preciesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:50 schreef linebear het volgende:
[..]
Hopen dat Bono zijn kwijt is of zo !?? Oh nee dat zou ook een straf voor ons zijn.
Kunnen we er niet voor zorgen dat hij tegen gehouden wordt bij de controle vanwege een vals kaartje
Er zijn ook valse kaartjes op origineel papier, dus die identificeer je enkel door ze te scannen bij de ingangquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef FireFoz het volgende:
[..]
ik had gelezen dat als je er een klein scheurtje in maakt dat je dan plastic aan de binnenkant moet zien ofzo...maar ik heb geen idee of dit echt zo is hoor
Dacht dat dat nummer van The Cure een van de laatste was alvorens U2 begon.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand trouwens welk nummer er gedraaid werd vlak voordat U2 op kwam? en van wie die was
Gezelligquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies
Of dat ie autopech krijgt/de trein mist
Effe kijken.... mijn kaartje voor de Elevation-tour vermeldt 95 gulden plus 7.50 reserveringskostenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef Mister_Slide het volgende:
42 gulden... zoveel kostte het kaartje voor de ZOOTV Tour, volgens mij..
Tsja...
'Wake Up' van The Arcade Fire...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand trouwens welk nummer er gedraaid werd vlak voordat U2 op kwam? en van wie die was
moet dit een bekend nummer zijn !?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
'Wake Up' van The Arcade Fire...
Ik weet 't wel zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:12 schreef linebear het volgende:
ok... ik denk dat de meeste wel gaan schreeuwen als dat nummer komt
hm nee, als ik op hoesjes van Amsterdam zoek, komt dit er o.a. uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
Heeft iemand al artwork voor de bootleg van woensdag gezien?
Bij mij stonda lleen maar een mannetje bij de ingang die mn kaartje afscheurde, verder niks...geen machine oid. Hij keek er ook bijna niet naar. verder nog een mannetje die me foullieerde, maar dat was hetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er zijn ook valse kaartjes op origineel papier, dus die identificeer je enkel door ze te scannen bij de ingang
Staat er nog niet op, over ene paar dagen nog maar eens kijken..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
Heeft iemand al artwork voor de bootleg van woensdag gezien?
Ik zie je sms'je nu pas, maar morgen ben ik ook zo'n pauper met een lelijk u2 shirt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef CherryLips het volgende:
het was een uurtje geleden echt stervensdruk bij de arena, lekker in 't zonnetje
*jaloers is
Bij mij (staanplaatsen) werd de barcode gescand.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef FireFoz het volgende:
[..]
Bij mij stonda lleen maar een mannetje bij de ingang die mn kaartje afscheurde, verder niks...geen machine oid. Hij keek er ook bijna niet naar. verder nog een mannetje die me foullieerde, maar dat was het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |