preciesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:50 schreef linebear het volgende:
[..]
Hopen dat Bono zijn kwijt is of zo !?? Oh nee dat zou ook een straf voor ons zijn.
Kunnen we er niet voor zorgen dat hij tegen gehouden wordt bij de controle vanwege een vals kaartje
Er zijn ook valse kaartjes op origineel papier, dus die identificeer je enkel door ze te scannen bij de ingangquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef FireFoz het volgende:
[..]
ik had gelezen dat als je er een klein scheurtje in maakt dat je dan plastic aan de binnenkant moet zien ofzo...maar ik heb geen idee of dit echt zo is hoor
Dacht dat dat nummer van The Cure een van de laatste was alvorens U2 begon.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand trouwens welk nummer er gedraaid werd vlak voordat U2 op kwam? en van wie die was
Gezelligquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
precies
Of dat ie autopech krijgt/de trein mist
Effe kijken.... mijn kaartje voor de Elevation-tour vermeldt 95 gulden plus 7.50 reserveringskostenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:45 schreef Mister_Slide het volgende:
42 gulden... zoveel kostte het kaartje voor de ZOOTV Tour, volgens mij..
Tsja...
'Wake Up' van The Arcade Fire...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:52 schreef FireFoz het volgende:
weet iemand trouwens welk nummer er gedraaid werd vlak voordat U2 op kwam? en van wie die was
moet dit een bekend nummer zijn !?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
'Wake Up' van The Arcade Fire...
Ik weet 't wel zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:12 schreef linebear het volgende:
ok... ik denk dat de meeste wel gaan schreeuwen als dat nummer komt
hm nee, als ik op hoesjes van Amsterdam zoek, komt dit er o.a. uit.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
Heeft iemand al artwork voor de bootleg van woensdag gezien?
Bij mij stonda lleen maar een mannetje bij de ingang die mn kaartje afscheurde, verder niks...geen machine oid. Hij keek er ook bijna niet naar. verder nog een mannetje die me foullieerde, maar dat was hetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Er zijn ook valse kaartjes op origineel papier, dus die identificeer je enkel door ze te scannen bij de ingang
Staat er nog niet op, over ene paar dagen nog maar eens kijken..quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef twentemeisje het volgende:
Heeft iemand al artwork voor de bootleg van woensdag gezien?
Ik zie je sms'je nu pas, maar morgen ben ik ook zo'n pauper met een lelijk u2 shirt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef CherryLips het volgende:
het was een uurtje geleden echt stervensdruk bij de arena, lekker in 't zonnetje
*jaloers is
Bij mij (staanplaatsen) werd de barcode gescand.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:53 schreef FireFoz het volgende:
[..]
Bij mij stonda lleen maar een mannetje bij de ingang die mn kaartje afscheurde, verder niks...geen machine oid. Hij keek er ook bijna niet naar. verder nog een mannetje die me foullieerde, maar dat was het
als je om 20:00u daar bent is tijd genoegquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:04 schreef CherryLips het volgende:
het was een uurtje geleden echt stervensdruk bij de arena, lekker in 't zonnetje
*jaloers is
ebay bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef FireFoz het volgende:
bah
ik wil ook
ben woensdag geweest...
trouwens, voor de mensen die met de trein willen: ik kom dus uit arnhem en de laatste trein terug ging, MEEN IK, om 23:20 ongeveer, vanaf DUIVENDRECHT. Aangezien het concert pas om 23:15 ofzo was afgelopen, haal je dat echt NOOIT. Je moet dus eerder weg waarschijnlijk, aangezien duivendrecht wel 20 min lopen is denk ik.
Trein zou ik niet doen zelf... of eerst ff checken @ ns.nl
bleh..........ik zie trouwens dat sommige mensen ook naar concerten gaan buiten nederland...hoe komen jullie aan die kaartjes?
vind je dat niet super link dan? ivm valse....van NL kaartjes weet je nog een beetje hoe ze er uit zien enzo...daarnaast moet je dan wss eerst betalen en dan sturen ze ze pas op toch? lijkt mij wel link...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 17:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ebay bijvoorbeeld
ik heb kaartjes aan een Duitser en een Belg verkocht.
Mijn zusje heeft via en Duitse ticketservice kaartjes kunnen kopen en voor de USA heeft ze kaartjes gewonnen
Hij bedoeld 15 jaar niet in AMSTERDAM, en dat klopt, maar 4 jaar niet in Nederland. Dat hebben vele media ook door elkaar gehaald, vandaar de onduideiljkheid.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:43 schreef FireFoz het volgende:
in sommige kranten stond toch dat u2 hier 15 jaar niet gespeeld had...ik dacht dat ze dat gewoon verzonnen ahdden ofzo aangezien ze de afgelopen 15 jaar hier 4x geweest zijn ofzo
maar hier zie je
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2005/7/14/140705_u2.html
(2e filmpje rechts boven) dat bono dat zelf zegt :|
Vanaf de voorkant van de Arena is het een minuut of 8 lopen, en ik heb nog rustig aan kunnen doen ook, rennend ben je er echt zo.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:52 schreef FireFoz het volgende:
trouwens, voor de mensen die met de trein willen: ik kom dus uit arnhem en de laatste trein terug ging, MEEN IK, om 23:20 ongeveer, vanaf DUIVENDRECHT. Aangezien het concert pas om 23:15 ofzo was afgelopen, haal je dat echt NOOIT. Je moet dus eerder weg waarschijnlijk, aangezien duivendrecht wel 20 min lopen is denk ik.
Vanaf Duivendrecht is 't maar een paar minuten lopen, en als je bij de Bijlmer wil zijn moet je de metro of een stoptrein nemen, dus echt veel verschil is er niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:04 schreef Evertjan het volgende:
Effe een kort vraagje vanaf welk station kan je het best uitstappen? Collegas bij mij op het werk zeiden duivendrecht maar op de Arena website staat Bijlmer.
Woensdagmiddag nam ik de intercity van Amsterdam naar Maastricht en die stopte ook op Bijlmer.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf Duivendrecht is 't maar een paar minuten lopen, en als je bij de Bijlmer wil zijn moet je de metro of een stoptrein nemen, dus echt veel verschil is er niet.
Ohja, na afloop gooien ze dus de Bijlmer dicht, of Arena Boulevard of hoe dat station ook heet, maar da's na afloop en daar stopt die laatste intercity toch nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:24 schreef Murray het volgende:
Ja maar was Blijmer niet dicht na afloop van 't concert?
Hm, da's dus alleen woensdag.
Heb je eik. nog T-shirts of kaarten proberen te scoren dat je naar de Arena bent geweest?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ohja, na afloop gooien ze dus de Bijlmer dicht, of Arena Boulevard of hoe dat station ook heet, maar da's na afloop en daar stopt die laatste intercity toch niet
Vaag, vandaag had ik de intercity die uit Maastricht komt maar die stopte er nietquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:28 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Woensdagmiddag nam ik de intercity van Amsterdam naar Maastricht en die stopte ook op Bijlmer.
Nee, ik had afgesproken met een vriendin, en ik wilde wel een trein eerder pakken zodat ik even bij de arena kon kijken, maar die trein miste ik dusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Heb je eik. nog T-shirts of kaarten proberen te scoren dat je naar de Arena bent geweest?
Was dat wel zo dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik had afgesproken met een vriendin, en ik wilde wel een trein eerder pakken zodat ik even bij de arena kon kijken, maar die trein miste ik dusEn toen had ik ook geen zin meer om haar mee te slepen.
En jij had gezegd dat er buiten geen shirts verkocht werden![]()
vraag je het nou aan mij?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Was dat wel zo dan?
Ik heb buiten al die kramen afgelopen, maar dat was alleen maar vreten?
Het was 15 jaar geleden dat ze in Amsterdam speelden. 1989 in de RAI ???quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:43 schreef FireFoz het volgende:
in sommige kranten stond toch dat u2 hier 15 jaar niet gespeeld had...ik dacht dat ze dat gewoon verzonnen ahdden ofzo aangezien ze de afgelopen 15 jaar hier 4x geweest zijn ofzo
maar hier zie je
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2005/7/14/140705_u2.html
(2e filmpje rechts boven) dat bono dat zelf zegt :|
Vak 117 is echt bagger.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:49 schreef SevenWonders het volgende:
Aan de mensen die al geweest zijn? Stonden er suppoosten bij de opgangen naar de vakken toen de show al begonnen was? Wil proberen ergens op een trap in de ring te gan staan als vak 117 echt bagger mocht zijn.
Damn, waarom moest ik nu op vakantie zijn toen de vvk begon
Ik was de verkoperquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:46 schreef FireFoz het volgende:
[..]
vind je dat niet super link dan? ivm valse....van NL kaartjes weet je nog een beetje hoe ze er uit zien enzo...daarnaast moet je dan wss eerst betalen en dan sturen ze ze pas op toch? lijkt mij wel link...
U2 zie je goed, het scherm zie je niet! Zoveel is al duidelijk. Nu alleen nog de vraag: Staan er stewards bij elk vak? Ik heb ze altijd gezien bij concerten dus het zal nu vast wel weer zijn. Zo niet.... dan zoek ik mooi een andere plek.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:56 schreef Murray het volgende:
[..]
Vak 117 is echt bagger.
Ga gewoon ergens op de 1e rij staan, niemand die je tegenhoudt.
Ik heb niemand gezien. En op de trappen stond veel volk en op de 1e rij ook...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:38 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
U2 zie je goed, het scherm zie je niet! Zoveel is al duidelijk. Nu alleen nog de vraag: Staan er stewards bij elk vak? Ik heb ze altijd gezien bij concerten dus het zal nu vast wel weer zijn. Zo niet.... dan zoek ik mooi een andere plek.
Precies, dat was mijn idee....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 20:38 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
U2 zie je goed, het scherm zie je niet! Zoveel is al duidelijk. Nu alleen nog de vraag: Staan er stewards bij elk vak? Ik heb ze altijd gezien bij concerten dus het zal nu vast wel weer zijn. Zo niet.... dan zoek ik mooi een andere plek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |