Jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
is metro eigenlijk al op reis ? ... ik zie hem niet posten hier ...

jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
is metro eigenlijk al op reis ? ... ik zie hem niet posten hier ...

neequote:Op woensdag 13 juli 2005 15:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en is dat meisje nu mee of niet ?

neequote:Op woensdag 13 juli 2005 15:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en is dat meisje nu mee of niet ?

heeft metro zijn pedopas aan T doorgegevenquote:

Ah ok.quote:

ik vind dat jullie over het algemeen eigenlijk echt wel grof reageren op metro ... hij heeft misschien één keer met een jonger meisje gedate of zo ... waarom bljven jullie daar altijd zo op doorhamerenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Pheno het volgende:
heeft metro zijn pedopas aan T doorgegeven

1xquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat jullie over het algemeen eigenlijk echt wel grof reageren op metro ... hij heeft misschien één keer met een jonger meisje gedate of zo ... waarom bljven jullie daar eigenlijk altijd zo op doorhameren![]()

Waarom wil je meer tekst dan strikt noodzakkelijk?quote:

Die zal wel nieuwe smiley combinaties aan het bedenken zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom wil je meer tekst dan strikt noodzakkelijk?
Dan krijgen we van die SG verhalen
Trouwens Pheno SG is dr ook niet![]()

Veel jonger? Ik bedoel, wat is er überhaupt mis met een beetje leeftijdsverschil?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat jullie over het algemeen eigenlijk echt wel grof reageren op metro ... hij heeft misschien één keer met een jonger meisje gedate of zo ... waarom bljven jullie daar altijd zo op doorhameren![]()

maar je merkt toch dat hij de reacties erop niet appreciëert, waarom blijf je dan iemand met zulke opmerkingen lastigvallenquote:

Er is niks mis met een beetje leeftijdsverschil, maar sommige dingen mogen legaal gewoon nog nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Veel jonger? Ik bedoel, wat is er überhaupt mis met een beetje leeftijdsverschil?![]()

tijd dat hij het gaat lerenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je merkt toch dat hij de reacties erop niet appreciëert, waarom blijf je dan iemand met zulke opmerkingen lastigvallen
er zijn mensen die houden van een goede rel en zich willen/kunnen verdedigen ... metro is echter zo niet ...

Ik hoop toch van nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zal wel nieuwe smiley combinaties aan het bedenken zijn![]()

Metro doet gelukkig net zo hard meequote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je merkt toch dat hij de reacties erop niet appreciëert, waarom blijf je dan iemand met zulke opmerkingen lastigvallen
er zijn mensen die houden van een goede rel en zich willen/kunnen verdedigen ... metro is echter zo niet ...

quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is niks mis met een beetje leeftijdsverschil, maar sommige dingen mogen legaal gewoon nog niet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |