Ja nee, maar woensdagavond direct na het concert weer naar Dublin? 't is toch maar een uurtje?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze zijn gek als ze voor 1 nachtje terugvliegen naar Dublin denk ik
Ze hebben WOWY gisteren zeker gespeeldquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:12 schreef Botje96 het volgende:
[..]
Ik dacht uit vorige setlists op te maken dat ze With or without you niet speelden
Of maar tijdens één van de drie concerten?
Ruim een uur geloof ik. Heb 't niet gekloktquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja nee, maar woensdagavond direct na het concert weer naar Dublin? 't is toch maar een uurtje?
En dan vrijdagmiddag weer een paar uur van tevoren landen op schiphol? Van vrijdag op zaterdag zullen ze denk ik toch wel hier overnachten.
http://www.u2boy.nl/u2/u2_bootlegs_trade_download.php#filesquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is er ook een programma waarmee ik FLAC-bestanden wèl goed kan afspelen?
thnx.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:17 schreef Murray het volgende:
[..]
http://www.u2boy.nl/u2/u2_bootlegs_trade_download.php#files
Maar er is ook wel een plugin zodat je ze in winamp kan afspelen geloof ik.
Dan blijf ik thuisquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hebben WOWY gisteren zeker gespeeld![]()
.
Echt wel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ruim een uur geloof ik. Heb 't niet geklokt
Maar ik zou ze waarschijnlijk toch niet herkennen als ik ze 'in 't wild' zag
Niet, jij bent een Assense reus van 1m95quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:23 schreef Murray het volgende:
[..]
Echt wel.
Alleen Larry zie je misschien over het hoofd, het leek mij altijd een grote stoere kerel, maar hij is al bijna net zo klein als Bono. Beetje iel zelfs.
En volgens mij draagt hij ook al schoenen met dikke zolen om het te maskeren.
(maar goed, daarom draag ik ook kisten om eerlijk te zijn...![]()
)
Trek er maar een stuk of 20 cm van afquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet, jij bent een Assense reus van 1m95
Fuck de review, als je hetzelf live kan ervarenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En nog een keer voor als je echt nog niet genoeg gelezen hebt:
Evenement: U2 in Amsterdam
who caresquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:04 schreef Waxxer het volgende:
Zouden ze nu slapen of iets leuks doen?Ergens zijn?
Nou gewoon, kijken of ik me nu ook met ze kan identificeren...quote:
ik ga zaterdag...quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:07 schreef Murray het volgende:
[..]
Was echt een mooi moment, om me heen ook allemaal knuffelende stelletjes enzo.
Ik had ook een ernstige behoefte om iemand beet te pakken, alleen was de meid naast me al bezet, en de gozer naast me stond tijdens Running to Stand Still uitgebreid om bier te schreeuwen naar z'n vrienden, dus hij viel ook al af.![]()
zuid frankrijk, hebben ze huizen, allemaalquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja nee, maar woensdagavond direct na het concert weer naar Dublin? 't is toch maar een uurtje?
En dan vrijdagmiddag weer een paar uur van tevoren landen op schiphol? Van vrijdag op zaterdag zullen ze denk ik toch wel hier overnachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |