ja, heel veel. Hij post nu niet hier omdat hij met zijn pedopas saaw (een andere vrouwelijke user hier) aan het imponeren is.quote:Moet ik me zorgen gaan maken?

voortaan zou ik jouw posts bij dit soort stukken tekst latenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:09 schreef petitlapin het volgende:
ik ben allesbehalve volmaakt!

quote:

jammer genoeg maken mijn imperfecties me niet ongelukkigquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:35 schreef Frenkie het volgende:
voortaan zou ik jouw posts bij dit soort stukken tekst laten

quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, heel veel. Hij post nu niet hier omdat hij met zijn pedopas saaw (een andere vrouwelijke user hier) aan het imponeren is.

* Anthraxx zet Frank Zappa - Titties and beer op.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:35 schreef Litpho het volgende:
* Litpho gaat maar op zoek naar Tom Waits - Warm beer and cold women *

Wat is daar jammerlijk aan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:36 schreef petitlapin het volgende:
jammer genoeg maken mijn imperfecties me niet ongelukkig

quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, heel veel. Hij post nu niet hier omdat hij met zijn pedopas saaw (een andere vrouwelijke user hier) aan het imponeren is.
be very afraid

Is die van Frank Zappaquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
* Anthraxx zet Frank Zappa - Titties and beer op.

Mocht het nu mislukken dan ben jij de volgende waarop hij zijn onnavolgbare versiertruucs toe gaat passenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:39 schreef Moots het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat ik hier niet wakker van kan liggen

Ik hou je wel op de hoogte....quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mocht het nu mislukken dan ben jij de volgende waarop hij zijn onnavolgbare versiertruucs toe gaat passen

het is toch niet verboden dat ik antwoord op een belediging aan mijn adresquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:38 schreef Frenkie het volgende:
Wat is daar jammerlijk aan?
En wie zegt dat je ongelukkig bent?
Waarom schiet je altijd in de verdediging?

Dat hoeft niet, dat doet hij gewoon hier, en plein publiquequote:

Dat is een andere. Aldus allmusic.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:40 schreef PhaE het volgende:
[..]
Is die van Frank Zappa
Ik ken hem alleen van Rodney Carrington...

Jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
is metro eigenlijk al op reis ? ... ik zie hem niet posten hier ...

jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:45 schreef petitlapin het volgende:
is metro eigenlijk al op reis ? ... ik zie hem niet posten hier ...

neequote:Op woensdag 13 juli 2005 15:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en is dat meisje nu mee of niet ?

neequote:Op woensdag 13 juli 2005 15:46 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en is dat meisje nu mee of niet ?

heeft metro zijn pedopas aan T doorgegevenquote:

Ah ok.quote:

ik vind dat jullie over het algemeen eigenlijk echt wel grof reageren op metro ... hij heeft misschien één keer met een jonger meisje gedate of zo ... waarom bljven jullie daar altijd zo op doorhamerenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:50 schreef Pheno het volgende:
heeft metro zijn pedopas aan T doorgegeven

1xquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat jullie over het algemeen eigenlijk echt wel grof reageren op metro ... hij heeft misschien één keer met een jonger meisje gedate of zo ... waarom bljven jullie daar eigenlijk altijd zo op doorhameren![]()

Waarom wil je meer tekst dan strikt noodzakkelijk?quote:

Die zal wel nieuwe smiley combinaties aan het bedenken zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:54 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom wil je meer tekst dan strikt noodzakkelijk?
Dan krijgen we van die SG verhalen
Trouwens Pheno SG is dr ook niet![]()

Veel jonger? Ik bedoel, wat is er überhaupt mis met een beetje leeftijdsverschil?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:53 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vind dat jullie over het algemeen eigenlijk echt wel grof reageren op metro ... hij heeft misschien één keer met een jonger meisje gedate of zo ... waarom bljven jullie daar altijd zo op doorhameren![]()

maar je merkt toch dat hij de reacties erop niet appreciëert, waarom blijf je dan iemand met zulke opmerkingen lastigvallenquote:

Er is niks mis met een beetje leeftijdsverschil, maar sommige dingen mogen legaal gewoon nog nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Veel jonger? Ik bedoel, wat is er überhaupt mis met een beetje leeftijdsverschil?![]()

tijd dat hij het gaat lerenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je merkt toch dat hij de reacties erop niet appreciëert, waarom blijf je dan iemand met zulke opmerkingen lastigvallen
er zijn mensen die houden van een goede rel en zich willen/kunnen verdedigen ... metro is echter zo niet ...

Ik hoop toch van nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zal wel nieuwe smiley combinaties aan het bedenken zijn![]()

Metro doet gelukkig net zo hard meequote:Op woensdag 13 juli 2005 15:56 schreef petitlapin het volgende:
[..]
maar je merkt toch dat hij de reacties erop niet appreciëert, waarom blijf je dan iemand met zulke opmerkingen lastigvallen
er zijn mensen die houden van een goede rel en zich willen/kunnen verdedigen ... metro is echter zo niet ...

quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is niks mis met een beetje leeftijdsverschil, maar sommige dingen mogen legaal gewoon nog niet

Het is op z'n minst onleesbaar te noemenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |