Dat had ik wel gezien , ik vroeg me alleen af of er een aantal van de fanatieke lijnsters van toen er nu nog een paar op hun streefgewcht waren/ zijnquote:
Ik ben nooit in de buurt van mijn streefgewicht geweest, helaas. Ik ben dieetexpert inmiddels, maar de psyche van mijn idiote brein heb ik nog niet helemaal doorgrond. Ik weet het allemaal uitstekend en toch stop ik gewoon na een tijdje met gezond eten en verval terug in oude gewoontesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:50 schreef N.icka het volgende:
Dat had ik wel gezien , ik vroeg me alleen af of er een aantal van de fanatieke lijnsters van toen er nu nog een paar op hun streefgewcht waren/ zijn
Ik kon jou niet terug vinden in het lijstje
En ook al lurk ik tot nu toe, ik moet zelf 20 kilo kwijt , jullie topics zijn een bron van inspiratie voor me
Zou jij marchien even willen vervangen door freecell isa?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nooit in de buurt van mijn streefgewicht geweest, helaas. Ik ben dieetexpert inmiddels, maar de psyche van mijn idiote brein heb ik nog niet helemaal doorgrond. Ik weet het allemaal uitstekend en toch stop ik gewoon na een tijdje met gezond eten en verval terug in oude gewoontes![]()
Leuk om te horen dat je de topics aan het doorlezen bent, iets wat ik altijd nog eens wilde doen, maar nooit echt aan toe kom. Ik heb nog zoveel 'projectjes' staanMaar ik ga het ook ooit nog doen! Het leek me leuk een keer een lijstje met tips van verschillende lijners te maken.
Wow ben je dan niet heel erg mager?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:19 schreef dp81 het volgende:
Ik ben dus al ruim op het toegestane gewicht 68 kilo @ 1.82 m (man) , maar ik blijf me toch nog zorgen maken over mijn gewicht, als ik zie dat ik even een kilo zwaarder ben op een dag dan vind ik dat al zorgwekkend.. of het kan of niet zit een beetje tussen je oren denk ik.
Knap dat je het dan zolang volhoudt hierquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben nooit in de buurt van mijn streefgewicht geweest, helaas. Ik ben dieetexpert inmiddels, maar de psyche van mijn idiote brein heb ik nog niet helemaal doorgrond. Ik weet het allemaal uitstekend en toch stop ik gewoon na een tijdje met gezond eten en verval terug in oude gewoontes![]()
Leuk om te horen dat je de topics aan het doorlezen bent, iets wat ik altijd nog eens wilde doen, maar nooit echt aan toe kom. Ik heb nog zoveel 'projectjes' staanMaar ik ga het ook ooit nog doen! Het leek me leuk een keer een lijstje met tips van verschillende lijners te maken.
Nou, ik schaam me er rot voor dat ik het wel goed weet, maar in de praktijk er een puinhoop van maakquote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:39 schreef N.icka het volgende:
Knap dat je het dan zolang volhoudt hierJe optimisme is erg aan stekelijk in de topics, leuk om ze allemaal te lezen maar het kost wel veel tijd
Ik ga me misschien na mn vakantie hier ook aanmelden.
Ik ben 20 en ondergewicht heb ik met mijn lengte pas onder de 61 kilo , dus t gaat nog welquote:
Valt wel mee toch? Ik wil gewoon graag onder een andere naam verder, privacy redenenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 01:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, marchien, dat is zo wel heel verwarrend...
Dan wordt de motivatie om te rennen wel veel hoger dusquote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:47 schreef Sjeen het volgende:
Lekker... Ik ga zo ook eens kijken wat ze hebben.
Wat dat rennen kan uitmaken zeg... Ik heb de vorige week niet gerend, blijf ik qua gewicht hangen. Ben ik sinds donderdag weer aan het rennen, val ik meteen weer af... Maakt me vrolijkHet Kadootje van vriendjelief komt steeds dichterbij
![]()
Fijn, ik mag een week door antibiotica niet in de felle zon..quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:25 schreef Faithy het volgende:
volgende week ga ik echt echt echt hardloopschoenen kopen!
Doe zelfs nu al beetje stretch oefeningen enzo:P
Kan je niet lange broek aan, T-shirt met lange mouwen aan en een zonnhoed op?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:49 schreef Faithy het volgende:
[..]
Fijn, ik mag een week door antibiotica niet in de felle zon..
Zou zondag naar Hoek van Holland gaan lopen met mn moeder en tante, maar dat zit er dus niet ingrmbl..
Bedankt en gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:48 schreef Isabeau het volgende:
marchien: ik doe het later even, ik moet nu zo weg naar mijn vader (jarig)
Dat heb je knap gedaan!!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:27 schreef dp81 het volgende:
Ik heb nog een voor en na foto liggen ; )
Niet de beste foto'smaar wel de duidelijkste denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |