nee, morgen pasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:57 schreef linebear het volgende:
is het al vanavond een uur of 9 !??
Hoe heb jij de boel omgezet RJ? Of heb je een plugin gevonden om e.e.a. af te spelen in een player?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
De public recording is prima te verstaan.
.
Ik heb het al voor elkaar! Is inderdaad redelijke kwaliteit, zit nu te luisterenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:51 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Hoe heb jij de boel omgezet RJ? Of heb je een plugin gevonden om e.e.a. af te spelen in een player?
En wat versta je onder 'prima te verstaan'
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:13 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb het al voor elkaar! Is inderdaad redelijke kwaliteit, zit nu te luisteren![]()
Yep, was gisteravond op het AT5 nieuws.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:15 schreef Murray het volgende:
Ze zijn gewoon in Nederland
Jammer genoeg wel jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 03:24 schreef HighLander het volgende:
En dat is in deze relevant ?
Weer een hele zut fokkers die erheen gaan, veel plezier, luistergenot, drink genoeg water, maar toch most of all have fun. Arena wordt morgen weer een gratis massasauna ben ik bang.
Zin in je werkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:29 schreef linebear het volgende:
Toen ik vanmorgen op mijn fietsje stapte en Vertigo opzette werd ik weer keivrolijk en had op eens zin in mijn werk. Wat erg raar is...
Ik zit in vak 418, schuin boven jouquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:56 schreef linebear het volgende:
ik heb gisteren mijn kaartje gekocht en zit in 117 volgens mij....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |