Maarja, als je naar de kuip kijkt ofzo daar zit helemaal geen dak op...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:50 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Dat dak mogen ze niet openzetten. Daar krijgen ze geen vergunningen voor want wat denk je van de geluidsoverlast voor de omwonenden?
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maarja, als je naar de kuip kijkt ofzo daar zit helemaal geen dak op...
Ik doe gewoon mn (zelfgemaakte, zie avatar) en 3kwartsbroerk aanquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:56 schreef linebear het volgende:
ja ik denk dat ik zo min mogelijk aan zal trekken vanavond.....
ja dat weten we inmiddels....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:58 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mn (zelfgemaakte, zie avatar) en 3kwartsbroerk aan
Wat een onzin, in de Kuip krijgen ze ook vergunningen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:50 schreef komkommertje het volgende:
[..]
Dat dak mogen ze niet openzetten. Daar krijgen ze geen vergunningen voor want wat denk je van de geluidsoverlast voor de omwonenden?
Rondom de Kuip wonen waarschijnlijk minder mensen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:09 schreef Luni het volgende:
Wat een onzin, in de Kuip krijgen ze ook vergunningen.
Aan de overkant van het spoor rond Metro Station Strandvliet en Bijlmer wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Omwonende bij de ArenA?Daar wonen toch geen mensen zeker?
Zelfde met Pinkpop.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Rondom de Kuip wonen waarschijnlijk minder mensen.
En misschien dat Amsterdam wel een ander beleid heeft dan Rotterdam.
Zo geven ze in Nijmegen ook gewoon popconcerten vrijwel midden in een woonwijk. Daar is dan de afspraak dat het om 23.00 afgelopen moet zijn.
Ik vroeg me al af waar Waxxer was... maar ik heb 'm al gespotquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé maar The Music in het voorprogramma is wel kicken. Die zijn goed.[afbeelding]
jammer dat ze al om 6 uur komenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:24 schreef Morrigun99 het volgende:
Hé maar The Music in het voorprogramma is wel kicken. Die zijn goed.[afbeelding]
Stel je voor dat je klachten krijgtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef calvobbes het volgende:
Mojo is nog heel ouderwets qua communicatie... Ze hebben alleen maar een postadres, geen maildres....
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:40 schreef calvobbes het volgende:
Mojo is nog heel ouderwets qua communicatie... Ze hebben alleen maar een postadres, geen maildres....
Je kunt ook bellen!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:42 schreef Luni het volgende:
Stel je voor dat je klachten krijgt
Ik gok wel op info@mojo.nl en anders stuur ik nog wel een brief
Kan alleen schriftelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je kunt ook bellen!
Mojo Concerts
Noordeinde 19/21
2611KE Delft
Tel: 015 2121980
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |