest eigenlijk als je dat doetquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb wel gezien dat iemand zich behoorlijk kwaad aan 't maken was. Een of ander irritant mannetje. En later werd iemand aan handen en voeten naar buiten gewerkt. Weet niet of dat dezelfde was.
Trusten en veel plezierquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:00 schreef no1uknow het volgende:
Maar ik ga maar is naar bed
Morgen is DÉ grote dag!
reclame maken héquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://weblog.roelonline.net/archives/003454.php
Nog een U2 in de ArenA-link.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had van de week geeneens geld voor inkt voor m'n printer
awwwwquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:03 schreef Murray het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Vooral tijdens with or without you bedacht ik het eigenlijk best wel heel leuk gevonden zou hebben om met jou te gaan..![]()
denk dat dat moeilijk gaat worden, omdat het scherm redelijk ver naar achteren staat...quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zit in 418, beetje waar jij zit alleen dan 2e ring en recht tegenover je
Ik hoop dat ik nog wat van dat scherm nmeekrijg
Was echt een mooi moment, om me heen ook allemaal knuffelende stelletjes enzo.quote:
Die gasten die ik bedoelde gingen echt flink met elkaar op de vuist, waren ook niet helemaal nuchter meer volgens mij.... stumpers..quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb wel gezien dat iemand zich behoorlijk kwaad aan 't maken was. Een of ander irritant mannetje. En later werd iemand aan handen en voeten naar buiten gewerkt. Weet niet of dat dezelfde was.
Ik denk dat ze vannacht gewoon naar Dublin zijn gevlogen? Maar morgen zullen ze zeker in het Amstel slapen lijkt mij ja.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:05 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder zei net dat ze in 't Amstel hotel slapen. Ik ben morgen in A'dam, zal ik ff kijken?Ik heb ook al 3 uur voor 't Amstelhotel gelegen toen Brad Pitt enzo daar verbleven vorig jaar
ik lach me rot als ze gewoon op straat lopen)
Bono zei dat ze veel Nederlandse vrienden hebben, dus ze hebben vast bij een van hen gelogeerdquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vannacht gewoon naar Dublin zijn gevlogen? Maar morgen zullen ze zeker in het Amstel slapen lijkt mij ja.
Ze zijn gek als ze voor 1 nachtje terugvliegen naar Dublin denk ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vannacht gewoon naar Dublin zijn gevlogen? Maar morgen zullen ze zeker in het Amstel slapen lijkt mij ja.
Doe Bono de groeten.
En ritsel een kaartje voor jezelf!
Ik dacht uit vorige setlists op te maken dat ze With or without you niet speeldenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:03 schreef Murray het volgende:
[..]
Jammer.![]()
Vooral tijdens with or without you bedacht ik het eigenlijk best wel heel leuk gevonden zou hebben om met jou te gaan..![]()
In een tentje in de tuinquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bono zei dat ze veel Nederlandse vrienden hebben, dus ze hebben vast bij een van hen gelogeerd.
Ja nee, maar woensdagavond direct na het concert weer naar Dublin? 't is toch maar een uurtje?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn gek als ze voor 1 nachtje terugvliegen naar Dublin denk ik
Ze hebben WOWY gisteren zeker gespeeldquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:12 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Ik dacht uit vorige setlists op te maken dat ze With or without you niet speelden
Of maar tijdens één van de drie concerten?
Ruim een uur geloof ik. Heb 't niet gekloktquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja nee, maar woensdagavond direct na het concert weer naar Dublin? 't is toch maar een uurtje?
En dan vrijdagmiddag weer een paar uur van tevoren landen op schiphol? Van vrijdag op zaterdag zullen ze denk ik toch wel hier overnachten.
http://www.u2boy.nl/u2/u2_bootlegs_trade_download.php#filesquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er ook een programma waarmee ik FLAC-bestanden wèl goed kan afspelen?
thnx.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:17 schreef Murray het volgende:
[..]
http://www.u2boy.nl/u2/u2_bootlegs_trade_download.php#files
Maar er is ook wel een plugin zodat je ze in winamp kan afspelen geloof ik.
Dan blijf ik thuisquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hebben WOWY gisteren zeker gespeeld![]()
.
Echt wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruim een uur geloof ik. Heb 't niet geklokt
Maar ik zou ze waarschijnlijk toch niet herkennen als ik ze 'in 't wild' zag
Niet, jij bent een Assense reus van 1m95quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:23 schreef Murray het volgende:
[..]
Echt wel.
Alleen Larry zie je misschien over het hoofd, het leek mij altijd een grote stoere kerel, maar hij is al bijna net zo klein als Bono. Beetje iel zelfs.
En volgens mij draagt hij ook al schoenen met dikke zolen om het te maskeren.
(maar goed, daarom draag ik ook kisten om eerlijk te zijn...![]()
)
Trek er maar een stuk of 20 cm van afquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet, jij bent een Assense reus van 1m95
Fuck de review, als je hetzelf live kan ervarenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En nog een keer voor als je echt nog niet genoeg gelezen hebt:
Evenement: U2 in Amsterdam
who caresquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
Zouden ze nu slapen of iets leuks doen?Ergens zijn?
Nou gewoon, kijken of ik me nu ook met ze kan identificeren...quote:
ik ga zaterdag...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:07 schreef Murray het volgende:
[..]
Was echt een mooi moment, om me heen ook allemaal knuffelende stelletjes enzo.
Ik had ook een ernstige behoefte om iemand beet te pakken, alleen was de meid naast me al bezet, en de gozer naast me stond tijdens Running to Stand Still uitgebreid om bier te schreeuwen naar z'n vrienden, dus hij viel ook al af.![]()
zuid frankrijk, hebben ze huizen, allemaalquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja nee, maar woensdagavond direct na het concert weer naar Dublin? 't is toch maar een uurtje?
En dan vrijdagmiddag weer een paar uur van tevoren landen op schiphol? Van vrijdag op zaterdag zullen ze denk ik toch wel hier overnachten.
nee, morgen pasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:57 schreef linebear het volgende:
is het al vanavond een uur of 9 !??
Hoe heb jij de boel omgezet RJ? Of heb je een plugin gevonden om e.e.a. af te spelen in een player?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
De public recording is prima te verstaan.
.
Ik heb het al voor elkaar! Is inderdaad redelijke kwaliteit, zit nu te luisterenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:51 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hoe heb jij de boel omgezet RJ? Of heb je een plugin gevonden om e.e.a. af te spelen in een player?
En wat versta je onder 'prima te verstaan'
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:13 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb het al voor elkaar! Is inderdaad redelijke kwaliteit, zit nu te luisteren![]()
Yep, was gisteravond op het AT5 nieuws.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:15 schreef Murray het volgende:
Ze zijn gewoon in Nederland
Jammer genoeg wel jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:24 schreef HighLander het volgende:
En dat is in deze relevant ?
Weer een hele zut fokkers die erheen gaan, veel plezier, luistergenot, drink genoeg water, maar toch most of all have fun. Arena wordt morgen weer een gratis massasauna ben ik bang.
Zin in je werkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:29 schreef linebear het volgende:
Toen ik vanmorgen op mijn fietsje stapte en Vertigo opzette werd ik weer keivrolijk en had op eens zin in mijn werk. Wat erg raar is...
Ik zit in vak 418, schuin boven jouquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:56 schreef linebear het volgende:
ik heb gisteren mijn kaartje gekocht en zit in 117 volgens mij....
Ja denk het wel, het wordt hier in Europa nauwlijks verandert, laat staan in A'dam zelf 3 keer...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef linebear het volgende:
[..]
vond het ook een goede grap....
kunnen we de zelfde setlist verwachten !??
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:15 schreef Murray het volgende:
Ze zijn gewoon in Nederland: http://www.flickr.com/photos/u2logcom/sets/590069/
TOT VANAVONDquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:00 schreef Cure het volgende:
ben bijna misselijk van de zenuwen, damn nie meer gehad voor een concert van de stones 2 jaar terug
= goed voorteken 8)
Tot vanavond! Have Fun! En springennnn![]()
Okequote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:05 schreef calvobbes het volgende:
no1uknow
Zou je aub willen stoppen met dat gebagger?
Nergens voor nodig al die nutteloze posts.
NEEquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:06 schreef twentemeisje het volgende:
Zit hier mette luisteren naar de bootleg!
no1uknow > hou je het nog een beetje uit?
Dat het een chaos is dat lijkt me logisch, minstens 25.000 mensen die ongeveer tegelijk daarzo willen parkerenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:14 schreef linebear het volgende:
volgens mij kan je beter met de trein komen... was wel een chaos
Heen ging wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier ook. Iemand ervaring met verkeersdrukte afgelopen woensdag?
Werd dat ook gedaan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:23 schreef Apfel het volgende:
[..]
Heen ging wel.
Op de terugweg zowat bijna vergast in de parkeergarage![]()
Brand alaram ging ook af daardoor met de melding dat iedereen auto moest verlaten en naar buiten moest gaan.![]()
jammer dat er niet veel meer aan gedaan kan worden hequote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:26 schreef calvobbes het volgende:
Als iemand nog een duidelijke mening over de ArenA wil geven, dan kan dat via http://web-ibt115w.com.variabele.nl/web-ibt115w/start.asp
Een uitgebreide enquete over de ArenA waarbij ik aan het eind uitgebreid mijn mening heb gegeven over de akoestiek
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat er aan gedaan kan worden is dat ze een volgende keer dat er een (U2) concert is, wat beter naar kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:32 schreef linebear het volgende:
jammer dat er niet veel meer aan gedaan kan worden he
Terugweg Amsterdam - Twentequote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef FireFoz het volgende:
[..]
Ja![]()
3 uur en kwartier gedaan over arnhem - arena, wat normaal zo'n 5 kwartier is. Ging om 16:00 weg in arnhem.
en dan tijdens het concert moeten plassen !?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:54 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga vanmiddag maar is 3 bullits ofzo achterover slaan
Maar dat dak is wel koelquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:55 schreef linebear het volgende:
maar het is bij elk concert zo.... zelfs bij Frans Bauer zou het geluid kut zijn.
Idee, Arena plat gooien en er een goed stadion neer zetten.... met goede grasmat en zo
De oplossing:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:56 schreef linebear het volgende:
[..]
en dan tijdens het concert moeten plassen !?
wat voegt deze post toe aan dit topic?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:54 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga vanmiddag maar is 3 bullits ofzo achterover slaan
Dat ik wakker moet blijven vanavond @ U2quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat voegt deze post toe aan dit topic?
O please.... die irritante jankerd van een zanger. Brr..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:52 schreef evert het volgende:
mensen, als je een concert wil zien met beter geluid:
2-12 marillion in 013, 3-12 Marillion in Vredenburg
Nee, er zijn altijd wel kleine verschillen, als je de setlists bekijkt van plaatsen waar ze meerdere keren optreden. Zo hebben ze woensdag I will follow gespeeld, dikke kans dat ze dat vanavond vervangen voor Out of Control.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef linebear het volgende:
kunnen we de zelfde setlist verwachten !??
Dat ik jou terecht wijs op het feit dat je je behoorlijk aansteltquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat ik wakker moet blijven vanavond @ U2
En wat voegt jou post toe aan dit topic?
van harte, ga nu maar alle liedjes van ze zingen of zoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef no1uknow het volgende:
Hierbij draag ik mijn 1000e post op aan U2 en aan dit U2 topic
Halleluja
Goed planquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:11 schreef Gert het volgende:
Kom op Rotjeknor: haal U2 volgende keer naar De Kuip!!!
Alle?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:17 schreef linebear het volgende:
[..]
van harte, ga nu maar alle liedjes van ze zingen of zo
Hij vraagt niet wie het niet heeft meegemaaktquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef no1uknow het volgende:
Toen bestond ik nog niet
En mn ouders zijn nooit naar Pinkpop geweest
Jezus ga even ergens anders mierenneuken... godallemachtigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij vraagt niet wie het niet heeft meegemaakt
Dat is waar. Maar ik heb mijn ervaring dan ook al gehad .quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Fuck de review, als je hetzelf live kan ervaren![]()
Als je van plan bent om met de auto naar de Arena te komen dan moet je wel op tijd komen, woensdag stond het hier om 4 uur al helemaal vast!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dat dak mogen ze niet openzetten. Daar krijgen ze geen vergunningen voor want wat denk je van de geluidsoverlast voor de omwonenden?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar dat dak is wel koel![]()
Jammer dat ze er geen gebruik van maken (open zetten)
ff mierenneuken trouwens met een goede grasmat, of is het nou toch met een goed grasmat
![]()
(dit is mijn 997e post)
Maarja, als je naar de kuip kijkt ofzo daar zit helemaal geen dak op...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:50 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Dat dak mogen ze niet openzetten. Daar krijgen ze geen vergunningen voor want wat denk je van de geluidsoverlast voor de omwonenden?
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maarja, als je naar de kuip kijkt ofzo daar zit helemaal geen dak op...
Ik doe gewoon mn (zelfgemaakte, zie avatar) en 3kwartsbroerk aanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef linebear het volgende:
ja ik denk dat ik zo min mogelijk aan zal trekken vanavond.....
ja dat weten we inmiddels....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mn (zelfgemaakte, zie avatar) en 3kwartsbroerk aan
Wat een onzin, in de Kuip krijgen ze ook vergunningen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:50 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Dat dak mogen ze niet openzetten. Daar krijgen ze geen vergunningen voor want wat denk je van de geluidsoverlast voor de omwonenden?
Rondom de Kuip wonen waarschijnlijk minder mensen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:09 schreef Luni het volgende:
Wat een onzin, in de Kuip krijgen ze ook vergunningen.
Aan de overkant van het spoor rond Metro Station Strandvliet en Bijlmer wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Omwonende bij de ArenA?Daar wonen toch geen mensen zeker?
Zelfde met Pinkpop.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Rondom de Kuip wonen waarschijnlijk minder mensen.
En misschien dat Amsterdam wel een ander beleid heeft dan Rotterdam.
Zo geven ze in Nijmegen ook gewoon popconcerten vrijwel midden in een woonwijk. Daar is dan de afspraak dat het om 23.00 afgelopen moet zijn.
Ik vroeg me al af waar Waxxer was... maar ik heb 'm al gespotquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé maar The Music in het voorprogramma is wel kicken. Die zijn goed.[afbeelding]
jammer dat ze al om 6 uur komenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé maar The Music in het voorprogramma is wel kicken. Die zijn goed.[afbeelding]
Stel je voor dat je klachten krijgtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef calvobbes het volgende:
Mojo is nog heel ouderwets qua communicatie... Ze hebben alleen maar een postadres, geen maildres....
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef calvobbes het volgende:
Mojo is nog heel ouderwets qua communicatie... Ze hebben alleen maar een postadres, geen maildres....
Je kunt ook bellen!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:42 schreef Luni het volgende:
Stel je voor dat je klachten krijgt
Ik gok wel op info@mojo.nl en anders stuur ik nog wel een brief
Kan alleen schriftelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je kunt ook bellen!
Mojo Concerts
Noordeinde 19/21
2611KE Delft
Tel: 015 2121980
Collega van me heeft het optreden in Sittard 1981 nog bijgewoondquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:31 schreef Gert het volgende:
Zo, en nu weer gezelllig doen.
Ik was toen nog te jong, maar heeft iemand hier dit nog meegemaakt?
[afbeelding]
Het zijn ook "mogelijk slecht zicht" kaartenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou voor de zekerheid eens gaan kijken. Op de frontpage schrijft iemand dat ie nog gewoon kaarten heeft kunnen krijgen en het dus niet ging om slechtzichtkaarten. Althans hij of zij had goed zicht
ik zat 117, er was idd een videoscherm aan de zijkant. Maar je kan de mannen met het blote oog goed zien, je mist alleen wel de lichtshowquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:22 schreef linebear het volgende:
maar las ik nou dat er voor die vakken ook een klein videoschermpje stond ?!?
Kijk op mijn site (sig)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:22 schreef linebear het volgende:
maar las ik nou dat er voor die vakken ook een klein videoschermpje stond ?!?
Ik zit 418, vlak boven jou, en het schijnt dat je vanuit onze hoek het hele podium etc ziet maar nauwlijks wat van het grote lampjes schermquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:28 schreef linebear het volgende:
mmmm, zit vanavond dus ook in vak 117....
nou ja, komt vast wel goed....
Na afgelopen woensdag weet ik 100% zeker dat alles leuk is om mee te zingenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:43 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik luister nu naar Satellite of Love van de ZOOTV tournee...
Das kei-leuk om mee te zingen
Je bent een beetje zenuwachtig hèquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik zit 418, vlak boven jou, en het schijnt dat je vanuit onze hoek het hele podium etc ziet maar nauwlijks wat van het grote lampjes scherm
![]()
MAN IK STA HIER TE TRIPPEN EN TE SHAKENquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je bent een beetje zenuwachtig hè
Foto vanuit vak 421 waar mijn zusje zat:
[afbeelding]
Je kijkt dus tegen de zijkant van het podium aan, omdat het grote beeldscherm naar achter wegloopt zie je die i.m.o. niet vanuit vak 418. Wel kun je de heren op het podium zien lopen...
Ik denk dat je het nog wel ietsje verder naar voren moet zien, het is een groot podium en volgens mij hebben ze 'm niet op de achterliggende tribune gebouwd...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:18 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat de voorkant van het podium ongeveer eindigt bij het doel. (?)
Niet, volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:21 schreef Harmen1984 het volgende:
-- DRINGEND --
Vraagje aan de experts: hoe check ik een over te nemen ticket op echtheid??
Maar dan zie je dus vrijwel niets, in vak 117. Alleen als ze de catwalk oplopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nog wel ietsje verder naar voren moet zien, het is een groot podium en volgens mij hebben ze 'm niet op de achterliggende tribune gebouwd...
iemand die woensdag in 117 zat zei dat ie alles zag, van het podiumquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan zie je dus vrijwel niets, in vak 117. En eigenlijk ook nog niet in vak 118, hoewel dat plaatsen van 65 euro waren (op een na duurste zitplaatsen). Misschien dat je vanaf 119 Larry ziet zitten en vanaf 120 pas het grote scherm echt meekrijgt.
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, om dan zoveel geld voor kaartjes te vragen. Maar ja, we betalen het er grif voor.
je bent hardleers he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:27 schreef no1uknow het volgende:
"But i did what i did, before loooove came in town"
prijs is hoog, maar in vergelijking met de prijzen van Madonna, Phil en Bruce valt het wel weer meequote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:36 schreef linebear het volgende:
je zal er nog wel genoeg van zien.....
maar ja de prijs is wel wat hoog....
Geldt dat niet voor alle kaartjes, want waar zijn de tijden gebleven dat je 50 gulden betaalde voor Pinkpop of zo
Als je daarvoor goed geluid krijgt wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
prijs is hoog, maar in vergelijking met de prijzen van Madonna, Phil en Bruce valt het wel weer mee
Hopen dat Bono zijn kwijt is of zo !?? Oh nee dat zou ook een straf voor ons zijn.quote:
ik had gelezen dat als je er een klein scheurtje in maakt dat je dan plastic aan de binnenkant moet zien ofzo...maar ik heb geen idee of dit echt zo is hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:21 schreef Harmen1984 het volgende:
-- DRINGEND --
Vraagje aan de experts: hoe check ik een over te nemen ticket op echtheid??
preciesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:50 schreef linebear het volgende:
[..]
Hopen dat Bono zijn kwijt is of zo !?? Oh nee dat zou ook een straf voor ons zijn.
Kunnen we er niet voor zorgen dat hij tegen gehouden wordt bij de controle vanwege een vals kaartje
Er zijn ook valse kaartjes op origineel papier, dus die identificeer je enkel door ze te scannen bij de ingangquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef FireFoz het volgende:
[..]
ik had gelezen dat als je er een klein scheurtje in maakt dat je dan plastic aan de binnenkant moet zien ofzo...maar ik heb geen idee of dit echt zo is hoor
Dacht dat dat nummer van The Cure een van de laatste was alvorens U2 begon.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand trouwens welk nummer er gedraaid werd vlak voordat U2 op kwam? en van wie die was
Gezelligquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies
Of dat ie autopech krijgt/de trein mist
Effe kijken.... mijn kaartje voor de Elevation-tour vermeldt 95 gulden plus 7.50 reserveringskostenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef Mister_Slide het volgende:
42 gulden... zoveel kostte het kaartje voor de ZOOTV Tour, volgens mij..
Tsja...
'Wake Up' van The Arcade Fire...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand trouwens welk nummer er gedraaid werd vlak voordat U2 op kwam? en van wie die was
moet dit een bekend nummer zijn !?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
'Wake Up' van The Arcade Fire...
Ik weet 't wel zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:12 schreef linebear het volgende:
ok... ik denk dat de meeste wel gaan schreeuwen als dat nummer komt
hm nee, als ik op hoesjes van Amsterdam zoek, komt dit er o.a. uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
Heeft iemand al artwork voor de bootleg van woensdag gezien?
Bij mij stonda lleen maar een mannetje bij de ingang die mn kaartje afscheurde, verder niks...geen machine oid. Hij keek er ook bijna niet naar. verder nog een mannetje die me foullieerde, maar dat was hetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er zijn ook valse kaartjes op origineel papier, dus die identificeer je enkel door ze te scannen bij de ingang
Staat er nog niet op, over ene paar dagen nog maar eens kijken..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
Heeft iemand al artwork voor de bootleg van woensdag gezien?
Ik zie je sms'je nu pas, maar morgen ben ik ook zo'n pauper met een lelijk u2 shirt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef CherryLips het volgende:
het was een uurtje geleden echt stervensdruk bij de arena, lekker in 't zonnetje
*jaloers is
Bij mij (staanplaatsen) werd de barcode gescand.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef FireFoz het volgende:
[..]
Bij mij stonda lleen maar een mannetje bij de ingang die mn kaartje afscheurde, verder niks...geen machine oid. Hij keek er ook bijna niet naar. verder nog een mannetje die me foullieerde, maar dat was het
als je om 20:00u daar bent is tijd genoegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef CherryLips het volgende:
het was een uurtje geleden echt stervensdruk bij de arena, lekker in 't zonnetje
*jaloers is
ebay bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef FireFoz het volgende:
bah
ik wil ook
ben woensdag geweest...
trouwens, voor de mensen die met de trein willen: ik kom dus uit arnhem en de laatste trein terug ging, MEEN IK, om 23:20 ongeveer, vanaf DUIVENDRECHT. Aangezien het concert pas om 23:15 ofzo was afgelopen, haal je dat echt NOOIT. Je moet dus eerder weg waarschijnlijk, aangezien duivendrecht wel 20 min lopen is denk ik.
Trein zou ik niet doen zelf... of eerst ff checken @ ns.nl
bleh..........ik zie trouwens dat sommige mensen ook naar concerten gaan buiten nederland...hoe komen jullie aan die kaartjes?
vind je dat niet super link dan? ivm valse....van NL kaartjes weet je nog een beetje hoe ze er uit zien enzo...daarnaast moet je dan wss eerst betalen en dan sturen ze ze pas op toch? lijkt mij wel link...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ebay bijvoorbeeld
ik heb kaartjes aan een Duitser en een Belg verkocht.
Mijn zusje heeft via en Duitse ticketservice kaartjes kunnen kopen en voor de USA heeft ze kaartjes gewonnen
Hij bedoeld 15 jaar niet in AMSTERDAM, en dat klopt, maar 4 jaar niet in Nederland. Dat hebben vele media ook door elkaar gehaald, vandaar de onduideiljkheid.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:43 schreef FireFoz het volgende:
in sommige kranten stond toch dat u2 hier 15 jaar niet gespeeld had...ik dacht dat ze dat gewoon verzonnen ahdden ofzo aangezien ze de afgelopen 15 jaar hier 4x geweest zijn ofzo
maar hier zie je
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2005/7/14/140705_u2.html
(2e filmpje rechts boven) dat bono dat zelf zegt :|
Vanaf de voorkant van de Arena is het een minuut of 8 lopen, en ik heb nog rustig aan kunnen doen ook, rennend ben je er echt zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef FireFoz het volgende:
trouwens, voor de mensen die met de trein willen: ik kom dus uit arnhem en de laatste trein terug ging, MEEN IK, om 23:20 ongeveer, vanaf DUIVENDRECHT. Aangezien het concert pas om 23:15 ofzo was afgelopen, haal je dat echt NOOIT. Je moet dus eerder weg waarschijnlijk, aangezien duivendrecht wel 20 min lopen is denk ik.
Vanaf Duivendrecht is 't maar een paar minuten lopen, en als je bij de Bijlmer wil zijn moet je de metro of een stoptrein nemen, dus echt veel verschil is er niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:04 schreef Evertjan het volgende:
Effe een kort vraagje vanaf welk station kan je het best uitstappen? Collegas bij mij op het werk zeiden duivendrecht maar op de Arena website staat Bijlmer.
Woensdagmiddag nam ik de intercity van Amsterdam naar Maastricht en die stopte ook op Bijlmer.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf Duivendrecht is 't maar een paar minuten lopen, en als je bij de Bijlmer wil zijn moet je de metro of een stoptrein nemen, dus echt veel verschil is er niet.
Ohja, na afloop gooien ze dus de Bijlmer dicht, of Arena Boulevard of hoe dat station ook heet, maar da's na afloop en daar stopt die laatste intercity toch nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:24 schreef Murray het volgende:
Ja maar was Blijmer niet dicht na afloop van 't concert?
Hm, da's dus alleen woensdag.
Heb je eik. nog T-shirts of kaarten proberen te scoren dat je naar de Arena bent geweest?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohja, na afloop gooien ze dus de Bijlmer dicht, of Arena Boulevard of hoe dat station ook heet, maar da's na afloop en daar stopt die laatste intercity toch niet
Vaag, vandaag had ik de intercity die uit Maastricht komt maar die stopte er nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Woensdagmiddag nam ik de intercity van Amsterdam naar Maastricht en die stopte ook op Bijlmer.
Nee, ik had afgesproken met een vriendin, en ik wilde wel een trein eerder pakken zodat ik even bij de arena kon kijken, maar die trein miste ik dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Heb je eik. nog T-shirts of kaarten proberen te scoren dat je naar de Arena bent geweest?
Was dat wel zo dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik had afgesproken met een vriendin, en ik wilde wel een trein eerder pakken zodat ik even bij de arena kon kijken, maar die trein miste ik dusEn toen had ik ook geen zin meer om haar mee te slepen.
En jij had gezegd dat er buiten geen shirts verkocht werden![]()
vraag je het nou aan mij?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Was dat wel zo dan?
Ik heb buiten al die kramen afgelopen, maar dat was alleen maar vreten?
Het was 15 jaar geleden dat ze in Amsterdam speelden. 1989 in de RAI ???quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:43 schreef FireFoz het volgende:
in sommige kranten stond toch dat u2 hier 15 jaar niet gespeeld had...ik dacht dat ze dat gewoon verzonnen ahdden ofzo aangezien ze de afgelopen 15 jaar hier 4x geweest zijn ofzo
maar hier zie je
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2005/7/14/140705_u2.html
(2e filmpje rechts boven) dat bono dat zelf zegt :|
Vak 117 is echt bagger.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:49 schreef SevenWonders het volgende:
Aan de mensen die al geweest zijn? Stonden er suppoosten bij de opgangen naar de vakken toen de show al begonnen was? Wil proberen ergens op een trap in de ring te gan staan als vak 117 echt bagger mocht zijn.
Damn, waarom moest ik nu op vakantie zijn toen de vvk begon
Ik was de verkoperquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:46 schreef FireFoz het volgende:
[..]
vind je dat niet super link dan? ivm valse....van NL kaartjes weet je nog een beetje hoe ze er uit zien enzo...daarnaast moet je dan wss eerst betalen en dan sturen ze ze pas op toch? lijkt mij wel link...
U2 zie je goed, het scherm zie je niet! Zoveel is al duidelijk. Nu alleen nog de vraag: Staan er stewards bij elk vak? Ik heb ze altijd gezien bij concerten dus het zal nu vast wel weer zijn. Zo niet.... dan zoek ik mooi een andere plek.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:56 schreef Murray het volgende:
[..]
Vak 117 is echt bagger.
Ga gewoon ergens op de 1e rij staan, niemand die je tegenhoudt.
Ik heb niemand gezien. En op de trappen stond veel volk en op de 1e rij ook...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:38 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
U2 zie je goed, het scherm zie je niet! Zoveel is al duidelijk. Nu alleen nog de vraag: Staan er stewards bij elk vak? Ik heb ze altijd gezien bij concerten dus het zal nu vast wel weer zijn. Zo niet.... dan zoek ik mooi een andere plek.
Precies, dat was mijn idee....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:38 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
U2 zie je goed, het scherm zie je niet! Zoveel is al duidelijk. Nu alleen nog de vraag: Staan er stewards bij elk vak? Ik heb ze altijd gezien bij concerten dus het zal nu vast wel weer zijn. Zo niet.... dan zoek ik mooi een andere plek.
Een collega van mij kocht gisteren nog gewoon kaarten bij het GWK (veldkaarten) ik heb ze zelf gezien incl de datum van uitgifte dus tis echt. Wat heeft die een mazzel gehad zeg!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:51 schreef superhaagie het volgende:
mocht er nog iemand kaarten hebben voor morgen...(2 stuks) laat t me weten graag!!!
mailen naar Drdegroot apenpiemel gmail.com
ja ik weet t, heb nog gebeld vanmorgen maar was allemaal al op helaas...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:21 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Een collega van mij kocht gisteren nog gewoon kaarten bij het GWK (veldkaarten) ik heb ze zelf gezien incl de datum van uitgifte dus tis echt. Wat heeft die een mazzel gehad zeg!
Woensdag hebben ze jammergenoeg geen Out Of Control gespeeldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gevonden op u2.com forum:
De setlist van Amsterdam 15/07 tot dusver:
1) Vertigo
2) Out Of Control
3) The Electric Co.
4) Elevation
5) New Year's Day
6) Beautiful Day
7) ISHFWILF
8) COBL
9) Miracle Drug
10) SYCMIOYO
11) LAPOE
Staat ook op u2.com, klopt dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volledige setlist zou vanavond zo hebben uit gezien:
Vertigo
Out Of Control
The Electric Co. / Bullet With Butterfly Wings (Snippet) / I Can See For Miles (Snippet)
Elevation
New Year's Day
Beautiful Day
I Still Haven't Found What I'm Looking For
City Of Blinding Lights
Miracle Drug
Sometimes You Can't Make It On Your Own
Love And Peace Or Else
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky / When Johnny Comes Marching Home (Snippet) / Please (Snippet) / The Hands That Built America (Snippet)
Running To Stand Still
Pride (In The Name Of Love)
Where The Streets Have No Name
One
Zoo Station
The Fly
With Or Without You
All Because Of You
Yahweh
Vertigo
Zie http://www.u2tour.de/tour/show1470.html
En geen All i want is You.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:00 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
HAHAHA geen happy birthday dear Anton, wij wel, wij wel, ja hoor, heerlijk
Zal wel weer een mooi moment zijn geweestquote:Bei One hat Bono einen kleinen Jungen auf der Bühne, der vorm Schlagzeug sitzt.
Morgen wordt alles anders, let maar op.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm.. bijna dezelfde setlist als woensdag. Dat is dan toch jammer.
Detailsquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:06 schreef no1uknow het volgende:
GODSKUTKOLERE WAT WAS HET COOL
En graag niet verspreid over 20 berichtjesquote:
Says it all toch? En dekt de lading volledig!quote:
Amen!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:16 schreef Mister_Slide het volgende:
[..]
En graag niet verspreid over 20 berichtjes
Gave foto'squote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:12 schreef Tourniquet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Er valt niet veel over het optreden van U2 te schrijven, het was gewoon bijna volmaaktquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:30 schreef Mister_Slide het volgende:
Je hebt zowat meer over je hamburger dan over U2 geschreven
Ik heb een server met geen limiet aan opslagruimtequote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie je wel, 't lukt wel in één post.
Leuk om te lezen dat 't (vanzelfsprekend) uitstekend is bevallen
. Laat de foto's en filmpjes maar komen
. Wil nog wel wat online gooien als dat nodig is.
meezingersquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:28 schreef Darklance het volgende:
Nog 2 filmpjes van mij 13 juli
Vertigo (23mb)
New years day (6mb)
Ja maar mensen denken ook meteen zodra ze een camera zien, ohw er worden opnames gemaakt we komen op tv, dolletjes straks staan we op een DVDquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:40 schreef calvobbes het volgende:
Maareuh... Geen 20 extra camera's voor een DVD opname ofzo gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |