Neuhquote:

Zo'n blik reservesex dat je even kan opentrekken zeg maar. Ja ik snap em.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee man, ik bedoelde dat ik gewoon iemand zou opbellen met de vraag: "het is uit met mijn vriend, en ik wil seks... wanneer kan je langskomen?" ofzo.

Weglopen voor de waarheid.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik word hier niet echt vrolijk van, ik ga maar 's de stad in.

is t raar als de sex met je ex beter is vanaf t moment dat t uit is?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:35 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Als de sex met je ex niet zo best was vaak wel ja.![]()

Nee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:40 schreef akkien het volgende:
[..]
is t raar als de sex met je ex beter is vanaf t moment dat t uit is?

Neuhquote:

ik heb helemaal niemand van fok op msn (nouja dat is niet helemaal waar, wel van een jaar geleden ofzo)quote:

Nee mijn eerste meisje was een ramp in bed, maar toen het uit was was het echt goehoed.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:40 schreef akkien het volgende:
[..]
is t raar als de sex met je ex beter is vanaf t moment dat t uit is?
Nog niet.quote:

waarom? op de een of andere manier is dr wel meer spanning ofzo, en is t minder standaard ...quote:

Dat is helemaal niet gek, lulquote:

Ligt eraan...ben je op verlof?quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:42 schreef Christine het volgende:
Wat vinden de heren hier eigenlijk van enkelbandjes (voor een vrouw dan)??

Dat kan niet hoor!quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:42 schreef Christine het volgende:
Wat vinden de heren hier eigenlijk van enkelbandjes (voor een vrouw dan)??

Ze had intussen bijgeleerd??quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:43 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee mijn eerste meisje was een ramp in bed, maar toen het uit was was het echt goehoed.

Het is een vak apart ja.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gek, lul
Seks is vak gewoon beter als er geen relationele verplichtingen aan vast zitten.

* Noteerdquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet gek, lul
Seks is vak gewoon beter als er geen relationele verplichtingen aan vast zitten.

2 dagenquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:45 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Neej, intussen was weinig sprake van. Het was twee dagen uit.

Ze kon niet van me afblijven en ik kon slecht nee zeggen met die prop in mn mond.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:46 schreef akkien het volgende:
[..]
2 dagenIk vond mijn maand al kort...

En zij kon geen nee zeggen met jouw lul in d'r mondquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:47 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ze kon niet van me afblijven en ik kon slecht nee zeggen met die prop in mn mond.![]()

wat een onzin, je weet nooit wanneer je iemand tegenkomt waarmee het weer klikt ... voor hetzelfde geld kan dat al een week later zijn ... als je voor jezelf hebt besloten dat een relatie afgesloten is, kan je weer onmiddellijk vrij van andere gevoelens voor een verliefdheid gaan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef dawg het volgende:
Toch snap ik dat niet. Ik ken iemand, had een relatie van 10 (!) jaar, ging uit, en 2 maanden later weer in een nieuwe relatie?
En zo ken ik er veel. Echt veel. Volgens mij ben je dan niet echt verliefd, maar is het een soort vluchtgedrag ofzo. Of een bepaald soort ontkenning. Ik zou met iemand die zo kort geleden een lange relatie heeft gehad nooit een relatie aangaan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |