Dat had ik wel gezien , ik vroeg me alleen af of er een aantal van de fanatieke lijnsters van toen er nu nog een paar op hun streefgewcht waren/ zijnquote:
Ik ben nooit in de buurt van mijn streefgewicht geweest, helaas. Ik ben dieetexpert inmiddels, maar de psyche van mijn idiote brein heb ik nog niet helemaal doorgrond. Ik weet het allemaal uitstekend en toch stop ik gewoon na een tijdje met gezond eten en verval terug in oude gewoontesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:50 schreef N.icka het volgende:
Dat had ik wel gezien , ik vroeg me alleen af of er een aantal van de fanatieke lijnsters van toen er nu nog een paar op hun streefgewcht waren/ zijn
Ik kon jou niet terug vinden in het lijstje
En ook al lurk ik tot nu toe, ik moet zelf 20 kilo kwijt , jullie topics zijn een bron van inspiratie voor me
Zou jij marchien even willen vervangen door freecell isa?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nooit in de buurt van mijn streefgewicht geweest, helaas. Ik ben dieetexpert inmiddels, maar de psyche van mijn idiote brein heb ik nog niet helemaal doorgrond. Ik weet het allemaal uitstekend en toch stop ik gewoon na een tijdje met gezond eten en verval terug in oude gewoontes![]()
Leuk om te horen dat je de topics aan het doorlezen bent, iets wat ik altijd nog eens wilde doen, maar nooit echt aan toe kom. Ik heb nog zoveel 'projectjes' staanMaar ik ga het ook ooit nog doen! Het leek me leuk een keer een lijstje met tips van verschillende lijners te maken.
Wow ben je dan niet heel erg mager?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:19 schreef dp81 het volgende:
Ik ben dus al ruim op het toegestane gewicht 68 kilo @ 1.82 m (man) , maar ik blijf me toch nog zorgen maken over mijn gewicht, als ik zie dat ik even een kilo zwaarder ben op een dag dan vind ik dat al zorgwekkend.. of het kan of niet zit een beetje tussen je oren denk ik.
Knap dat je het dan zolang volhoudt hierquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nooit in de buurt van mijn streefgewicht geweest, helaas. Ik ben dieetexpert inmiddels, maar de psyche van mijn idiote brein heb ik nog niet helemaal doorgrond. Ik weet het allemaal uitstekend en toch stop ik gewoon na een tijdje met gezond eten en verval terug in oude gewoontes![]()
Leuk om te horen dat je de topics aan het doorlezen bent, iets wat ik altijd nog eens wilde doen, maar nooit echt aan toe kom. Ik heb nog zoveel 'projectjes' staanMaar ik ga het ook ooit nog doen! Het leek me leuk een keer een lijstje met tips van verschillende lijners te maken.
Nou, ik schaam me er rot voor dat ik het wel goed weet, maar in de praktijk er een puinhoop van maakquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:39 schreef N.icka het volgende:
Knap dat je het dan zolang volhoudt hierJe optimisme is erg aan stekelijk in de topics, leuk om ze allemaal te lezen maar het kost wel veel tijd
Ik ga me misschien na mn vakantie hier ook aanmelden.
Ik ben 20 en ondergewicht heb ik met mijn lengte pas onder de 61 kilo , dus t gaat nog welquote:
Valt wel mee toch? Ik wil gewoon graag onder een andere naam verder, privacy redenenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, marchien, dat is zo wel heel verwarrend...
Dan wordt de motivatie om te rennen wel veel hoger dusquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Lekker... Ik ga zo ook eens kijken wat ze hebben.
Wat dat rennen kan uitmaken zeg... Ik heb de vorige week niet gerend, blijf ik qua gewicht hangen. Ben ik sinds donderdag weer aan het rennen, val ik meteen weer af... Maakt me vrolijkHet Kadootje van vriendjelief komt steeds dichterbij
![]()
Fijn, ik mag een week door antibiotica niet in de felle zon..quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:25 schreef Faithy het volgende:
volgende week ga ik echt echt echt hardloopschoenen kopen!
Doe zelfs nu al beetje stretch oefeningen enzo:P
Kan je niet lange broek aan, T-shirt met lange mouwen aan en een zonnhoed op?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef Faithy het volgende:
[..]
Fijn, ik mag een week door antibiotica niet in de felle zon..
Zou zondag naar Hoek van Holland gaan lopen met mn moeder en tante, maar dat zit er dus niet ingrmbl..
Bedankt en gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:48 schreef Isabeau het volgende:
marchien: ik doe het later even, ik moet nu zo weg naar mijn vader (jarig)
Dat heb je knap gedaan!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef dp81 het volgende:
Ik heb nog een voor en na foto liggen ; )
Niet de beste foto'smaar wel de duidelijkste denk ik
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef dp81 het volgende:
Ik heb nog een voor en na foto liggen ; ) [afbeelding]
[afbeelding]
hehe kan je beter naar Extreme make-overs schrijven, daar zijn ze tenminste lekker rigoreus met hun aanpakquote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef Faithy het volgende:
[..]
Fijn, ik mag een week door antibiotica niet in de felle zon..
Zou zondag naar Hoek van Holland gaan lopen met mn moeder en tante, maar dat zit er dus niet ingrmbl..
verder gaat het ook kut met dat kutdieet..
ik ga gewoon naar Make me Beautiful schrijven![]()
Bij make me beautiful niet danquote:Op zondag 17 juli 2005 00:12 schreef octopussy het volgende:
hehe kan je beter naar Extreme make-overs schrijven, daar zijn ze tenminste lekker rigoreus met hun aanpak![]()
Dat vind ik echt heel knap, ik vind dat je kwa uiterlijk zelfs een totaal ander mens bent geworden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef dp81 het volgende:
Ik heb nog een voor en na foto liggen ; )
Ja dat is zo raar vind ik, dan denk je daar kunnen nooit weinig calorieen in zitten (kilocalorieen en calorieen lijken hetzelfde te zijn?) en dan bedenk je je dat je je eigenlijk teveel moet in spannen om dat ene simpele koekje te verbranden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:55 schreef Isabeau het volgende:
....Met een opengebroken pakje en een koekje in mijn mond keek ik even op Sultana.nl om tot de verbijsterende conclusie te komen dat dat droge, niet-eens-zo-heel-erg-lekkere-koekje 60 kcal bevat! De andere twee koekjes weggegevenVannacht dus gewoon een lekkere boterham en een appel mee.
Ik zal eerlijk zijn: Ik weet het niet! (t'ja, na 2 jaar weet je toch niet zoveelquote:Op zondag 17 juli 2005 00:12 schreef octopussy het volgende:
[..]
hehe kan je beter naar Extreme make-overs schrijven, daar zijn ze tenminste lekker rigoreus met hun aanpak![]()
maarrem over die antibiotica, dat zal toch wel een beetje los lopen? Ik ben natuurlijk niet de expert hier (vraag Isa en Plonky) maar als je een goede sunblock gebruikt dan kan je nog best wel naar buiten als je antibiotica slikt toch? Het is toch niet meteeen zo foto-toxisch dat je dood neervalt bij een beetje zonlicht?
Ik slik trouwens minocycline tegen acne en dat is ook een type antibiotica. Er staat hier ook in de bijsluiter dat je niet in de felle zon mag. Ik heb nu gewoon een lekker kleurtje na het werken in de tuin vrijdag.![]()
Ok crappy advies misschien.
Isabeau en Plonky, wat vinden jullie?
quote:Over de gehele wereld zijn er vele miljoenen mensen die problemen hebben met hun gewicht. Van al die mensen is er weer een groot aantal die dat helemaal niets of niets meer kan schelen, dat zijn de domme mensen die met hun ziekte hebben leren leven, meestal op advies van mede-patiënten.
quote:Dan moet u ook weten dat ons lichaam vele onderhuidse bind- en vetweefsels heeft. Als u nu toch een redelijk goede gezondheid heeft en voor uw gevoel aardig goed in energetische balans bent, dan kan het lichaam geen andere opbergplaats vinden om de onbruikbare elementen in weg te stoppen.
De gewrichten willen het niet hebben, de longen niet en de darmen ook al niet, om maar een paar plaatsen op te noemen, anders zou u reuma, asthma of darmklachten hebben, niet waar?
De tekst staat bol van de onzin, betuttelende toon en denigrerende opmerkingen (maar vooral haar inhuren met haar herbalife hoor!). Vreselijkquote:En dan zijn er nog de mensen die vet niet kunnen afbreken, daarvoor geldt natuurlijk: VETVRIJ eten en probeert u maar eens één of twee keer per week de zonnebank op te zoeken, want warmte maakt het vet oplosbaar. Dat vet zit er natuurlijk al jaren en is keihard geworden.
quote:Gesneden kool is gezonder
Als reactie op beschadiging maken koolplanten stoffen die mensen kunnen beschermen tegen kanker. Twee dagen na het snijden is kool daarom op z'n gezondst.
Vers gezonder dan verpakt? Niet waar, zeggen de Wageningse levensmiddelentechnologen Ruud Verkerk en Matthijs Dekker. Ze onderzochten de aanmaak van de zogenaamde glucosinolaten in verschillende soorten kool, zoals broccoli en groene kool. Glucosinolaten zijn zwavelhoudende stoffen waarvan bekend is dat ze het natuurlijke ontgiftingssysteem van het lichaam kunnen versterken. Bij proefdieren is ook een beschermende werking tegen kanker aangetoond.
De glucosinolaten worden aangemaakt als een plant beschadigd raakt. In de natuur komt dat vaak door knabbelende insecten of slakken, en daar beschermen deze stoffen dan ook tegen. Maar hun reactie op een mes is precies hetzelfde. Twee dagen na de beschadiging is de concentratie van de glucosinolaten maximaal, zagen de Wageningse onderzoekers. Ze concluderen dan ook dat voorgesneden kool en broccoli waarschijnlijk gezonder zijn dan thuis gesneden groenten. Mits je ze niet te lang verhit, want dan verdwijnen de gezonde stoffen als sneeuw voor de zon.
Welkom~!quote:Op zondag 17 juli 2005 19:38 schreef IlseV het volgende:
Wel,
Met goede moed wil ik graag beginnen samen met jullie in de dieetclub...
Het is niet de eerste keer dat ik probeer, maar hoop nu wel te kunnen volhouden...
IlseV (1m69) (28.4) was 81,0 kg, weegt nu 81.0 kg en wil graag 70 kg wegen -0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |