Jij mag mn biografie schrijvenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je doet je zo voor hier, dat is wat wij zien. Hoe je bent in je eigen leven, zien we hier niet. Hier doe je arrogant, uit de hoogte.
Stoer!quote:
Ik ben nog bezig met mijn theorie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef Moots het volgende:
[..]
Sex is een erg praktische bezigheid....![]()
dat zou ze echt wel eens mogen doen, want je zegt nooit iets over jezelf! You're a mystery man!quote:
Goed he!quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat zou ze echt wel eens mogen doen, want je zegt nooit iets over jezelf! You're a mystery man!
Die zul je uiteindelijk toch 'n keer in de praktijk moeten brengen.....quote:
Ooit. Ik heb faalangstquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:16 schreef Moots het volgende:
[..]
Die zul je uiteindelijk toch 'n keer in de praktijk moeten brengen.....![]()
je komt ook over als iemand die kickt op geldquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:16 schreef petitlapin het volgende:
ik weet eigenlijk alleen dat je een mooie auto hebt
Jij bent een vrouw.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:14 schreef Moots het volgende:
[..]
Sex is een erg praktische bezigheid....![]()
Het is die passagiersstoel, die doet het 'emquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
je komt ook over als iemand die kickt op geld
het is echt gewoon het enige wat ik van hem weetquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:18 schreef Pheno het volgende:
je komt ook over als iemand die kickt op geld
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw.![]()
Heb je een vriend?![]()
Een keuze van hem, die ik respecteer. Hier op fok staat al teveel van mijquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is echt gewoon het enige wat ik van hem weet
en ok, dat hij zo oud is als mij![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
JoeyT is af en toe ook een storende macholul, maar
who cares ... het is toch niets ergs of zo ...quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:20 schreef Pheno het volgende:
Een keuze van hem, die ik respecteer. Hier op fok staat al teveel van mij
Virtueel komt iedereen anders over dan dat hij/zij werkelijk is. Of kan anders over komen als een ander de woorden anders interpreteertquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Macho ben ik trws totaal niet... Raar dat je dat zo ziet... Ben nl best een watje...
Welquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:22 schreef petitlapin het volgende:
[..]
who cares ... het is toch niets ergs of zo ...
Je bent nog een beetje blijven hangen in je lurkmodus?quote:
tssssssss, schat tochquote:
Dat maak jij ervan. Ik heb met niemand op FoK problemen hoor, ook geen users die ik stiekem weg wens ofzo.quote:
Ik blijf graag een enigmaquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Je bent nog een beetje blijven hangen in je lurkmodus?![]()
En hoe ik er uit ziequote:Op woensdag 13 juli 2005 15:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het is echt gewoon het enige wat ik van hem weet
en ok, dat hij zo oud is als mij![]()
Tranc-hoe?!?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Voor je het weet hangt Tranceptor aan je lippen.
hihihihiquote:
Je gaat het vanzelf merkenquote:
Damn rightquote:
Ze is van alle markten thuisquote:
Denk dat dat weinig uitmaakt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
tenzij hij vanaf vandaag geen single meer is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |