abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28815043
Kakel er maar weer op los

Nu met poll
Hoe vond jij U2?
» Gaaf, en daarboven
» Matig
» Slecht

maak je eigen FOK! poll zelf!

// 13, 15 en 16 juli: U2 staat in de Amsterdam ArenA

(vorige deel)

// Tijden

Stadion open: 16.00 uur
Aanvang concert: voorprogramma begint ca. 18.00 uur
Eindtijd: ca. 23.15 uur

// Vervoer

Advertentie uit de metro van vorige week:
quote:
In verband met werkzaamheden aan de A9 Gaasperdammerweg en A10 Noord wordt er op de concertdagen grote verkeersdrukte verwacht. Houd rekening met vertraging. Kom daarom vroeg naar het stadion. Bezoekers worden aangeraden met het Openbaar Vervoer naar de Amsterdam ArenA te reizen. Bel 0900-9292 of kijk www.ns.nl voor reisadvies. Een gedeelte van het verkeer komende van de A4 en A10-West wordt verwezen naar parkeerterreinen van de RAI. Het RAI-uitrijkaartje geeft recht op een retour van maximaal 2 personen met metrolijn 50 tussen metrostation RAI en metrostation Strandvliet/ArenA. Let op: uw RAI-uitrijkaartje is tevens uw vervoerbewijs na afloop van het concert. Opstapplaats RAI-parkeren na afloop concert: metrostation Strandvliet/ArenA lijn 50. Station Bijlmer is direct na afloop concert afgesloten. Meer informatie over bereikbaarheid treft u aan op www.amsterdamarena.nl.
Trein:
quote:
Bereikbaarheid
NS adviseert bezoekers voor het U2 concert te reizen naar station Duivendrecht. Dit station ligt op loopafstand van de Amsterdam ArenA. Vanaf station Duivendrecht is ook een metroverbinding naar Amsterdam ArenA.

Reisadvies
NS rijdt op deze dagen extra lange treinen en een extra trein van Duivendrecht naar Utrecht Centraal om 0.29 uur. Raadpleeg Planner Plus voor exacte vertrek- en aankomsttijden en voor de laatste aansluitingen.
Bereikbaarheid Amsterdam ArenA

// Voorprogramma

13 juli : The Killers, Kaiser Chiefs
15 juli : The Music *, Snow Patrol
16 juli : Athlete, Snow Patrol

* = voor al je info over The Music kan je bij Waxxer terecht!

// Tribune- en ingangenoverzicht

// Fotografie

Het is tijdens het concert van U2 niet toegestaan om professionele foto-apparatuur mee te nemen mits de organisator hiervoor uitdrukkelijk toestemming heeft gegeven. Professionele foto-apparatuur met afneembare lenzen en digitale camera's met een groot zoombereik zijn derhalve verboden. Bij overtreding zullen deze camera's worden ingenomen bij de ingang. Niet- professionele, huis-tuin-en-keukencamera's zijn wel toegestaan.

// DVD

Wordt er in Amsterdam een DVD opgenomen?
quote:
Het feit dat ze de hele tribune aan de achterkant netje verstoppen achter grote zwarte doeken, gefet me hoop dat ze de concerten voor een DVD gaan opnemen.
Anders zou je niet zoveel moeite doen (denk ik).
quote:
In de dagboeken van Willie Williams heeft die het er, zelfs na de Croke concerten, over dat ze nog een concert gaan filmen. En dat zal Amsterdam óf Milaan zijn.
Alleen daar geven ze nog 2 (of meer) concerten en meestal nemen ze voor een geplande DVD van een concert meerdere avonden op als dat kan, dat hebben ze nu in Chicago ook gedaan.
quote:
Curtain call: Arena getting ready for a shoot?

Eagle-eyed reader u2boy draws our attention to an unexpected addition to the stage set up at the Amsterdam Arena. A black curtain has been hung behind the stage. Are U2 gearing up to film their three shows in the Dutch capital? Another reader claims to have seen director Hamish Hamilton (Boston and Slane DVDs) at the Paris shows. Let the speculation begin.
http://u2log.com/archive/(...)eady_for_a_shoot.php

// Foto's opbouw

http://www.rtl.nl/experie(...)tos_arena_opbouw.xml
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 09:50 schreef MadMaster het volgende:
Foto's van gisterenmiddag in de Arena.

Mochten de afbeeldingen niet weergegeven worden (website is deels beveiligd), kopieer dan onderstaande URL's in de adres balk van je browser.

http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_1.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_2.jpg http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_3.jpg

[quote]
Op dinsdag 12 juli 2005 15:55 schreef MadMaster het volgende:
Via onderstaande URL's vind je de tweede (en laatste) serie foto's van de opbouw van het podium in de Arena. De foto's zijn van vanmiddag 13.30 uur.

OPGELET!!! De URL's moet je kopiëren en plakken in je browser-venster in verband met de beveiliging van de website!!!!

http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_4.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_5.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_6.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_7.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_8.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_9.jpg
http://www.madmaster.nl/u2_vertigo/u2_arena_10.jpg
// Zuipen (¤¤¤!)

In de ArenA betaalt u al het eten en drinken met een ArenA Card. De cards zijn verkrijgbaar in de volgende waarden: ¤ 10,= en ¤ 20,=. U betaalt de kaart contant of met uw pinpas bij één van de mobiele of vaste verkoopunten. De verkopers van ArenA Cards zijn te herkennen aan oranje shirts.

Op de omlopen achter alle tribunes zijn er vele kiosken te vinden waar u een hapje kunt eten en iets te drinken kunt bestellen. Ook op het veld is er voldoende catering aanwezig. Er staan aan beide kanten op het veld grote drankbarren. Ook hier kunt u iets te eten bestellen aan de foodbar.

Uw ArenA Card is een leuke herinnering aan uw ArenA bezoek echter heeft u uw kaart niet helemaal verbruikt dan kunt u tijdens het evenement uw kaart weer inwisselen bij een van de verkooppunten.

//no1uknow
Loopt de 15e rond in dit shirt:

SPREEK HEM GERUST EENS AAN!

// Afterparty

Voor het eerst wordt de HMH ingezet voor afterparty's na stadionconcerten in de ArenA. Op 15 en 16 juli wordt de zaal met een capaciteit van 5500 bezoekers gebruikt als feestruimte na twee van de drie Amsterdamse optredens van U2. "De concerten waren in een paar uur uitverkocht, het valt in het weekend en de mensen gaan er vast een heel dagje U2 van maken. Dus we dachten, laten we het eens proberen. Als er één moment is, dan is het nu," verklaart Robin Groeneveld, directeur van One And Only Productions, die de afterparty samen met concertorganisator Mojo organiseert.

Voor een toegangsprijs van vijftien euro krijgen de bezoekers van de HMH eerst een concertfilm van U2 met laag volumeniveau om daar overheen na te praten. Welke film precies mag de organisatie van rechtenorganisatie Videma vooraf niet bekendmaken, omdat 'bioscoopje spelen' in een hoger tarief valt. Daarna speelt U2-coverband U2UK een set met nummers die U2 niet meer speelt. Tenslotte draait een onbekende dj tot drie uur 's nachts een verzameling U2-mixen.

// Na Amsterdam

Juli:

18 Zurich
20 Milan
21 Milan
23 Rome
27 Oslo
29 Gothenburg
31 Copenhagen

Augustus:

03 Munich
05 Nice
07 Barcelona
09 San Sebastian
11 Madrid
14 Lisbon

De OP van dit topic vind je HIER

Laatste post uit vorig deel
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:54 schreef Roel_Jewel het volgende:

In het voorste vak was nog meer dan genoeg ruimte. Dus daar kun je prima zitten .
Reactie: Ze hebben toch ook het veld een beetje opgedeeld, om drang te voorkomen?!
(sorry het wilt niet lukken

Deel nummer 9 kan je HIER vinden

[ Bericht 1% gewijzigd door no1uknow op 15-07-2005 14:50:52 ]
pi_28815071
quote:
no1uknow - donderdag 14 juli 2005 @ 22:54

[..]

In het voorste vak was nog meer dan genoeg ruimte. Dus daar kun je prima zitten .
Ze hebben toch ook het veld een beetje opgedeeld, om drang te voorkomen?!
Klopt. Daarom is in dat voorste vak nog ruimte genoeg .
  donderdag 14 juli 2005 @ 22:57:16 #3
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_28815120
Ik zat in vak 110, kaartjes echt op het laatste moment nog kunnen kopen (dinsdag 18:00 uur), wist dus dat we slecht zicht zouden hebben.
We zaten precies ter hoogte van de linker-uitloop van het podium, en konden de mannen dus best goed zien. Helaas heb ik van het grote videoscherm niks meegekregen, maar het ziet er zeer spectaculair uit op de foto's
We hadden we een heel mooi zicht op het veld, dat was geweldig om te zien. Eerst de wave die heel mooi dwars over het veld kwam rollen, en later de armen en toen het donker werd de lichtjes, supermooi!!
Het geluid was soms een beetje schel, ik had trouwens het idee dat Bono niet supergoed bij stem was, maar desondanks zat de sfeer er goed in, ook in ons vak.
Kicken was trouwens wel dat we de band als eerste zagen toen ze nog backstage waren, en dat Bono een peace teken naar ons maakte!
Vertigo als opener was te gek, en ook als afsluiting trouwens!
Heeft iemand trouwens nog die 3 imbecielen gezien die in het voorste vak een potje gingen knokken? Gebeurde vlak voor onze neus, die gasten werden flink aangepakt door de security, en terecht trouwens.... volgens mij snap het dan niet helemaal trouwens...
Verder wel een topavond gehad, al had ik natuurlijk liever op het veld gestaan
Ben je ook een basketballjunkie? Join us: http://www.nbaforum.nl/
pi_28815122
quote:
Hmja, ik had ook graag iemand meegenomen die steeds voor mij bier ging halen... (Cherrylips... )

Ik had van de week geeneens geld voor inkt voor m'n printer
Tap tap tap
pi_28815204
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef Magicfrankie het volgende:
Ik zat in vak 110, kaartjes echt op het laatste moment nog kunnen kopen (dinsdag 18:00 uur), wist dus dat we slecht zicht zouden hebben.
We zaten precies ter hoogte van de linker-uitloop van het podium, en konden de mannen dus best goed zien. Helaas heb ik van het grote videoscherm niks meegekregen, maar het ziet er zeer spectaculair uit op de foto's
We hadden we een heel mooi zicht op het veld, dat was geweldig om te zien. Eerst de wave die heel mooi dwars over het veld kwam rollen, en later de armen en toen het donker werd de lichtjes, supermooi!!
Het geluid was soms een beetje schel, ik had trouwens het idee dat Bono niet supergoed bij stem was, maar desondanks zat de sfeer er goed in, ook in ons vak.
Kicken was trouwens wel dat we de band als eerste zagen toen ze nog backstage waren, en dat Bono een peace teken naar ons maakte!
Vertigo als opener was te gek, en ook als afsluiting trouwens!
Heeft iemand trouwens nog die 3 imbecielen gezien die in het voorste vak een potje gingen knokken? Gebeurde vlak voor onze neus, die gasten werden flink aangepakt door de security, en terecht trouwens.... volgens mij snap het dan niet helemaal trouwens...
Verder wel een topavond gehad, al had ik natuurlijk liever op het veld gestaan
Ik zit in 418, beetje waar jij zit alleen dan 2e ring en recht tegenover je
Ik hoop dat ik nog wat van dat scherm nmeekrijg
pi_28815210
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef Magicfrankie het volgende:
Ik heb wel gezien dat iemand zich behoorlijk kwaad aan 't maken was. Een of ander irritant mannetje. En later werd iemand aan handen en voeten naar buiten gewerkt. Weet niet of dat dezelfde was.
pi_28815225
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ik heb wel gezien dat iemand zich behoorlijk kwaad aan 't maken was. Een of ander irritant mannetje. En later werd iemand aan handen en voeten naar buiten gewerkt. Weet niet of dat dezelfde was.
Best triest eigenlijk als je dat doet
pi_28815230
Maar ik ga maar is naar bed
Morgen is DÉ grote dag!
pi_28815249
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:00 schreef no1uknow het volgende:
Maar ik ga maar is naar bed
Morgen is DÉ grote dag!
Trusten en veel plezier .
pi_28815259
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://weblog.roelonline.net/archives/003454.php
Nog een U2 in de ArenA-link .
reclame maken hé
OP MIJN SITE STAAT OOK EEN FOTO VAN U2
KIJK IN MN SIG VOOR DE LINK

zo kan het ook
pi_28815271
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Trusten en veel plezier .
Dankje dankje, vrind
pi_28815333
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik had van de week geeneens geld voor inkt voor m'n printer

Jammer.

Vooral tijdens with or without you bedacht ik het eigenlijk best wel heel leuk gevonden zou hebben om met jou te gaan..
pi_28815358
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:03 schreef Murray het volgende:

[..]

Jammer.

Vooral tijdens with or without you bedacht ik het eigenlijk best wel heel leuk gevonden zou hebben om met jou te gaan..
awwww
Tap tap tap
pi_28815374
Zaterdag, veldkaartje, zin in
pi_28815405
M'n moeder zei net dat ze in 't Amstel hotel slapen. Ik ben morgen in A'dam, zal ik ff kijken? Ik heb ook al 3 uur voor 't Amstelhotel gelegen toen Brad Pitt enzo daar verbleven vorig jaar

ik lach me rot als ze gewoon op straat lopen )
Tap tap tap
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:06:31 #17
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_28815436
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik zit in 418, beetje waar jij zit alleen dan 2e ring en recht tegenover je
Ik hoop dat ik nog wat van dat scherm nmeekrijg
denk dat dat moeilijk gaat worden, omdat het scherm redelijk ver naar achteren staat...
maar, zoals anderen al schreven, kan je natuurlijk wel een stukkie gaan lopen
heb ik trouwens niet gedaan, ik stond prima in 110, en de show was goed te volgen, en daarnaast hadden we ook nog een 'klein' videoscherm aan de zijkant
pi_28815489
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:04 schreef CherryLips het volgende:

[..]

awwww
Was echt een mooi moment, om me heen ook allemaal knuffelende stelletjes enzo.
Ik had ook een ernstige behoefte om iemand beet te pakken, alleen was de meid naast me al bezet, en de gozer naast me stond tijdens Running to Stand Still uitgebreid om bier te schreeuwen naar z'n vrienden, dus hij viel ook al af.
  donderdag 14 juli 2005 @ 23:07:47 #19
20928 Magicfrankie
Bad to the bone
pi_28815490
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 22:59 schreef Roel_Jewel het volgende:

Die gasten die ik bedoelde gingen echt flink met elkaar op de vuist, waren ook niet helemaal nuchter meer volgens mij.... stumpers..
pi_28815517
Och heden, morgen is het zover, nietwaar?

*hhhhhhhhhhhhhhhh*

*hhhhhhhhhhhhhhhhhhh*

*hhhhhhhhhhhhhhhhhhh*
pi_28815541
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:05 schreef CherryLips het volgende:
M'n moeder zei net dat ze in 't Amstel hotel slapen. Ik ben morgen in A'dam, zal ik ff kijken? Ik heb ook al 3 uur voor 't Amstelhotel gelegen toen Brad Pitt enzo daar verbleven vorig jaar

ik lach me rot als ze gewoon op straat lopen )
Ik denk dat ze vannacht gewoon naar Dublin zijn gevlogen? Maar morgen zullen ze zeker in het Amstel slapen lijkt mij ja.

Doe Bono de groeten.
En ritsel een kaartje voor jezelf!
pi_28815617
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:09 schreef Murray het volgende:

[..]

Ik denk dat ze vannacht gewoon naar Dublin zijn gevlogen? Maar morgen zullen ze zeker in het Amstel slapen lijkt mij ja.
Bono zei dat ze veel Nederlandse vrienden hebben, dus ze hebben vast bij een van hen gelogeerd .
pi_28815627
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:09 schreef Murray het volgende:

[..]

Doe Bono de groeten.
En ritsel een kaartje voor jezelf!
Ze zijn gek als ze voor 1 nachtje terugvliegen naar Dublin denk ik

edit; 2 nachtjes dan
Tap tap tap
pi_28815668
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:03 schreef Murray het volgende:

[..]

Jammer.

Ik dacht uit vorige setlists op te maken dat ze With or without you niet speelden

Of maar tijdens één van de drie concerten?
pi_28815694
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Bono zei dat ze veel Nederlandse vrienden hebben, dus ze hebben vast bij een van hen gelogeerd .
In een tentje in de tuin
pi_28815701
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:11 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ze zijn gek als ze voor 1 nachtje terugvliegen naar Dublin denk ik
Ja nee, maar woensdagavond direct na het concert weer naar Dublin? 't is toch maar een uurtje?
En dan vrijdagmiddag weer een paar uur van tevoren landen op schiphol? Van vrijdag op zaterdag zullen ze denk ik toch wel hier overnachten.
pi_28815709
Exact 24 uur geleden eindigde het concert .

Woooohooohooohoooo. Helllooooooo hellloooooooooo .
  Redactie Games donderdag 14 juli 2005 @ 23:13:51 #28
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_28815717
Route voor morgen is bepaald, ik weet waar ik ga parkeren. Eten en drinken mee mooi weer en hopelijk geen files in Amsterdam..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_28815732
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:12 schreef Botje96 het volgende:

[..]

Ik dacht uit vorige setlists op te maken dat ze With or without you niet speelden

Of maar tijdens één van de drie concerten?
Ze hebben WOWY gisteren zeker gespeeld .
pi_28815767
Is er ook een programma waarmee ik FLAC-bestanden wèl goed kan afspelen?
pi_28815777
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef Murray het volgende:

[..]

Ja nee, maar woensdagavond direct na het concert weer naar Dublin? 't is toch maar een uurtje?
En dan vrijdagmiddag weer een paar uur van tevoren landen op schiphol? Van vrijdag op zaterdag zullen ze denk ik toch wel hier overnachten.
Ruim een uur geloof ik. Heb 't niet geklokt
Maar ik zou ze waarschijnlijk toch niet herkennen als ik ze 'in 't wild' zag
Tap tap tap
pi_28815823
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er ook een programma waarmee ik FLAC-bestanden wèl goed kan afspelen?
http://www.u2boy.nl/u2/u2_bootlegs_trade_download.php#files

Maar er is ook wel een plugin zodat je ze in winamp kan afspelen geloof ik.
pi_28815885
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:17 schreef Murray het volgende:

[..]

http://www.u2boy.nl/u2/u2_bootlegs_trade_download.php#files

Maar er is ook wel een plugin zodat je ze in winamp kan afspelen geloof ik.
thnx.
Winamp probeerde ik maar lukte niet. Ik lees es ff .
pi_28815993
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Ze hebben WOWY gisteren zeker gespeeld .
Dan blijf ik thuis

Niet dus
pi_28816059
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ruim een uur geloof ik. Heb 't niet geklokt
Maar ik zou ze waarschijnlijk toch niet herkennen als ik ze 'in 't wild' zag
Echt wel.

Alleen Larry zie je misschien over het hoofd, het leek mij altijd een grote stoere kerel, maar hij is al bijna net zo klein als Bono. Beetje iel zelfs.

En volgens mij draagt hij ook al schoenen met dikke zolen om het te maskeren.

(maar goed, daarom draag ik ook kisten om eerlijk te zijn... )
pi_28816191
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:23 schreef Murray het volgende:

[..]

Echt wel.

Alleen Larry zie je misschien over het hoofd, het leek mij altijd een grote stoere kerel, maar hij is al bijna net zo klein als Bono. Beetje iel zelfs.

En volgens mij draagt hij ook al schoenen met dikke zolen om het te maskeren.

(maar goed, daarom draag ik ook kisten om eerlijk te zijn... )
Niet, jij bent een Assense reus van 1m95
pi_28816260
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:26 schreef Waxxer het volgende:

[..]

Niet, jij bent een Assense reus van 1m95
Trek er maar een stuk of 20 cm van af

En Assen? En ga ook maar wat verder dan 20 kilometer naar het zuiden!

En tel er dan slot nog 20 kilo bij op, dan kom je bij mij uit.
pi_28816403
En nog een keer voor als je echt nog niet genoeg gelezen hebt :

Evenement: U2 in Amsterdam
  Moderator donderdag 14 juli 2005 @ 23:45:35 #39
18653 crew  D.
pi_28816760
Collega die helemaal achterin zat heeft zich prima vermaakt, dus ik heb goede hoop
dat ik me zaterdag ook wel vermaak. Ik zit zelfs iets dichterbij
  Redactie Games donderdag 14 juli 2005 @ 23:49:10 #40
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_28816875
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En nog een keer voor als je echt nog niet genoeg gelezen hebt :

Evenement: U2 in Amsterdam
Fuck de review, als je hetzelf live kan ervaren
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_28817316
Zouden ze nu slapen of iets leuks doen? Ergens zijn?
pi_28817416
Kan iemand mij vertellen of het voorste veld vak wordt afgesloten?
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 00:07:49 #43
18653 crew  D.
pi_28817424
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
Zouden ze nu slapen of iets leuks doen? Ergens zijn?
who cares
pi_28817919
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef D.Rose het volgende:

[..]

who cares
Nou gewoon, kijken of ik me nu ook met ze kan identificeren...

Zijn ze aan het barbecuën, zijn ze stappen in de Exit, zitten ze aan de rosé met Tosca Niterink, hangen ze in de kroeg in Koudum, lopen ze door Breedenbroek, kopen ze peuken in de nachtwinkel van Alphen a/d Rijn.....

Je weet het niet, je wéét het niet!!
pi_28818542
Ik denk dat ze whisky (Ierse) drinken op hun hotelkamer en keihard The Music aan hebben staan.
pi_28820030
Jezus

Ben je eventjes een dag niet op fok... zijn we opeens in deel 10 aanbeland

Wat voor spectaculaire dingen uit deel 9 heb ik gemist?

Zijn er al Bootlegs te downloaden?

Of kei-geweldige foto's?

Iemand een samenvatting van 't vorige deel?
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_28820067
Ik had woensdag trouwens de hele dag steeds meer last van 't Waxxer-syndroom...

Ik begon steeds drukker te worden, m'n zinnen liepen voor geen meter,... sowieso brabbelde ik alleen maar onverstaanbare dingen, ik trommelde op alles wat los en vast zat, en iedere 3 seconden keek ik of 't al 9 uur was...

Maar... Larry was stoer he, tijdens love and peace

Vannacht sliep ik trouwens pas rond 3 uur ofzo.. ik zat nog helemaal vol van de spanning
pi_28820418
Tralala...

M'n laatste post voor 't slapen gaan

Toch nog ff deel 9 doorgelezen

Maareh.. Waxxer, het Popmart scherm was toch wel een enorm stuk groter. Dat was echt stadion breed.
Trouwens... begon het Popmart concert niet een stuk later? Ik dacht echt iets van 22:00 uur ofzo. Want ik weet nog wel dat de stadionlichten uitgingen en het toen opeens mega-donker was. En dat was ook in juli.

Wel tof trouwens dat er ook lampjes uit 't lampjes scherm kwamen... uuh ja Nouja... toch Belichting zo van 'huup huup huup, barbatruuk en dan zo'n lamp uit 't scherm '

Ik hoopte trouwens wel op '40' als afsluiter... maarja... Vertigo is ook best aardig

Het toegift gebeuren is trouwens wel een beetje te standaard geworden... het lijkt ook wel of ze alleen maar van 't podium afgaan omdat 't zo hoort. Vroeger leek het echt uren te duren, en leefde je dagen in onzekerheid of ze nog terugkwamen voor een extra liedje.

Volgens mij had Bono trouwens ook wel een beetje last van de echo tijdens ze toespraken. Je hoorden hem echt na iedere zin wachten tot de echo weg was

Over 't Yorin gebeuren... ik ergerde me d'r niet zo ontzettend aan... totdat ik gisteren gigantisch groot Yorin FM op de ArenA zag staan..
Knurften zijn 't

Ja,,, Yaweh is een geweldig liedje

Ik snap trouwens niet dat je kan zitten tijdens een U2 concert... Dat is toch ultieme sufheid?

Ik vond de voorprogramma's trouwens best saai... vooral die tweede band. Alle nummers leken opelkaar

Sowieso is twee voorprogramma's overdreven

Over 10 jaar is het gewoon een mini-festival. Met allemaal kutbands en op 't einde U2

Zo...

Het is kwart voor drie.. dus ik ga slapen

Mijn excuses voor die warrige berichtje...

Maar ik doe 't voor Waxxer
  vrijdag 15 juli 2005 @ 02:49:47 #49
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28820475
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:07 schreef Murray het volgende:

[..]

Was echt een mooi moment, om me heen ook allemaal knuffelende stelletjes enzo.
Ik had ook een ernstige behoefte om iemand beet te pakken, alleen was de meid naast me al bezet, en de gozer naast me stond tijdens Running to Stand Still uitgebreid om bier te schreeuwen naar z'n vrienden, dus hij viel ook al af.
ik ga zaterdag...
wat moet ik hier nu neerzetten?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 02:51:02 #50
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28820497
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef Murray het volgende:

[..]

zuid frankrijk, hebben ze huizen, allemaal
  vrijdag 15 juli 2005 @ 02:52:08 #51
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_28820512
mensen, als je een concert wil zien met beter geluid:
2-12 marillion in 013, 3-12 Marillion in Vredenburg
  vrijdag 15 juli 2005 @ 03:24:37 #52
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_28820840
En dat is in deze relevant ?

Weer een hele zut fokkers die erheen gaan, veel plezier, luistergenot, drink genoeg water, maar toch most of all have fun. Arena wordt morgen weer een gratis massasauna ben ik bang.
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
  vrijdag 15 juli 2005 @ 07:18:47 #53
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28821367
De public recording is prima te verstaan . .
pi_28821493
is het al vanavond een uur of 9 !??
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 08:12:42 #55
18653 crew  D.
pi_28821555
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 07:57 schreef linebear het volgende:
is het al vanavond een uur of 9 !??
nee, morgen pas
pi_28821681
nou ja, dan nog maar even hard werken en dan is het zo tijd
hoe laat begint het voorprogramma !?
pi_28821724
18.00 uur: The Music en Snow Patrol.

Nog maar één dagje werken
pi_28821811
ja dat red ik niet hoor..... snel nog even naar huis en eten en zo
  vrijdag 15 juli 2005 @ 08:51:06 #59
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28821882
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 07:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
De public recording is prima te verstaan . .
Hoe heb jij de boel omgezet RJ? Of heb je een plugin gevonden om e.e.a. af te spelen in een player?

En wat versta je onder 'prima te verstaan'
  vrijdag 15 juli 2005 @ 09:13:04 #60
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28822207
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 08:51 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Hoe heb jij de boel omgezet RJ? Of heb je een plugin gevonden om e.e.a. af te spelen in een player?

En wat versta je onder 'prima te verstaan'
Ik heb het al voor elkaar! Is inderdaad redelijke kwaliteit, zit nu te luisteren
  vrijdag 15 juli 2005 @ 09:20:43 #62
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28822315
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:13 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik heb het al voor elkaar! Is inderdaad redelijke kwaliteit, zit nu te luisteren
.
Veel luisterplezier .
pi_28822344
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:15 schreef Murray het volgende:
Ze zijn gewoon in Nederland
Yep, was gisteravond op het AT5 nieuws. Amstelhotel.
pi_28822360
Goedmorgen allemaal
Ik ga vandaag gewoon het hele concert opnemen met mn MP3 speler
pi_28822373
Waxxer kom je nou nog een keer op MSN?!
pi_28822418
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 03:24 schreef HighLander het volgende:
En dat is in deze relevant ?

Weer een hele zut fokkers die erheen gaan, veel plezier, luistergenot, drink genoeg water, maar toch most of all have fun. Arena wordt morgen weer een gratis massasauna ben ik bang.
Jammer genoeg wel ja
pi_28822420
Kwartet
pi_28822424
Die loopt nou helemáál door het huis te stuiteren, joh!
pi_28822464
Toen ik vanmorgen op mijn fietsje stapte en Vertigo opzette werd ik weer keivrolijk en had op eens zin in mijn werk. Wat erg raar is...
pi_28822557
gewoon gedroomd dat ik geen zin had in het concert....
er zit toch altijd een kern van waarheid in dromen, gelukkig niet in deze
pi_28822815
weet iemand of er NU NOG kaarten zijn bij ticketbox? Mn vriendin was gister geweest maar toen hadden ze alleen noog voor vak 408 maar dat is echt 3x niks volgensmij... maar misschien dat ze nu weer andere vrij gegeven hebben ofzo?
pi_28822921
ik heb gisteren mijn kaartje gekocht en zit in 117 volgens mij....
pi_28822923
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:29 schreef linebear het volgende:
Toen ik vanmorgen op mijn fietsje stapte en Vertigo opzette werd ik weer keivrolijk en had op eens zin in mijn werk. Wat erg raar is...
Zin in je werk
pi_28822934
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:56 schreef linebear het volgende:
ik heb gisteren mijn kaartje gekocht en zit in 117 volgens mij....
Ik zit in vak 418, schuin boven jou
pi_28822946
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:56 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Zin in je werk
vond het ook een goede grap....
kunnen we de zelfde setlist verwachten !??
pi_28822961
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik zit in vak 418, schuin boven jou
zal zwaaien
pi_28822971
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef linebear het volgende:

[..]

vond het ook een goede grap....
Ja denk het wel, het wordt hier in Europa nauwlijks verandert, laat staan in A'dam zelf 3 keer...
pi_28822977
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:58 schreef linebear het volgende:

[..]

zal zwaaien
Kijk naar mn avatar
pi_28822995
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:15 schreef Murray het volgende:

Ze zijn gewoon in Nederland: http://www.flickr.com/photos/u2logcom/sets/590069/
told ya
Tap tap tap
pi_28823002
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:59 schreef CherryLips het volgende:

[..]

told ya
Kick
pi_28823011
ben bijna misselijk van de zenuwen, damn nie meer gehad voor een concert van de stones 2 jaar terug
= goed voorteken 8)

Tot vanavond! Have Fun! En springennnn
Have you ever lent somebody $20 and never seen them again? It was probably worth it.
pi_28823036
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:00 schreef Cure het volgende:
ben bijna misselijk van de zenuwen, damn nie meer gehad voor een concert van de stones 2 jaar terug
= goed voorteken 8)

Tot vanavond! Have Fun! En springennnn
TOT VANAVOND
pi_28823051
Ik moet hier op Fok! nog tot ongeveer kwart over 4 trippen
pi_28823064
Ik zal maar weer is verder gaan met mn site
Bijna 1000 posts trouwens, en mn 1000e draag ik op aan dit topic
pi_28823069
kwartet
pi_28823125
no1uknow
Zou je aub willen stoppen met dat gebagger?
Nergens voor nodig al die nutteloze posts.
Ga maar naar een slowchat topic als je niks te zeggen hebt.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:06:04 #87
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28823131
Zit hier met te luisteren naar de bootleg!

no1uknow > hou je het nog een beetje uit?
pi_28823136
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:05 schreef calvobbes het volgende:
no1uknow
Zou je aub willen stoppen met dat gebagger?
Nergens voor nodig al die nutteloze posts.
Oke
pi_28823151
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:06 schreef twentemeisje het volgende:
Zit hier met te luisteren naar de bootleg!

no1uknow > hou je het nog een beetje uit?
NEE
Dat zie je toch wel
pi_28823188
ik begin ook gezonde spanning te voelen:)
pi_28823234
Hier ook . Iemand ervaring met verkeersdrukte afgelopen woensdag?
Calmer than you are
pi_28823284
volgens mij kan je beter met de trein komen... was wel een chaos
pi_28823461
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:14 schreef linebear het volgende:
volgens mij kan je beter met de trein komen... was wel een chaos
Dat het een chaos is dat lijkt me logisch, minstens 25.000 mensen die ongeveer tegelijk daarzo willen parkeren
pi_28823498
inderdaad... straks sta je in de file als de boyband op komt
pi_28823508
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Heen ging wel.

Op de terugweg zowat bijna vergast in de parkeergarage
Brand alaram ging ook af daardoor met de melding dat iedereen auto moest verlaten en naar buiten moest gaan.
pi_28823571
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:23 schreef Apfel het volgende:

[..]

Heen ging wel.

Op de terugweg zowat bijna vergast in de parkeergarage
Brand alaram ging ook af daardoor met de melding dat iedereen auto moest verlaten en naar buiten moest gaan.
Werd dat ook gedaan?
pi_28823587
Als iemand nog een duidelijke mening over de ArenA wil geven, dan kan dat via http://web-ibt115w.com.variabele.nl/web-ibt115w/start.asp

Een uitgebreide enquete over de ArenA waarbij ik aan het eind uitgebreid mijn mening heb gegeven over de akoestiek
pi_28823729
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:26 schreef calvobbes het volgende:
Als iemand nog een duidelijke mening over de ArenA wil geven, dan kan dat via http://web-ibt115w.com.variabele.nl/web-ibt115w/start.asp

Een uitgebreide enquete over de ArenA waarbij ik aan het eind uitgebreid mijn mening heb gegeven over de akoestiek
jammer dat er niet veel meer aan gedaan kan worden he
pi_28824101
quote:
Ja
3 uur en kwartier gedaan over arnhem - arena, wat normaal zo'n 5 kwartier is. Ging om 16:00 weg in arnhem.
pi_28824136
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:32 schreef linebear het volgende:

jammer dat er niet veel meer aan gedaan kan worden he
Wat er aan gedaan kan worden is dat ze een volgende keer dat er een (U2) concert is, wat beter naar kijken.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 10:49:57 #101
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28824213
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef FireFoz het volgende:

[..]

Ja
3 uur en kwartier gedaan over arnhem - arena, wat normaal zo'n 5 kwartier is. Ging om 16:00 weg in arnhem.
Terugweg Amsterdam - Twente : na het concert niet blijven hangen m.u.v. de verkeers- en personenopstoppingen op weg en tribune > om 03.15 thuis...
pi_28824345
Ik ga vanmiddag maar is 3 bullits ofzo achterover slaan
pi_28824383
maar het is bij elk concert zo.... zelfs bij Frans Bauer zou het geluid kut zijn.
Idee, Arena plat gooien en er een goed stadion neer zetten.... met goede grasmat en zo
pi_28824413
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:54 schreef no1uknow het volgende:
en dan tijdens het concert moeten plassen !?
pi_28824476
Ja of naar de WC of doodmoe zijn
Makkelijke keus
en naar de WC ga ik wel onder zo'n preek

(dit is mijn 996e post)
pi_28824508
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:55 schreef linebear het volgende:
maar het is bij elk concert zo.... zelfs bij Frans Bauer zou het geluid kut zijn.
Idee, Arena plat gooien en er een goed stadion neer zetten.... met goede grasmat en zo
Maar dat dak is wel koel
Jammer dat ze er geen gebruik van maken (open zetten)
ff mierenneuken trouwens met een goede grasmat , of is het nou toch met een goed grasmat

(dit is mijn 997e post)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:03:30 #107
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28824598
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:56 schreef linebear het volgende:

[..]

en dan tijdens het concert moeten plassen !?
De oplossing:
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 11:05:14 #108
18653 crew  D.
pi_28824655
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 10:54 schreef no1uknow het volgende:
wat voegt deze post toe aan dit topic?
pi_28824807
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:03 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

De oplossing:
[afbeelding]
oh mijn god
pi_28824825
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:05 schreef D.Rose het volgende:

[..]

wat voegt deze post toe aan dit topic?
Dat ik wakker moet blijven vanavond @ U2
En wat voegt jou post toe aan dit topic?
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 11:11:18 #111
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28824833
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 02:52 schreef evert het volgende:
mensen, als je een concert wil zien met beter geluid:
2-12 marillion in 013, 3-12 Marillion in Vredenburg
O please.... die irritante jankerd van een zanger. Brr..
Geef mij Fish maar, ook al haalt-ie niet alles meer. Was leuk laatst, op Parkpop.
Maar goed, da's off topic.
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef linebear het volgende:
Nee, er zijn altijd wel kleine verschillen, als je de setlists bekijkt van plaatsen waar ze meerdere keren optreden. Zo hebben ze woensdag I will follow gespeeld, dikke kans dat ze dat vanavond vervangen voor Out of Control.

Maar echte verrassingen zullen er niet meer zijn.
Wat ik persoonlijk wel jammer vind, is dat ze an cat dubh/into the heart helemaal van de setlist schijnen te hebben geschrapt.
Gelukkig heb ik die al op de meer dan uitstekende San Diego-bootleg.

Hahaha, die Pool. Helemaal flippen.
Maar hij heeft wel een punt. Laten we allemaal zorgen dat U2 bij de volgende (en laatste denk ik) tour niet meer in dat totaal ongeschikte arena-geval speelt, en massaal naar Mojo en U2 mailen dat dit echt niet kan.
De enige reden dat we in die zweterige kolos naar een geluisdbrij moeten luisteren, is: geld en hoofdstedelijk lobbyisme. Eigenlijk te gek voor woorden dat er 150.000 man in een totaal ongeschikte lokatie worden gedouwd om voor heel veel geld naar een groep te luisteren die veel beter verdient dan de kut-akkoestiek van die braadslee.

Kom op Rotjeknor: haal U2 volgende keer naar De Kuip!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 11:12:52 #112
18653 crew  D.
pi_28824881
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:11 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Dat ik wakker moet blijven vanavond @ U2
En wat voegt jou post toe aan dit topic?
Dat ik jou terecht wijs op het feit dat je je behoorlijk aanstelt
pi_28824915
Gaat er iemand naar de afterparty !? Wat kost de entree eigenlijk !?
pi_28824976
Hierbij draag ik mijn 1000e post op aan U2 en aan dit U2 topic
Halleluja
pi_28825022
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef no1uknow het volgende:
Hierbij draag ik mijn 1000e post op aan U2 en aan dit U2 topic
Halleluja
van harte, ga nu maar alle liedjes van ze zingen of zo
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 11:18:29 #116
18653 crew  D.
pi_28825057
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:11 schreef Gert het volgende:

Kom op Rotjeknor: haal U2 volgende keer naar De Kuip!!!
Goed plan

Popmart in de kuip is nog steeds mijn favoriete concert van de 200+ (nee, niet allemaal U2 )
pi_28825167
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:17 schreef linebear het volgende:

[..]

van harte, ga nu maar alle liedjes van ze zingen of zo
Alle?
Dat red ik niet voor vanavond
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 11:31:58 #118
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28825457
Zo, en nu weer gezelllig doen.

Ik was toen nog te jong, maar heeft iemand hier dit nog meegemaakt?

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_28825556
Toen bestond ik nog niet
En mn ouders zijn nooit naar Pinkpop geweest
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 11:38:42 #120
18653 crew  D.
pi_28825656
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef no1uknow het volgende:
Toen bestond ik nog niet
En mn ouders zijn nooit naar Pinkpop geweest
Hij vraagt niet wie het niet heeft meegemaakt
pi_28825712
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:38 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Hij vraagt niet wie het niet heeft meegemaakt
Jezus ga even ergens anders mierenneuken... godallemachtig
pi_28825781
meisjes, niet ruzie zoeken.....
het gaat hier over U2 en niet over neukende mieren
pi_28825852
quote:
Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Fuck de review, als je hetzelf live kan ervaren
Dat is waar. Maar ik heb mijn ervaring dan ook al gehad .
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:48:32 #124
36027 komkommertje
KomKommertje!!!!
pi_28825926
quote:
Als je van plan bent om met de auto naar de Arena te komen dan moet je wel op tijd komen, woensdag stond het hier om 4 uur al helemaal vast!
(Werk dichtbij de arena)
Komkommertje
  vrijdag 15 juli 2005 @ 11:50:19 #125
36027 komkommertje
KomKommertje!!!!
pi_28825983
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:00 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Maar dat dak is wel koel
Jammer dat ze er geen gebruik van maken (open zetten)
ff mierenneuken trouwens met een goede grasmat , of is het nou toch met een goed grasmat

(dit is mijn 997e post)
Dat dak mogen ze niet openzetten. Daar krijgen ze geen vergunningen voor want wat denk je van de geluidsoverlast voor de omwonenden?
Komkommertje
pi_28826007
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:50 schreef komkommertje het volgende:

[..]

Dat dak mogen ze niet openzetten. Daar krijgen ze geen vergunningen voor want wat denk je van de geluidsoverlast voor de omwonenden?
Maarja, als je naar de kuip kijkt ofzo daar zit helemaal geen dak op...
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 11:56:40 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28826149
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:51 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Maarja, als je naar de kuip kijkt ofzo daar zit helemaal geen dak op...
Gelukkig niet.
pi_28826152
ja ik denk dat ik zo min mogelijk aan zal trekken vanavond.....
pi_28826197
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef linebear het volgende:
ja ik denk dat ik zo min mogelijk aan zal trekken vanavond.....
Ik doe gewoon mn (zelfgemaakte, zie avatar) en 3kwartsbroerk aan
pi_28826257
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:58 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik doe gewoon mn (zelfgemaakte, zie avatar) en 3kwartsbroerk aan
ja dat weten we inmiddels....
pi_28826518
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:50 schreef komkommertje het volgende:

[..]

Wat een onzin, in de Kuip krijgen ze ook vergunningen.
pi_28826553
Omwonende bij de ArenA? Daar wonen toch geen mensen zeker?
pi_28826573
Het schijnt dat ze van het geluid van U2 er zelf voor gekozen hebben om het dak dicht te laten. Ze hebben die zwarte gordijnen opgehangen voor het geluid, en daardoor kon het dak niet open omdat die dingen daar boven hangen?
pi_28826580
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:09 schreef Luni het volgende:

Wat een onzin, in de Kuip krijgen ze ook vergunningen.
Rondom de Kuip wonen waarschijnlijk minder mensen.
En misschien dat Amsterdam wel een ander beleid heeft dan Rotterdam.

Zo geven ze in Nijmegen ook gewoon popconcerten vrijwel midden in een woonwijk. Daar is dan de afspraak dat het om 23.00 afgelopen moet zijn.
pi_28826588
Ja daar wonen wel mensen. Als ze klachten hebben, moeten ze maar verhuizen hoor....
pi_28826612
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Omwonende bij de ArenA? Daar wonen toch geen mensen zeker?
Aan de overkant van het spoor rond Metro Station Strandvliet en Bijlmer wel.
pi_28826676
Ik denk dat bij de Kuip de mensen dichter in de buurt wonen.
pi_28826916
Hé maar The Music in het voorprogramma is wel kicken. Die zijn goed.
pi_28826929
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Rondom de Kuip wonen waarschijnlijk minder mensen.
En misschien dat Amsterdam wel een ander beleid heeft dan Rotterdam.

Zo geven ze in Nijmegen ook gewoon popconcerten vrijwel midden in een woonwijk. Daar is dan de afspraak dat het om 23.00 afgelopen moet zijn.
Zelfde met Pinkpop.
pi_28826968
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé maar The Music in het voorprogramma is wel kicken. Die zijn goed.[afbeelding]
Ik vroeg me al af waar Waxxer was... maar ik heb 'm al gespot
pi_28826983
Bon...ik ga de tocht vanuit Maastricht 's aanvangen. Iedereen veel plezier vanavond en/of morgenavond!
Calmer than you are
pi_28826990
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé maar The Music in het voorprogramma is wel kicken. Die zijn goed.[afbeelding]
jammer dat ze al om 6 uur komen dat red ik niet hoor.....
pi_28827105
Ik hoop dat ik nog iets van The Music meekrijg
En Waxxer kom nou op MSN
pi_28827115
Weet iemand trouwens het e mailares voor klachten bij Mojo, heb op hun site gekeken,maar kan het niet vinden
pi_28827389
Mojo is nog heel ouderwets qua communicatie... Ze hebben alleen maar een postadres, geen maildres....
pi_28827469
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef calvobbes het volgende:
Mojo is nog heel ouderwets qua communicatie... Ze hebben alleen maar een postadres, geen maildres....
Stel je voor dat je klachten krijgt

Ik gok wel op info@mojo.nl en anders stuur ik nog wel een brief
pi_28827514
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef calvobbes het volgende:

Ze zijn echt ouderwets!
pi_28827523
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:42 schreef Luni het volgende:

Stel je voor dat je klachten krijgt

Ik gok wel op info@mojo.nl en anders stuur ik nog wel een brief
Je kunt ook bellen!

Mojo Concerts
Noordeinde 19/21
2611KE Delft
Tel: 015 2121980
pi_28827920
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je kunt ook bellen!

Mojo Concerts
Noordeinde 19/21
2611KE Delft
Tel: 015 2121980
Kan alleen schriftelijk
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:04:47 #150
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_28828069
zijn er nou nog kaarten bij het postkantoor???
of weet iemand n site waar je tegen redelijke prijs nog kaartjes kan krijgen, behalve marktplaats.
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_28828116
je kunt www.kaartverkoop.nl proberen. altijd een stuk redelijker dan mplaats
pi_28828135
Zou voor de zekerheid eens gaan kijken. Op de frontpage schrijft iemand dat ie nog gewoon kaarten heeft kunnen krijgen en het dus niet ging om slechtzichtkaarten. Althans hij of zij had goed zicht
pi_28828226
superhaagie.... ik heb gisteren nog een kaartje gehaald bij het GWK, dus je kan het nog proberen.

marktplaats is veel te duur.... tenzij je meer dan 100 euro wil betalen
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:15:57 #154
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28828354
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 11:31 schreef Gert het volgende:
Zo, en nu weer gezelllig doen.

Ik was toen nog te jong, maar heeft iemand hier dit nog meegemaakt?

[afbeelding]
Collega van me heeft het optreden in Sittard 1981 nog bijgewoond .
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:19:28 #155
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28828464
Owja, voor degenen die nog gaan: Veeeeel plezier
pi_28828477
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou voor de zekerheid eens gaan kijken. Op de frontpage schrijft iemand dat ie nog gewoon kaarten heeft kunnen krijgen en het dus niet ging om slechtzichtkaarten. Althans hij of zij had goed zicht
Het zijn ook "mogelijk slecht zicht" kaarten
niet per defenitie slechtzicht
pi_28828535
dat staat er inderdaad op....
pi_28828551
maar las ik nou dat er voor die vakken ook een klein videoschermpje stond ?!?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:27:35 #159
52704 Kirke
www.kirke.nl
pi_28828700
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:22 schreef linebear het volgende:
ik zat 117, er was idd een videoscherm aan de zijkant. Maar je kan de mannen met het blote oog goed zien, je mist alleen wel de lichtshow

*Kirke/Leine baalt toch beetje*
'T best bewaarde geheim van Nederland
pi_28828739
mmmm, zit vanavond dus ook in vak 117....
nou ja, komt vast wel goed....
pi_28828779
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:22 schreef linebear het volgende:
Kijk op mijn site (sig)
daar staat een foto
pi_28828800
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:28 schreef linebear het volgende:
mmmm, zit vanavond dus ook in vak 117....
nou ja, komt vast wel goed....
Ik zit 418, vlak boven jou, en het schijnt dat je vanuit onze hoek het hele podium etc ziet maar nauwlijks wat van het grote lampjes scherm
pi_28828888
mmmm, kan altijd even verderop gaan staan....
pi_28828927
nog iets meer dan 2 uur werken......
pi_28829110
@ linebear, welk beroep doe jij dat je de hele tijd kan Fok!ken?
pi_28829178
Ik luister nu naar Satellite of Love van de ZOOTV tournee...

Das kei-leuk om mee te zingen
pi_28829186
ik werk bij de Bank, vlakbij de arena maarre heb het niet druk en geen zin om te werken
  vrijdag 15 juli 2005 @ 13:52:20 #168
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28829458
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:43 schreef Mister_Slide het volgende:
Ik luister nu naar Satellite of Love van de ZOOTV tournee...

Das kei-leuk om mee te zingen
Na afgelopen woensdag weet ik 100% zeker dat alles leuk is om mee te zingen .
niet dat ik dat daarvóór nog niet wist
pi_28829636
ben bang dat ik niet alle liedjes mee zal kunnen zingen
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:00:03 #170
67746 Baba-O-Riley
Out here in the fields
pi_28829686
Is Adam Clayton écht zo grijs geworden?
.
pi_28829735
wel sexy
pi_28829791
Ik schrok er ook van
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:09:26 #173
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28829978
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 13:31 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Ik zit 418, vlak boven jou, en het schijnt dat je vanuit onze hoek het hele podium etc ziet maar nauwlijks wat van het grote lampjes scherm
Je bent een beetje zenuwachtig hè

Foto vanuit vak 421 waar mijn zusje zat:

Je kijkt dus tegen de zijkant van het podium aan, omdat het grote beeldscherm naar achter wegloopt zie je die i.m.o. niet vanuit vak 418. Wel kun je de heren op het podium zien lopen...
pi_28830024
dan gaan we als het donker wordt gewoon iets naar achter lopen en ergens staan
pi_28830157
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:09 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Je bent een beetje zenuwachtig hè

Foto vanuit vak 421 waar mijn zusje zat:

[afbeelding]

Je kijkt dus tegen de zijkant van het podium aan, omdat het grote beeldscherm naar achter wegloopt zie je die i.m.o. niet vanuit vak 418. Wel kun je de heren op het podium zien lopen...
MAN IK STA HIER TE TRIPPEN EN TE SHAKEN
pi_28830206
Ik ben verliefd op het intro van I Will Follow, tenminste hoe ie op The best of 1980-1990 staat
Je hoort een vaag geluidje en dan heel zachtjes 1 2 3 4 en dan die gitaar (L) en dan dat "ting ting" en dan die drums erbij O*O*O*O*O*OO*O*OO*O*O*O*O*O
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 14:18:09 #177
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28830234
Uitzicht vanaf respectievelijk vak 119, 118 en 117
Ik denk dat de voorkant van het podium ongeveer eindigt bij het doel. (?)

pi_28830335
-- DRINGEND --

Vraagje aan de experts: hoe check ik een over te nemen ticket op echtheid??
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:22:46 #179
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28830364
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:18 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat de voorkant van het podium ongeveer eindigt bij het doel. (?)
Ik denk dat je het nog wel ietsje verder naar voren moet zien, het is een groot podium en volgens mij hebben ze 'm niet op de achterliggende tribune gebouwd...
pi_28830369
dat merk je pas bij de poort volgens mij....
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:23:31 #181
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28830402
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:21 schreef Harmen1984 het volgende:
-- DRINGEND --

Niet, volgens mij.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:23:41 #182
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_28830412
kan iemand mij vertellen of het zicht ACHTERAAN het veld beter is dan ergens halverwege? Bij coldplay keek ik namelijk ondanks mijn 180 cm tegen hoofden aan en zag nog net Chris' hoofd. Als ik naar achteren naar de bar liep viel het me op dat het podium prima te zien was. Was dat bij U2 ook zo? Want dan ga ik gewoon lekker bij de bar achter staan
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 14:26:15 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28830467
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:22 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik denk dat je het nog wel ietsje verder naar voren moet zien, het is een groot podium en volgens mij hebben ze 'm niet op de achterliggende tribune gebouwd...
Maar dan zie je dus vrijwel niets, in vak 117. Alleen als ze de catwalk oplopen.
En eigenlijk zie je ook nog maar erg weinig in vak 118, hoewel dat plaatsen van 65 euro waren (op een na duurste zitplaatsen). Misschien dat je vanaf 119 Larry ziet zitten en vanaf 120 pas het grote scherm echt meekrijgt.

Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, om dan zoveel geld voor kaartjes te vragen. Maar ja, we betalen het er grif voor.
pi_28830490
"Desire... Desire..."
pi_28830499
"But i did what i did, before loooove came in town"
pi_28830508
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:26 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar dan zie je dus vrijwel niets, in vak 117. En eigenlijk ook nog niet in vak 118, hoewel dat plaatsen van 65 euro waren (op een na duurste zitplaatsen). Misschien dat je vanaf 119 Larry ziet zitten en vanaf 120 pas het grote scherm echt meekrijgt.

Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, om dan zoveel geld voor kaartjes te vragen. Maar ja, we betalen het er grif voor.
iemand die woensdag in 117 zat zei dat ie alles zag, van het podium
  vrijdag 15 juli 2005 @ 14:33:08 #187
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28830649
Het is nu echt zeker. Ik ga zaterdag weer! En ik sta in dat vak in het podium zeg maar. Dus tussen die rondlopende catwalks.
pi_28830751
je zal er nog wel genoeg van zien.....
maar ja de prijs is wel wat hoog....
Geldt dat niet voor alle kaartjes, want waar zijn de tijden gebleven dat je 50 gulden betaalde voor Pinkpop of zo
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 14:44:12 #189
18653 crew  D.
pi_28831018
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:27 schreef no1uknow het volgende:
"But i did what i did, before loooove came in town"
je bent hardleers he?
pi_28831052
42 gulden... zoveel kostte het kaartje voor de ZOOTV Tour, volgens mij..
Tsja...

Ik luister nu toevallig ook Desire... wat leuk zeg
pi_28831080
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:44 schreef D.Rose het volgende:

[..]

je bent hardleers he?
Best wel
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 14:45:59 #192
18653 crew  D.
pi_28831089
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:36 schreef linebear het volgende:
je zal er nog wel genoeg van zien.....
maar ja de prijs is wel wat hoog....
Geldt dat niet voor alle kaartjes, want waar zijn de tijden gebleven dat je 50 gulden betaalde voor Pinkpop of zo
prijs is hoog, maar in vergelijking met de prijzen van Madonna, Phil en Bruce valt het wel weer mee
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 14:47:37 #193
18653 crew  D.
pi_28831147
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Best wel
ik hoop dat je er voor gestraft wordt
pi_28831158
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef D.Rose het volgende:

[..]

prijs is hoog, maar in vergelijking met de prijzen van Madonna, Phil en Bruce valt het wel weer mee
Als je daarvoor goed geluid krijgt wel.
pi_28831253
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:47 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Hopen dat Bono zijn kwijt is of zo !?? Oh nee dat zou ook een straf voor ons zijn.
Kunnen we er niet voor zorgen dat hij tegen gehouden wordt bij de controle vanwege een vals kaartje
pi_28831274
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:47 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Ik ook
pi_28831297
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:21 schreef Harmen1984 het volgende:
-- DRINGEND --

ik had gelezen dat als je er een klein scheurtje in maakt dat je dan plastic aan de binnenkant moet zien ofzo...maar ik heb geen idee of dit echt zo is hoor
pi_28831299
Poll in OP
pi_28831316
weet iemand trouwens welk nummer er gedraaid werd vlak voordat U2 op kwam? en van wie die was
pi_28831355
heb het ergens gelezen... maar weet het niet meer. Was niet een nummer dat ik kende
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 14:57:21 #201
18653 crew  D.
pi_28831495
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:50 schreef linebear het volgende:

[..]

Hopen dat Bono zijn kwijt is of zo !?? Oh nee dat zou ook een straf voor ons zijn.
Kunnen we er niet voor zorgen dat hij tegen gehouden wordt bij de controle vanwege een vals kaartje
precies
Of dat ie autopech krijgt/de trein mist
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 14:59:44 #202
18653 crew  D.
pi_28831570
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef FireFoz het volgende:

[..]

ik had gelezen dat als je er een klein scheurtje in maakt dat je dan plastic aan de binnenkant moet zien ofzo...maar ik heb geen idee of dit echt zo is hoor
Er zijn ook valse kaartjes op origineel papier, dus die identificeer je enkel door ze te scannen bij de ingang
pi_28831593
quote:
weet iemand trouwens welk nummer er gedraaid werd vlak voordat U2 op kwam? en van wie die was
Dacht dat dat nummer van The Cure een van de laatste was alvorens U2 begon.
pi_28831616
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef D.Rose het volgende:

[..]

precies
Of dat ie autopech krijgt/de trein mist
Gezellig
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:02:35 #205
52704 Kirke
www.kirke.nl
pi_28831648
iig werd Radar Love vlak na het concert gedraaid, vond ik wel stoer.
'T best bewaarde geheim van Nederland
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 15:07:13 #206
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28831790
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef Mister_Slide het volgende:
42 gulden... zoveel kostte het kaartje voor de ZOOTV Tour, volgens mij..
Tsja...
Effe kijken.... mijn kaartje voor de Elevation-tour vermeldt 95 gulden plus 7.50 reserveringskosten
Een goede 45 euro dus. Daar is dan fijn nog zo'n 20 euro bovenop gekomen in 4 jaar tijd.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:07:15 #207
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28831792
quote:
'Wake Up' van The Arcade Fire...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:08:02 #208
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28831817
Heeft iemand al artwork voor de bootleg van woensdag gezien?
pi_28831859
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

'Wake Up' van The Arcade Fire...
moet dit een bekend nummer zijn !?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 15:11:45 #210
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_28831952
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:09 schreef linebear het volgende:

[..]

moet dit een bekend nummer zijn !?
maar is het vaste nummer op het cassettebandje voordat de show begint
pi_28831976
ok... ik denk dat de meeste wel gaan schreeuwen als dat nummer komt
pi_28831995
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:12 schreef linebear het volgende:
ok... ik denk dat de meeste wel gaan schreeuwen als dat nummer komt
Ik weet 't wel zeker
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 15:13:23 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_28832004
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
hm nee, als ik op hoesjes van Amsterdam zoek, komt dit er o.a. uit.

pi_28832370
Dag kinders
Ik ga zo weg
Tot vanavond
pi_28832401
moge je trein pech krijgen
pi_28833253
Ben ik toch nog ff
positieve reacties @ poll zeg
Ik ga niet met de trein
pi_28833472
bah
ik wil ook
ben woensdag geweest...

trouwens, voor de mensen die met de trein willen: ik kom dus uit arnhem en de laatste trein terug ging, MEEN IK, om 23:20 ongeveer, vanaf DUIVENDRECHT. Aangezien het concert pas om 23:15 ofzo was afgelopen, haal je dat echt NOOIT. Je moet dus eerder weg waarschijnlijk, aangezien duivendrecht wel 20 min lopen is denk ik.
Trein zou ik niet doen zelf... of eerst ff checken @ ns.nl

bleh..........ik zie trouwens dat sommige mensen ook naar concerten gaan buiten nederland...hoe komen jullie aan die kaartjes?
pi_28833506
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef D.Rose het volgende:

[..]

Er zijn ook valse kaartjes op origineel papier, dus die identificeer je enkel door ze te scannen bij de ingang
Bij mij stonda lleen maar een mannetje bij de ingang die mn kaartje afscheurde, verder niks...geen machine oid. Hij keek er ook bijna niet naar. verder nog een mannetje die me foullieerde, maar dat was het
pi_28833547
Ik ga zo weg
Nog 20 minuten
pi_28833912
Reisadvies
NS rijdt op deze dagen extra lange treinen en een extra trein van Duivendrecht naar Utrecht Centraal om 0.29 uur. Raadpleeg Planner Plus voor exacte vertrek- en aankomsttijden en voor de laatste aansluitingen.
www.ns.nl en doorklikken naar concerten en evenementen

En hier staat een overzicht van laatste vertrektijden voor heel veel bestemmingen:
http://www.ns.nl/cgi-bin/get.pdf?Satellite_blobcol=url_download&blobheader=application%2Fpdf&blobkey=id&blobtable=Download&blobwhere=1103276468757&cachecontrol=*%3A0%3A0+*%2F*%2F*&ssbinary=true&bannerFrom=No+pagename+available
pi_28833947
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
Staat er nog niet op, over ene paar dagen nog maar eens kijken..
http://www.extimo.com/vertigotour/20050610.htm
pi_28833979
het was een uurtje geleden echt stervensdruk bij de arena, lekker in 't zonnetje

*jaloers is
Tap tap tap
pi_28834061
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef CherryLips het volgende:
het was een uurtje geleden echt stervensdruk bij de arena, lekker in 't zonnetje

*jaloers is
Ik zie je sms'je nu pas, maar morgen ben ik ook zo'n pauper met een lelijk u2 shirt.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 16:09:29 #224
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28834156
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef FireFoz het volgende:

[..]

Bij mij stonda lleen maar een mannetje bij de ingang die mn kaartje afscheurde, verder niks...geen machine oid. Hij keek er ook bijna niet naar. verder nog een mannetje die me foullieerde, maar dat was het
Bij mij (staanplaatsen) werd de barcode gescand.
pi_28834233
Ik ga afsluiten, naar huis vriend ophalen en dan als de bliksem weer terug naar Zuidoost.
Khebzo'nziiiiiiiiiiiiiiin!

Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 17:12:13 #226
18653 crew  D.
pi_28836073
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef CherryLips het volgende:

*jaloers is
als je om 20:00u daar bent is tijd genoeg
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 17:14:56 #227
18653 crew  D.
pi_28836131
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef FireFoz het volgende:
bah
ik wil ook
ben woensdag geweest...

trouwens, voor de mensen die met de trein willen: ik kom dus uit arnhem en de laatste trein terug ging, MEEN IK, om 23:20 ongeveer, vanaf DUIVENDRECHT. Aangezien het concert pas om 23:15 ofzo was afgelopen, haal je dat echt NOOIT. Je moet dus eerder weg waarschijnlijk, aangezien duivendrecht wel 20 min lopen is denk ik.
Trein zou ik niet doen zelf... of eerst ff checken @ ns.nl

bleh..........ik zie trouwens dat sommige mensen ook naar concerten gaan buiten nederland...hoe komen jullie aan die kaartjes?
ebay bijvoorbeeld

ik heb kaartjes aan een Duitser en een Belg verkocht.
Mijn zusje heeft via en Duitse ticketservice kaartjes kunnen kopen en voor de USA heeft ze kaartjes gewonnen
pi_28838153
in sommige kranten stond toch dat u2 hier 15 jaar niet gespeeld had...ik dacht dat ze dat gewoon verzonnen ahdden ofzo aangezien ze de afgelopen 15 jaar hier 4x geweest zijn ofzo
maar hier zie je

http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2005/7/14/140705_u2.html

(2e filmpje rechts boven) dat bono dat zelf zegt :|
pi_28838225
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 17:14 schreef D.Rose het volgende:

[..]

ebay bijvoorbeeld

ik heb kaartjes aan een Duitser en een Belg verkocht.
Mijn zusje heeft via en Duitse ticketservice kaartjes kunnen kopen en voor de USA heeft ze kaartjes gewonnen
vind je dat niet super link dan? ivm valse....van NL kaartjes weet je nog een beetje hoe ze er uit zien enzo...daarnaast moet je dan wss eerst betalen en dan sturen ze ze pas op toch? lijkt mij wel link...

btw de bootleg van woensdag is al een tijdje uit hoor
pi_28838638
Effe een kort vraagje vanaf welk station kan je het best uitstappen? Collegas bij mij op het werk zeiden duivendrecht maar op de Arena website staat Bijlmer.
pi_28838779
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:43 schreef FireFoz het volgende:
in sommige kranten stond toch dat u2 hier 15 jaar niet gespeeld had...ik dacht dat ze dat gewoon verzonnen ahdden ofzo aangezien ze de afgelopen 15 jaar hier 4x geweest zijn ofzo
maar hier zie je

Hij bedoeld 15 jaar niet in AMSTERDAM, en dat klopt, maar 4 jaar niet in Nederland. Dat hebben vele media ook door elkaar gehaald, vandaar de onduideiljkheid.
pi_28838893
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef FireFoz het volgende:
Vanaf de voorkant van de Arena is het een minuut of 8 lopen, en ik heb nog rustig aan kunnen doen ook, rennend ben je er echt zo.

Woensdag ben ik na Vertigo weggegaan, toen er 'The End' op het scherm verscheen. Dat was dus rond 23.15. Ik was op het station toen de trein van 23.24 net wegreed....
pi_28839126
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:04 schreef Evertjan het volgende:
Effe een kort vraagje vanaf welk station kan je het best uitstappen? Collegas bij mij op het werk zeiden duivendrecht maar op de Arena website staat Bijlmer.
Vanaf Duivendrecht is 't maar een paar minuten lopen, en als je bij de Bijlmer wil zijn moet je de metro of een stoptrein nemen, dus echt veel verschil is er niet.
Tap tap tap
pi_28839158
Ja maar was Blijmer niet dicht na afloop van 't concert?

Hm, da's dus alleen woensdag.
pi_28839246
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Vanaf Duivendrecht is 't maar een paar minuten lopen, en als je bij de Bijlmer wil zijn moet je de metro of een stoptrein nemen, dus echt veel verschil is er niet.
Woensdagmiddag nam ik de intercity van Amsterdam naar Maastricht en die stopte ook op Bijlmer.
pi_28839263
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:24 schreef Murray het volgende:
Ja maar was Blijmer niet dicht na afloop van 't concert?

Hm, da's dus alleen woensdag.
Ohja, na afloop gooien ze dus de Bijlmer dicht, of Arena Boulevard of hoe dat station ook heet, maar da's na afloop en daar stopt die laatste intercity toch niet
Tap tap tap
pi_28839300
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ohja, na afloop gooien ze dus de Bijlmer dicht, of Arena Boulevard of hoe dat station ook heet, maar da's na afloop en daar stopt die laatste intercity toch niet
Heb je eik. nog T-shirts of kaarten proberen te scoren dat je naar de Arena bent geweest?
pi_28839301
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Woensdagmiddag nam ik de intercity van Amsterdam naar Maastricht en die stopte ook op Bijlmer.
Vaag, vandaag had ik de intercity die uit Maastricht komt maar die stopte er niet
Tap tap tap
pi_28839365
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef Murray het volgende:

[..]

Heb je eik. nog T-shirts of kaarten proberen te scoren dat je naar de Arena bent geweest?
Nee, ik had afgesproken met een vriendin, en ik wilde wel een trein eerder pakken zodat ik even bij de arena kon kijken, maar die trein miste ik dus En toen had ik ook geen zin meer om haar mee te slepen.
En jij had gezegd dat er buiten geen shirts verkocht werden
Tap tap tap
pi_28839412
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nee, ik had afgesproken met een vriendin, en ik wilde wel een trein eerder pakken zodat ik even bij de arena kon kijken, maar die trein miste ik dus En toen had ik ook geen zin meer om haar mee te slepen.
En jij had gezegd dat er buiten geen shirts verkocht werden
Was dat wel zo dan?

Ik heb buiten al die kramen afgelopen, maar dat was alleen maar vreten?

edit: zet je msn eens aan?
pi_28839446
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:33 schreef Murray het volgende:

[..]

Was dat wel zo dan?

Ik heb buiten al die kramen afgelopen, maar dat was alleen maar vreten?
vraag je het nou aan mij?
Tap tap tap
pi_28839460
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:43 schreef FireFoz het volgende:
maar hier zie je

Het was 15 jaar geleden dat ze in Amsterdam speelden. 1989 in de RAI ???
Take on the situation, but not the torment ...
pi_28839467
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:33 schreef Murray het volgende:

edit: zet je msn eens aan?
pi_28839929
Aan de mensen die al geweest zijn? Stonden er suppoosten bij de opgangen naar de vakken toen de show al begonnen was? Wil proberen ergens op een trap in de ring te gan staan als vak 117 echt bagger mocht zijn.

Damn, waarom moest ik nu op vakantie zijn toen de vvk begon
pi_28840141
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:49 schreef SevenWonders het volgende:
Aan de mensen die al geweest zijn? Stonden er suppoosten bij de opgangen naar de vakken toen de show al begonnen was? Wil proberen ergens op een trap in de ring te gan staan als vak 117 echt bagger mocht zijn.

Damn, waarom moest ik nu op vakantie zijn toen de vvk begon
Vak 117 is echt bagger.

Ga gewoon ergens op de 1e rij staan, niemand die je tegenhoudt.
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:00:10 #246
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_28840238
Morgen
Veldkaarten
Zelf niet rijden, maar busvervoer voor weinig

Bring it on!!
Bij tijd en wijle aanwezig...
  Moderator vrijdag 15 juli 2005 @ 20:11:06 #247
18653 crew  D.
pi_28840540
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 18:46 schreef FireFoz het volgende:

[..]

vind je dat niet super link dan? ivm valse....van NL kaartjes weet je nog een beetje hoe ze er uit zien enzo...daarnaast moet je dan wss eerst betalen en dan sturen ze ze pas op toch? lijkt mij wel link...
Ik was de verkoper
En als koper zou ik alleen kopen van iemand met genoeg positieve feedback
En ja, een beetje vertrouwen in de mensheid moet je wel hebben
pi_28841235
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 19:56 schreef Murray het volgende:

[..]

Vak 117 is echt bagger.

Ga gewoon ergens op de 1e rij staan, niemand die je tegenhoudt.
U2 zie je goed, het scherm zie je niet! Zoveel is al duidelijk. Nu alleen nog de vraag: Staan er stewards bij elk vak? Ik heb ze altijd gezien bij concerten dus het zal nu vast wel weer zijn. Zo niet.... dan zoek ik mooi een andere plek.
pi_28841307
Als je in dat voorste vak staat, dan kan je aan de zijkant eruit, de gracht in, maar waar kom je dan uit?
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:38 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

U2 zie je goed, het scherm zie je niet! Zoveel is al duidelijk. Nu alleen nog de vraag: Staan er stewards bij elk vak? Ik heb ze altijd gezien bij concerten dus het zal nu vast wel weer zijn. Zo niet.... dan zoek ik mooi een andere plek.
Ik heb niemand gezien. En op de trappen stond veel volk en op de 1e rij ook...
pi_28841420
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:38 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Precies, dat was mijn idee....
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:51:26 #251
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_28841566
mocht er nog iemand kaarten hebben voor morgen...(2 stuks) laat t me weten graag!!!
mailen naar Drdegroot apenpiemel gmail.com
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
  vrijdag 15 juli 2005 @ 20:52:28 #252
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28842398
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 20:51 schreef superhaagie het volgende:
mocht er nog iemand kaarten hebben voor morgen...(2 stuks) laat t me weten graag!!!
mailen naar Drdegroot apenpiemel gmail.com
Een collega van mij kocht gisteren nog gewoon kaarten bij het GWK (veldkaarten) ik heb ze zelf gezien incl de datum van uitgifte dus tis echt. Wat heeft die een mazzel gehad zeg!
  vrijdag 15 juli 2005 @ 21:32:03 #254
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_28842680
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 21:21 schreef Sonja27 het volgende:

[..]

Een collega van mij kocht gisteren nog gewoon kaarten bij het GWK (veldkaarten) ik heb ze zelf gezien incl de datum van uitgifte dus tis echt. Wat heeft die een mazzel gehad zeg!
ja ik weet t, heb nog gebeld vanmorgen maar was allemaal al op helaas...
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:00:05 #255
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28843532
Damn, kippenvel als ik de opnames van woensdag nu weer beluister .
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:10:32 #256
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28843851
U2 @ Amstel Hotel:

vrijdag 15 juli 2005 @ 22:11:19 #257
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28843878
Even een HiRes van woensdag .

vrijdag 15 juli 2005 @ 22:15:35 #258
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28844020
Is de setlist van vanavond nergens live te volgen?
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:35:41 #259
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28844670
Gevonden op u2.com forum:

De setlist van Amsterdam 15/07 tot dusver:

1) Vertigo
2) Out Of Control
3) The Electric Co.
4) Elevation
5) New Year's Day
6) Beautiful Day
7) ISHFWILF
8) COBL
9) Miracle Drug
10) SYCMIOYO
11) LAPOE
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:39:19 #260
100496 H.Flick
Turn-based
pi_28844780
Ik kan niet geloven dat ik er gewoon weer bij ben morgen! En nog helemaal vooraan ook!

Ik kan niet slapen vannacht, ik weet het zeker
  vrijdag 15 juli 2005 @ 22:57:31 #261
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_28845356
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gevonden op u2.com forum:

De setlist van Amsterdam 15/07 tot dusver:

1) Vertigo
2) Out Of Control
3) The Electric Co.
4) Elevation
5) New Year's Day
6) Beautiful Day
7) ISHFWILF
8) COBL
9) Miracle Drug
10) SYCMIOYO
11) LAPOE
Woensdag hebben ze jammergenoeg geen Out Of Control gespeeld

"Whe're a band from the north side of Dublin, Whe'er called U2 and this is our first single"

Ik wou dat ik nu in de ArenA was ipv hier thuis..
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
pi_28846106
Nog 2 filmpjes van mij 13 juli
Vertigo (23mb)
New years day (6mb)
  vrijdag 15 juli 2005 @ 23:36:16 #263
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28846327
Volledige setlist zou vanavond zo hebben uit gezien:

Vertigo
Out Of Control
The Electric Co. / Bullet With Butterfly Wings (Snippet) / I Can See For Miles (Snippet)
Elevation
New Year's Day
Beautiful Day
I Still Haven't Found What I'm Looking For
City Of Blinding Lights
Miracle Drug
Sometimes You Can't Make It On Your Own
Love And Peace Or Else
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky / When Johnny Comes Marching Home (Snippet) / Please (Snippet) / The Hands That Built America (Snippet)
Running To Stand Still
Pride (In The Name Of Love)
Where The Streets Have No Name
One

Zoo Station
The Fly
With Or Without You
All Because Of You
Yahweh
Vertigo

Zie http://www.u2tour.de/tour/show1470.html

[ Bericht 54% gewijzigd door Roel_Jewel op 15-07-2005 23:47:20 ]
pi_28846937
HAHAHA geen happy birthday dear Anton, wij wel, wij wel, ja hoor, heerlijk
I got soul, but I'm not a soldier
pi_28846994
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volledige setlist zou vanavond zo hebben uit gezien:

Vertigo
Out Of Control
The Electric Co. / Bullet With Butterfly Wings (Snippet) / I Can See For Miles (Snippet)
Elevation
New Year's Day
Beautiful Day
City Of Blinding Lights
Miracle Drug
Love And Peace Or Else
Sunday Bloody Sunday
Bullet The Blue Sky / When Johnny Comes Marching Home (Snippet) / Please (Snippet) / The Hands That Built America (Snippet)
Running To Stand Still
Pride (In The Name Of Love)
Where The Streets Have No Name
One

Zoo Station
The Fly
With Or Without You
All Because Of You
Yahweh
Vertigo

Zie http://www.u2tour.de/tour/show1470.html
Staat ook op u2.com, klopt dus.

Geen All I Want is You..

Hopenlijk gooien ze morgen de boel om en krijgen we zoiets als Setlist van Dublin III:

Vertigo
All Because of You
Gloria
Elevation
An Cat Dubh / Into the Heart
Beautiful Day
Original of the Species
Bad - Dirty Old Town
City of Blinding Lights
Miracle Drug
Love and Peace or Else
Sunday Bloody Sunday
Bullet the Blue Sky
Running to Stand Still
Pride
Where the Streets Have No Name,
One
Zoo Station
The Fly
With or Without You
Vertigo
Yahweh
40

pi_28847025
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:00 schreef ThatsMeThatsRight het volgende:
HAHAHA geen happy birthday dear Anton, wij wel, wij wel, ja hoor, heerlijk
En geen All i want is You.

'k ga zo maar eens naar bed... 'k wil morgen ik dat voorste vak terechtkomen.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:05:47 #267
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28847092
quote:
Bei One hat Bono einen kleinen Jungen auf der Bühne, der vorm Schlagzeug sitzt.
Zal wel weer een mooi moment zijn geweest .
  zaterdag 16 juli 2005 @ 00:09:29 #268
120548 T-H
in state called Vertigo
pi_28847195
Hopelijk morgen wel weer All I want is you.. kippenvel zoals ze All I want is you over laten gaan in Streets op de 'Go home' DVD, elke keer weer..
pi_28847233
Hm.. bijna dezelfde setlist als woensdag. Dat is dan toch jammer.
pi_28847277
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 00:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Hm.. bijna dezelfde setlist als woensdag. Dat is dan toch jammer.
Morgen wordt alles anders, let maar op.
pi_28847987
Ik ben héél benieuwd naar de setlist van morgen.

Maar ik zou ook best willen weten of Waxxer niet onder de druk is bezweken
pi_28848639
GODSKUTKOLERE WAT WAS HET COOL
pi_28848734
Ik ga al mijn foto's (stuk of 110) als het lukt morgen online zetten, ik zat in 418, dus naast het podium, je zag alles perfect
pi_28848744

zaterdag 16 juli 2005 @ 01:12:45 #275
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28848751
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:06 schreef no1uknow het volgende:
GODSKUTKOLERE WAT WAS HET COOL
Details .
pi_28848813
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Details .
En graag niet verspreid over 20 berichtjes
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:17:01 #277
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_28848816
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:12 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Details .
Says it all toch? En dekt de lading volledig!

Oh da's het zelfde!
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_28848855
Toffe foto's!
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:16 schreef Mister_Slide het volgende:

[..]

En graag niet verspreid over 20 berichtjes
Amen!
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:24:49 #279
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28848989
quote:
Gave foto's .

Ben zo vrij geweest, tourniquet .
pi_28849090
Oke ik zal het beschrijven zoals het me in deze status lukt
We kwamen binnen, The Music was al bezig, Jemig wat klonk dat klote zeg, je verstond er niks van en veelste schel... Maarja ff klappen want dat hoort erbij. Nog ff gezeik over plaatsen erbij ofcourse ... En toen kwam Snow Patrol, Zo dat klonk al een stuk beter Zang viel niet goed samen met muziek, maarach het was wel leuk. Nog even probeerde Snow Patrol stoer te doen door Fucking in 1 van hun nummer te verwerken, maar dat klonk voor geen meter. Toen stopte ze rond kwart over 8.
Het wachten begon... Half 9, niks. Kwart voor negen, niks. Paar waves. Toen om 5 voor 9 begon het veld te juichen, en zag ik het ook, Ze kwam op
Zichzelf installeren, en ze begonnen met Vertigo, PRACHTIG
Het geluid was niet perfect, maar dat maakte echt geen flikker uit.
De sfeer: Prachtig
Nouja ze speelden gewoon de setlist die je hierboven kan vinden af, met natuurlijk een "1e afscheid"
Toen hebben ze nog een paar nummers gespeeld en toen Vertigo als afsluiter, Ik kan je 1 ding zeggen, ik heb echt het hele nummer gesprongen, ik voelde mn benen natijd niet meer.
Toen hamburgertje gekocht (erg droog, zat weinig saus op) en naar de auto, we zaten niet in het Transferium, dus we waren binnen 10 minuten van 't parkeerplaatsje af
En toen naar huis gekard
Happy end
Ik heb filmpjes en foto's, die zal ik zo snel mogelijk online zetten
Nu ga ik slapen, vrinden.
pi_28849129
Je hebt zowat meer over je hamburger dan over U2 geschreven
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:31:07 #282
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_28849138
Zie je wel, 't lukt wel in één post .

Leuk om te lezen dat 't (vanzelfsprekend ) uitstekend is bevallen . Laat de foto's en filmpjes maar komen . Wil nog wel wat online gooien als dat nodig is.
pi_28849146
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:30 schreef Mister_Slide het volgende:
Je hebt zowat meer over je hamburger dan over U2 geschreven
Er valt niet veel over het optreden van U2 te schrijven, het was gewoon bijna volmaakt
pi_28849166
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 01:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zie je wel, 't lukt wel in één post .

Leuk om te lezen dat 't (vanzelfsprekend ) uitstekend is bevallen . Laat de foto's en filmpjes maar komen . Wil nog wel wat online gooien als dat nodig is.
Ik heb een server met geen limiet aan opslagruimte dus dat zit wel goed maak ik ff snel een album met zn neukprogrammatje of gewoon 1 grote pagina met alle foto's onder elkaar
2e lijkt me beter idee
pi_28849194
Let wel, het is mijn eerste concert, en dan vanzelfsprekend mijn eerste U2 concert, dus ik kan het leuker gevonden hebben dan mensen die al naar andere concerten zijn geweest, maar ondanks dat was het gewoon Heel erg tof
  zaterdag 16 juli 2005 @ 01:34:06 #286
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_28849199
godklere als er niks mis had gegaan met de kaarten had ik er vanaaf gewoon bij geweest
Maar goed dat jullie t naar je zin hebben gehad ook al heb ik t gemist, misschien dat ik moregn kaarten ga scoren bij de arena, hoop dat t lukt.
pi_28849234

Er was ook zo'n duitsert toen we naar de arena liepen met zn bordje: Suche Karte

en 2 gasten die langsrenden, "Heeft iemand nog kaarten over?'
pi_28849294
Maar er lopen ook altijd heel erg opvallende onopvallende mensen rond die nog kaartjes overhebben.
Ik zag woensdag ook weer zo'n figuur

Trouwens, Adam is vet tof
Hij is altijd zo heerlijk nonchalant
  zaterdag 16 juli 2005 @ 02:04:03 #289
35602 NatasTriplesix
Do You Believe ?!
pi_28849828
Het was vanavond geweldig

nu lekker nagenieten met yorin fm

Adam is oud geworden ...
Als men je niet opmerkt kun je net zo goed niet bestaan.
pi_28850049
Zoooow weer thuis
Wat een avond, U2 rockte echt zwaar in de Arena...
Geluid viel me wel mee moet ik zeggen, zat in 428, helemaal tegenover het podium. Wel ver weg maar we zaten wel precies in het midden !!!

Schrok in eerste instantie ook van het geluid van The Music, verstond er geen zak van...
Snow Patrol vond ik persoonlijk ook heel goed !!!

Maar U2 was geweldig...

Wij hadden in een parkeergarage vlakbij Arena geparkeerd en vrienden van ons bij de RAI, die hebben de borden gevolgd...
Wij waren al in Eindhoven, toen moesten hun in Amsterdam nog de snelweg op

Maaaaaaaaaaaar in 1 woord, geweldige fantastische avond...
Wat een show geven die mannen weg zeg, geweldig publiek dat met alles goed en spontaan meedoet...!!!!

Zit nu lekker na te genieten met een fleske Dommelsch
  zaterdag 16 juli 2005 @ 02:40:33 #291
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_28850251
Wat een geweldig concert, prachtige show, heerlijke nummers, geweldig dat ze New Years Day speelden..!

Op een gegeven moment was het stadion gewoon aan het schudden. .
The Most Incredible, Baby
pi_28850427
HELLO HELLO is this the place called VERTIGO.....
Ik heb nog nooit zo genoten/...... het wat echt een super concert.
Ik ga even mijn roes nu uitslapen (ben een beetje dronken)
Morgen meer.....
pi_28850459
oh trouwens wat ik nog kwijt wilde.... weten we zeker dat Adam hetero is ?!? Damn he looks fine
  zaterdag 16 juli 2005 @ 09:15:57 #294
7457 Chilly_Willy
Coitus ergo sum...
pi_28851977
Heb nu "Go Home" opstaan... kippevel als ik aan woensdag terug denk.
God gave man a penis and a brain, and enough blood to operate one at a time.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 09:18:54 #295
55651 JaWi
Shalom.
pi_28851994
Damn die filmpjes .
slettebak [@] gmail.com
pi_28852114
Nou, ik ga maar eens richting Amsterdam... hopen dat het lange wachten het waard ik, als ik niet in dat voorste vak kom dan ga ik ernstig balen.

Moderator zaterdag 16 juli 2005 @ 09:39:24 #297
18653 crew  D.
pi_28852146
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 23:28 schreef Darklance het volgende:
Nog 2 filmpjes van mij 13 juli
Vertigo (23mb)
New years day (6mb)
meezingers
pi_28852153
Maareuh... Geen 20 extra camera's voor een DVD opname ofzo gezien?
  zaterdag 16 juli 2005 @ 09:41:03 #299
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_28852165
Damn, mooie foto`s man, eens kijken dat ik die van mij ook eens online slinger.
Zijn alleen niet zo mooi Maar wel van Parijs
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_28852192
Het was echt een super concert. Ik ben zo blij dat ik donderdag nog een kaartje heb kunnen kopen. Dubbel en dwars het geld waard. Rond 7 uur was ik bij de Arena, eerst helemaal omlopen voordat ik bij vak M was. Op naar mijn plaatsje toe in vak 117. Noemen ze 'Mogelijk slecht zicht plaatsen' Nou tering zeg, ik zag alleen de voorkant van het podium. Zou Larry niet eens zien zitten. Dus ik heb de stoute schoentjes aangetrokken en ben naar Vak 121 gegaan en bij de reling gaan staan. Daar lekker naar Snowpatrol gekeken. Was goed te doen.... Dat was afgelopen, komt er rond 8 uur zo´n beveiligingsdoos naar me toe. Heeft u een kaartje om hier op de voorste rij te staan. Dus werd ik er uit gekickt. Godver de gloeiende..... Op naar vak 120 Daar heb ik het hele concert kunnen zien. En dus super zicht gehad. Ech fantastisch. Het beste concert dat ik ooit gezien heb. Sorry Robbie.... je bent van de eerste plaats af gevallen. Die lichtshow en ADAM, sweet.....

Heeft iemand opnames van woensdag of gisteren !??

Grappig om te zien dat er meerdere mensen opgepakt werden vanwege fotograferen en filmen
  zaterdag 16 juli 2005 @ 09:51:09 #301
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_28852264
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 09:40 schreef calvobbes het volgende:
Maareuh... Geen 20 extra camera's voor een DVD opname ofzo gezien?
Ja maar mensen denken ook meteen zodra ze een camera zien, ohw er worden opnames gemaakt we komen op tv, dolletjes straks staan we op een DVD

Flikker op man, die camera`s waren er voor de videowall
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')