Jij mag vaker komenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Daar gaat het me nu niet om. Jij geeft aan dat hij begon, en dat was gewoon niet waar.
JoeyT is af en toe ook een storende macholul, maar jij profileert je ook wel erg als een hogere levensvorm, eerlijk gezegd.

ik leef gewoon mijn leven, en ik doe mijn best, mijn leven is zeker niet altijd rozengeur en maneschijn geweest ( en dat is een understatement ...) en ik ben allesbehalve volmaakt!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Ripley het volgende:
Daar gaat het me nu niet om. Jij geeft aan dat hij begon, en dat was gewoon niet waar.
JoeyT is af en toe ook een storende macholul, maar jij profileert je ook wel erg als een hogere levensvorm, eerlijk gezegd.

Ja! Des te minder je erover nadenkt, des te beter het gaat...quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou een HBO-er beter neuken dan een WO-er?

Je doet je zo voor hier, dat is wat wij zien. Hoe je bent in je eigen leven, zien we hier niet. Hier doe je arrogant, uit de hoogte.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik leef gewoon mijn leven, en ik doe mijn best, mijn leven is zeker niet altijd rozengeur en maneschijn geweest ( en dat is een understatement ...) en ik ben allesbehalve volmaakt!
als jij denkt dat ik me als een hogere levensvorm beschouw, dan ken je me echt niet, sorry!

Geeft niksquote:
Ik ken je ook nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik leef gewoon mijn leven, en ik doe mijn best, mijn leven is zeker niet altijd rozengeur en maneschijn geweest ( en dat is een understatement ...) en ik ben allesbehalve volmaakt!
als jij denkt dat ik me als een hogere levensvorm beschouw, dan ken je me echt niet, sorry!

Jij mag mn biografie schrijvenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet je zo voor hier, dat is wat wij zien. Hoe je bent in je eigen leven, zien we hier niet. Hier doe je arrogant, uit de hoogte.

Stoer!quote:

Ik ben nog bezig met mijn theorie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef Moots het volgende:
[..]
Sex is een erg praktische bezigheid....![]()

dat zou ze echt wel eens mogen doen, want je zegt nooit iets over jezelf! You're a mystery man!quote:

Goed he!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat zou ze echt wel eens mogen doen, want je zegt nooit iets over jezelf! You're a mystery man!

Die zul je uiteindelijk toch 'n keer in de praktijk moeten brengen.....quote:

Ooit. Ik heb faalangstquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:16 schreef Moots het volgende:
[..]
Die zul je uiteindelijk toch 'n keer in de praktijk moeten brengen.....![]()

je komt ook over als iemand die kickt op geldquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:16 schreef petitlapin het volgende:
ik weet eigenlijk alleen dat je een mooie auto hebt

Jij bent een vrouw.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef Moots het volgende:
[..]
Sex is een erg praktische bezigheid....![]()

Het is die passagiersstoel, die doet het 'emquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
je komt ook over als iemand die kickt op geld

het is echt gewoon het enige wat ik van hem weetquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:18 schreef Pheno het volgende:
je komt ook over als iemand die kickt op geld

quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw.![]()
Heb je een vriend?![]()

Een keuze van hem, die ik respecteer. Hier op fok staat al teveel van mijquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is echt gewoon het enige wat ik van hem weet
en ok, dat hij zo oud is als mij![]()

quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
JoeyT is af en toe ook een storende macholul, maar

who cares ... het is toch niets ergs of zo ...quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:20 schreef Pheno het volgende:
Een keuze van hem, die ik respecteer. Hier op fok staat al teveel van mij

Virtueel komt iedereen anders over dan dat hij/zij werkelijk is. Of kan anders over komen als een ander de woorden anders interpreteertquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Macho ben ik trws totaal niet... Raar dat je dat zo ziet... Ben nl best een watje...

Welquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
who cares ... het is toch niets ergs of zo ...

Je bent nog een beetje blijven hangen in je lurkmodus?quote:

tssssssss, schat tochquote:

Dat maak jij ervan. Ik heb met niemand op FoK problemen hoor, ook geen users die ik stiekem weg wens ofzo.quote:

Ik blijf graag een enigmaquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je bent nog een beetje blijven hangen in je lurkmodus?![]()

En hoe ik er uit ziequote:Op woensdag 13 juli 2005 15:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is echt gewoon het enige wat ik van hem weet
en ok, dat hij zo oud is als mij![]()

Tranc-hoe?!?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Voor je het weet hangt Tranceptor aan je lippen.

hihihihiquote:

Je gaat het vanzelf merkenquote:

Damn rightquote:

Ze is van alle markten thuisquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |