abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28893273
Ik kom even afscheid van jullie nemen, ik ga morgen op vakantie naar Vlieland, en ben hier dus een anderhalve week niet te vinden...

Ik weet nog niet hoe het eten zal gaan, het is nu ook ietsjes verstoord doordat ik mezelf over de kop aan het werken was.....
MAar ik ben nu constant gebleven, en ik zie na de vakantie wel weer..

You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_28893558
Een heel fijne vakantie toegewenst, teigan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Licht Ontvlambaar zondag 17 juli 2005 @ 22:59:14 #103
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28894492
quote:
Op zondag 17 juli 2005 19:19 schreef Cutie het volgende:

-knip-

Verder wil ik nog even reageren op de mensen die de shockdoc programma's etc gezien hebben.
Op mijn werk heb ik regelmatig te maken met mensen die een bmi van ongeveer 40 hebben. De meeste van die mensen hebben inderdaad niet het idee dat ze ongezond bezig zijn. Sommigen hebben ook een compleet verkeerd zelfbeeld, ze zien zichzelf echt als mensen met maatje 36/38!
'En ach, een paar kilo meer of minder op 250 kilo maakt niks uit!'
Ik had (heb) dat eigenlijk ook... noem het altijd gekscherend 'omgekeerde anorexia' (niet leuk, ik weer het...) Als ik in de spiegel kijk, dan zag ik eigenlijk niet echt waar al die kilo's die de weegschaal aangaf nou echt zaten... Nu ik ze kwijt ben, zie ik het ineens wel...

Teigan, fijne vakantie!!!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_28897400
in feite is het ook een vorm van body dysmorphic disorder in mindere mate. Ik zie mezelf ook veel minder dik dan dat ik ben als ik op foto's sta of nog erger: video.
Ik weet ook nog steeds niet of ik in de categorie 'dik'val want ik heb daar toch een ander idee bij. Het maakt natuurlijk ook niet uit wat ze van je vinden eigenlijk.

Ik houd het er maar op dat ik veel te zwaar ben en dat dat maar eens wat minder moet worden. Dat slanker worden komt dan vanzelf wel. Ik kan aan mezelf toch niet zijn of ik nou slanker ben of niet.
pi_28898772
Teigan: fijne vakantie!
pi_28901279
Wat maf eigenlijk....ik ervaar mezelf eigenlijk ook niet als echt dik. Tot ik een video-opname of foto's van mezelf zie, dan schrik ik echt. Maar als ik zo 's morgens bloot voor een spiegel sta dan zie ik het echt niet dat ik te dik ben. Ja, ik weet dat ik dik ben, dat zie je aan de weegschaal en dat merk je aan het feit dat de kledingindustrie doet of je niet bestaat. Ik vraag dan soms ook aan een vriendin "ben ik ook zo dik?" als ik een mollig iemand langs zie lopen. Ik weet totaal niet waarmee ik mezelf moet vergelijken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 18 juli 2005 @ 07:22:19 #107
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28901526
Twee jaar geleden vond ik mezelf ook niet vreselijk dik. Maar ja, nu ik de foto's zie juist weer wel. Foto's van een paar vakanties die vind ik nu gewoon niet meer leuk om te kijken, terwijl ik dat eerst niet had.
Vorige week was ik met een vriendin aan het winkelen en op zoek naar een rokje. Ik pakte iets uit het rek en stond echt verbaasd: Wat groot! Tot ik op het kaartje keek, die rok paste ik een paar jaar terug.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 18 juli 2005 @ 07:57:51 #108
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_28901644
* Jojogirl heeft even geen tijd om bij te lezen gooit alleen snel haar update neer.
Jojogirl (1m72) (29.9) was 91,0 kg, weegt nu 88,5 kg en wil graag 80 kg wegen -2,5

Gaat best goed dus. Dit weekend was alleen niet zo gunstig, maar ik ben gisteren wel begonnen met de eerste dag van m'n hardloopschema (alleen ga ik nooit meer op dat tijdstip lopen, het is midden op de dag echt veel te warm).
pi_28901871
Ik heb dat ook!
Ongeveer 8 jaar geleden zag ik mezelf op een video terug en ik schrok me echt heel erg! Ik had niet gedacht dat ik er ZO uitzag. Dat resulteerde een jaar later in 20 kilo lichter.....
Nu, echter, zijn daar weer natuurlijk de nodige kilo's van bij gekomen, die er wel af moeten.

Isabeau, die vergelijking niet kunnen vinden heb ik ook. Soms zie ik andere vrouwen lopen en dan denk ik "zal ik er ongeveer zo uitzien?" geen idee. Stom he?
  Moderator maandag 18 juli 2005 @ 08:45:39 #110
5428 crew  miss_sly
pi_28902015
Ik zie nu pas dat er een oude regel in de OT staat. Geeft niet, want ik heb alweer een updaet

oud:
miss_sly (1m65) (27,5) was 84,5 kg, weegt nu 74 kg en wil graag 72 kg wegen -10,5

nieuw:
miss_sly (1m65) (27,5) was 84,5 kg, weegt nu 73,5 kg en wil graag 72 kg wegen -11,0

Over dat jezelf dik vinden: ik heb precies hetzelfde! Ik voel me niet echt heel erg dik ofzo, nooit gedaan, maar als ik dan een foto zie, dan schrik ik wel. Hoewel ik wel eht gevoel heb dat met de kilo's die ik verlies ik beter ga passen in het beeld dat ik heb van mezelf
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_28902128
quote:
Op maandag 18 juli 2005 05:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat maf eigenlijk....ik ervaar mezelf eigenlijk ook niet als echt dik. Tot ik een video-opname of foto's van mezelf zie, dan schrik ik echt. Maar als ik zo 's morgens bloot voor een spiegel sta dan zie ik het echt niet dat ik te dik ben. Ja, ik weet dat ik dik ben, dat zie je aan de weegschaal en dat merk je aan het feit dat de kledingindustrie doet of je niet bestaat. Ik vraag dan soms ook aan een vriendin "ben ik ook zo dik?" als ik een mollig iemand langs zie lopen. Ik weet totaal niet waarmee ik mezelf moet vergelijken.
Ik had dat ook ja en nu zie ik mezelf juist weer dikker dan dat ik eigenlijk ben. Als ik met smam door de stad loop vraag ik altijd ben ik zo geweest en dan wijst ze altijd iemand die dikker is aan. En als ik vraag ben ik nu zo wijst ze altijd iemand aan die dunner is dan die ik aanwijs. Maar ik merk wel nu ik zelf wat dunner ben ja nog steeds min 27 kilo ik kom helaas nog steeds niet onder die 75. Als ik dan een dik iemand zie en die zie ik bijv. kei veel eten dat ik dan ook denk meisje of jongen doe dat nou niet. Terwijl ik er zelf toen zo'n hekel aan had. Maar misschien komt het ook wel omdat ik nu weet het verschil van je eigen voelen kwa 102 kilo en 75 kilo. Een vriend van mijn vriend en mij die praat heel gemakkelijk over afvallen die zegt dan een beetje bewegen en minder eten. Zelf is hij kei dun maat 30/32 in mannen broeken. En ik heb hem al uit gelegd dat het allemaal zo simpel niet is. Maar toch gaat het er bij hem er maar moeilijk in. Mijn vriend is nu bij de dietiste en die is nu ook al van 114 naar 104 gegaan met zijn lengte van 1.97 ik ben wel super trots op hem. Laatst zei hij ik heb zin in een ijsje wat hij best vaak heeft. Ik zo dat doen we niet jij en ik niet. En over een half uur denk je er niet meer aan. En toen heeft hij dat niet gedaan.
pi_28902901
Sjeen, sorry voor de late reactie. Ik ben pas verhuist en nog niet in het bezit van een PC vandaar.

Ik ben ongeveer 3 a 4 jaar bezig om op dit gewicht te komen. Voor anderhalf jaar terug had ik het gewicht van 76 kg, ik ben toen gestopt met roken en dat had als gevolg dat ik 8 kilo aankwam. Maar gelukkig zijn die er weer af.

Ik ben eigenlijk niet gaan lijnen maar heb mijn eet en leef patroon aagepast. In de tijd dat ik 105 kg woog zat ik het meerendeel van de tijd op de bank. Eten deed ik niet veel maar wel vet en ongezond.

Eigenlijk ben ik meer en gezonder gaan eten en sport er ook veel bij. Op dit moment fiets ik elke dag z'n 30 a 40 km per dag.
  maandag 18 juli 2005 @ 10:10:27 #113
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28903098
hmmm, rot autos

Vandaag ben ik bijna tegen een auto aangelopen die opeens uit een zijweg kwam... met als gevolg dat ik bijna dood was. Wat ik allemaal doe om dunner te worden.

Vandaag voel ik me rot, dus ik wil weer aan de snoepgoed. Maar ik blijf er wel van af. Anders is alles voor niets geweest.

Zometeen ga ik weer fietsen.
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  maandag 18 juli 2005 @ 11:13:49 #114
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28904505
fijne vakantie teigan
miss sly het gaat ook lekker bij jou zeg
jojogirl bij jou gaat het ook goed
hier ook ff een update van mij
bij mij gaat het ook goed en dat houd de moed er ook in om het vol te houden

babyfeet (1m72) (29,1) was 91,5 kg, weegt nu 86 kg en wil graag 75 kg wegen -5,5
en andere weer super veel succes met het afvallen
  maandag 18 juli 2005 @ 12:10:13 #115
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28906090
Iemand ergens een lijst met gezonde producten die overal te krijgen zijn?
  maandag 18 juli 2005 @ 12:12:37 #116
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_28906146
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:10 schreef dnzl het volgende:
Iemand ergens een lijst met gezonde producten die overal te krijgen zijn?
Wat bedoel je met een lijst met gezonde producten?
pi_28906249
Het gaat bij iedereen weer goed zeg!

Vroeger vond ik mezelf ook niet te dik en had ik ook niet zo door. Alleen als ik foto’s terugzie dan vond en vind ik dat niet leuk om te zien. Dat niet te dik vinden kwam ook door veel mensen die riepen dat ik niet te dik was. Dan krijg je vanzelf wel een verstoord beeld van jezelf. Zelfs nu weet ik niet waarmee ik me met dit gewicht moet vergelijken.
Sommige mensen zijn wel eigenaardig hoor. Vorige week tijdens een familiedag kreeg ik te horen dat ik toch zoveel was afgevallen. Naja, zoveel scheelde ik niet in gewicht met vorig jaar. Het grootste gewichtsverlies zat hem meer tussen het jaar daarvoor en vorig jaar en nu pas zien ze het? Of kan het komen doordat je strakkere kleding kan dragen?

Ik heb trouwens een hardloopschema van de website van run2day afgehaald. Maar goed, voorlopig zal dat hardlopen niet lukken omdat ik van het weekend met wandelen (na een kilometertje of 12) toch wel weer last kreeg van kuitspieren. Voorlopig maar niet hardlopen dus … Gisteren voor het eerst een stuk van 20 km geskate. Dat ging wel lekker en gelukkig geen last gehad van die blessure. Zo maar weer wat oefeningetjes doen voor de les van morgen.

Plonky: in de stad moet je inderdaad blijven uitkijken op onverwachts verkeer. Als ik in de stad hardloop moet ik oppassen dat ik niet tegen een fietser aanren die maar wat doet.
  maandag 18 juli 2005 @ 12:22:27 #118
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28906397
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:12 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Wat bedoel je met een lijst met gezonde producten?
Kwam hier laatst een url tegen naar een pagina met daarop een keurig overzicht van diverse producten. Deze waren op alfabet ingedeeld met onder andere kcal/vet/eiwit als info.

Daar ben ik eigenlijk naar opzoek
  maandag 18 juli 2005 @ 12:31:33 #119
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28906628
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:16 schreef Pandorah het volgende:
Plonky: in de stad moet je inderdaad blijven uitkijken op onverwachts verkeer. Als ik in de stad hardloop moet ik oppassen dat ik niet tegen een fietser aanren die maar wat doet.
Ik ren nu 12 dagen. Ik ben maximaal 4 autos tegengekomen waar ik ren. Het is eigenlijk alleen bedoeld voor bewooners. Ik woon in een buiten wijk dus er komen ook niet zoveel autos, en het is overal lekker groen

Het fietsen was een stuk minder gevaarlijk!!
(To make me sick)....
  maandag 18 juli 2005 @ 12:45:55 #120
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_28906973
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:31 schreef Plonky het volgende:

[..]

Ik ren nu 12 dagen. Ik ben maximaal 4 autos tegengekomen waar ik ren. Het is eigenlijk alleen bedoeld voor bewooners. Ik woon in een buiten wijk dus er komen ook niet zoveel autos, en het is overal lekker groen

Het fietsen was een stuk minder gevaarlijk!!
Ren en fiets jij elke dag? Het is voor je prestaties juist belangrijk om ook voldoende rust tussendoor te nemen.
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
  maandag 18 juli 2005 @ 12:50:10 #121
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28907081
12 dagen gerend - 30-35 minuten
2 dagen gefietst - 1 uur

Nu, nog twee dagen rennen en fietsen. En dan neem ik een weekje rust (ik ben dan ook op vakantie).

Ik rust ongeveer ander-half uur uit tussen rennen en fietsen (eerst rennen, dan fietsen). Fietsen is een stuk leuker, en minder intensief voor mij )
(To make me sick)....
  maandag 18 juli 2005 @ 12:52:21 #122
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_28907139
quote:
Op maandag 18 juli 2005 12:22 schreef dnzl het volgende:

[..]

Kwam hier laatst een url tegen naar een pagina met daarop een keurig overzicht van diverse producten. Deze waren op alfabet ingedeeld met onder andere kcal/vet/eiwit als info.

Daar ben ik eigenlijk naar opzoek
http://www.watziterin.nl ofzo?
  maandag 18 juli 2005 @ 13:08:29 #123
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28907551
Nee, een roze achtergrond had het
  maandag 18 juli 2005 @ 16:11:35 #124
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_28912552
quote:
Op maandag 18 juli 2005 13:08 schreef dnzl het volgende:
Nee, een roze achtergrond had het
http://www.calorietabel.nl ?

Onee, is ook niet roze...
Maar deze lijst is wel erg compleet/groot.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Moderator maandag 18 juli 2005 @ 16:14:12 #125
5428 crew  miss_sly
pi_28912629
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')