abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28893273
Ik kom even afscheid van jullie nemen, ik ga morgen op vakantie naar Vlieland, en ben hier dus een anderhalve week niet te vinden...

Ik weet nog niet hoe het eten zal gaan, het is nu ook ietsjes verstoord doordat ik mezelf over de kop aan het werken was.....
MAar ik ben nu constant gebleven, en ik zie na de vakantie wel weer..

You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_28893558
Een heel fijne vakantie toegewenst, teigan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar zondag 17 juli 2005 @ 22:59:14 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28894492
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef Cutie het volgende:

-knip-

Verder wil ik nog even reageren op de mensen die de shockdoc programma's etc gezien hebben.
Op mijn werk heb ik regelmatig te maken met mensen die een bmi van ongeveer 40 hebben. De meeste van die mensen hebben inderdaad niet het idee dat ze ongezond bezig zijn. Sommigen hebben ook een compleet verkeerd zelfbeeld, ze zien zichzelf echt als mensen met maatje 36/38!
'En ach, een paar kilo meer of minder op 250 kilo maakt niks uit!'
Ik had (heb) dat eigenlijk ook... noem het altijd gekscherend 'omgekeerde anorexia' (niet leuk, ik weer het...) Als ik in de spiegel kijk, dan zag ik eigenlijk niet echt waar al die kilo's die de weegschaal aangaf nou echt zaten... Nu ik ze kwijt ben, zie ik het ineens wel...

Teigan, fijne vakantie!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_28897400
in feite is het ook een vorm van body dysmorphic disorder in mindere mate. Ik zie mezelf ook veel minder dik dan dat ik ben als ik op foto's sta of nog erger: video.
Ik weet ook nog steeds niet of ik in de categorie 'dik'val want ik heb daar toch een ander idee bij. Het maakt natuurlijk ook niet uit wat ze van je vinden eigenlijk.

Ik houd het er maar op dat ik veel te zwaar ben en dat dat maar eens wat minder moet worden. Dat slanker worden komt dan vanzelf wel. Ik kan aan mezelf toch niet zijn of ik nou slanker ben of niet.
pi_28898772
Teigan: fijne vakantie!
pi_28901279
Wat maf eigenlijk....ik ervaar mezelf eigenlijk ook niet als echt dik. Tot ik een video-opname of foto's van mezelf zie, dan schrik ik echt. Maar als ik zo 's morgens bloot voor een spiegel sta dan zie ik het echt niet dat ik te dik ben. Ja, ik weet dat ik dik ben, dat zie je aan de weegschaal en dat merk je aan het feit dat de kledingindustrie doet of je niet bestaat. Ik vraag dan soms ook aan een vriendin "ben ik ook zo dik?" als ik een mollig iemand langs zie lopen. Ik weet totaal niet waarmee ik mezelf moet vergelijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 juli 2005 @ 07:22:19 #107
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28901526
Twee jaar geleden vond ik mezelf ook niet vreselijk dik. Maar ja, nu ik de foto's zie juist weer wel. Foto's van een paar vakanties die vind ik nu gewoon niet meer leuk om te kijken, terwijl ik dat eerst niet had.
Vorige week was ik met een vriendin aan het winkelen en op zoek naar een rokje. Ik pakte iets uit het rek en stond echt verbaasd: Wat groot! Tot ik op het kaartje keek, die rok paste ik een paar jaar terug.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 18 juli 2005 @ 07:57:51 #108
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_28901644
* Jojogirl heeft even geen tijd om bij te lezen gooit alleen snel haar update neer.
Jojogirl (1m72) (29.9) was 91,0 kg, weegt nu 88,5 kg en wil graag 80 kg wegen -2,5

Gaat best goed dus. Dit weekend was alleen niet zo gunstig, maar ik ben gisteren wel begonnen met de eerste dag van m'n hardloopschema (alleen ga ik nooit meer op dat tijdstip lopen, het is midden op de dag echt veel te warm).
pi_28901871
Ik heb dat ook!
Ongeveer 8 jaar geleden zag ik mezelf op een video terug en ik schrok me echt heel erg! Ik had niet gedacht dat ik er ZO uitzag. Dat resulteerde een jaar later in 20 kilo lichter.....
Nu, echter, zijn daar weer natuurlijk de nodige kilo's van bij gekomen, die er wel af moeten.

Isabeau, die vergelijking niet kunnen vinden heb ik ook. Soms zie ik andere vrouwen lopen en dan denk ik "zal ik er ongeveer zo uitzien?" geen idee. Stom he?
  Moderator maandag 18 juli 2005 @ 08:45:39 #110
5428 crew  miss_sly
pi_28902015
Ik zie nu pas dat er een oude regel in de OT staat. Geeft niet, want ik heb alweer een updaet

oud:
miss_sly (1m65) (27,5) was 84,5 kg, weegt nu 74 kg en wil graag 72 kg wegen -10,5

nieuw:
miss_sly (1m65) (27,5) was 84,5 kg, weegt nu 73,5 kg en wil graag 72 kg wegen -11,0

Over dat jezelf dik vinden: ik heb precies hetzelfde! Ik voel me niet echt heel erg dik ofzo, nooit gedaan, maar als ik dan een foto zie, dan schrik ik wel. Hoewel ik wel eht gevoel heb dat met de kilo's die ik verlies ik beter ga passen in het beeld dat ik heb van mezelf
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_28902128
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat maf eigenlijk....ik ervaar mezelf eigenlijk ook niet als echt dik. Tot ik een video-opname of foto's van mezelf zie, dan schrik ik echt. Maar als ik zo 's morgens bloot voor een spiegel sta dan zie ik het echt niet dat ik te dik ben. Ja, ik weet dat ik dik ben, dat zie je aan de weegschaal en dat merk je aan het feit dat de kledingindustrie doet of je niet bestaat. Ik vraag dan soms ook aan een vriendin "ben ik ook zo dik?" als ik een mollig iemand langs zie lopen. Ik weet totaal niet waarmee ik mezelf moet vergelijken.
Ik had dat ook ja en nu zie ik mezelf juist weer dikker dan dat ik eigenlijk ben. Als ik met smam door de stad loop vraag ik altijd ben ik zo geweest en dan wijst ze altijd iemand die dikker is aan. En als ik vraag ben ik nu zo wijst ze altijd iemand aan die dunner is dan die ik aanwijs. Maar ik merk wel nu ik zelf wat dunner ben ja nog steeds min 27 kilo ik kom helaas nog steeds niet onder die 75. Als ik dan een dik iemand zie en die zie ik bijv. kei veel eten dat ik dan ook denk meisje of jongen doe dat nou niet. Terwijl ik er zelf toen zo'n hekel aan had. Maar misschien komt het ook wel omdat ik nu weet het verschil van je eigen voelen kwa 102 kilo en 75 kilo. Een vriend van mijn vriend en mij die praat heel gemakkelijk over afvallen die zegt dan een beetje bewegen en minder eten. Zelf is hij kei dun maat 30/32 in mannen broeken. En ik heb hem al uit gelegd dat het allemaal zo simpel niet is. Maar toch gaat het er bij hem er maar moeilijk in. Mijn vriend is nu bij de dietiste en die is nu ook al van 114 naar 104 gegaan met zijn lengte van 1.97 ik ben wel super trots op hem. Laatst zei hij ik heb zin in een ijsje wat hij best vaak heeft. Ik zo dat doen we niet jij en ik niet. En over een half uur denk je er niet meer aan. En toen heeft hij dat niet gedaan.
pi_28902901
Sjeen, sorry voor de late reactie. Ik ben pas verhuist en nog niet in het bezit van een PC vandaar.

Ik ben ongeveer 3 a 4 jaar bezig om op dit gewicht te komen. Voor anderhalf jaar terug had ik het gewicht van 76 kg, ik ben toen gestopt met roken en dat had als gevolg dat ik 8 kilo aankwam. Maar gelukkig zijn die er weer af.

Ik ben eigenlijk niet gaan lijnen maar heb mijn eet en leef patroon aagepast. In de tijd dat ik 105 kg woog zat ik het meerendeel van de tijd op de bank. Eten deed ik niet veel maar wel vet en ongezond.

Eigenlijk ben ik meer en gezonder gaan eten en sport er ook veel bij. Op dit moment fiets ik elke dag z'n 30 a 40 km per dag.
  maandag 18 juli 2005 @ 10:10:27 #113
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28903098
hmmm, rot autos

Vandaag ben ik bijna tegen een auto aangelopen die opeens uit een zijweg kwam... met als gevolg dat ik bijna dood was. Wat ik allemaal doe om dunner te worden.

Vandaag voel ik me rot, dus ik wil weer aan de snoepgoed. Maar ik blijf er wel van af. Anders is alles voor niets geweest.

Zometeen ga ik weer fietsen.
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  maandag 18 juli 2005 @ 11:13:49 #114
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28904505
fijne vakantie teigan
miss sly het gaat ook lekker bij jou zeg
jojogirl bij jou gaat het ook goed
hier ook ff een update van mij
bij mij gaat het ook goed en dat houd de moed er ook in om het vol te houden

babyfeet (1m72) (29,1) was 91,5 kg, weegt nu 86 kg en wil graag 75 kg wegen -5,5
en andere weer super veel succes met het afvallen
  maandag 18 juli 2005 @ 12:10:13 #115
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28906090
Iemand ergens een lijst met gezonde producten die overal te krijgen zijn?
  maandag 18 juli 2005 @ 12:12:37 #116
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_28906146
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:10 schreef dnzl het volgende:
Wat bedoel je met een lijst met gezonde producten?
pi_28906249
Het gaat bij iedereen weer goed zeg!

Vroeger vond ik mezelf ook niet te dik en had ik ook niet zo door. Alleen als ik foto’s terugzie dan vond en vind ik dat niet leuk om te zien. Dat niet te dik vinden kwam ook door veel mensen die riepen dat ik niet te dik was. Dan krijg je vanzelf wel een verstoord beeld van jezelf. Zelfs nu weet ik niet waarmee ik me met dit gewicht moet vergelijken.
Sommige mensen zijn wel eigenaardig hoor. Vorige week tijdens een familiedag kreeg ik te horen dat ik toch zoveel was afgevallen. Naja, zoveel scheelde ik niet in gewicht met vorig jaar. Het grootste gewichtsverlies zat hem meer tussen het jaar daarvoor en vorig jaar en nu pas zien ze het? Of kan het komen doordat je strakkere kleding kan dragen?

Ik heb trouwens een hardloopschema van de website van run2day afgehaald. Maar goed, voorlopig zal dat hardlopen niet lukken omdat ik van het weekend met wandelen (na een kilometertje of 12) toch wel weer last kreeg van kuitspieren. Voorlopig maar niet hardlopen dus … Gisteren voor het eerst een stuk van 20 km geskate. Dat ging wel lekker en gelukkig geen last gehad van die blessure. Zo maar weer wat oefeningetjes doen voor de les van morgen.

Plonky: in de stad moet je inderdaad blijven uitkijken op onverwachts verkeer. Als ik in de stad hardloop moet ik oppassen dat ik niet tegen een fietser aanren die maar wat doet.
  maandag 18 juli 2005 @ 12:22:27 #118
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28906397
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat bedoel je met een lijst met gezonde producten?
Kwam hier laatst een url tegen naar een pagina met daarop een keurig overzicht van diverse producten. Deze waren op alfabet ingedeeld met onder andere kcal/vet/eiwit als info.

Daar ben ik eigenlijk naar opzoek
  maandag 18 juli 2005 @ 12:31:33 #119
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28906628
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:16 schreef Pandorah het volgende:
Plonky: in de stad moet je inderdaad blijven uitkijken op onverwachts verkeer. Als ik in de stad hardloop moet ik oppassen dat ik niet tegen een fietser aanren die maar wat doet.
Ik ren nu 12 dagen. Ik ben maximaal 4 autos tegengekomen waar ik ren. Het is eigenlijk alleen bedoeld voor bewooners. Ik woon in een buiten wijk dus er komen ook niet zoveel autos, en het is overal lekker groen

Het fietsen was een stuk minder gevaarlijk!!
(To make me sick)....
  maandag 18 juli 2005 @ 12:45:55 #120
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_28906973
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:31 schreef Plonky het volgende:

[..]

Ik ren nu 12 dagen. Ik ben maximaal 4 autos tegengekomen waar ik ren. Het is eigenlijk alleen bedoeld voor bewooners. Ik woon in een buiten wijk dus er komen ook niet zoveel autos, en het is overal lekker groen

Het fietsen was een stuk minder gevaarlijk!!
Ren en fiets jij elke dag? Het is voor je prestaties juist belangrijk om ook voldoende rust tussendoor te nemen.
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
  maandag 18 juli 2005 @ 12:50:10 #121
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28907081
12 dagen gerend - 30-35 minuten
2 dagen gefietst - 1 uur

Nu, nog twee dagen rennen en fietsen. En dan neem ik een weekje rust (ik ben dan ook op vakantie).

Ik rust ongeveer ander-half uur uit tussen rennen en fietsen (eerst rennen, dan fietsen). Fietsen is een stuk leuker, en minder intensief voor mij )
(To make me sick)....
  maandag 18 juli 2005 @ 12:52:21 #122
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_28907139
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:22 schreef dnzl het volgende:

[..]

Kwam hier laatst een url tegen naar een pagina met daarop een keurig overzicht van diverse producten. Deze waren op alfabet ingedeeld met onder andere kcal/vet/eiwit als info.

Daar ben ik eigenlijk naar opzoek
http://www.watziterin.nl ofzo?
  maandag 18 juli 2005 @ 13:08:29 #123
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28907551
Nee, een roze achtergrond had het
  maandag 18 juli 2005 @ 16:11:35 #124
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_28912552
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:08 schreef dnzl het volgende:
Nee, een roze achtergrond had het
http://www.calorietabel.nl ?

Onee, is ook niet roze...
Maar deze lijst is wel erg compleet/groot.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Moderator maandag 18 juli 2005 @ 16:14:12 #125
5428 crew  miss_sly
pi_28912629
  maandag 18 juli 2005 @ 17:04:20 #126
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28914236
Afvallen voor dummies

Je lijf verbrandt in rust al calorieen. Om de boel aan de gang te houden, vitale organen enzo dat is de BMR calorieenbehoefte. Als je de hele dag stil op bed zou liggen zou je dat nodig hebben om te blijven leven. Daarnaast doe je ook nog eens wat op een dag. Typen, een bakkie koffie halen, etc (ik neem mezelf maar even als voorbeeld ) dat kost ook energie. Vervolgens ben je actief, dus ga je een uurtje sporten. Daar heb je ook energie voor nodig. Ik geloof dat ik op 1700verbranden in rust zit, 800 verbranden door dagelijkse dingen, dus dan zou je zeggen, 2500 zonder sporten, om op gewicht te blijven (het breakevenpoint ) ik sport echter een uurtje, cardio ofzo, en ik verbrand 500 cal. dus heb ik nog meer nodig om op het breakevenpoint te blijven.

Maarrrrrr... mijn doel is afvallen.
Wat is afvallen?
- Minder calorieen tot je nemen dan je verbruikt om het zo uit de opslag te halen. (dieten) Eens?
- Het tegenovergestelde kan ook: Meer calorieen verbranden dan je tot je neemt (sporten) Eens?

Okee, tot zover de ouderwetse denklijnen. Dan heb je te maken met je lichaam als machine, en de verschillende brandstoffen. Komt ie weer: Eiwitten, koolhydraten en vet. Je lichaam heeft een volgorde van verbranden. Koolhydraten worden het eerst gebruikt, vervolgens vetten (daar komt het idee ook vandaan dat je vetverbranding pas begint na een half uurtje etc) en dan eiwitten.

Ervanuitgaande dat je lichaam 'gewoon' functioneert: Wat je wil bereiken, is dat je lichaam aan de optimale vetverbrandinggaat. (Dat is dus niet hetzelfde als afvallen; en daarom is de weegschaal geen goed meetinstrument)

Okee, zou je zeggen, dan eet ik ipv de 1900 calorieen maar 1200. Kan. Maar je zit dan al door je 1200 calorieen heel door enkel op bed te liggen (remember, ik kon 1700 verbranden in rust) dus je lichaam heeft - om optimaal te kunnen functioneren - 500 meer calo's nodig! Nou, de koolhydraten uit je voeding zijn al verbrand, dus schakelt je lijf over op vetverbranding. Je valt wellicht iets af, maar helaas blijft het lichaam daar niet op staan, en gaat het over op eiwitverbranding. En waar zitten eiwitten in? In spieren. Je gaat dus over op spierafbraak. En spieren zorgen er juist voor dat je lijf aan het vet verbranden blijft, omdat spieren energie nodig hebben.

Okee, na een week op 1200 calorieen. Je lichaam denkt: ik heb eigenlijk 1700 nodig als ik totaal niks doe, maar daar kom ik niet aan. Als ik zo door ga ga ik door mijn reserves en spieren heen. Ik ga mijn kacheltje op lagere verbranding zetten (en door spierafbraak is er ook lagere verbranding) Afijn, uiteindelijk bereik je dat je spieren verminderd zijn, en dus je stofwisseling ook een stuk lager ligt. Hoe zit het dan met de vetverbranding? Die wordt steeds moeilijker, omdat er steed sminder spieren in je lijf blijven en je kacheltje steeds lager staat. Je valt dus niet meer af.
Oh denk je, ik ga nog minder eten. (afijn... vul zelf maar in) Daarbij komt, dat je ongetwijfeld eens een junkdag hebt, en dan denkt je lichaam: BUNKEREN! En wordt alles als reserve opgeslagen

Waarom dus 20% onder je uitgerekende calorieenbehoefte? Zodat je op dat punt blijft waar je aan vetverbranding blijft doen en niet overgaat tot eiwitverbranding. Als je lager gaat zitten krijg je dat wel.

Voor de goede opletters: Het heeft er dus ook mee te maken hoeveel koolhydraten, vetten en eiwitten je tot je neemt. Hier komt ook het succes van het minder koolhydraten eten naar voren: je bent sneller door je koolhydraten heen qua verbranding, en gaat dan over op de vetreserves. En het soort vetten en koolhydraten en eiwitten heeft er ook absoluut mee te maken. Als je helemaal geen vetten heeft, mist je lichaam een essentieel iets voor zijn stofwisseling. Als je alleen maar koolhydraten eet, nouja, je snapt m.

Okee; stel, je vind die behoefte nog veel te veel. Want de afgelopen maanden heb je met een 1200 calorieendieet gewerkt. Om nu terug te komen op die optimale vetverbranding is het belangrijk om twee dingen te doen:
- langzaam je voedsel weer opschroeven (uit de goeie producten dus!)
- spieren kweken. Krachttraining dus dames!
pi_28914247
Ik vind het moeilijk om zo te eten dat ik normaal afval. Als ik dat doe vind ik al snel "dit kan er ook nog wel bij en eentje van dat kan ook geen kwaad."

Ik ga altijd gelijk in het extreme, heel de dag fruit en avondeten een normaal portie.

Vandaag eet ik bijvoorbeeld. Een portie kersen van ongeveer 500 gram als ontbijt. Twee craqouttes, een met belegen kaas en 1 met boursin en als avondeten kip met salade (tomaat, komkommer, feta, pijnboompitten en wat basillicumolie. Vandaag dan ook rozemarijn aardappeltjes uit de oven omdat ik die gewoon erg lekker vind, maar meestal laat ik de aardappels links liggen.

Ik heb sowieso geen honger. Maar wat kan ik er aan toevoegen om het iets gezonder te maken? Want ik merk ook wel dat ik zo niet veel afval. Dat wil zeggen ik val redelijk af, maar als ik dan een dag normaal eet (dus wel witbrood, aardappels etc.) dat het er ook zo weer aanzit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 18 juli 2005 @ 18:27:29 #128
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_28916755
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWkee!

ik heb een plan de campagne!
Die ik vanaf volgende week (moet nog even hardloopschoenen scoren) in uitvoer ga brengen.
(moet even wat maatregelen nemen qua slaapritme )

07.00uur opstaan
07.10uur - 07.35uur hardlopen (tijd incl. warming up en cooling down)
07.40uur douchen
08.00uur ontbijt
08.30uur naar werk (fiets)
13.30uur lunch
17.30uur naar huis (fiets)
19.00uur avondeten
23.00uur slapen

dit wordt mn nieuwe ritme!
En ik heb nog geen idee wat voor dag/week menu ik hierbij kan bedenken..
heeft men tips?

dus echt 3 maaltijden en na 20.00uur niet meer eten.
Doei.
  maandag 18 juli 2005 @ 18:46:19 #129
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_28917401
quote:
Op maandag 18 juli 2005 18:27 schreef Faithy het volgende:
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWkee!

ik heb een plan de campagne!
Die ik vanaf volgende week (moet nog even hardloopschoenen scoren) in uitvoer ga brengen.
(moet even wat maatregelen nemen qua slaapritme )

07.00uur opstaan
07.10uur - 07.35uur hardlopen (tijd incl. warming up en cooling down)
07.40uur douchen
08.00uur ontbijt
08.30uur naar werk (fiets)
13.30uur lunch
17.30uur naar huis (fiets)
19.00uur avondeten
23.00uur slapen

dit wordt mn nieuwe ritme!
En ik heb nog geen idee wat voor dag/week menu ik hierbij kan bedenken..
heeft men tips?

dus echt 3 maaltijden en na 20.00uur niet meer eten.
Ik weet niet of je nu al veel aan sport doet, want anders zit je dinsdag met spierpijn in de auto naar je werk .
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_28917928
En voeg mij er ook maar bij.. ik lurck al een tijdje
Rhanna (1m74)(25,1) was 76 kilo, weegt nu 76 kilo, wil 65kg wegen -0
pi_28918188
quote:
Op zondag 17 juli 2005 17:13 schreef Isabeau het volgende:
En waarom de zonnebank in hemelsnaam? Lekker naar de sauna, is veel heter! En je weegt altijd minder als je de sauna uitkomt. Theorie is dus waar (noem je dit nou een drogredenatie?)
(ik dacht het wel ja)

*Maeghan rent naar de kast, pakt de frituurpan, zet 'm op 180 en springt erin*
Sanity is (not) statistical
pi_28921427
quote:
Op maandag 18 juli 2005 08:58 schreef Riann het volgende:
Als ik dan een dik iemand zie en die zie ik bijv. kei veel eten dat ik dan ook denk meisje of jongen doe dat nou niet. Terwijl ik er zelf toen zo'n hekel aan had. Maar misschien komt het ook wel omdat ik nu weet het verschil van je eigen voelen kwa 102 kilo en 75 kilo.
En dat heb ik nu ook Vooral als ik een meisje (10-14 jr of zo) dat al een beetje mollig is fastfood oid zie eten. Dan voel ik bijna oprecht medelijden (goed bedoelde dus), denk ik ook 'eet daar nou niet teveel van, anders word je zoals ik en moet je voor elke kilo eraf vechten'.

Heb dat trouwens ook in steeds sterkere mate bij rokende tieners. Zo vreselijk dom Hebben geen idee wat ze hun lijf aandoen. Wat er op pakjes staat dringt gewoon niet door. Pas na 2 weken op de longafdeling in het ziekenhuis drong het ook bij mij door. Net als het vervelende feit dat bijna iedereen op de hartbewaking eigenlijk te zwaar was; er lag daar vrijwel nooit een slank en getraint iemand.
pi_28921917
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:10 schreef dnzl het volgende:
Groente· Aardappel· Asperge· Aubergine· Avocado· Bietjes· Bloemkool· Broccoli· Champignons· Chinese kool · Courgette· Erwten· Groene kool· Knoflook· Komkommer· Olijven· Paprika· Peterselie· Pompoen· Postelein· Prei· Savooie kool· Selderij· Shi-Take paddestoelen· Sla· Sperziebonen· Spinazie· Tomaten· Uien· Venkel· Witlof· Witte kool· Wortel· Yam· Zeewier· Zoete aardappelZeebanket· Forel· Garnalen· Heilbot · Kabeljauw· Sint Jacobsschelp· Tonijn· Zalm Fruit· Aardbeien· Abrikoos· Ananas· Appel · Banaan· Bosbessen· Citroen/Limoen· Cranberries· Druiven· Frambozen· Gedroogde pruimen· Grapefruit· Kiwi· Meloen· Papaja· Peer· Pruimen· Rozijnen· Sinaasappel· Vijgen· Watermeloen Zuivel· Eieren· Geitenmelk· Kaas, 20+· Karnemelk· Magere melk· Yoghurt Peulvruchten· Bruine bonen · Cilli bonen· Gedroogde erwten· Kappucijners· Kidney bonen· Kikkererwten· Lima bonen· Miso· Sojabonen· Tempeh· Tofu· Witte bonen· Zwarte bonen Vlees en gevogelte· Kalfslever/Kalfsvlees· Kalkoen· Kip· Lam· Mager vlees Noten en zaden· Amandelen· Cashewnoten· Lijnzaad· Olijfolie· Pinda· Pompoenpitten· Sesamzaad· Walnoten· ZonnebloempittenGranen· Boekweit· Gierst· Haver· Havermout· Mais· Rijst· Rogge· Roggebrood· Tarwe· Volkorenbrood Kruiden en specerijen· Anijs· Basilicum· Cayenne peper· Chili peper· Dille· Gember· Kaneel· Koriander· Kruidnagel· Mosterd· Oregano· Peper· Pepermuntblaadjes· Rozemarijn· Salie· Thijm Zoetstoffen· Appelstroop· Honing· Stroop· Suikerriet Diversen· Groene thee· Soja saus

Van de site World's Healthiest Foods
  maandag 18 juli 2005 @ 21:09:22 #134
4177 Jojogirl
pi_28922267
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:06 schreef Rhanna het volgende:
* Jojogirl wil niet vervelend wezen, maar volgensmij kan jij je met dit BMI beter melden in het Slank de zomer in topic, dat is nl. voor alle mensen met een BMI kleiner dan 25 die af willen vallen. (Je BMI is nu nog wel net hoger maar dat zal vast niet meer lang zo zijn )

Ik heb net weer heerlijk gesport en ga nu even smullen van het fruit dat m'n vriendje net heeft meegenomen bij de super.
pi_28922359
Dag mensen, ik kwam even een update doen

Oud: Asskicking-fatboy (1m86) (28.33) was 125 kg, weegt nu 98,0 kg en wil graag 76 wegen. -27.

Nieuw: Asskicking-fatboy (1m86) (27.17) was 125 kg, weegt nu 94,5 kg en wil graag 76 wegen. -30,5.

Afgelopen week 3,5 kilo afgevallen

Hard gewerkt en gewoon gezond gegeten en veel water gedronken en dit is het resultaat ervan. Ow ik ben zo happy, haha.

Voor de rest: Don't give up
... an asskicking fatboy!
pi_28922492
Nou even een verslag van mijn eerste dag in actie...

Vandaag eigenlijk goed door de dag gekomen. Ook op mijn vaste tijdstippen kunnen eten. Ben heel verstandig langs de snacks kunnen lopen deze middag in de kantine. Heb mij gewoon getrakteerd op een extra peer.
Echter mijn hoeveelheid water die ik naar binnen werk is toch beneden peil. Misschien enige tips van jullie?
Alles bij elkaar gezien, een goede start...

Groetjes, Ilse
  maandag 18 juli 2005 @ 21:17:07 #137
4177 Jojogirl
pi_28922577
Veel water drinken is ook een kwestie van even wennen IlseV. Probeer er gewoon aan te blijven denken en na een paar dagen wordt het een automatisme.
  maandag 18 juli 2005 @ 21:18:14 #138
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28922623
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Groente· Aardappel· Asperge· Aubergine· Avocado· Bietjes·

Van de site World's Healthiest Foods
Je bent een topper
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En dat heb ik nu ook Vooral als ik een meisje (10-14 jr of zo) dat al een beetje mollig is fastfood oid zie eten. Dan voel ik bijna oprecht medelijden (goed bedoelde dus), denk ik ook 'eet daar nou niet teveel van, anders word je zoals ik en moet je voor elke kilo eraf vechten'.
Heel herkenbaar. Ik voel ook echt medelijden met diegene, maar vooral de ouders van die kinderen moeten hun kinderen gewoon gaan aansporen.
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:17 schreef Jojogirl het volgende:
Veel water drinken is ook een kwestie van even wennen IlseV. Probeer er gewoon aan te blijven denken en na een paar dagen wordt het een automatisme.
Jup! Ik vond het in het begin ook heel moeilijk om van de cola/sinas e.d. af te stappen. Maar na een tijdje mezelf gedwongen te hebben, drink ik nu alleen nog maar water en half-volle melk.
Overigens is Crystal Clear ook wel eens lekker tussendoor, of een citroen/limoen uitpersen in het water.
  maandag 18 juli 2005 @ 21:31:19 #139
4177 Jojogirl
pi_28923141
* Jojogirl vraagt zich ineens af of er nou een groepje Dieetclubbers was dat mee ging doen aan een hardloopwedstrijd en zo ja, wie, welke en wanneer?
pi_28924922
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:18 schreef dnzl het volgende:

Je bent een topper
Die site is ook overdreven volledig met kcal, vetten, eiwitten, koolhydraten, vitamines en mineralen

En over meer water drinken: ik neem een waterflesje mee de trein in en die moet ik ophebben voor ik aankom in Almelo (dan zit ik ook 1,5 uur in de trein). Op de terugweg idem en dan heb ik dus al 1 liter water gedronken. Overdag nog een keer thee of water en 's avonds ook water of thee (meestal groene thee). Ik ben gestopt met cola light trouwens, ik hoor denk ik bij de mensen die idd een stijging van de insulinespiegel krijgen als reactie op de cola light waardoor mijn glucosespiegel daalt en ik heel erg veel zin in zoetigheid krijg. Vaak krijg ik na cola light drinken vreetkicks. Of dat verbeeld ik me (nou ja, groene thee of water zijn net zo lekker en goedkoper).
pi_28924975
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef Jojogirl het volgende:
* Jojogirl vraagt zich ineens af of er nou een groepje Dieetclubbers was dat mee ging doen aan een hardloopwedstrijd en zo ja, wie, welke en wanneer?
Deze hardloopster is al een eeuwigheid geblesseerd
Dus dit jaar sla ik over.
pi_28925195
Had ik trouwens al gemeld dat mijn zelfgemaakte aardbeiijsjes zalig waren?
En net zoveel kcal als een perenijsje

Ik heb ook een recept gevonden voor suikervrije ice tea. Ga ik deze week ook uitproberen, maar dan moet ik eerst verse perzikken kopen.
pi_28925557
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:06 schreef Rhanna het volgende:
Succes
pi_28926749
quote:
Op maandag 18 juli 2005 21:31 schreef Jojogirl het volgende:
En ook deze hardloopster is al een tijd geblesseerd en doet er verstandig aan dit jaar niet mee te doen. Van pure ellende maar overgestapt op skaten...
  dinsdag 19 juli 2005 @ 11:56:09 #145
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_28938828
en weer update tijd....

oud:
Beessie-jen (1m85) (30,5) was 115,5, weegt nu 104,4 en wil graag 85 kg wegen -11,1

nieuw:
Beessie-jen (1m85) (30,5) was 115,5, weegt nu 103.7 en wil graag 85 kg wegen -11,8

en dat ondanks een uitgebreide bbq die we voor vriendlief zijn verjaardag hebben gehouden zondag... heb zelf een stukje slagroomtaart gehad...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 19 juli 2005 @ 12:18:33 #146
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_28939437
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:04 schreef dnzl het volgende:
Afvallen voor dummies

<Lang verhaal kort gemaakt>

Om nu terug te komen op die optimale vetverbranding is het belangrijk om twee dingen te doen:
- langzaam je voedsel weer opschroeven (uit de goeie producten dus!)
- spieren kweken. Krachttraining dus dames!
Ik vind krachttraining echt niets voor vrouwen, krijg er altijd van die enge visioenen bij:

Dan maar een "paar" kilo te zwaar

Anyway, wat jij zegt klopt in theorie in de praktijk is het niet zo makkelijk. Ik val aanzienlijk langzamer af dan je zou denken obv de kcal die ik binnen krijg (ong 1700) -/- de kcal die ik verbrand (ong 2400-2500). Als ik het uitreken zou ik al 2 keer zoveel hebben moeten afvallen als ik in werkelijkheid ben kwijt geraakt.

Van spieren kweken wordt je namelijk ook weer zwaarder, spieren zijn nu eenmaal zwaar. Voor gewichtsverlies is krachttraining eigenlijk dus niet zo geschikt, zeker niet voor vrouwen (zie bovenstaand voorbeeld, yuk!). Conditietraining lijkt mij veel geschikter, ook omdat je dan veel mooiere/slankere spieren opbouwt, veel vrouwelijker. Verbrand je daar ook niet meer vet mee? (Let op... 't gaat om vrouwen, bij mannen werkt 't anders, die vallen makkelijker af)

Het afbreken van spieren tijdens het afvallen kan je trouwens aardig tegen gaan door te blijven bewegen. Daarnaast slik ik capsules CLA, schijnt de vetverbranding te stimuleren waardoor je minder/geen spierweefsel aantast. Of het ook echt werkt blijft natuurlijk de vraag...

Vraagje aan de medici hier:
Ik heb ooit geleerd (dacht ik) dat je hersenen alleen koolhydraten kunnen verbranden, dus geen vetten enz. Wat gebeurt er dan met je lichaam als je bv 't Atkins-dieet volgt? Hoe komen de hersenen aan energie? Als 't klopt wat ik me denk te herinneren dan zou 'n koolhydraat-arm dieet eigenlijk helemaal niet goed voor je zijn. Of zie ik iets over het hoofd?
***Levi was here***
  dinsdag 19 juli 2005 @ 13:03:42 #147
4177 Jojogirl
pi_28940574
Net zoals dat koolhydraten worden omgezet in vet als je er teveel van binnenkrijgt, kunnen vetten ook weer omgezet worden in koolhydraten als je lichaam die nodig heeft.
pi_28940637
Volgens mij kun je sporten of voor je spieren, of voor je conditie, of voor je lenigheid.

Als ik sport doe ik dat voor conditie/lenigheid

Spieren.. Brrrr
pi_28941261
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 12:18 schreef Levitation het volgende:

Ik vind krachttraining echt niets voor vrouwen, krijg er altijd van die enge visioenen bij:
[afbeelding]

Dan maar een "paar" kilo te zwaar
Geen enkele vrouw kan met een normale hoeveelheid krachttraining er als een bodybuilder uitzien. We hebben er domweg de aanleg en hormonen niet voor, daar moet je echt man voor zijn. Je kan wel allerlei steroïden gaan slikken om zo'n figuur te krijgen of meer dan 10 uur per dag aan de toestellen hangen. Maar dat raadt niemand je hier aan
quote:
Anyway, wat jij zegt klopt in theorie in de praktijk is het niet zo makkelijk. Ik val aanzienlijk langzamer af dan je zou denken obv de kcal die ik binnen krijg (ong 1700) -/- de kcal die ik verbrand (ong 2400-2500). Als ik het uitreken zou ik al 2 keer zoveel hebben moeten afvallen als ik in werkelijkheid ben kwijt geraakt.
Ik heb hier ooit een pracht van een rekensom voor gevonden, moet ik nog weer eens naar op zoek. Met afvallen ben je niet alleen vetweefsel kwijtgeraakt, maar ook spierweefsel (je lichaam doet niet altijd wat jij precies wilt of het slimst vindt). Juist het spierweefsel zorgt mede voor een goed basaalmetabolisme (dat is uiteraard ook van andere dingen afhankelijk). Minder spierweefsel = minder energie nodig op een dag. Zorg je nu dat je weer meer spierweefsel krijgt zal ook je energiebehoefte toenemen en val je weer af.
quote:
Van spieren kweken wordt je namelijk ook weer zwaarder, spieren zijn nu eenmaal zwaar. Voor gewichtsverlies is krachttraining eigenlijk dus niet zo geschikt, zeker niet voor vrouwen (zie bovenstaand voorbeeld, yuk!). Conditietraining lijkt mij veel geschikter, ook omdat je dan veel mooiere/slankere spieren opbouwt, veel vrouwelijker. Verbrand je daar ook niet meer vet mee? (Let op... 't gaat om vrouwen, bij mannen werkt 't anders, die vallen makkelijker af)
Wat wil je nu...een mooi getal op de weegschaal of een mooi figuur? Ja, je wordt "zwaarder" (dit moet je niet overdrijven, zoveel is dat niet) maar ook gestroomlijnder. Krachttraining is uitermate geschikt voor iemand die lijnt en zéker ook voor vrouwen. Weet je waarom mannen makkelijker afvallen? ómdat ze meer spierweefsel hebben En zoals ik al zei: met een beetje normaal trainen (2x in de week of zo) bereik je nooit een enorm gespierd lijf.
quote:
Het afbreken van spieren tijdens het afvallen kan je trouwens aardig tegen gaan door te blijven bewegen. Daarnaast slik ik capsules CLA, schijnt de vetverbranding te stimuleren waardoor je minder/geen spierweefsel aantast. Of het ook echt werkt blijft natuurlijk de vraag...
Pillen slikken is bijna altijd geld weggooien en pillen die werken hebben meestal bijwerkingen (en die hoef je niet te merken, schade aan lever, nieren of hart merk je niks van). Bewegen is uiteraard uitstekend! Wandelen is één van de beste manieren om vet te verbranden, schijnt zelfs beter te zijn dan hardlopen omdat je lichaam de vreselijk inefficiënte vetverbranding tijdens hardlopen liever niet aanspreekt. Je lijf wil snel energie hebben en iemand die lijnt heeft erg weinig snelle energievoorraad (glycogeen ed) en je lichaam zal dan helaas overstappen op eiwitafbraak. Waar zit veel eiwit in? Juist, je spieren.
quote:
Vraagje aan de medici hier:
Ik heb ooit geleerd (dacht ik) dat je hersenen alleen koolhydraten kunnen verbranden, dus geen vetten enz. Wat gebeurt er dan met je lichaam als je bv 't Atkins-dieet volgt? Hoe komen de hersenen aan energie? Als 't klopt wat ik me denk te herinneren dan zou 'n koolhydraat-arm dieet eigenlijk helemaal niet goed voor je zijn. Of zie ik iets over het hoofd?
Je hersenen functioneren op glucose (een koolhydraat). Als er onvoldoende glucose is dan maakt je lever dat gewoon aan uit eiwitten of vetten (dat noem je de gluconeogenese).

Waar mijn lange verhaal op neer komt is dat je het beste conditietraining kunt combineren met krachttraining, en til nou niet zo erg zwaar aan het woord krachttraining Het is geen bodybuilden

Website over krachttraining:
http://www.slank-en-sterk.nl/
pi_28943155
Even over Weight Watchters.

Mijn vriend en ik doen dat nu, met behulp van een cd. Dus geheel op eigen houtje.

Wat is ongeveer het gemiddel kwa punten die je per dag mag hebben.
Ik dacht ongeveer aan 25 voor mij (85 kg en 165cm)
En voor mijn vriend aan de 36 (105 kg en 185)

Ik wil 30 kg kwijt
En mijn vriend z'n 20 kg

Is dit redelijk?
  dinsdag 19 juli 2005 @ 14:40:36 #151
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_28944061
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 13:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Pillen slikken is bijna altijd geld weggooien en pillen die werken hebben meestal bijwerkingen (en die hoef je niet te merken, schade aan lever, nieren of hart merk je niks van). Bewegen is uiteraard uitstekend! Wandelen is één van de beste manieren om vet te verbranden, schijnt zelfs beter te zijn dan hardlopen omdat je lichaam de vreselijk inefficiënte vetverbranding tijdens hardlopen liever niet aanspreekt. Je lijf wil snel energie hebben en iemand die lijnt heeft erg weinig snelle energievoorraad (glycogeen ed) en je lichaam zal dan helaas overstappen op eiwitafbraak. Waar zit veel eiwit in? Juist, je spieren.
Mijn post was voornamelijk bedoelt als reactie op de post van ... Ik vond het eigenlijk nogal belerend overkomen en het eerste wat ik dacht was: "typisch een man zonder overgewicht..." Dus wilde ik er ff op reageren. Vandaar dat ik (misschien) een beetje overdrijf in m'n reactie.

Ik beweeg behoorlijk veel, 1.5-2 uur per dag (zwemmen, fietsen, wandelen) dus met spieropbouw zou het wel goed moeten zitten.

CLA is geconjugeerd linolzuur (een meervoudig onverzadigd vetzuur) net als het eten van bijvoorbeeld vette vis en noten heeft dit een positief effect op de vethuishouding. Ik gebruik niet zomaar van alles, maar ik weet dat hier enige wetenschappelijke basis voor is.
quote:
Het is overigens wel zo, dat sommige vetzuren het energiemetabolisme kunnen verhogen. Zelf besteden wij aandacht aan geconjugeerd linolzuur. Hiermee wordt niet zozeer een vetzuur bedoeld, maar een groep vetzuren. Evenals linolzuur hebben zij twee dubbele bindingen, maar dan op andere plaatsen en in een andere vorm. De hoeveelheid geconjugeerd linolzuur in de voeding is slechts een paar honderd milligram. Uit dierexperimenteel onderzoek is nu gebleken, dat het verhogen van de inname van geconjugeerd linolzuur een verlaging van de hoeveelheid lichaamsvet tot gevolg heeft [16]. Of dit voor mensen ook het geval is, is niet duidelijk [17]. In samenwerking met andere onderzoeksgroepen gaan wij nu bekijken of geconjugeerd linolzuur inderdaad een gunstig effect heeft op het percentage lichaamsvet en of er in dit opzicht verschillen bestaan tussen de verschillende vormen geconjugeerd linolzuur. Indien dit zo is, dan zou dit betekenen, dat deze vetzuren een rol kunnen spelen bij het bereiken en handhaven van het gewenste lichaamsgewicht. Maar hier dient zich een probleem aan. De hoeveelheid geconjugeerd linolzuur in voedingsmiddelen zal veel te laag zijn om zo'n effect te bereiken. Dit zou dus betekenen, dat de levensmiddelenindustrie speciale voedingsmiddelen moet ontwikkelen, waaraan geconjugeerd linolzuur moet worden toegevoegd. Hiermee komen we op het terrein van functional foods oftewel functionele voedingsmiddelen.
Bron: Universiteit Maastricht, november 2000

Bedankt voor je antwoord op mijn "hersenen vraag" Isa, inderdaad, zo zat 't! Heb niet zo'n goed geheugen, onthou dingen vaak half
***Levi was here***
  dinsdag 19 juli 2005 @ 15:19:24 #152
89230 Bubsel
3-5-2006!!
pi_28945394
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:15 schreef ymme het volgende:
Even over Weight Watchters.

Mijn vriend en ik doen dat nu, met behulp van een cd. Dus geheel op eigen houtje.

Wat is ongeveer het gemiddel kwa punten die je per dag mag hebben.
Ik dacht ongeveer aan 25 voor mij (85 kg en 165cm)
En voor mijn vriend aan de 36 (105 kg en 185)

Ik wil 30 kg kwijt
En mijn vriend z'n 20 kg

Is dit redelijk?
Als je de cdrom gebruikt kan je het rpogramma toch laten uitreken hoeveel punten je moet is niet echt moeilijk hoor..
pi_28957502
zo, na heel lang zonder pc....... (krisis wat ben ik verslaafd aan dat ding) nu eindelijk een update

oud :

Stout (1m70) (33,63) was 106.8 weegt nu 97.2, wil graag 70 kg wegen - 9.6 kg

Nieuw

Stout (1m70) (33,15) was 106.8 weegt nu 95.8, wil graag 70 kg wegen - 11.0 kg
pi_28958178
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 14:40 schreef Levitation het volgende:

CLA is geconjugeerd linolzuur (een meervoudig onverzadigd vetzuur) net als het eten van bijvoorbeeld vette vis en noten heeft dit een positief effect op de vethuishouding. Ik gebruik niet zomaar van alles, maar ik weet dat hier enige wetenschappelijke basis voor is.
Er zijn uiteraard een paar voedingssupplemtenten die prima werken
Ik had ergens een lijstje met middelen waar wèl een wetenschappelijke basis voor was en deze stond er tussen

(ik doe overigens zelf geen moer aan krachttraining, maar het zou wel effectief zijn als je lijnt )
pi_28958255
Oh, en ymme, 30 kg afvallen betekent voor jou 55 kilo wegen. Is dat misschien niet een beetje tè onrealistisch? Rond de 65 kg zou al fantastisch zijn.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:15:47 #156
4177 Jojogirl
pi_28958465
Mooie update Stout.

* Jojogirl doet ook niet echt aan krachttraining. Het enige dat ik wel doe ik het snelle rondje apparaten in de sportschool. Maar dat is maar 12 herhalingen. Ik kan trouwens wel merken dat ik daarmee vooruit ga nu ik het weer een paar weken doe. Heb verschillende gewichten al naar boven moeten aanpassen.
pi_28958519
Ik heb mezelf voorgenomen dat als ik het wat rustiger heb (niet meer 20 uur per week in een trein doorbreng bijvoorbeeld) ik minstens 1x in de week iets aan krachttraining ga doen. Ik hoop bijna dat ik het druk hou
pi_28959325
Mijn dieet met 3x per maand chocolade is zo gek nog niet (weer nieuw bewijs dat het gezond is)
pi_28966781
Ik kom drie tot vier keer per week in de sportschool, maar ik raak daar geen gewicht aan. Hou me eigenlijk alleen bezig met cardio. Voordat ik 's avonds ga slapen doe ik wat buikspieroefeningen en pruts wat met m'n dumbells.
Zu hause ist alles besser
  Licht Ontvlambaar woensdag 20 juli 2005 @ 09:10:36 #160
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28966895
Ondanks het twee keer vieren van de éérste verjaardag van Isa... en een met bbq en rosé overgoten weekend, kan ik toch nog een positieve update brengen

Oud:
Sjeen (1m70) (32) was 105 kg, weegt nu 92,5 kg en wil graag <90 kg wegen -12,5

Nieuw:
Sjeen (1m70) (31,6) was 105 kg, weegt nu 91,3 kg en wil graag <90 kg wegen -13,7

Dit jaar gaan we nog kijken in Nijmegen... volgend jaar (als ik word ingeloot) hoop ik met een relatief gezong gewicht de Vierdaagse zelf weer te lopen
  woensdag 20 juli 2005 @ 10:50:34 #161
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28968683
Oud:
Plonky (1m84) (27,3) was 95 kg, woog 92,4 kg en wil graag 83 kg wegen - 2,6

*Update*:
Plonky (1m84) (26,7) was 95 kg, weegt nu 90,4 kg en wil graag 83 kg wegen - 4,6

na 13 dagen. Gisteren ben ik niet gaan sporten - ik voelde me niet erg lekker (verkouden) en kon weinig ademhalen. ik ben de laatste 3 dagen rond de 90.4kg aan het schommelen.

Zo zo, eventjes een weekje niets meer omdat ik op vakantie ga . En dan begin ik weer met dieeten en sporten!
(To make me sick)....
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:10:12 #162
92279 N.icka
Windforce 11
pi_28980835
Hallo allen

Ik ben nu 3 weken op mn eten aan het letten en over het algemeen gaat het aardig , ik ben nu 3 kilo kwijt en wil er nog ongeveer 17.

Ik wil even wat melden over , vanmiddag had ik een afspraak met een vriendin van mij om samen naar kleding te kijken. We hadden om 15.00 uur afgesproken . Om 15.15 (toen ze nog niet verschenen was ) ben ik maar eens gaan bellen. Uiteindelijk bleek ze de afspraak vergeten te zijn, op zich niet eens zo heel erg maar ik merkte pas dat ik toch wat boos was toen ik naar huis fietste.

Ik kwam langs de Ah en hoe dichter ik in de buurt kwam hoe meer ik dacht : 'en nu een zak paprikachips en nootjes en ik wil ook stuk kaas en m&m's . enz enz

Nooit zo bij mezelf gemerkt dat ik mijn emoties zo aan eten koppelde, ik heb niks gekocht ben door gefietst naar huis maar heb thuis wel een wijntje gepakt

Herkenbaar voor iemand , en hoe pakken jullie zulke momenten aan?

ps morgen ga ik zwemmen , voor het eerst in 20 jaar
  woensdag 20 juli 2005 @ 17:48:34 #163
92279 N.icka
Windforce 11
pi_28981881
Een wijntje pakken is ook geen goed idee , na 2 glazen begin ik nu lekkere trek te krijgen , poffur waarom ben ik toch zo op voedsel gefixeerd?????
pi_28982039
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:31 schreef Isabeau het volgende:
. Ik vraag dan soms ook aan een vriendin "ben ik ook zo dik?" als ik een mollig iemand langs zie lopen. Ik weet totaal niet waarmee ik mezelf moet vergelijken.
Vreemd. Ik heb ook geen idee waarmee ik mezelf moet vergelijken, maar ik voel me echt enorm dik. Tot ik op een gegeven moment in een pashokje stond en een meisje dezelfde broek in dezelfde maat stond te passen verderop, en blijkbaar had ik dus hetzelfde postuur ongeveer. Toen viel het heel erg mee. Zij was natuurlijk wel dik, maar voor mijn gevoel was ik gewoon nog tien keer dikker.
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 13:18:30 #165
5428 crew  miss_sly
pi_29007260
En alweer een halve kilo. Ik begrijp er helemaal niets van, want ik doe eigenlijk niet echt iets. OK, ik snoep ook niet, maar heb wel 2x ge-bbq in het weekend en 1 keer frietjes op en regelmatig een ijsje...en toch gaa het maar door.
oud:
miss_sly (1m65) (27,5) was 84,5 kg, weegt nu 73,5 kg en wil graag 72 kg wegen -11,0

nieuw:
miss_sly (1m65) (26,8) was 84,5 kg, weegt nu 73,0 kg en wil graag 72 kg wegen -11,5
pi_29007546
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:18 schreef miss_sly het volgende:
En alweer een halve kilo. Ik begrijp er helemaal niets van, want ik doe eigenlijk niet echt iets. OK, ik snoep ook niet, maar heb wel 2x ge-bbq in het weekend en 1 keer frietjes op en regelmatig een ijsje...en toch gaa het maar door.
Verder voel je je wel fit en heb je geen klachten?
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 13:30:03 #167
5428 crew  miss_sly
pi_29007621
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Verder voel je je wel fit en heb je geen klachten?
Ik heb wel een extra uitstrijkje moeten laten maken vanwege tussentijdse bloedingen, maar zelfs al zou dat niet helemaal in orde zijn, dan kan dat toch niet zoeel afvallen tot gevolg hebben? De uitslag krijg ik pas over ruim 2 weken.
pi_29007681
Als je je verder maar goed voelt, miss_sly

Ik ben een beetje paranoia geworden met mensen die zomaar veel afvallen zonder dat ze daar zelf echt iets voor doen.
  donderdag 21 juli 2005 @ 13:32:38 #169
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29007699
Van mezelf nog helemaal niet laten weten:

dnzl (1.88m) was 107kg, weegt nu 90,2 en wil graag 85 wegen -16,8

Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 13:35:00 #170
5428 crew  miss_sly
pi_29007782
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:32 schreef Isabeau het volgende:
Als je je verder maar goed voelt, miss_sly

Ik ben een beetje paranoia geworden met mensen die zomaar veel afvallen zonder dat ze daar zelf echt iets voor doen.
nou ja, ik moet bekennen dat ik me in onbewaakte ogenblikken wel wat ongerust voel, maar ik probeer daar maar neit aan toe te geven. Voor zover mij bekend zou je bij baarmoeder(hals)kanker toch niet zomaar veel gaan afvallen. erder voel ik me wel ok, wat moe hooguit, maar misschien ga ik wel te laat naar bed.
pi_29007944
Hou het gewoon een beetje in de gaten, miss_sly. Kijk anders eens hoeveel kcal je per dag nu binnenkrijgt, misschien krijg je toch minder binnen terwijl je helemaal je best niet doet en hoorthet een beetje bij je huidige eetpatroon. Dat verklaart het afvallen dan prima Als je continue blijft afvallen zonder dat je er echt iets voor doet (dus je krijgt meer dan 2000 kcal per dag binnen en bent niet echt veel meer gaan sporten) dan toch heel misschien even langs je huisarts.
  Moderator donderdag 21 juli 2005 @ 14:20:47 #172
5428 crew  miss_sly
pi_29009293
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Hou het gewoon een beetje in de gaten, miss_sly. Kijk anders eens hoeveel kcal je per dag nu binnenkrijgt, misschien krijg je toch minder binnen terwijl je helemaal je best niet doet en hoorthet een beetje bij je huidige eetpatroon. Dat verklaart het afvallen dan prima Als je continue blijft afvallen zonder dat je er echt iets voor doet (dus je krijgt meer dan 2000 kcal per dag binnen en bent niet echt veel meer gaan sporten) dan toch heel misschien even langs je huisarts.
2000 kcal per dag haal ik al jaren niet!
Ik heb ook niets veranderd aan mijn eetgewoonten, hoogstens heb ik wat toegevoegd, maar niets er af gehaald. Maar goed, ik wacht even de uitslag af en blijf verder in de gaten houden hoe het met mijn gewicht gaat.
pi_29009459
Jeeeeeeeeeeetje. Pokkeweegschaal!
pi_29009669
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:25 schreef Maeghan het volgende:
Jeeeeeeeeeeetje. Pokkeweegschaal!
geen blije update?
pi_29035638
mijn update duurt ook nog wel even... Ik kom de komdende twee week bewust niet meer in de buurt van een weegschaal.
Ik heb trouwens eindelijk weer een beetje internet Ben net een paar dagen op vakantie geweest.
pi_29060358
Ok, mijn eerste update...

IlseV (1m69) (28.4) was 81,0 kg, weegt nu 81.0 kg en wil graag 70 kg wegen -0
wordt
IlseV (1m69) (28.0) was 81,0 kg, weegt nu 80.0 kg en wil graag 70 kg wegen -1

Mijn eerste kilo is ervan af. Mijn start is gemaakt dus ik voel mij momenteel top. Ook wel goed nieuws gehad op mijn werk. Dus ik hoop dat ik dit nog even kan volhouden.

Groetjes en succes aan iedereen,
Ilse
pi_29062005
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 12:44 schreef IlseV het volgende:
Ok, mijn eerste update...

IlseV (1m69) (28.4) was 81,0 kg, weegt nu 81.0 kg en wil graag 70 kg wegen -0
wordt
IlseV (1m69) (28.0) was 81,0 kg, weegt nu 80.0 kg en wil graag 70 kg wegen -1
Gaat de goede kant op
Ik ben nou met zo'n eetmeter bezig, maar kom aldoor niet boven de 1000 kcal uit. En dan weigert dat kreng om alles uit te rekenen.
Ik snap ook niet waarom ik niet afval als ik die eetmeter bekijk. Gisteravond nog trek in iets, halve zak chips leeggegeten. Toen zat ik nèt boven de 1000

samenvatting: ik zoek de hele dag naar gezonde dingen om boven de 1000 uit te komen, maar gezonde dingen (fruit e.d.) hebben dan weer zo weinig calorieën. Het lijkt erop dat ik maar drie gevulde koeken per dag moet gaan eten oid.....
pi_29062046
freecell ik heb ook regelmatig moeite met de eetmeter en die 1000 kcal grens.
Moet ik eerst gaan eten voor hij iets wil uitrekenen

(nu ik weer in het ziekenhuis bezig ben valt dat wel mee aangezien ik dan goed ontbijt en 2 boterhammen voor de lunch neem en nog wat in de trein naar huis)
pi_29063272
Even klagen over sommige voedingswijzers op verpakkingen. Ze kloppen vaak niet
- voer je in de eetmeter het aantal grammen eiwit, vet en koolhydraten in en geeft de eetmeter aan dat het aantal kcal daar niet mee overeenkomt.
- bij bijvoorbeeld de boer'n vla (van die emmertjes) is het aantal kcal en de hoeveelheid vet, eiwit en koolhydraten anders in het duits dan in het nederlands
- op de verpakking van de vermicelli staat het aantal kcal per gekookt produkt aangegeven....hoe wil je dat in godsnaam wegen als het in de soep zit tussen de stukjes vlees, groente etc.
pi_29063731
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Even klagen over sommige voedingswijzers op verpakkingen. Ze kloppen vaak niet
- voer je in de eetmeter het aantal grammen eiwit, vet en koolhydraten in en geeft de eetmeter aan dat het aantal kcal daar niet mee overeenkomt.
Ow? nog geen last van gehad tot nu toe. Wel heb ik een probleem met: hoeveel gram boter (kuipje) smeer je op brood als je dus smeert??? Ik heb werkelijk geen idee
quote:
- op de verpakking van de vermicelli staat het aantal kcal per gekookt produkt aangegeven....hoe wil je dat in godsnaam wegen als het in de soep zit tussen de stukjes vlees, groente etc.
Zeven en sorteren Isabeau..., zeven en sorteren.
pi_29063836
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 13:57 schreef Isabeau het volgende:
freecell ik heb ook regelmatig moeite met de eetmeter en die 1000 kcal grens.
Moet ik eerst gaan eten voor hij iets wil uitrekenen

(nu ik weer in het ziekenhuis bezig ben valt dat wel mee aangezien ik dan goed ontbijt en 2 boterhammen voor de lunch neem en nog wat in de trein naar huis)
En als je dan een zak chips eet om boven de 1000 grens te komen, zit je op te weinig calorieën en teveel vet
pi_29064299
Ik heb uit frustratie wel eens appelmoes over mijn eten gekwakt om aan voldoende kcal te komen (en èrg dat ik dat vind)
pi_29066347
quote:
Ow? nog geen last van gehad tot nu toe. Wel heb ik een probleem met: hoeveel gram boter (kuipje) smeer je op brood als je dus smeert??? Ik heb werkelijk geen idee
Haha, daar heb ik ook een hele tijd mee gezeten. Ik heb sinds deze week een digitale weegschaal en daarmee weeg ik gewoon eerst het kuipje boter af voordat ik ga smeren. Vervolgens smeer ik het op m'n brood en weeg ik nog een keer. Werkt als een tierelier . Wat betreft het vermicelliprobleem van Isabeau: daar zit ik soms ook wel mee. Wat dacht je bijvoorbeeld van roerbakgroenten? Ik hou ervan om mijn eten af te wegen, maar om nou elk stukje groente eerst eruit te gaan plukken en apart te gaan wegen... nee, dat gaat me toch nét iets te ver
pi_29067877
tjonge jonge iedereen rekent zich suf hier. Pas maar op dat jullie hersens niet meer gaan wegen!

Ik denk dat jullie beter gewoon kunnen bewegen als rekenen en strechen. Wat heb je aan strechen als je niet beweegt? Eet gewoon normaal (fruit/groente/mager vlees) en in regelmaat.

succes

bart = 1.78 69kg wilt 75kg wegen!
pi_29068085
quote:
Op zaterdag 23 juli 2005 18:49 schreef VSGdotcom het volgende:
tjonge jonge iedereen rekent zich suf hier. Pas maar op dat jullie hersens niet meer gaan wegen!

Ik denk dat jullie beter gewoon kunnen bewegen als rekenen en strechen. Wat heb je aan strechen als je niet beweegt? Eet gewoon normaal (fruit/groente/mager vlees) en in regelmaat.

succes

bart = 1.78 69kg wilt 75kg wegen!
Iedereen eet hier gezond en bijna iedereen doet aan sport (hardlopen, zwemmen, fietsen etc).
Gewoon oprotten met je nutteloze en ondoordachte commentaar dus.

Daarbij ben ik gaan 'rekenen' omdat ik domweg te weinig at. Ja, dat kan ook nog. Met de eetmeter dwing ik mezelf om minstens 1200 kcal op een dag te nemen. Een stuk gezonder dan extreem lijnen en elke dag rond de 800 kcal uit te komen (wat ik doe zonder eetmeter).

Nog iets anders, meneer makkelijk praten?
pi_29068140
quote:

Goh! Dus we moeten bewegen en normaal eten! Nee, dat wisten we nog niet!
pi_29068219
Ik denk dat ik de weegschaal ook maar ff wegzet ik woog 67.5 vorige week vrijdag en afgelopen vrijdag 67.2 .. na gewoon een week elke dag trainen ( had de dag ervoor wel een stevige broodmaaltijd achter de rug) volgens mij is brood best wel zwaar voor het lichaam en blijft dat gewicht even hangen ? (iig het is niet meteen weg de volgende ochtend) maar ok, weet iemand of brood langer duurt om te verwerken?
pi_29072451
Ik heb het ook met brood hoor, dat trekt vanzelf wel weer recht.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_29078932
Oud:
Cutie (1m87) (27) was 108,0 kg, weegt nu 93,8 kg en wil graag 75 kg wegen -15

Nieuw:
Cutie (1m87) (26,6) was 108,0 kg, weegt nu 92,5 kg en wil graag 75 kg wegen -15,5

Ik heb met mezelf afgesproken dat ik uiterlijk met Kerst 85kg weeg. Dat jullie het even weten.

Fijne zondag allemaal!

* Cutie gaat naar de sportschool!
  Licht Ontvlambaar zondag 24 juli 2005 @ 10:50:53 #190
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29079894
Update week 29:

Asskicking-fatboy (1m86) (27,17) was 125 kg, weegt nu 94,5 kg en wil graag 76 wegen -30,5
Babbelzz (1m78) (27) was 90,6 kg, weegt nu 85,6 kg en wil graag 69 kg wegen -5
babyfeet (1m72) (29,1) was 91,5 kg, weegt nu 86 kg en wil graag 75 kg wegen -5,5
Beessie-jen (1m85) (30,5) was 115,5, weegt nu 103,7 en wil graag 85 kg wegen -11,8
Bolletje (1m78) (28,6) was 94,5 kg, weegt nu 90,5 kg en wil graag 75 kg wegen -4
Bubsel (1m71) (43,5) was 143,3 kg, weegt nu 127,3 kg en wil graag 72 kg wegen -16
Cutie (1m87) (26,6) was 108,0 kg, weegt nu 92,5 kg en wil graag 75 kg wegen -15,5
Droeke (1m70) (29,8) was 92,5 kg, weegt nu 86,0 kg en wil graag 75 kg wegen -6,5
dnzl (1m88) was 107 kg, weegt nu 90,2 kg en wil graag 85 kg wegen -16,8
Eefje2602 (1m65) (27,2) was 105 kg, is nu 74 kg en wil graag 68 kg wegen, -31
Faithy (1m75) (27,8) was 85 kg, weegt nu 85 kg en wil graag 70 kg wegen
Fannetje (1m75) (26,8) was 100,8 kg, weegt nu 82,1 kg en wil graag 76 kg wegen -18,7
Freecell(1m74) (26,09) was 87 kg, weegt nu 79 kg en wil graag 65 kg wegen -8
Gaoxing (1m72) (26,7) was 94,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 70 kg wegen -14,5
Glimworm (1m75) (28,4) was 98 kg, weegt nu 87,0 kg en wil graag 70 kg wegen -11
IlseV (1m69) (28,0) was 81,0 kg, weegt nu 80,0 kg en wil graag 70 kg wegen -1
Jojogirl (1m72) (29,9) was 91,0 kg, weegt nu 88,5 kg en wil graag 80 kg wegen -2,5
Jolene (1m58) (34,6) was 89 kg, weegt nu 86,5 kg en wil graag 85 kg wegen -2,5
Koningin (1m70) (28,4) woog 84,8 kg, weegt nu 82,0 kg en wil graag 75 kg wegen -2,8
Kaputwiehund (1m73) (25,2) was 114,5 kg, weegt nu 75,5 kg, en wil graag 75 kg wegen -39
Knuppelhout (1m89) (29,4) was 114 kg, weegt nu 105,4 kg en wil graag wegen <100 kg -8,6
Ladybos (1m61) (28,8) was 76,5 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 60 kg wegen -1,5
Levitation (1m70) (33,3) was 102 kg, weegt nu 96,1 kg en wil graag 80 kg wegen -5,9
m@x (1m65) (30,9) was 88 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen -4
Maeghan (1m67) (29,6) was 93,6 kg, weegt nu 82,5 kg en wil graag 65 kg wegen –11,1
Malchevia (1m87) (26,1) was 100,3 kg weegt nu 91,2 kg en wil graag 85 kg wegen -9,1
Mallemeid (1m80) (42) was 145 weegt nu 136,4 en wil graag 125 kg wegen -8,6
miss_dynastie (1m70) (38,5) was 114,0, weegt nu 111,3 en wil eerst eens <100 kg -2,7
miss_sly (1m65) (26,8) was 84,5 kg, weegt nu 73,0 kg en wil graag 72 kg wegen -11,5
Octopussy (1m76) (30) was 107,8 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 70 kg wegen -15
Pandorah (1m68) (25,01) was 95 kg, is nu 70,6 kg en wil graag 65 kg wegen –24,4
Plonky (1m84) (26,7) was 95 kg, weegt nu 90,4 kg en wil graag 83 kg wegen -4,6
Riann (1m72) (25,4) was 102 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -27 kg en 163 cm
Sjeen (1m70) (31,6) was 105 kg, weegt nu 91,3 kg en wil graag <90 kg wegen -13,7
Stoopkind (1m76) (27,6) was 92 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 70 kg wegen -6,5
Stout (1m70) (33,15) was 106,8 weegt nu 95,8, wil graag 70 kg wegen -11,0
Teigan (1m60) (34,9) was 96,1 kg, weegt nu 89,3 kg en wil graag 85 kg wegen -6,8
Vogue (1m70) (29,2) was 85,4 kg, weegt nu 84,8 kg en wil graag 66 kg wegen -0,6
Zusje (1m77) (27,9) was 107,3 kg, weegt nu 87,3 kg en wil graag 80 kg wegen -20

Updatelijstje:
Week 30: miss_sly
Week 31: Teigan
Week 32: miss_dynastie
Week 33: Babbelzz?
Week 34: Pandorah
Week 35: Sjeen

Let op!!! Als je je nieuwe regeltje post, denk dan ook even aan het aanpassen van je BMI.... Ik zie toch te vaak dat het niet is aangepast, en het is voor de updater best veel werk om dat elke keer weer uit te moeten rekenen...

't is gelukt Mocht ik iemand vergeten zijn ofzo, sorry
  zondag 24 juli 2005 @ 10:57:09 #191
4177 Jojogirl
pi_29079992
* Jojogirl heeft net haar vetpercentage gemeten op de sportschool: 32,1% En dat is 0.7% minder dan ongeveer 4 weken geleden.

Verder gaat het nog steeds goed. Af en toe 1 dag dat het niet wil en ik ruim over m'n caloriën heen zit, maar daar til ik niet te zwaar aan.
  † In Memoriam † zondag 24 juli 2005 @ 10:58:50 #192
43556 miss_dynastie
pi_29080023
quote:

succes
Potverdikkeme zeg, kunnen ze jou ook niet inzetten in het conflict in het Midden-Oosten, jij hebt overal een hardstikke simpele oplossing voor, jij bent briljant Dat ik daar zelf niet eerder op ben gekomen, zeg, pfoe, wat zou de wereld zonder jou moeten?
  zondag 24 juli 2005 @ 15:53:16 #193
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_29086360
mirrie1986, (178 cm),(22,23) was 73,5 kg, weegt nu 70,5 en wil graag 63 kg wegen. -3

Ben nog maar 18 jaar, vandaar. Ben misschien niet te zwaar, maar wil graag mijn buikje kwijt, mijn vet op me heupen. En als ik niet op mijn eten let, dan ben ik over 12 maanden weer 10 kg zwaarder.. (ben in een jaar 10 kg aangekomen)
  Licht Ontvlambaar zondag 24 juli 2005 @ 15:58:18 #194
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29086489
Mirrie, ga hier eens kijken Slank de zomer in...
  zondag 24 juli 2005 @ 16:06:12 #195
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29086672
ik heb sportschoenen!!!

Ze staan alleen nog bij mn ouders
Maar mams neemt ze morgen mee, dus dan kan ik dinsdag gaan hardlopen
Doei.
  zondag 24 juli 2005 @ 16:17:10 #196
96705 mirrie1986
all you need is love
pi_29086940
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:58 schreef Sjeen het volgende:
Mirrie, ga hier eens kijken Slank de zomer in...
sorry niet gezien/niet naar gekeken..
  zondag 24 juli 2005 @ 16:53:42 #197
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_29087938
gaat goed allemaal he? ik heb me nu al 4 dagen niet gewogen, zal morgen weer eens kijken.
En dan dinsdag weer een update. Spannend hoor.
Gaat misschien niet zo snel meer, maar langzaamaan gaan de kilos er wel vanaf. En over een maandje weer beginnen met 2 keer per week volleyballen (dan zal het wel weer wat sneller gaan).

nou ik ga zo lekker even eten...

suc6 allemaal!

Jen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 24 juli 2005 @ 17:08:45 #198
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_29088348
ik moet ook maar eens een echte weegschaal gaan kopen..
met onzen enzo

want die ik nu heb heb ik van mn oma georven ding is 30 jaar oud ofzo.. met paarse en oranje bloemetjes..)

maar eerst hardlopen

en vanavond BBQ!
Doei.
pi_29098346
quote:
Op donderdag 21 juli 2005 14:31 schreef Cutie het volgende:

[..]

geen blije update?
Ik stond opeens weer op 85 kilo ipv 82,5 a 83 wat ik had verwacht. Zelfs nog een dag 86. Hoe dit kan snap ik niet, want ik heb echt niet zo veel op dat ik 2 1/2 tot 3 kilo in een week daarvan aan kan komen. Ik heb wel dingen op waar ik niet tegen kan dus ik ben wel enorm opgeblazen, maar zelfs als ik verstopt zit scheelt dat normaal maar een kilootje of zo. Ik snap er niets van.
pi_29099480
Meeting was weer geweldig, en we hebben heerlijk (gezond) geBBQ't. Ik was wel vergeten dat ik best veel fruit had ingeslagen, maar ja iedereen zat ook al vol geloof ik.
Thermen Holiday was ook best OK met de kortingsbonnen. Gezellig dagje weer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')