Terugweg Amsterdam - Twentequote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:45 schreef FireFoz het volgende:
[..]
Ja![]()
3 uur en kwartier gedaan over arnhem - arena, wat normaal zo'n 5 kwartier is. Ging om 16:00 weg in arnhem.
en dan tijdens het concert moeten plassen !?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:54 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga vanmiddag maar is 3 bullits ofzo achterover slaan
Maar dat dak is wel koelquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:55 schreef linebear het volgende:
maar het is bij elk concert zo.... zelfs bij Frans Bauer zou het geluid kut zijn.
Idee, Arena plat gooien en er een goed stadion neer zetten.... met goede grasmat en zo
De oplossing:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:56 schreef linebear het volgende:
[..]
en dan tijdens het concert moeten plassen !?
wat voegt deze post toe aan dit topic?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:54 schreef no1uknow het volgende:
Ik ga vanmiddag maar is 3 bullits ofzo achterover slaan
Dat ik wakker moet blijven vanavond @ U2quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
wat voegt deze post toe aan dit topic?
O please.... die irritante jankerd van een zanger. Brr..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 02:52 schreef evert het volgende:
mensen, als je een concert wil zien met beter geluid:
2-12 marillion in 013, 3-12 Marillion in Vredenburg
Nee, er zijn altijd wel kleine verschillen, als je de setlists bekijkt van plaatsen waar ze meerdere keren optreden. Zo hebben ze woensdag I will follow gespeeld, dikke kans dat ze dat vanavond vervangen voor Out of Control.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:57 schreef linebear het volgende:
kunnen we de zelfde setlist verwachten !??
Dat ik jou terecht wijs op het feit dat je je behoorlijk aansteltquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:11 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat ik wakker moet blijven vanavond @ U2
En wat voegt jou post toe aan dit topic?
van harte, ga nu maar alle liedjes van ze zingen of zoquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:15 schreef no1uknow het volgende:
Hierbij draag ik mijn 1000e post op aan U2 en aan dit U2 topic
Halleluja
Goed planquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:11 schreef Gert het volgende:
Kom op Rotjeknor: haal U2 volgende keer naar De Kuip!!!
Alle?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:17 schreef linebear het volgende:
[..]
van harte, ga nu maar alle liedjes van ze zingen of zo
Hij vraagt niet wie het niet heeft meegemaaktquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:35 schreef no1uknow het volgende:
Toen bestond ik nog niet
En mn ouders zijn nooit naar Pinkpop geweest
Jezus ga even ergens anders mierenneuken... godallemachtigquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij vraagt niet wie het niet heeft meegemaakt
Dat is waar. Maar ik heb mijn ervaring dan ook al gehad .quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Fuck de review, als je hetzelf live kan ervaren![]()
Als je van plan bent om met de auto naar de Arena te komen dan moet je wel op tijd komen, woensdag stond het hier om 4 uur al helemaal vast!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:11 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hier ook. Iemand ervaring met verkeersdrukte afgelopen woensdag?
Dat dak mogen ze niet openzetten. Daar krijgen ze geen vergunningen voor want wat denk je van de geluidsoverlast voor de omwonenden?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:00 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar dat dak is wel koel![]()
Jammer dat ze er geen gebruik van maken (open zetten)
ff mierenneuken trouwens met een goede grasmat, of is het nou toch met een goed grasmat
![]()
(dit is mijn 997e post)
Maarja, als je naar de kuip kijkt ofzo daar zit helemaal geen dak op...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:50 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Dat dak mogen ze niet openzetten. Daar krijgen ze geen vergunningen voor want wat denk je van de geluidsoverlast voor de omwonenden?
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maarja, als je naar de kuip kijkt ofzo daar zit helemaal geen dak op...
Ik doe gewoon mn (zelfgemaakte, zie avatar) en 3kwartsbroerk aanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef linebear het volgende:
ja ik denk dat ik zo min mogelijk aan zal trekken vanavond.....
ja dat weten we inmiddels....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mn (zelfgemaakte, zie avatar) en 3kwartsbroerk aan
Wat een onzin, in de Kuip krijgen ze ook vergunningen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:50 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Dat dak mogen ze niet openzetten. Daar krijgen ze geen vergunningen voor want wat denk je van de geluidsoverlast voor de omwonenden?
Rondom de Kuip wonen waarschijnlijk minder mensen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:09 schreef Luni het volgende:
Wat een onzin, in de Kuip krijgen ze ook vergunningen.
Aan de overkant van het spoor rond Metro Station Strandvliet en Bijlmer wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Omwonende bij de ArenA?Daar wonen toch geen mensen zeker?
Zelfde met Pinkpop.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Rondom de Kuip wonen waarschijnlijk minder mensen.
En misschien dat Amsterdam wel een ander beleid heeft dan Rotterdam.
Zo geven ze in Nijmegen ook gewoon popconcerten vrijwel midden in een woonwijk. Daar is dan de afspraak dat het om 23.00 afgelopen moet zijn.
Ik vroeg me al af waar Waxxer was... maar ik heb 'm al gespotquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé maar The Music in het voorprogramma is wel kicken. Die zijn goed.[afbeelding]
jammer dat ze al om 6 uur komenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé maar The Music in het voorprogramma is wel kicken. Die zijn goed.[afbeelding]
Stel je voor dat je klachten krijgtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef calvobbes het volgende:
Mojo is nog heel ouderwets qua communicatie... Ze hebben alleen maar een postadres, geen maildres....
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef calvobbes het volgende:
Mojo is nog heel ouderwets qua communicatie... Ze hebben alleen maar een postadres, geen maildres....
Je kunt ook bellen!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:42 schreef Luni het volgende:
Stel je voor dat je klachten krijgt
Ik gok wel op info@mojo.nl en anders stuur ik nog wel een brief
Kan alleen schriftelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je kunt ook bellen!
Mojo Concerts
Noordeinde 19/21
2611KE Delft
Tel: 015 2121980
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |