ja, heel veel. Hij post nu niet hier omdat hij met zijn pedopas saaw (een andere vrouwelijke user hier) aan het imponeren is.quote:Moet ik me zorgen gaan maken?
voortaan zou ik jouw posts bij dit soort stukken tekst latenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:09 schreef petitlapin het volgende:
ik ben allesbehalve volmaakt!
quote:
jammer genoeg maken mijn imperfecties me niet ongelukkigquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:35 schreef Frenkie het volgende:
voortaan zou ik jouw posts bij dit soort stukken tekst laten
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, heel veel. Hij post nu niet hier omdat hij met zijn pedopas saaw (een andere vrouwelijke user hier) aan het imponeren is.
* Anthraxx zet Frank Zappa - Titties and beer op.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:35 schreef Litpho het volgende:
* Litpho gaat maar op zoek naar Tom Waits - Warm beer and cold women *
Wat is daar jammerlijk aan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:36 schreef petitlapin het volgende:
jammer genoeg maken mijn imperfecties me niet ongelukkig
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, heel veel. Hij post nu niet hier omdat hij met zijn pedopas saaw (een andere vrouwelijke user hier) aan het imponeren is.
be very afraid
Is die van Frank Zappaquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
* Anthraxx zet Frank Zappa - Titties and beer op.
Mocht het nu mislukken dan ben jij de volgende waarop hij zijn onnavolgbare versiertruucs toe gaat passenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:39 schreef Moots het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik hier niet wakker van kan liggen
Ik hou je wel op de hoogte....quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mocht het nu mislukken dan ben jij de volgende waarop hij zijn onnavolgbare versiertruucs toe gaat passen
het is toch niet verboden dat ik antwoord op een belediging aan mijn adresquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:38 schreef Frenkie het volgende:
Wat is daar jammerlijk aan?
En wie zegt dat je ongelukkig bent?
Waarom schiet je altijd in de verdediging?
Dat hoeft niet, dat doet hij gewoon hier, en plein publiquequote:
Dat is een andere. Aldus allmusic.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:40 schreef PhaE het volgende:
[..]
Is die van Frank Zappa
Ik ken hem alleen van Rodney Carrington...
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
is metro eigenlijk al op reis ? ... ik zie hem niet posten hier ...
jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
is metro eigenlijk al op reis ? ... ik zie hem niet posten hier ...
neequote:Op woensdag 13 juli 2005 15:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en is dat meisje nu mee of niet ?
neequote:Op woensdag 13 juli 2005 15:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en is dat meisje nu mee of niet ?
heeft metro zijn pedopas aan T doorgegevenquote:
Ah ok.quote:
ik vind dat jullie over het algemeen eigenlijk echt wel grof reageren op metro ... hij heeft misschien één keer met een jonger meisje gedate of zo ... waarom bljven jullie daar altijd zo op doorhamerenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Pheno het volgende:
heeft metro zijn pedopas aan T doorgegeven
1xquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat jullie over het algemeen eigenlijk echt wel grof reageren op metro ... hij heeft misschien één keer met een jonger meisje gedate of zo ... waarom bljven jullie daar eigenlijk altijd zo op doorhameren![]()
Waarom wil je meer tekst dan strikt noodzakkelijk?quote:
Die zal wel nieuwe smiley combinaties aan het bedenken zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom wil je meer tekst dan strikt noodzakkelijk?
Dan krijgen we van die SG verhalen
Trouwens Pheno SG is dr ook niet![]()
Veel jonger? Ik bedoel, wat is er überhaupt mis met een beetje leeftijdsverschil?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat jullie over het algemeen eigenlijk echt wel grof reageren op metro ... hij heeft misschien één keer met een jonger meisje gedate of zo ... waarom bljven jullie daar altijd zo op doorhameren![]()
maar je merkt toch dat hij de reacties erop niet appreciëert, waarom blijf je dan iemand met zulke opmerkingen lastigvallenquote:
Er is niks mis met een beetje leeftijdsverschil, maar sommige dingen mogen legaal gewoon nog nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Veel jonger? Ik bedoel, wat is er überhaupt mis met een beetje leeftijdsverschil?![]()
tijd dat hij het gaat lerenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je merkt toch dat hij de reacties erop niet appreciëert, waarom blijf je dan iemand met zulke opmerkingen lastigvallen
er zijn mensen die houden van een goede rel en zich willen/kunnen verdedigen ... metro is echter zo niet ...
Ik hoop toch van nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zal wel nieuwe smiley combinaties aan het bedenken zijn![]()
Metro doet gelukkig net zo hard meequote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je merkt toch dat hij de reacties erop niet appreciëert, waarom blijf je dan iemand met zulke opmerkingen lastigvallen
er zijn mensen die houden van een goede rel en zich willen/kunnen verdedigen ... metro is echter zo niet ...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is niks mis met een beetje leeftijdsverschil, maar sommige dingen mogen legaal gewoon nog niet
Het is op z'n minst onleesbaar te noemenquote:
En irritantquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is op z'n minst onleesbaar te noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inlezenquote:
Nogalquote:
Zo te horen hoef ik niet op al te veel hulp te rekenenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh dat doet ie gewoon in het openbaar hoor.
Nee, alleen op concurrentie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:04 schreef Moots het volgende:
[..]
Zo te horen hoef ik niet op al te veel hulp te rekenen![]()
hopelijk gaat zijn verovering van nu goed, dan blijf je buiten schotquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:04 schreef Moots het volgende:
[..]
Zo te horen hoef ik niet op al te veel hulp te rekenen![]()
Moet je wel een vriend hebben trouwens, anders hoeft het voor mij niet.quote:
En nog veeleisend ook..quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Moet je wel een vriend hebben trouwens, anders hoeft het voor mij niet.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:09 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Moet je wel een vriend hebben trouwens, anders hoeft het voor mij niet.![]()
Hhhm of wanhopigquote:
Hey, heb je nou al het onlinestatusonzichtbaarknopje gevonden?quote:
Wij doen niet aan kliekjes.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:18 schreef Beach het volgende:
Is er nog wat gebeurt met iemand van de kliek?
Enigma.......quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hey, heb je nou al het onlinestatusonzichtbaarknopje gevonden?![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wij doen niet aan kliekjes.![]()
Hier is alles vers![]()
Eerder ouder, muf en vol met spinnenwebbenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wij doen niet aan kliekjes.![]()
Hier is alles vers![]()
Ah, Moots, hier is hijquote:
De kliekjes zijn samengesmolten tot een dynamisch geheelquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder ouder, muf en vol met spinnenwebben![]()
Dat weten we, niemand heeft een "move" gemaakt hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:28 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Wie? Wat? Waar? Hoeveel?
Ik eerst.![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hey, heb je nou al het onlinestatusonzichtbaarknopje gevonden?![]()
Kloon, zie je toch. Waarschijnlijk alleen om te rellen/boel op te stieren . . .quote:
Ik was al bang dat iemand voor mn neus werd weggekaapt...quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat weten we, niemand heeft een "move" gemaakt hoor
Daar hebben we hier geen klonen meer voor nodigquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Kloon, zie je toch. Waarschijnlijk alleen om te rellen/boel op te stieren . . .
Briljant inzicht.....en jij bent?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
[..]
Kloon, zie je toch. Waarschijnlijk alleen om te rellen/boel op te stieren . . .
Omdat Tranceptor er is of omdat ThunderChild je heeft ontmaskerd?quote:
jij gaat echt met de verkeerde vrouwen omquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eerder ouder, muf en vol met spinnenwebben![]()
Geen van beide.....omdat ik nu lekker in de zon biertjes ga drinken!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Omdat Tranceptor er is of omdat ThunderChild je heeft ontmaskerd?![]()
![]()
Ja, ik hoor hier echt niet in het topic thuisquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:33 schreef Mukie het volgende:
[..]
jij gaat echt met de verkeerde vrouwen om
kliekjes, hmmm valt dat onder eten of onder politieke kwesties?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, ik hoor hier echt niet in het topic thuis
quote:
ThunderChild, gedoemd om eeuwig single te blijven. En jij ??quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:32 schreef Moots het volgende:
Briljant inzicht.....en jij bent?
Onder eten natuurlijk. Kliekjes zijn tha bombquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
kliekjes, hmmm valt dat onder eten of onder politieke kwesties?
Ha, die lurkertquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:35 schreef PieterCK het volgende:
PieterCK gaat naar huis rijden in de file staan![]()
![]()
Moots, gedoemd om door jou eeuwig als kloon gezien te worden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
ThunderChild, gedoemd om eeuwig single te blijven. En jij ??
Belgische biertjes.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:33 schreef Moots het volgende:
[..]
Geen van beide.....omdat ik nu lekker in de zon biertjes ga drinken!!![]()
Nu al twee dagen kliekjes gegeten, maar vandaag gehaktbalquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Onder eten natuurlijk. Kliekjes zijn tha bomb
Ik heb al een paar dagen geen kliekjes meer gegeten.... mijn vriezer puilt uit intussenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu al twee dagen kliekjes gegeten, maar vandaag gehaktbal![]()
Heb je iig een aardig rantsoen, mocht het nodig zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen geen kliekjes meer gegeten.... mijn vriezer puilt uit intussen
Vanavond weer een kliekje
Anders generaliseer je even, konijntje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat jullie over het algemeen eigenlijk echt wel grof reageren op metro ... hij heeft misschien één keer met een jonger meisje gedate of zo ... waarom bljven jullie daar altijd zo op doorhameren![]()
Konijntje is Queen Generalisatie, mocht je het gemist hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders generaliseer je even, konijntje.
Ik doe alleen grof tegen Joe en TC, a.k.a. de Grote 2 nee godt niet meer, die is een tijdje terug (fotografie oa) behoorlijk in mijn achting gestegen.
Voor als ik geen zin heb om te koken, iddquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je iig een aardig rantsoen, mocht het nodig zijn![]()
Helaas was DramaQueen al als kloon van een welbekende user in beslag genomenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Konijntje is Queen Generalisatie, mocht je het gemist hebben![]()
Zo'n beetje de hele zomer dus?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor als ik geen zin heb om te koken, idd
Ik moet toch ook maar eens beginnen met klonenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helaas was DramaQueen al als kloon van een welbekende user in beslag genomen.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helaas was DramaQueen al als kloon van een welbekende user in beslag genomen.
Hmmm nou ik wissel koken af met kliekjes en uit eten gaan...quote:
Klonen is overschatquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet toch ook maar eens beginnen met klonen![]()
Klonen zijn triest. En voor mietjes. En voor mensen die te erg met Fok! verweven zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet toch ook maar eens beginnen met klonen![]()
Tell me about it . . .quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Christine het volgende:
En om toch maar weer een beetje ontopic te gaan: sinds ik single ben, kook ik een stuk minder. Koken voor jezelf is nou eenmaal een stuk minder leuk.
Whehehehequote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders generaliseer je even, konijntje.
Ik doe alleen grof tegen Joe en TC, a.k.a. de Grote 2 nee godt niet meer, die is een tijdje terug (fotografie oa) behoorlijk in mijn achting gestegen.
Je was toch verliefd?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm nou ik wissel koken af met kliekjes en uit eten gaan...
En om toch maar weer een beetje ontopic te gaan: sinds ik single ben, kook ik een stuk minder. Koken voor jezelf is nou eenmaal een stuk minder leuk.
Verliefd-achtig... en wat ik voel is wederzijdsquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Je was toch verliefd?
En single zijn is dé reden om gezond te eten (en dus verse groenten e.d. te koken).
achtigquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Verliefd-achtig... en wat ik voel is wederzijds
En ik eet wel gezond, maar kook gewoon niet meer elke dag
Hoi Tquote:
Yeah, right dude . . .quote:
Go for it girlquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:51 schreef Christine het volgende:
Ik heb een speciaal gevoel, maar het is nog te vroeg om het verliefdheid te noemen, al lijkt het er soms wel verdacht veel op, Pheno...
You funnyquote:
quote:
Rebound verhaal toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef dawg het volgende:
Toch snap ik dat niet. Ik ken iemand, had een relatie van 10 (!) jaar, ging uit, en 2 maanden later weer in een nieuwe relatie?
En zo ken ik er veel. Echt veel. Volgens mij ben je dan niet echt verliefd, maar is het een soort vluchtgedrag ofzo. Of een bepaald soort ontkenning. Ik zou met iemand die zo kort geleden een lange relatie heeft gehad nooit een relatie aangaan.
Gebeurd vaker dan je waarschijnlijk zou denken. Ja ik zou het ook niet kunnen hoor zo snel weer in een andere relatie stappen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef dawg het volgende:
Toch snap ik dat niet. Ik ken iemand, had een relatie van 10 (!) jaar, ging uit, en 2 maanden later weer in een nieuwe relatie?
En zo ken ik er veel. Echt veel. Volgens mij ben je dan niet echt verliefd, maar is het een soort vluchtgedrag ofzo. Of een bepaald soort ontkenning. Ik zou met iemand die zo kort geleden een lange relatie heeft gehad nooit een relatie aangaan.
Of zat het al geruime tijd fout, is het tijdens de relatie al verwerkt en afgesloten en was die persoon na het officiëel afsluiten van de relatie ook al min of meer vrij van de emotionele baggage.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef dawg het volgende:
Doel je op iemand specifiek? ik heb niet teruggelezen namelijk...quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef dawg het volgende:
[inkoppertje] of uberhaupt in een relatie stappen?? [/inkoppertje]quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:59 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Gebeurd vaker dan je waarschijnlijk zou denken. Ja ik zou het ook niet kunnen hoor zo snel weer in een andere relatie stappen.
Oh ja nu ben ik echt weg.
Halloquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
Wat is iedereen lief met gedag zeggen vandaag
ik dacht hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
[inkoppertje] of uberhaupt in een relatie stappen?? [/inkoppertje]
Sorry, ik weet dat je een hekel aan me hebt, maar deze kon ik niet laten liggen
Zo'n hoopgevend verhaal.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef dawg het volgende:
Chickaquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
Wat is iedereen lief met gedag zeggen vandaag
Niet iemand specifiek, anders zou ik de naam er wel bijzetten. Kwam erop door jou reactie net, plus door een mededeling die ik net kreeg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Doel je op iemand specifiek? ik heb niet teruggelezen namelijk...
Maar ik snap het zelf ook niet, weet alleen dat het kan gebeuren.... ik ben nu 4 maanden vrijgezel, en moet er niet aan denken om weer een nieuwe relatie met iemand aan te gaan, maar soms ontmoet je iemand... en dan kan het klikken. Mijn vlam en ik doen het in elk geval erg rustig aan... heerlijk
Oooowkeeyquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet iemand specifiek, anders zou ik de naam er wel bijzetten. Kwam erop door jou reactie net, plus door een mededeling die ik net kreeg.
Hier geloof ik niet in. Wie maak je dan wat wijs denk ik dan. De mensen die ik ken dachten dat ook (enkeling zelfs keer op keer), en ze gingen allemaal na een relatief korte tijd op hun bek.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of zat het al geruime tijd fout, is het tijdens de relatie al verwerkt en afgesloten en was die persoon na het officiëel afsluiten van de relatie ook al min of meer vrij van de emotionele baggage.
Of die tweede relatie slagingskans heeft is een tweede. Dit is in ieder geval de reden die ik meerdere malen tegenkwam waarom die mensen schijnbaar geen of nauwelijks tussenpauze nodig schenen te hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Hier geloof ik niet in. Wie maak je dan wat wijs denk ik dan. De mensen die ik ken dachten dat ook (enkeling zelfs keer op keer), en ze gingen allemaal na een relatief korte tijd op hun bek.
Gaat goed man, haal die buit binnen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
ThunderChild, gedoemd om eeuwig single te blijven. En jij ??
Bekend? Vertel.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Oooowkeey
Maarja, het is wel het bekende reboundconcept....
Het ging mij meer om het feit dat ze vaak zichzelf voor de gek houden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of die tweede relatie slagingskans heeft is een tweede. Dit is in ieder geval de reden die ik meerdere malen tegenkwam waarom die mensen schijnbaar geen of nauwelijks tussenpauze nodig schenen te hebben.
Reboundconcept... je zoekt een nieuwe relatie om je vorige relatie te verwerken, of omdat je de aandacht mist... en als je erover heen bent, dump je hem/haar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Bekend? Vertel.
Ik bedoel, daar zijn toch tal van varianten op?
Klinkt goed.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Reboundconcept... je zoekt een nieuwe relatie om je vorige relatie te verwerken, of omdat je de aandacht mist... en als je erover heen bent, dump je hem/haar.
Volgens mij is dat ondertussen ook gewoon een self-fulfilling prophecy.. Mensen geven zo;n nieuwe vlam na een lange relatie amper een kans meer wat ik zo zie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Oooowkeey
Maarja, het is wel het bekende reboundconcept....
Gingen op hun bek met de volgende relatie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Hier geloof ik niet in. Wie maak je dan wat wijs denk ik dan. De mensen die ik ken dachten dat ook (enkeling zelfs keer op keer), en ze gingen allemaal na een relatief korte tijd op hun bek.
Hou op, je maakt me bang.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Reboundconcept... je zoekt een nieuwe relatie om je vorige relatie te verwerken, of omdat je de aandacht mist... en als je erover heen bent, dump je hem/haar.
Ja, dat ze toch nog van hun ex hielden. Etc etc.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gingen op hun bek met de volgende relatie?
Nee hoor, ik eet 'm hier direct opquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Moet ik het hier voor U inpakken of neemt U het zo mee?
Ook al zo'n eng verhaal.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat ze toch nog van hun ex hielden. Etc etc.
Het gebeurt zo vaak....quote:
Met als hoogtepunt natuurlijk de relaties die opbraken omdat er nog gevoelens waren voor de ex, die werden niet beantwoord, dezelfde rebound werd weer aangesproken en een paar maanden later werd het riedeltje herhaald. Mits in de juiste stemming en met de juiste emotionele afstand erg vermakelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat ze toch nog van hun ex hielden. Etc etc.
Je laat je ex nou niet zomaar heel gemakkelijk los, vooral niet als je een lange relatie hebt gehad, hebt samengewoond, toekomstplannen hebt gehad... liefde kan diep gaan, en ik denk zelf dat het in sommige gevallen nooit helemaal over gaat. En dan moet het een plekje krijgen, waar je tijd voor nodig hebt, blablabla...quote:
Heerlijk tochquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:51 schreef Christine het volgende:
Ik heb een speciaal gevoel, maar het is nog te vroeg om het verliefdheid te noemen, al lijkt het er soms wel verdacht veel op, Pheno...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:55 schreef Sabrina1981 het volgende:
Hoi
Doei
Wereldschokkend nieuws:
Ben single![]()
Ja echt waar, ik meen het.
Nouja, een reboundneukertje is nooit weg he.... gewoon iemand die je ff kan neuken als er weer een relatie voorbij is, zodat je nog eens van goede seks kan genieten, zonder dat je aantal bedpartners meteen verhoogt wordtquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt natuurlijk de relaties die opbraken omdat er nog gevoelens waren voor de ex, die werden niet beantwoord, dezelfde rebound werd weer aangesproken en een paar maanden later werd het riedeltje herhaald. Mits in de juiste stemming en met de juiste emotionele afstand erg vermakelijk.
Echte liefde zeggen ze dan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met als hoogtepunt natuurlijk de relaties die opbraken omdat er nog gevoelens waren voor de ex, die werden niet beantwoord, dezelfde rebound werd weer aangesproken en een paar maanden later werd het riedeltje herhaald. Mits in de juiste stemming en met de juiste emotionele afstand erg vermakelijk.
Ik zit aan de reboundkant idd, tenminste, I wish.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:22 schreef Christine het volgende:
Ik vind het ook allemaal doodeng, maar ik zit tegen de andere kant van de medaille aan te kijken als jij geloof ik.
Een lieve, relnichtenkloons hebben we al genoegquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:03 schreef Godt het volgende:
Gaat dit een rel kloon of een lieve kloon worden?![]()
Juist. En dat wordt vaak onderschat.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Je laat je ex nou niet zomaar heel gemakkelijk los, vooral niet als je een lange relatie hebt gehad, hebt samengewoond, toekomstplannen hebt gehad... liefde kan diep gaan, en ik denk zelf dat het in sommige gevallen nooit helemaal over gaat. En dan moet het een plekje krijgen, waar je tijd voor nodig hebt, blablabla...
Ja, als die reboundneuker ook weet dat het alleen maar om de rebound te doen is. Verbazingwekkend genoeg wordt dat feit niet altijd van te voren duidelijk vermeldquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, een reboundneukertje is nooit weg he.... gewoon iemand die je ff kan neuken als er weer een relatie voorbij is, zodat je nog eens van goede seks kan genieten, zonder dat je aantal bedpartners meteen verhoogt wordtIdeaal.
Dan is de sex passioneler.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, als die reboundneuker ook weet dat het alleen maar om de rebound te doen is. Verbazingwekkend genoeg wordt dat feit niet altijd van te voren duidelijk vermeld.
Ik spreek uit ervaringquote:
Truequote:
Eens, maar te weinig mensen nemen die tijd ervoor.quote:
Nouja, ik zou het er wel bij zeggen denk ik ..... of zowiezo niet neuken met iemand die méér zou kunnen verwachten dan een passionele nacht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, als die reboundneuker ook weet dat het alleen maar om de rebound te doen is. Verbazingwekkend genoeg wordt dat feit niet altijd van te voren duidelijk vermeld.
*noteertquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:27 schreef Christine het volgende:
En ik heb trouwens ook geleerd dat je rustig aan moet doen wanneer je iets op wilt bouwen dat waardevol en blijvend kan zijn... daarom geloof ik nooit dat een snelle relatie kan werken... te hard van stapel lopen is nooit goed. Al is het soms nog zo verleidelijk.
GMTA. Al zei ik het iets anders.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Eens, maar te weinig mensen nemen die tijd ervoor.
Rennen van de ene in de andere relatie en hopen dat het stilletjes weggaat.
Jammer dan, not gonna happen
Ik hoef iig geen oude bagage in een nieuwe relatie, dan geef je het immers niet de kans om te slagen.
Mooie openingszin tegen je aanstaande reboundneukertje..."Zeg, hou jij van basketbal...?"quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Nouja, ik zou het er wel bij zeggen denk ik ..... of zowiezo niet neuken met iemand die méér zou kunnen verwachten dan een passionele nacht.
Als de sex met je ex niet zo best was vaak wel ja.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:34 schreef akkien het volgende:
is het zo dat je vlak na het beindigen van een relatie meer behoefte hebt aan sex, of vinden mensen dan dat ze die behoefte meer mogen uiten.
Nee man, ik bedoelde dat ik gewoon iemand zou opbellen met de vraag: "het is uit met mijn vriend, en ik wil seks... wanneer kan je langskomen?" ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:32 schreef Laton het volgende:
[..]
Mooie openingszin tegen je aanstaande reboundneukertje..."Zeg, hou jij van basketbal...?"![]()
Waarschijnlijk is het meer zo dat je vlak voor het beëindigen van een relatie minder behoefte hebt aan sex. In ieder geval wel met je partner.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:34 schreef akkien het volgende:
is het zo dat je vlak na het beindigen van een relatie meer behoefte hebt aan sex, of vinden mensen dan dat ze die behoefte meer mogen uiten. Aangezien rebound toch vaak niet doorgaat tot de volgende relatie?
Succes man.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik word hier niet echt vrolijk van, ik ga maar 's de stad in.
Neuhquote:
Zo'n blik reservesex dat je even kan opentrekken zeg maar. Ja ik snap em.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee man, ik bedoelde dat ik gewoon iemand zou opbellen met de vraag: "het is uit met mijn vriend, en ik wil seks... wanneer kan je langskomen?" ofzo.
Weglopen voor de waarheid.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik word hier niet echt vrolijk van, ik ga maar 's de stad in.
is t raar als de sex met je ex beter is vanaf t moment dat t uit is?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als de sex met je ex niet zo best was vaak wel ja.![]()
Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:40 schreef akkien het volgende:
[..]
is t raar als de sex met je ex beter is vanaf t moment dat t uit is?
Neuhquote:
ik heb helemaal niemand van fok op msn (nouja dat is niet helemaal waar, wel van een jaar geleden ofzo)quote:
Nee mijn eerste meisje was een ramp in bed, maar toen het uit was was het echt goehoed.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:40 schreef akkien het volgende:
[..]
is t raar als de sex met je ex beter is vanaf t moment dat t uit is?
Nog niet.quote:
waarom? op de een of andere manier is dr wel meer spanning ofzo, en is t minder standaard ...quote:
Dat is helemaal niet gek, lulquote:
Ligt eraan...ben je op verlof?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:42 schreef Christine het volgende:
Wat vinden de heren hier eigenlijk van enkelbandjes (voor een vrouw dan)??
Dat kan niet hoor!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:42 schreef Christine het volgende:
Ze had intussen bijgeleerd??quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee mijn eerste meisje was een ramp in bed, maar toen het uit was was het echt goehoed.
Het is een vak apart ja.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gek, lul
Seks is vak gewoon beter als er geen relationele verplichtingen aan vast zitten.
* Noteerdquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gek, lul
Seks is vak gewoon beter als er geen relationele verplichtingen aan vast zitten.
2 dagenquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej, intussen was weinig sprake van. Het was twee dagen uit.
Ze kon niet van me afblijven en ik kon slecht nee zeggen met die prop in mn mond.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:46 schreef akkien het volgende:
[..]
2 dagenIk vond mijn maand al kort...
En zij kon geen nee zeggen met jouw lul in d'r mondquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze kon niet van me afblijven en ik kon slecht nee zeggen met die prop in mn mond.![]()
wat een onzin, je weet nooit wanneer je iemand tegenkomt waarmee het weer klikt ... voor hetzelfde geld kan dat al een week later zijn ... als je voor jezelf hebt besloten dat een relatie afgesloten is, kan je weer onmiddellijk vrij van andere gevoelens voor een verliefdheid gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef dawg het volgende:
Foto's zijn altijd leuk. Maar ik denk eerlijk gezegd dat geen jongen zoiets opvalt...laat staan er een eventueel zeer afwijzende reactie op heeft.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik bedoel van die kettinkjes, wijsneus
Moet ik er een foto van maken?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef Christine het volgende:
[..]
En zij kon geen nee zeggen met jouw lul in d'r mond
Wat een niveautje weer![]()
Sex als verplichting sowieso niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
Doen wij vrouwen zoiets dan alleen voor onszelf?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef Laton het volgende:
[..]
Foto's zijn altijd leuk. Maar ik denk eerlijk gezegd dat geen jongen zoiets opvalt...laat staan er een eventueel zeer afwijzende reactie op heeft.
Hhm heel ingewikkeldquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:52 schreef Laton het volgende:
[..]
Elke avond uitmaken en s'ochtends make up sex.![]()
sex als verplichting is op zn tijd ook weleens leukquote:
Idd neequote:
Euhm nee...quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:52 schreef akkien het volgende:
[..]
sex als verplichting is op zn tijd ook weleens leuk
Ik heb een enkelbandje als tattoo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:42 schreef Christine het volgende:
Dr is alleen spanning op een positieve manier als jullie beiden weten dat het sex is en meer niet, Geen gevoelens, maar puur uit geilheid.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:43 schreef akkien het volgende:
[..]
waarom? op de een of andere manier is dr wel meer spanning ofzo, en is t minder standaard ...
Als dat zo snel kan, heeft je relatie van te voren bar weinig voorgesteldquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een onzin, je weet nooit wanneer je iemand tegenkomt waarmee het weer klikt ... voor hetzelfde geld kan dat al een week later zijn ... als je voor jezelf hebt besloten dat een relatie afgesloten is, kan je weer onmiddellijk vrij van andere gevoelens voor een verliefdheid gaan.
Mannen die geilen op schoenen, voeten en enkels maak je daar erg blij meequote:Op woensdag 13 juli 2005 17:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Doen wij vrouwen zoiets dan alleen voor onszelf?
nooitquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:52 schreef akkien het volgende:
[..]
sex als verplichting is op zn tijd ook weleens leuk
Ah je snapt em, pas dit nu toe op AL je andere atributen en ineens is die glazige blik in zijn ogen als je je zoveelste nieuwe tasje presenteerd verklaard!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Doen wij vrouwen zoiets dan alleen voor onszelf?
dat soort dingen check je dus van te voren ff, of de bedoeling wel van beiden kanten hetzelfde is.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dr is alleen spanning op een positieve manier als jullie beiden weten dat het sex is en meer niet, Geen gevoelens, maar puur uit geilheid.
Ik ken iemand die geilt op krullen... en laat ik daar nou net een hele bos van hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mannen die geilen op schoenen, voeten en enkels maak je daar erg blij mee
dr is hier in de buurt een man die vrouwen op straat geld aanbiedt voor hun verlopen schoenen, zodat jij op vrouwenschoenen kan geilen....quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ken iemand die geilt op krullen... en laat ik daar nou net een hele bos van hebben![]()
Hoe weet jij van mijn tasjesverslaving???quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:57 schreef Laton het volgende:
[..]
Ah je snapt em, pas dit nu toe op AL je andere atributen en ineens is die glazige blik in zijn ogen als je je zoveelste nieuwe tasje presenteerd verklaard!
wat een bull, ik ken 2 gevallen genoeg in mijn omgeving waar een heel serieuze relatie zich snel opgevolgd heeft, en het is allemaal goed gekomen ...quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:56 schreef Mukie het volgende:
Als dat zo snel kan, heeft je relatie van te voren bar weinig voorgesteld
en tocg geloof ik er ook niet in...quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:59 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wat een bull, ik ken 2 gevallen genoeg in mijn omgeving waar een heel serieuze relatie zich snel opgevolgd heeft, en het is allemaal goed gekomen ...
twee vrienden, na een jarenlange relatie ... ze waren beide kapot, en een korte tijd later was de nieuwe er ... we gaven het geen kans, maar het ene koppel is getrouwd en het andere verloofd ...
Nee dat is fijn, loopt zo'n kerel de hele dag naar je voeten te staren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Mannen die geilen op schoenen, voeten en enkels maak je daar erg blij mee
vrouwen en ook mannen houden zich voor dat het alleen maar sex is en als ze dan alleen thuis zijn, slaan ze zichzelf voor de kop. Want er is wel degelijk gevoel bij geweestquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:58 schreef akkien het volgende:
[..]
dat soort dingen check je dus van te voren ff, of de bedoeling wel van beiden kanten hetzelfde is.
Een gok, gebaseerd op algemeen bekende vooroordelen van vrouwelijk aanschafgedrag.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe weet jij van mijn tasjesverslaving???
iedereen is verschillend ...quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:01 schreef akkien het volgende:
en tocg geloof ik er ook niet in...
Als ik naar mezelf kijk heb ik pas nu weer zoiets van: dr zijn nog meer leuke mannen.
Maar ik had echt binnen een maand geen nieuwe relatie moeten beginnen, dan was er denk ik iest heel erg mis gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |