Ik denk dat je het nog wel ietsje verder naar voren moet zien, het is een groot podium en volgens mij hebben ze 'm niet op de achterliggende tribune gebouwd...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:18 schreef Gert het volgende:
Ik denk dat de voorkant van het podium ongeveer eindigt bij het doel. (?)
Niet, volgens mij.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:21 schreef Harmen1984 het volgende:
-- DRINGEND --
Vraagje aan de experts: hoe check ik een over te nemen ticket op echtheid??
Maar dan zie je dus vrijwel niets, in vak 117. Alleen als ze de catwalk oplopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:22 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nog wel ietsje verder naar voren moet zien, het is een groot podium en volgens mij hebben ze 'm niet op de achterliggende tribune gebouwd...
iemand die woensdag in 117 zat zei dat ie alles zag, van het podiumquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar dan zie je dus vrijwel niets, in vak 117. En eigenlijk ook nog niet in vak 118, hoewel dat plaatsen van 65 euro waren (op een na duurste zitplaatsen). Misschien dat je vanaf 119 Larry ziet zitten en vanaf 120 pas het grote scherm echt meekrijgt.
Ik vind dat eigenlijk niet kunnen, om dan zoveel geld voor kaartjes te vragen. Maar ja, we betalen het er grif voor.
je bent hardleers he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:27 schreef no1uknow het volgende:
"But i did what i did, before loooove came in town"
prijs is hoog, maar in vergelijking met de prijzen van Madonna, Phil en Bruce valt het wel weer meequote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:36 schreef linebear het volgende:
je zal er nog wel genoeg van zien.....
maar ja de prijs is wel wat hoog....
Geldt dat niet voor alle kaartjes, want waar zijn de tijden gebleven dat je 50 gulden betaalde voor Pinkpop of zo
Als je daarvoor goed geluid krijgt wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
prijs is hoog, maar in vergelijking met de prijzen van Madonna, Phil en Bruce valt het wel weer mee
Hopen dat Bono zijn kwijt is of zo !?? Oh nee dat zou ook een straf voor ons zijn.quote:
ik had gelezen dat als je er een klein scheurtje in maakt dat je dan plastic aan de binnenkant moet zien ofzo...maar ik heb geen idee of dit echt zo is hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:21 schreef Harmen1984 het volgende:
-- DRINGEND --
Vraagje aan de experts: hoe check ik een over te nemen ticket op echtheid??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |