rechten zit in de subdivisie humane wetenschappen schatquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:50 schreef ripstardeluxe het volgende:
rechten is toch geen wetenschap????

Terwijl JoeyT een WO doet, ga jij een HBO publiek afzeiken. Jij kunt inderdaad goed lezen zegquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb nergens gezegd dat ik ze minderwaardig vindt, er zijn HBO-opleidingen waar ik gigantisch zou buizen, zekers weten, en dan nog, ieder doet gewoon wat hij/zij wil
mijn haren gingen er weer eens van overeind staan dat JoeyT het zo leuk vindt mijn relatie altijd af te breken tot op het bot, sorry dat ik daardoor heel de HBO-gemeenschap heb gekwetst, dat was niet mijn bedoeling![]()

Nu valt het kwartje, ik dacht PLquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
jij brak mij eerst af door te zeggen dat mijn vriend jouw vriendin zou verkiezen, daarop heb ik geantwoord dat jouw vriendin niet het type van mijn verloofde is![]()

het gaat niet alleen over intelligentie, dat kan je niet van een diploma afleiden, volledig mee akkoord.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:50 schreef Ripley het volgende:
Nee, maar het gaat mij persoonlijk meer om de manier waarop. Bovendien vind ik het te kortzichtig voor woorden om iemands intelligentie puur en alleen van opleidingsniveau af te lezen.

natuurkunde is een wetenschap, de rest daarover valt te twisten, maar dat drijft een beetje buiten dit topic...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
rechten zit in de subdivisie humane wetenschappen schat![]()

Dat was in antwoord op deze post van jouquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:50 schreef petitlapin het volgende:
mijn haren gingen er weer eens van overeind staan dat JoeyT het zo leuk vindt mijn relatie altijd af te breken tot op het bot
als ik het zo terug lees.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zoals jij ze beschrijft, vind ik jouw vriendin eigenlijk maar overkomen als een lompe manipulerende snol die echt nog niet voor haarzelf kan zorgen
als jij het een meisje met klasse vindt, okay![]()

zijn vriendin studeert aan een hogeschoolquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:52 schreef Pheno het volgende:
Terwijl JoeyT een WO doet, ga jij een HBO publiek afzeiken. Jij kunt inderdaad goed lezen zeg![]()

Wat afkortingen:quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu valt het kwartje, ik dacht PLbedoelt ie Pamela Lee ofzo?
![]()

je moet JoeyT aanvallen, niet zijn vriendin.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zijn vriendin studeert aan een hogeschool

Oh? Ik programmeer al sinds mijn 12de levensjaar. Ben noodgedwongen naar een MAVO gegaan. Heb een MAVO diploma gehaald. Ben door gaan leren op een MBO. Ondertussen heb ik mij meer programmeertalen eigen gemaakt. Intussen zit ik op het HBO en kan ik bepaalde colleges (college's ja, wij doen niet aan klassen) slapend doorkomen omdat ik de meeste theorie toch al ken. Dan zijn mijn interesses toch altijd anders geweest dan je zou verwachten van het opleidingsniveau? Mijn inzet ook? Anders deed ik nu geen HBO (en dat met cijfers waarvan menig HBO student zou durven dromen) en de ambitie heb ik ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het gaat niet alleen over intelligentie, dat kan je niet van een diploma afleiden, volledig mee akkoord.
maar het wijst wel op bepaalde interesses, een bepaalde levensstijl, inzet en ambitie![]()
je moet het niet met me eens zijn, maar zo zie ik het, I am sorry

Mwoah, mijn vriend heeft weinig opleiding maar heeft zich door keihard werken wel de nodige kennis verworven. Je hoeft dus echt geen WO-opleiding te hebben om inzet en ambitie te tonen in mijn ogen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het gaat niet alleen over intelligentie, dat kan je niet van een diploma afleiden, volledig mee akkoord.
maar het wijst wel op bepaalde interesses, een bepaalde levensstijl, inzet en ambitie![]()
je moet het niet met me eens zijn, maar zo zie ik het, I am sorry

Annie: Anthraxxquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat afkortingen:
PL: PetitLapin
T of Tranc: Tranceptor
Cc: CopyCat
MM: MelisMay
SG: SweetGirl
Twist: Twisted_fok
Volgens mij hebben we de bekende afkortingen dan wel gehad. Iemand niet genoemd? Schroom niet!

heel goed opgezocht van je meidquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:55 schreef Ripley het volgende:
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Hehehe, dus eigenlijk zeg je nu dat het het toch maar geen "HBO opleidinkje' vindt maar het alleen maar zei omdat mn vriendinnetje t doetquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zijn vriendin studeert aan een hogeschool

Ik was met name in de war door de hoofdletters, de username van PL is in kleine letters. En het is TC toch? En TF?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat afkortingen:
Volgens mij hebben we de bekende afkortingen dan wel gehad. Iemand niet genoemd? Schroom niet!

*vanuit lurkmodus*quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet JoeyT aanvallen, niet zijn vriendin.

dan moet JoeyT ook geen uitspraken doen in de naam van mijn verloofdequote:Op woensdag 13 juli 2005 14:56 schreef Pheno het volgende:
je moet JoeyT aanvallen, niet zijn vriendin.

Sorryquote:

nee we zijn t erover eens datt fictie isquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:57 schreef Moots het volgende:
[..]
*vanuit lurkmodus*
Ik dacht dat de meningen nog verdeeld waren in hoeverre JoeyT zijn vriendin dan wel feit of fictie was![]()

lees het allemaal eens goed schat, volgens mij ben je een beetje verwardquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:57 schreef JoeyT het volgende:
Hehehe, dus eigenlijk zeg je nu dat het het toch maar geen "HBO opleidinkje' vindt maar het alleen maar zei omdat mn vriendinnetje t doet![]()
Wat is t nou PL?

Ik heb je in mijn macht... Je bent van mijquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan moet JoeyT ook geen uitspraken doen in de naam van mijn verloofde

Feiten gaan we idd pas geloven na keiharde bewijzen, foto's!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
nee we zijn t erover eens datt fictie is![]()

Niet iedereen weet deze, maar ik zie hem wel eens sporadisch voorbij komen hier door een aantal personen. Die leren dan ook vrij vlugquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry![]()
Misschien een lijstje om bij de op te zetten, of is dat teveel kliekjesvorming

Dat is teveel kliekjesvorming lijkt me.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry![]()
Misschien een lijstje om bij de op te zetten, of is dat teveel kliekjesvorming

Op de dingen die je zei.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
en waar basseer je dat op? Ik heb genoeg neukertjes gehad. Als ik mn zaad kwijt wil kan ik zo een ander opbellen... Dit meisje is toch heel wat anders...

Je bent gewoon jaloers dat jij geen afkorting hebt L.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is teveel kliekjesvorming lijkt me.

Ouwehoeren over mensen die je niet kent vind ik al triest (dus ook van JoeyT) maar dat jij een gehele groep mensen op basis van wat 1 onbekend persoon doet maar gaat denigreren vind ik nog triester.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan moet JoeyT ook geen uitspraken doen in de naam van mijn verloofde

En heeft bijna de enerleukste baan van NLquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mwoah, mijn vriend heeft weinig opleiding maar heeft zich door keihard werken wel de nodige kennis verworven. Je hoeft dus echt geen WO-opleiding te hebben om inzet en ambitie te tonen in mijn ogen.
Sommige mensen zijn gemaakt voor leren op school, anderen leren beter in de praktijk.

quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
PL, je jaagt iedereen tegen je in het harnas. Dat leer je dus kennelijk niet tijdens je WO-opleiding, sociale omgang.

Oh, ik dacht dat Lithpo mijn afkorting wasquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen afkorting hebt L.

Ik en Lithpo hebben zo'n korte naam, we hebben geen afkorting nodigquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:00 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij geen afkorting hebt L.

Godtquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat afkortingen:

Ha, nog een single met een vriend. My favorite.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mwoah, mijn vriend heeft weinig opleiding maar heeft zich door keihard werken wel de nodige kennis verworven. Je hoeft dus echt geen WO-opleiding te hebben om inzet en ambitie te tonen in mijn ogen.
Sommige mensen zijn gemaakt voor leren op school, anderen leren beter in de praktijk.

te veel eerquote:

Twist en TF mag allebei. Meerdere persoonlijkheden = meerdere afkortingenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik was met name in de war door de hoofdletters, de username van PL is in kleine letters. En het is TC toch? En TF?![]()

Hij is wel de mindere God. Degene die niet weet waar de t-tjes horen.quote:

Zelfs de single vrouwen hier zijn bezetquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ha, nog een single met een vriend. My favorite.![]()

quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij is wel de mindere God. Degene die niet weet waar de t-tjes horen.

quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:55 schreef Pheno het volgende:

We roepen wel als het weer over sex gaatquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:04 schreef Mukie het volgende:
ik ga me niet eens met deze discussie bemoeien, het is te erg voor woorden

Zou een HBO-er beter neuken dan een WO-er?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
We roepen wel als het weer over sex gaat

Daar gaat het me nu niet om. Jij geeft aan dat hij begon, en dat was gewoon niet waar.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:57 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heel goed opgezocht van je meid
moest je dit verhaal van in den beginne gevolgd hebben en de maanden durende kritiek op mijn relatie gelezen hebben, zou je deze opmerking beter aan het adres van de heer JoeyT gegeven hebben![]()

Meer praktijkgericht hè?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zou een HBO-er beter neuken dan een WO-er?

Graag, want ik kan niet tegen kortzichtigheidquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
We roepen wel als het weer over sex gaat

Daar zijn we met z'n allen nog niet over uit ja....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:57 schreef Moots het volgende:
[..]
*vanuit lurkmodus*
Ik dacht dat de meningen nog verdeeld waren in hoeverre JoeyT zijn vriendin dan wel feit of fictie was![]()

Nooit zo op gelet. Mijn vriendin is WO, ik HBO. Frankly my dear, I don't give a shitquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]

Ja.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]

Het is toch die praktijkervaring he?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |