Onder eten natuurlijk. Kliekjes zijn tha bombquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
kliekjes, hmmm valt dat onder eten of onder politieke kwesties?

Ha, die lurkertquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:35 schreef PieterCK het volgende:
PieterCK gaat naar huis rijden in de file staan![]()
![]()

Moots, gedoemd om door jou eeuwig als kloon gezien te worden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
ThunderChild, gedoemd om eeuwig single te blijven. En jij ??

Belgische biertjes.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:33 schreef Moots het volgende:
[..]
Geen van beide.....omdat ik nu lekker in de zon biertjes ga drinken!!![]()

Nu al twee dagen kliekjes gegeten, maar vandaag gehaktbalquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Onder eten natuurlijk. Kliekjes zijn tha bomb

Ik heb al een paar dagen geen kliekjes meer gegeten.... mijn vriezer puilt uit intussenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu al twee dagen kliekjes gegeten, maar vandaag gehaktbal![]()

Heb je iig een aardig rantsoen, mocht het nodig zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:37 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen geen kliekjes meer gegeten.... mijn vriezer puilt uit intussen
Vanavond weer een kliekje

Anders generaliseer je even, konijntje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat jullie over het algemeen eigenlijk echt wel grof reageren op metro ... hij heeft misschien één keer met een jonger meisje gedate of zo ... waarom bljven jullie daar altijd zo op doorhameren![]()

Konijntje is Queen Generalisatie, mocht je het gemist hebbenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders generaliseer je even, konijntje.
Ik doe alleen grof tegen Joe en TC, a.k.a. de Grote 2 nee godt niet meer, die is een tijdje terug (fotografie oa) behoorlijk in mijn achting gestegen.

Voor als ik geen zin heb om te koken, iddquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb je iig een aardig rantsoen, mocht het nodig zijn![]()

Helaas was DramaQueen al als kloon van een welbekende user in beslag genomenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Konijntje is Queen Generalisatie, mocht je het gemist hebben![]()

Zo'n beetje de hele zomer dus?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor als ik geen zin heb om te koken, idd

Ik moet toch ook maar eens beginnen met klonenquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helaas was DramaQueen al als kloon van een welbekende user in beslag genomen.

quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Helaas was DramaQueen al als kloon van een welbekende user in beslag genomen.

Hmmm nou ik wissel koken af met kliekjes en uit eten gaan...quote:

Klonen is overschatquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet toch ook maar eens beginnen met klonen![]()

Klonen zijn triest. En voor mietjes. En voor mensen die te erg met Fok! verweven zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet toch ook maar eens beginnen met klonen![]()

Tell me about it . . .quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Christine het volgende:
En om toch maar weer een beetje ontopic te gaan: sinds ik single ben, kook ik een stuk minder. Koken voor jezelf is nou eenmaal een stuk minder leuk.

Whehehehequote:

quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders generaliseer je even, konijntje.
Ik doe alleen grof tegen Joe en TC, a.k.a. de Grote 2 nee godt niet meer, die is een tijdje terug (fotografie oa) behoorlijk in mijn achting gestegen.

Je was toch verliefd?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Hmmm nou ik wissel koken af met kliekjes en uit eten gaan...
En om toch maar weer een beetje ontopic te gaan: sinds ik single ben, kook ik een stuk minder. Koken voor jezelf is nou eenmaal een stuk minder leuk.

Verliefd-achtig... en wat ik voel is wederzijdsquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Je was toch verliefd?
En single zijn is dé reden om gezond te eten (en dus verse groenten e.d. te koken).

achtigquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Verliefd-achtig... en wat ik voel is wederzijds
En ik eet wel gezond, maar kook gewoon niet meer elke dag

Hoi Tquote:

Yeah, right dude . . .quote:

Go for it girlquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:51 schreef Christine het volgende:
Ik heb een speciaal gevoel, maar het is nog te vroeg om het verliefdheid te noemen, al lijkt het er soms wel verdacht veel op, Pheno...

You funnyquote:

quote:

Rebound verhaal toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef dawg het volgende:
Toch snap ik dat niet. Ik ken iemand, had een relatie van 10 (!) jaar, ging uit, en 2 maanden later weer in een nieuwe relatie?
En zo ken ik er veel. Echt veel. Volgens mij ben je dan niet echt verliefd, maar is het een soort vluchtgedrag ofzo. Of een bepaald soort ontkenning. Ik zou met iemand die zo kort geleden een lange relatie heeft gehad nooit een relatie aangaan.

Gebeurd vaker dan je waarschijnlijk zou denken. Ja ik zou het ook niet kunnen hoor zo snel weer in een andere relatie stappen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef dawg het volgende:
Toch snap ik dat niet. Ik ken iemand, had een relatie van 10 (!) jaar, ging uit, en 2 maanden later weer in een nieuwe relatie?
En zo ken ik er veel. Echt veel. Volgens mij ben je dan niet echt verliefd, maar is het een soort vluchtgedrag ofzo. Of een bepaald soort ontkenning. Ik zou met iemand die zo kort geleden een lange relatie heeft gehad nooit een relatie aangaan.

Of zat het al geruime tijd fout, is het tijdens de relatie al verwerkt en afgesloten en was die persoon na het officiëel afsluiten van de relatie ook al min of meer vrij van de emotionele baggage.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef dawg het volgende:

Doel je op iemand specifiek? ik heb niet teruggelezen namelijk...quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef dawg het volgende:

[inkoppertje] of uberhaupt in een relatie stappen?? [/inkoppertje]quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:59 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
Gebeurd vaker dan je waarschijnlijk zou denken. Ja ik zou het ook niet kunnen hoor zo snel weer in een andere relatie stappen.
Oh ja nu ben ik echt weg.

Halloquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
Wat is iedereen lief met gedag zeggen vandaag

ik dacht hetzelfde hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:02 schreef Christine het volgende:
[..]
[inkoppertje] of uberhaupt in een relatie stappen?? [/inkoppertje]
Sorry, ik weet dat je een hekel aan me hebt, maar deze kon ik niet laten liggen

Zo'n hoopgevend verhaal.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:57 schreef dawg het volgende:

Chickaquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
Wat is iedereen lief met gedag zeggen vandaag

Niet iemand specifiek, anders zou ik de naam er wel bijzetten. Kwam erop door jou reactie net, plus door een mededeling die ik net kreeg.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Doel je op iemand specifiek? ik heb niet teruggelezen namelijk...
Maar ik snap het zelf ook niet, weet alleen dat het kan gebeuren.... ik ben nu 4 maanden vrijgezel, en moet er niet aan denken om weer een nieuwe relatie met iemand aan te gaan, maar soms ontmoet je iemand... en dan kan het klikken. Mijn vlam en ik doen het in elk geval erg rustig aan... heerlijk

Oooowkeeyquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:05 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet iemand specifiek, anders zou ik de naam er wel bijzetten. Kwam erop door jou reactie net, plus door een mededeling die ik net kreeg.

Hier geloof ik niet in. Wie maak je dan wat wijs denk ik dan. De mensen die ik ken dachten dat ook (enkeling zelfs keer op keer), en ze gingen allemaal na een relatief korte tijd op hun bek.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Of zat het al geruime tijd fout, is het tijdens de relatie al verwerkt en afgesloten en was die persoon na het officiëel afsluiten van de relatie ook al min of meer vrij van de emotionele baggage.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |