nee, maar ze zenden al die KUTMUZIEK uit, zodat ik Pink Floyd niet eens op kon nemen tijdens Live8. Alleen omdat er zo'n achterlijke kutpiraat zo nodig zijn jankliedjes moest voorschotel aan de omgevingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:52 schreef Agiath het volgende:
Staan ze met 20 ghettoblasters voor je huis ofzo?
Een telefoontje is genoeg hoor, om het op te laten houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nee, maar ze zenden al die KUTMUZIEK uit, zodat ik Pink Floyd niet eens op kon nemen tijdens Live8. Alleen omdat er zo'n achterlijke kutpiraat zo nodig zijn jankliedjes moest voorschotel aan de omgeving
Als je het opneemt kan je het toch op een rustiger tijdstip goed beluisteren, (om 3 uur snachts op vol volume, dat zal ze leren!)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nee, maar ze zenden al die KUTMUZIEK uit, zodat ik Pink Floyd niet eens op kon nemen tijdens Live8. Alleen omdat er zo'n achterlijke kutpiraat zo nodig zijn jankliedjes moest voorschotel aan de omgeving
JAquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het ergerlijke is dat ze altijd de goede fm-zenders wegduwen zoals Radio1 (de enige goede eigenlijk)![]()
Allemaal opknopen die piraten en standrechtelijk excuteren op de muziek van Ministry
Voorbeeld: Jantje Smit - Vrienden voor het leven..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:54 schreef Agiath het volgende:
Trouwens piraten hits, wat moet ik daar bij voorstellen?
Iets in het kader van:
"Wat zullen we drinken, zeven dagen lang wat zullen we drinken"
net of iemand die niet dronken is serieus naar die muziek luistertquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:59 schreef Pony-Lover het volgende:
ik vind het kut muziek maar piraten zijn wel tof, lekker met je zender echte radio stations uit de ether drukken.
in het noorden en oosten des lands is iedereen ALTIJD dronkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:00 schreef Asmodean het volgende:
[..]
net of iemand die niet dronken is serieus naar die muziek luistert![]()
iedereen zoekt dan een hobbyloze boer vrije zender op![]()
Eenschquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
in het noorden en oosten des lands is iedereen ALTIJD dronken![]()
![]()
![]()
soms ook niet hoorde ik laatst iemand vertellen... dacht ik...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef Asmodean het volgende:
[..]
soms ook niet hoorde ik laatst iemand vertellen... dacht ik...
ja goed, maar je moet wel heeeeeeeeeel erg dronken zijn om piratenmuziek te gaan luisterenquote:
Dat klopt de bewoners die dood, erstig ziek of niet werkloos zijn, zijn voor tienen 's ochtens soms niet dronkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef Asmodean het volgende:
[..]
soms ook niet hoorde ik laatst iemand vertellen... dacht ik...
das ook nieuw voor mijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat klopt de bewoners die dood, erstig ziek of niet werkloos zijn, zijn voor tienen 's ochtens soms niet dronken![]()
In 't midden van het land ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik was eerderquote:
wil je Boudewijn de Groot niet degraderen ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:54 schreef Agiath het volgende:
Iets in het kader van:
Ja, maar omdat ik verwachte dat die toch wel dicht zou gaan, postte ik hem hier ook maar ffquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:08 schreef Djeez het volgende:
Doe mij maar gewoon Jannes!
en sommige mensen schijnen er zelfs vrijwillig naar te luisterenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:20 schreef S-Two het volgende:
Vandaag was er dus de hele tijd reclame voor een groot festival in Friesland. Noemen ze al die josti's op, en dan op het laatst: maar ook nog met Dennie Christiaan
En natuurlijk met Koos Aalberts, Lucas en Gea en Grad Damen
Mooi zo, allemaal bij elkaar zetten die meuk en daarna een terroristische aanslag op die plek allemaal de kiem smoren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:20 schreef S-Two het volgende:
Vandaag was er dus de hele tijd reclame voor een groot festival in Friesland. Noemen ze al die josti's op, en dan op het laatst: maar ook nog met Dennie Christiaan
En natuurlijk met Koos Aalberts, Lucas en Gea en Grad Damen
Toen ik de radio vanochtend op een andere zender wou zetten kreeg ik allemaal boze blikken, en najah ik ben ook maar een vakantiekrachtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:21 schreef Asmodean het volgende:
[..]
en sommige mensen schijnen er zelfs vrijwillig naar te luisteren
Dan zijn we en van hen af, en hebben we die al gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:22 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Mooi zo, allemaal bij elkaar zetten die meuk en daarna een terroristische aanslag op die plek allemaal de kiem smoren.
ja duhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:31 schreef erodome het volgende:
Piraten muziek??????
En dat bestaat dan ook nog echt en dan heb ik het niet over piet piraat(oftewel kinderprogramma)??????????????????
Snert zeg, dat wilde ik nu net vergeten.......quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:33 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ja duh
alle smartlappen en levensliederen en andere erg zielig geblaat waar mannen van 40 + die nog nooit een vriendin hebben gehad graag naar luisteren.
waar spot jij een metalliefhebberquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef cultheld het volgende:
Triest topic, met een hoog autisten en metalkneuzen gehalte.
Nederlandstalige muziek heerst.
pf, er zijn ook best goede nederlandse nummers hoor, ik zeg alleen dat piratenmuziek ZUIGT, boudewij de groot daarentegen is al een stuk beter.quote:
Ik luister best veel naar Grad Damen, Roel Britting, Frank van Etten, Jan Smit, Jannes, Henk Damen etc. Problemen mee?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:47 schreef Asmodean het volgende:
[..]
pf, er zijn ook best goede nederlandse nummers hoor, ik zeg alleen dat piratenmuziek ZUIGT, boudewij de groot daarentegen is al een stuk beter.
Maar je kunt toch niet zeggen dat alle Nederlandstalige muziek goed is? Net zo min dat je alle Engelstalige muziek mooi vind...
Nee, niet als je het in je kelder luistert waar niemand het hoort. Wel als je ook zo'n stakker met een mast bentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik luister best veel naar Grad Damen, Roel Britting, Frank van Etten, Jan Smit, Jannes, Henk Damen etc. Problemen mee?
Ik draai het in de auto en gewoon thuis. En ik luister zeker wel naar piratenzenders.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Nee, niet als je het in je kelder luistert waar niemand het hoort. Wel als je ook zo'n stakker met een mast bent
overigens, als je alle nederlandstalige muziek mooi vind, wat vind je dan van de punkband de heideroosjes
en daarvoor:quote:
niet echt consequent hequote:Nederlandstalige muziek heerst.
artiestenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef Djeez het volgende:
Radio Continu heerst! Eindelijk een legale piraat, met respect voor het Nederlandstalige genre. Dus hier veel Jannes, Lucas en Gea, Grad en Henk Damen, Henk Wijngaard en nog veel meer Hollandse artiesten!
Heideroosjes is geen Nederlandstalige muziek, maar Nederlandstalige herrie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef Asmodean het volgende:
[..]
en daarvoor:
[..]
niet echt consequent he![]()
en waar blijven die metallui![]()
ze hebben tenminste echte teksten, maatschappijkritisch en met een boodschap. Ze zingen niet over 1 of andere verdwenen hoer en dat meneer de boer nu maar een stier moet nemen ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heideroosjes is geen Nederlandstalige muziek, maar Nederlandstalige herrie.
quote:WIJ TWEE ZIJN BIJNA DAG EN NACHT TESAMEN
EN VRAAG ME NIET ALS JIJ ER NIET BENT HOE HET MET ME GAAT
WAAR JIJ OOK BENT DAAR BEN IK OOK
OMDAT IK JE GRAAG MAG
NEE ZONDER JOU KAN IK GEEN DAG
IK HOU STEEDS MEER VAN JOU
JIJ BENT MIJN HELE LEVEN
BLIJFT ALTIJD LIEFDE GEVEN, JIJ HOORT BIJ MIJ
IK HOU STEEDS MEER VAN JOU, ALTIJD IN MIJN GEDACHTEN
ALLE DAGEN EN ALLE NACHTEN, HOU IK VAN JOU
HET IS TOT NU VOOR ONS NOG ALTIJD ZOMER
DE ZON DIE SCHIJNT OP ONS KLEIN GELUK
IK WILDE NOOIT DE HELE WERELD
IK WOU ALLEEN MAAR JIJ
HEB DAARVAN GEDROOMD, NU BEN JIJ BIJ MIJ
JE LACHT NAAR MIJ EN ZIE DAN HOE JE STRAALT
DAT MAAKT ME HEEL ERG BLIJ
EN BLIJF ZO ALS JE BENT JE HELE LEVEN
IK HOU STEEDS MEER VAN JOU
JIJ BENT MIJN HELE LEVEN
BLIJFT ALTIJD LIEFDE GEVEN, JIJ HOORT BIJ MIJ
IK HOU STEEDS MEER VAN JOU, ALTIJD IN MIJN GEDACHTEN
ALLE DAGEN EN ALLE NACHTEN, HOU IK VAN JOU
van welke 8 jarige hebben ze die songtekst gejat?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:06 schreef Asmodean het volgende:
dit zijn onze helden Lucas en Gea
[afbeelding]
met de werkelijk geniale songtekst:
[..]
waarschijnlijk van hun managerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:11 schreef matjas het volgende:
[..]
van welke 8 jarige hebben ze die songtekst gejat?![]()
Retoriek bedoel jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ze hebben tenminste echte teksten, maatschappijkritisch en met een boodschap. Ze zingen niet over 1 of andere verdwenen hoer en dat meneer de boer nu maar een stier moet nemen ofzo![]()
jij hebt hem doorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef Zeldenrust het volgende:
Piraten moeten heilig verklaard worden![]()
en een aparte plaats in de hemel krijgen
Tuut jij bent mijn maatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef tuut84 het volgende:
ik ben voor de piraten. als ik elke dag op de bouw aan het werk ben. dan moet er gewoon nederlandstalige en duitstalige piratenhits gedraaid worden op de radio anders niet
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef tuut84 het volgende:
ik ben voor de piraten. als ik elke dag op de bouw aan het werk ben. dan moet er gewoon nederlandstalige en duitstalige piratenhits gedraaid worden op de radio anders niet
dat ze die plaats dan maar snel mogen krijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef Zeldenrust het volgende:
Piraten moeten heilig verklaard worden![]()
en een aparte plaats in de hemel krijgen
Prima niveau tochquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:26 schreef Asmodean het volgende:
[..]
![]()
het is wel een beetje het niveau van de bouw idd
Dan heeft het nog steeds een boodschap. Kun je van die liefdesliedjes niet zeggen. Dat is en dom, en retorisch, en simpel, en het heeft geen boodschapquote:
Waarom moet muziek persé een boodschap hebben?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:28 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Dan heeft het nog steeds een boodschap. Kun je van die liefdesliedjes niet zeggen. Dat is en dom, en retorisch, en simpel, en het heeft geen boodschap
Tuurlijk. Wat een verhalen knulquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:31 schreef Asmodean het volgende:
overigens hoorde ik laatst van iemand dat de taxichauffeur die een stel van die piraten naar de disco bracht ze helemaal uit had zitten schelden omdat ze zeiden dat ze een Geheime () Zender (
) hadden. Wat was het geval, zijn broer was omgekomen in een sportvliegtuigje, omdat een stel van die andere kutpiraten het vliegverkeer stoorden, en die broer zo niet om hulp kon vragen.
FUCK DIE KLOOTZAKKEN MET HUN KUTMUZIEK!!!
en het is nog echt waar ook, dat heeft een van die piraten me zelf gezegdquote:
hoeft niet, maar aangezien piratenmuziek zowel muzikaal als vocaal dus helemaal niks voorstelt is het wel heel triestquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom moet muziek persé een boodschap hebben?
nee joh, dat zijn echte piraten. Geen stelletje dronken schapenneukers die de omgeving willen indoctrineren met hun lelijke muzieksmaak.quote:
ja he, heb er ook een lange tijd op gewacht. Ik pleit er ook voor dat de titel verandert wordt in: Het GROTE ETHERPIRATEN afzeiktopic, of natuurlijk gewoon, het grote piratenmuziek ZUIGT topicquote:
Ze zijn er ongetwijfeld wel. Waarom ga je steeds door over dit punt, op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:55 schreef Asmodean het volgende:
En Cultheld, waar zie jij nu metalkneuzen? Heb ik al een paar keer gevraagd, maar je hebt er vast elke keer overheen gelezen, of ben je nog steeds aan het zoeken?
Zeg dat eens in een kroeg waar dat wordt gedraaid loekiequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:19 schreef fransie102 het volgende:
Idd zeg, vreselijkEn dan die zwakzinnigen die hier naar luisteren
![]()
Ja lekker tegen 250 van die zwakzinnige tyfus-boerenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeg dat eens in een kroeg waar dat wordt gedraaid loekie![]()
nee, liever niet. Die lui kunnen niet normaal praten, ze beginnen gelijk te meppen. Een soort dommekracht zeg maar. Geen woorden maar daden. Daarom wordt het waarschijnlijk ook op de bouw gedraaid.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeg dat eens in een kroeg waar dat wordt gedraaid loekie![]()
precies! En het grappigste is nog dat Cutheld dat zelf ook weet, getuige zijn post!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja lekker tegen 250 van die zwakzinnige tyfus-boeren
Dit is echt het ergste soort mens dat er is, het type dat hierna luistert.
Een vriend van mij gaat nu naar de universiteit en die luistert 't ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja lekker tegen 250 van die zwakzinnige tyfus-boeren
Dit is echt het ergste soort mens dat er is, het type dat hierna luistert.
omdat je nu voor de 2e keer uit je nek lult, je zegt iets dat niet waar is.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze zijn er ongetwijfeld wel. Waarom ga je steeds door over dit punt, op je pik getrapt?
Ik denk dat jij eerder achterlijk bent met je autistische aannames en opvattingen; Get a lifequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:27 schreef Asmodean het volgende:
[..]
omdat je nu voor de 2e keer uit je nek lult, je zegt iets dat niet waar is.
en ik verwachten dat de etherpiraten hier het zouden verdedigen dat ze achterlijk, maar ze beamen het hier juist![]()
![]()
toe maar, wees er maar trots op. Kun je nagaan dat het speciaal vermeld wordt als ook iemand van het land en de zendmast een keer de grote stad ingaat en zelfs de universiteit bezoekt...quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat nu naar de universiteit en die luistert 't ook.
Definieer zwakzinnig. Ik ga zelf nu naar het hbo en luister het ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:30 schreef fransie102 het volgende:
En Cultheld : mensen op de uni kunnen nog wel zwakzinnig qua gedrag zijn
zwak·zin·nig (bn.)quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Definieer zwakzinnig. Ik ga zelf nu naar het hbo en luister het ook.![]()
Een Voetbalsupporter...nuff saidquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:32 schreef Asmodean het volgende:
[..]
zwak·zin·nig (bn.)
1 verstandelijk gehandicapt in een mate die zelfstandig functioneren problematisch maakt => andersbegaafd, geestelijk gehandicapt, oligofreen
zwak·zin·ni·ge (de ~ (m.), ~n)
1 iem. die zwakzinnig is => imbeciel
zwak·zin·ni·gen·zorg (de ~)
1 verpleegkundige zorg voor zwakzinnigen => Z-verpleging
zo goed?
die arme jongen kan nog niet eens een woordenboek raadplegen![]()
heel goed hoor dat je naar het HBO gaat, grote jongen zeg! Maar je hoeft niet telkens als een piraat een echte opleiding doet het te vermelden, want als je dan kijkt naar het lachwekkende eindresultaat zet je jezelf alleen nog maar meer voor schut.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:32 schreef cultheld het volgende:
[..]
Definieer zwakzinnig. Ik ga zelf nu naar het hbo en luister het ook.![]()
Ik luister ook naar Nederlandstalige muziek.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:39 schreef fransie102 het volgende:
Ik dacht dat jij overigens wel van redelijke muziek hield, Cultheld.
Iemand met een leven, jaloers?quote:
Je zit om kwart voor 1 snachts je paupermuziek te verdedigen...heb ik toch liever mijn levenquote:
ja, piratenmuziek zuigt monstercockquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:13 schreef Koenholio het volgende:
Ik hoef helemaal niets meer te zeggen. Piraten'muziek' zuigt dikke vette ezelslullen.![]()
Ik moest lachenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:13 schreef Koenholio het volgende:
Piraten'muziek' zuigt dikke vette ezelslullen.![]()
hier heb ik dus helemaal niks aan toe te voegen. Perfecte uiteenzetting. Huldequote:Op woensdag 13 juli 2005 12:55 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ik moest lachen
We hebben een winnaar!!!! Dit moet de topictitel worden!!! Modjes, kunnen we dit op verzoek effe aanpassen?
Motivatie voor het tot stand komen van deze unaniem gekozen titel:
Goed en compleet samengevat waar het topic inhoudelijk over gaat, duidelijk aangegeven wat de algehele, en zeer terechte, mening is. Ook mooi aangegeven dat het over piraten'muziek' gaat, en er dus zeker geen sprake is van piratenmuziek, waar allicht de nodige fipo's over zouden gaan.
Koenholio (wat een fantasitische naam ook...), mag ik je hartelijk feliciteren, en ook uit mijn hart danken voor deze weelderige literaire creatie?
![]()
Tjah, wat zal ik zeggen? Bedankt voor die positieve woorden!quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:55 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Ik moest lachen
We hebben een winnaar!!!! Dit moet de topictitel worden!!! Modjes, kunnen we dit op verzoek effe aanpassen?
Motivatie voor het tot stand komen van deze unaniem gekozen titel:
Goed en compleet samengevat waar het topic inhoudelijk over gaat, duidelijk aangegeven wat de algehele, en zeer terechte, mening is. Ook mooi aangegeven dat het over piraten'muziek' gaat, en er dus zeker geen sprake is van piratenmuziek, waar allicht de nodige fipo's over zouden gaan.
Koenholio (wat een fantasitische naam ook...), mag ik je hartelijk feliciteren, en ook uit mijn hart danken voor deze weelderige literaire creatie?
![]()
teksten van dit niveauquote:Betsie als ik mn bed zie...
Je zegt het zelf, piratenmuziek kan je dus geen Nederlandstalige muziek noemenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik luister ook naar Nederlandstalige muziek.
Ja wat raar hè, dat er mensen zijn die dat doenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:21 schreef Asmodean het volgende:
[..]
en sommige mensen schijnen er zelfs vrijwillig naar te luisteren
Nope, aangezien ik er geen idee van heb wie dat zijn en wat ze voor muziek maken, vreemd genoeg heb ik het idee dat ik da ook graag zo wil houden, soms is slecht in namen zijn een zegenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik luister best veel naar Grad Damen, Roel Britting, Frank van Etten, Jan Smit, Jannes, Henk Damen etc. Problemen mee?
Beetje metal kan ik wel waarderen hoor, maar een mooi klasiek stuk laat ik ook niet aan me voorbij gaan, er is alleen maar bar weinig nederlands talige muziek waar ik blij van wordquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef cultheld het volgende:
Triest topic, met een hoog autisten en metalkneuzen gehalte.
Nederlandstalige muziek heerst.
Pink Floydquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Bij deze danmaarquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:37 schreef Nory het volgende:
Daar is toch ook een apart topic voor ergens in het verre General Chat? Daar kun je ergens vragen aan de modjes of ze de TT even willen aanpassen![]()
Hoi Pim
http://www.zangeres-mirella.nl/quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:41 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ja, piratenmuziek zuigt monstercock![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:27 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Bij deze danmaar![]()
De Klaagmuur (Beween hier je KLB slotjes en zo)
We'll see...
Dus deze titel blijftquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:46 schreef Jerruh het volgende:
[..]
we laten hem maar zoals ie is, goed?.
BIER BIER BIERquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:54 schreef Agiath het volgende:
Iets in het kader van:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:37 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
http://www.zangeres-mirella.nl/
Zangeres Mirella mag m,n cock wel zuigen hoor![]()
![]()
wou jij zeggen dat jij die echte thomas berge gast bent?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:45 schreef ThomasBerge het volgende:
Wat een leuk, een topic over mij
Het Nederlandstalige lied heerst, en gelukkig wordt het ook steeds populairder
hier in de buurt ging in december ook een piraat de ether in, hierbij drukten ze echter mijn favoriete zender, Freez FM, uit de lucht en ik was er dus vrij pissed overquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef Asmodean het volgende:
[..]
aansteller!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[afbeelding]
wel na dat je 2 kratten Grolsch ophebt![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:15 schreef 9christensen het volgende:
whahahahha de piraten krijgen ze nooit weg uit het oosten
af en toen wil de zender nog wel eens verlopen en naar een andere freq gaan. Tenmisnte als je geen pll zender hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:26 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
hier in de buurt ging in december ook een piraat de ether in, hierbij drukten ze echter mijn favoriete zender, Freez FM, uit de lucht en ik was er dus vrij pissed over
Ze spamden op die piraat ook een MSN-adres dus die heb ik toen maar eens toegevoegd en heb toen gevraagd of ze er überhaupt van op de hoogte waren dat ze Freez eruit drukten; nee was het antwoord...
Bovendien zouden ze na de kerst weer stoppen met uitzenden dus heb er toen maar geen drukte meer om gemaakt, maar ik hoop wel voor ze dat ze vanaf nu een andere frequentie uitzoeken
Ik vind het als piraat niet meer dan logisch dat je eerst gaat kijken of er niet al iets anders op de frequentie zit waar je met je zender de ether in duikt, maar veelal doen ze dat dus doodleuk niet
Ik denk dat je in zo'n geval gewoon het beste naar de politie kunt stappen, ether frequentie + dorpsnaam opgeven en dan ben je er denk ik al vrij snel vanaf
aahh.. dus jij vind je zelf ook niet wijs genoeg? PIRATEN RULEEEEEZ!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:31 schreef PteV het volgende:
En maar blijven beweren dat de wijzen er vandaan komen
Dus jij vind ons stakkers? In het westen van het land is ook een groot aantal piraten actief die trance, metal, enz uitzenden. Kom eens een keer bij ons in de studio en zeg het dan nog eens dat wij stakkers zijn! Gegarandeert dat je de eerste 2 maand in het ziekenhuis ligtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Nee, niet als je het in je kelder luistert waar niemand het hoort. Wel als je ook zo'n stakker met een mast bent
overigens, als je alle nederlandstalige muziek mooi vind, wat vind je dan van de punkband de heideroosjes
Jup, zo slecht is nu die muziekquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:57 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Dus jij vind ons stakkers? In het westen van het land is ook een groot aantal piraten actief die trance, metal, enz uitzenden. Kom eens een keer bij ons in de studio en zeg het dan nog eens dat wij stakkers zijn! Gegarandeert dat je de eerste 2 maand in het ziekenhuis ligt
Piraten zenden niet allemaal NEDERLANDSTALIG ! ( wij toevallig welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jup, zo slecht is nu die muziek![]()
ff gokken je zend die rommel vanuit een mobilehomecamp?![]()
Dus jullie dragen ook netjes de royalties af aan de artiesten waarvan jullie de muziek draaien?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:07 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Piraten zenden niet allemaal NEDERLANDSTALIG ! ( wij toevallig wel) Nee tuurlijk zenden wij niet vanuit een mobilehomecamp. Wij doen het profesioneel
![]()
Vaak vragen de artiesten zelf of wij hun plaat willen promotenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dus jullie dragen ook netjes de royalties af aan de artiesten waarvan jullie de muziek draaien?![]()
nederlandstalig?![]()
(maar da's mijn smaak)
mên ik zou ze betalen om ze NIET te horenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:14 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Vaak vragen de artiesten zelf of wij hun plaat willen promotenDus we hoeven ze dus niks te betalen
Inderdaad, en ik heb uit zeer betrouwbare bronnen gehoord dat meneer Atlanticafm wel degelijk vanuit een woonwagen heeft uitgezonden. Trailertrashquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mên ik zou ze betalen om ze NIET te horen
Inderdaad HEEFTquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:53 schreef PteV het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik heb uit zeer betrouwbare bronnen gehoord dat meneer Atlanticafm wel degelijk vanuit een woonwagen heeft uitgezonden. Trailertrash
En niet te vergeten...betalen ze voor de frequentie waarop ze uitzenden?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dus jullie dragen ook netjes de royalties af aan de artiesten waarvan jullie de muziek draaien?![]()
nederlandstalig?![]()
(maar da's mijn smaak)
Tuulk niet.. Wij zijn zo illegaal alst maar kanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:58 schreef PteV het volgende:
[..]
En niet te vergeten...betalen ze voor de frequentie waarop ze uitzenden?![]()
gewoon een kamper dusquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:59 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Tuulk niet.. Wij zijn zo illegaal alst maar kan![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:20 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
altijd maar die vooroordelen, piraten zijn niet allemaal KAMPERS !
Metal zuigt ook, maar omdat je het graag wilt: Nederlandstalig, smartlappen-achtige piratenmuziek is kut!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:57 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Dus jij vind ons stakkers? In het westen van het land is ook een groot aantal piraten actief die trance, metal, enz uitzenden. Kom eens een keer bij ons in de studio en zeg het dan nog eens dat wij stakkers zijn! Gegarandeert dat je de eerste 2 maand in het ziekenhuis ligt
Die vooroordelen bevestigen ze dan ook vaak zelfquote:Op zondag 17 juli 2005 22:51 schreef Rekkie het volgende:
Draait weer uit op zo'n vooroordelen topic dit.....
Ja en dan nog praat je niet over alle piraten...... de rest wordt er gewoon in mee genomen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:19 schreef PteV het volgende:
[..]
Die vooroordelen bevestigen ze dan ook vaak zelf![]()
Dat hou je met Kampersquote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en dan nog praat je niet over alle piraten...... de rest wordt er gewoon in mee genomen.
Het gaat over piraten man, neus!quote:Op maandag 18 juli 2005 08:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat hou je met Kampers![]()
illegale vrijstaten zijn het![]()
Aan echo zelf heb ik ook een hekelquote:Op zondag 17 juli 2005 23:13 schreef Gesloten het volgende:
PiratenHier in het oosten des lands stikt het er van.
Vooral de echo achter de stem van de dj`s is echt om van te huilen![]()
Ja voor de tweede keer al weerquote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Jannes is zaterdag gekroond tot Koning der Piraten
ja leuke nummers maakt jannes hequote:Op maandag 18 juli 2005 12:07 schreef Rekkie het volgende:
Dam dam!!
zo mag ik het horenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:21 schreef 9christensen het volgende:
niks mis met
Ik ookquote:Op maandag 18 juli 2005 12:28 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Ik kijk al uit naar z'n nieuwe single
Tss, dreigen maakt nog niet dat je gelijk hebt, schat.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:57 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Dwars door de nieuwste kneiterhit van Jannes en KNETTERHARD :quote:Op zondag 17 juli 2005 23:13 schreef Gesloten het volgende:
PiratenHier in het oosten des lands stikt het er van.
Vooral de echo achter de stem van de dj`s is echt om van te huilen![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:36 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Tss, dreigen maakt nog niet dat je gelijk hebt, schat.
Hoe is het toch dat jullie 'piraten' * insert besmuikt lachgeluid* altijd denken dat na een boel agressie (waarbij je overigens meteen met WIJ spreekt, durf je het alleen niet aan ???) men ineens inziet dat jullie 'muziek' leuk is?
M.a.w., nadat 'wij' (:') )als piraat-hatende FOK!kers 'jullie' even een ziekenhuis laten beobachten zien jullie ineens in dat [i] 'Piraten'muziek' dikke ezelslullen zuigt [\i] God, I love that prase]??'
Ow, en btw, JA, ik vind JULLIE stakkers![]()
![]()
Goh hoe weet je dat toch zo goed? misschien toch ook een piraten fanquote:Op maandag 18 juli 2005 12:52 schreef Rekkie het volgende:
En dan de bellers
Die denken meestal ook dat ze piraat zijn....:
Ik wol eem een ploatie veur mien moe aanvroegen he........
Sie vint Frans Bauer joa zo'n leuke vent... dut doar moar'n plaotie van he......
Gun mij mijn humor ook ff... ik luister speciaal in de auto zaterdag's ff 1 of andere piratenzender om de luisteraars aan te horen om vervolgens keihard in een deuk te liggen.....quote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Goh hoe weet je dat toch zo goed? misschien toch ook een piraten fan
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gun mij mijn humor ook ff... ik luister speciaal in de auto zaterdag's ff 1 of andere piratenzender om de luisteraars aan te horen om vervolgens keihard in een deuk te liggen.....
Waarschijnlijk meer een gevalletje 'heb je er 1 gehoord, heb je ze allemaal gehoord', en uit jouw reactie blijkt het maar al te waar te zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Goh hoe weet je dat toch zo goed? misschien toch ook een piraten fan
Jij ook niet als je denkt dat ik maar 1 minuut naar een piraten-zender wil luisteren.quote:
Maar vertel es; heb jij nu helemaal speciaal om dat piraten-gezeik te verdedigen deze username aangemaakt?quote:
Ja inderdaad. De overheid had bij die etherverdeling daar gewoon rekening mee moeten houden. Nu draaien veel radiozenders dezelfde soort muziek.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:02 schreef Sybesma het volgende:
Er zal dus toch wel behoefte aan deze muziek zijn lijkt me.... En waar hoor je deze muziek behalve op de piratenzenders? Inderdaad, vrijwel nergens. Dus logisch gevolg is dat er piraten blijven bestaan.
met heel veel bier op, is de muziek van Jannes idd enigzins te pruimenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:50 schreef S-Two het volgende:
Zaterdag was ik ergens in een feest tent en die Jannes trad daar dus ook op. Dat bekende nummer van hem: ga weg ofsodie was nog wel te pruimen, maar de rest was echt zwaar drama. Maar goed, gelukkig had ik behoorlijk wat bier op
Grolschquote:Op maandag 18 juli 2005 17:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
met heel veel bier op, is de muziek van Jannes idd enigzins te pruimen![]()
maar dan bedoel ik wel weer 2 kratjes Grolschhhhhhhh![]()
heeeejjj, ik wil dan ook goed ziek worduhquote:
Daarom zijn wij ook in de lucht aap! Bij die achterlijke HILVERSUM Benies word er geen aandacht aan gegeven!quote:Op maandag 18 juli 2005 13:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij ook niet als je denkt dat ik maar 1 minuut naar een piraten-zender wil luisteren.
De muziek vind ik nog wel oke, maar die zenders vind ik overbodig, storend en slecht.
Overigens vind ik alleen de muziek van de bekende "piraten" leuk om te horen.
Tuurlijk niet manquote:Op maandag 18 juli 2005 14:47 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Maar vertel es; heb jij nu helemaal speciaal om dat piraten-gezeik te verdedigen deze username aangemaakt?
Niet dat je dat met een 'goede' FOK! alias moet gaan doen, inderdaad....
Ja,quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef Gesloten het volgende:
Hebben jullie de videoclip van Jannes- Ik wil naar Griekenland al gezien?
Die draaien ze hier soms in de discotheek
Omdat ze in Hilversum ook wel doorhebben dat die muziek niet te pruimen is voor het overgrote deel van Nederlandquote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Daarom zijn wij ook in de lucht aap! Bij die achterlijke HILVERSUM Benies word er geen aandacht aan gegeven!
als ze slim zijn geven ze een frequentie vrij voor dit soort muziek, maar zo leep zijn ze nietquote:Op maandag 18 juli 2005 21:41 schreef PteV het volgende:
[..]
Omdat ze in Hilversum ook wel doorhebben dat die muziek niet te pruimen is voor het overgrote deel van Nederland![]()
Aap?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Daarom zijn wij ook in de lucht aap! Bij die achterlijke HILVERSUM Benies word er geen aandacht aan gegeven!
Tja dat zeg jij. Laat ze tenminste een legale piratenzender opzetten die in Friesland , Groningen , Drenthe en Overijsel door komt. Dan vind ik het wel goedquote:Op maandag 18 juli 2005 21:41 schreef PteV het volgende:
[..]
Omdat ze in Hilversum ook wel doorhebben dat die muziek niet te pruimen is voor het overgrote deel van Nederland![]()
www.radionl.fm wordt in dit gebied op de kabel steeds verder uitgebreid, wie weet binnenkort ook te beluisteren in heel Noord- en Oost-Nederland in de ether.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:41 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Tja dat zeg jij. Laat ze tenminste een legale piratenzender opzetten die in Friesland , Groningen , Drenthe en Overijsel door komt. Dan vind ik het wel goed
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
www.radionl.fm wordt in dit gebied op de kabel steeds verder uitgebreid, wie weet binnenkort ook te beluisteren in heel Noord- en Oost-Nederland in de ether.
Ben blij dat er een aan- en uit-knop op mijn radio zit..... en dat er meerdere zenders bestaanquote:
Ja dat meot je zelf wetenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben blij dat er een aan- en uit-knop op mijn radio zit..... en dat er meerdere zenders bestaan
Nee dat kan ik je niet verplichten jammer genoegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar... ik dacht dat ik verplicht daar naar moest luisteren.....![]()
Je mag het proberen hoor..... ik geef je 0,0% kans van slagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:06 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Nee dat kan ik je niet verplichten jammer genoeg![]()
Noem ze eens dan? Ik kan geen landelijke zender opnoemen die zich helemaal richt op het Nederlandstalige levenslied.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:14 schreef HV het volgende:
Er zijn toch al drie van die legale zenders die nederlandstalige muziek draaien, is dat dan nog niet genoeg ofzo.
Skyradio niet, maar die is wel net zo saai!quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Noem ze eens dan? Ik kan geen landelijke zender opnoemen die zich helemaal richt op het Nederlandstalige levenslied.
Hehe eindelijk een ding waar we het samen over eens zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:18 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Skyradio niet, maar die is wel net zo saai!![]()
Nou gelukkig maar dat we het niet overal over eens zijn....quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:25 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Hehe eindelijk een ding waar we het samen over eens zijn![]()
Uhm landelijke zender zou ik zo ook niet weten, maar daar had ik het ook niet overquote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:05 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Noem ze eens dan? Ik kan geen landelijke zender opnoemen die zich helemaal richt op het Nederlandstalige levenslied.
Dat zijn zeker Nederlandstalige zenders, maar die zijn niet landelijk in de ether te horen. En dat moet toch gebeuren vind ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:41 schreef HV het volgende:
[..]
Uhm landelijke zender zou ik zo ook niet weten, maar daar had ik het ook niet over![]()
Maar goed de 3 zenders die ik ken:
Nationaal FM
Radio Continu
Radio NL
Is op basis van animo denk ik, dat toch uitkomt bij top-40 muziek.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 16:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat zijn zeker Nederlandstalige zenders, maar die zijn niet landelijk in de ether te horen. En dat moet toch gebeuren vind ik.
Het landelijke radiolandschap moeten een duidelijke afspiegeling zijn van wat de samenleving wil horen. Het Nederlands levenslied is uiterst populair (Frans Bauer en Jan Smit zijn daar nu hele actuele voorbeelden van), dus dit moet ook naar voren komen op de radio. Maar dit gebeurd gewoon niet.
Het is toch van de zotte dat Radio 538, Yorin FM, Noordzee FM (Q-Music binnenkort) en 3FM, vrijwel allemaal in dezelfde top-40 vijver vissen. Terwijl er door die zenders geen plek over blijft voor een zender met een duidelijk Nederlandstalig levenslied profiel.
Naar mijn mening moet dan ook één van de bovenstaande zenders verdwijnen, en plaats maken voor een Radio NL bijvoorbeeld.
Tuurlijk, maar is 4 zenders niet een beetje overdreven, waardoor de liefhebbers van een ander populair genre niet aan hun trekken komen?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Is op basis van animo denk ik, dat toch uitkomt bij top-40 muziek.
Klopt in Noord-Nederland, en met name Friesland, zijn er veel legale Nederlandstalige zenders in de ether.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:27 schreef HV het volgende:
Ach ja van mij mag er best een landelijke zender komen die nederlandstalig draait, als je daar veel mensen tevreden mee kunt maken. Maar hier in friesland kun je Continu, NL en Nationaal alle 3 wel ontvangen, tenminste m'n vader wel (maar die heeft daar dan ook spec. een antenne/richtervoor...en voor de piraten natuurlijk
).
Jepquote:Die feesten zijn meestal wel gezellig trouwens![]()
![]()
.
Als er genoeg animo voor was dan was het al lang gebeurd. Maar zodra het legaal wordt haken die piraten af, dan is de lol er blijkbaar af. In feite is het gewoon stelen wat ze doen...quote:Op maandag 18 juli 2005 22:23 schreef 9christensen het volgende:
[..]
als ze slim zijn geven ze een frequentie vrij voor dit soort muziek, maar zo leep zijn ze niet
Kwestie van vraag en aanbod, lijkt me vrij logisch...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 17:45 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar is 4 zenders niet een beetje overdreven, waardoor de liefhebbers van een ander populair genre niet aan hun trekken komen?
Er mag best een top 40 station zijn, van mij part meerdere, maar dit mag niet een onderbelichting van een ander populair genre betekenen.
Ie met oen stelen.. ze pakken je juistem op omdat de HILVERSUM bennies bang is dat de piraten "hun "luistaars afpikken, omdat hun gewoon schijtmuziek uitzenden stelletje egoisten dat het zijn alleen maar muziek uitzenden die hun mooi vinden. Aan de ketting met Hilversumquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:30 schreef PteV het volgende:
[..]
Als er genoeg animo voor was dan was het al lang gebeurd. Maar zodra het legaal wordt haken die piraten af, dan is de lol er blijkbaar af. In feite is het gewoon stelen wat ze doen... [afbeelding]
Zoals eerder al gezegd, het is al eerder geprobeerd om een landelijke piratenzender op poten te zetten, maar deze pogingen zijn allemaal gestrand omdat er landelijk gezien veel te weinig animo voor is. En daarbij zullen 538, 3fm en yorin fm echt geen luisteraars verliezen omdat ze een heel andere doelgroep hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:21 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Ie met oen stelen.. ze pakken je juistem op omdat de HILVERSUM bennies bang is dat de piraten "hun "luistaars afpikken, omdat hun gewoon schijtmuziek uitzenden![]()
wat valt bij jou onder bekende piraten dan?quote:Op maandag 18 juli 2005 13:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij ook niet als je denkt dat ik maar 1 minuut naar een piraten-zender wil luisteren.
De muziek vind ik nog wel oke, maar die zenders vind ik overbodig, storend en slecht.
Overigens vind ik alleen de muziek van de bekende "piraten" leuk om te horen.
Ik heb het nog nooit gehoord dat dat geprobeerd isquote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef PteV het volgende:
[..]
Zoals eerder al gezegd, het is al eerder geprobeerd om een landelijke piratenzender op poten te zetten, maar deze pogingen zijn allemaal gestrand omdat er landelijk gezien veel te weinig animo voor is. En daarbij zullen 538, 3fm en yorin fm echt geen luisteraars verliezen omdat ze een heel andere doelgroep hebben.
Animo is het probleem niet, het was vooral een geldkwestie. Zie Radio Nationaal.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:24 schreef PteV het volgende:
[..]
Zoals eerder al gezegd, het is al eerder geprobeerd om een landelijke piratenzender op poten te zetten, maar deze pogingen zijn allemaal gestrand omdat er landelijk gezien veel te weinig animo voor is.
en toch blijven de piraten bestaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Animo is het probleem niet, het was vooral een geldkwestie. Zie Radio Nationaal.
Ik vind ook dat een eventuele landelijke Nederlandstalige zender met steun van de overheid moet worden opgezet. Zij zijn immers verantwoordelijk, door de actie Ether Flits, van het verdwijnen van piratenzenders, waardoor Nederlandstalige muziekliefhebbers niet meer aan hun trekken komen.
Hoe denk je dat een radio 538 het doet? Die krijgen echt geen geld van de overheid. Dat de overheid piraten wil uitbannen is natuurlijk logisch. Commerciële regionale stations betalen een smak geld voor de uitzendrechten, gebruikmaking van een etherfrequentie en alle nevenkosten en piraten zouden dit zonder enige kosten mogen 'stelen'? Als er echt animo voor is, zijn de kosten over het algemeen ook geen probleem. De organisatie er achter moet wel goed staan, en ik denk dat daar het probleem zit: het is geen georganiseerde groep.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:47 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Animo is het probleem niet, het was vooral een geldkwestie. Zie Radio Nationaal.
Ik vind ook dat een eventuele landelijke Nederlandstalige zender met steun van de overheid moet worden opgezet. Zij zijn immers verantwoordelijk, door de actie Ether Flits, van het verdwijnen van piratenzenders, waardoor Nederlandstalige muziekliefhebbers niet meer aan hun trekken komen.
Klopt, de organisatie is belangrijk. En dat ontbreekt er vaak aan. En natuurlijk is een radio 538 veel aantrekkelijker voor adverteerders, naar radio 538 luistert een doelgroep van jonge mensen die heel aantrekkelijk voor de reclame zijn. In tegenstelling tot een Nederlandstalige zender, die niet echt een duidelijk profiel luisteraar heeft.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:55 schreef PteV het volgende:
[..]
Hoe denk je dat een radio 538 het doet? Die krijgen echt geen geld van de overheid. Dat de overheid piraten wil uitbannen is natuurlijk logisch. Commerciële regionale stations betalen een smak geld voor de uitzendrechten, gebruikmaking van een etherfrequentie en alle nevenkosten en piraten zouden dit zonder enige kosten mogen 'stelen'? Als er echt animo voor is, zijn de kosten over het algemeen ook geen probleem. De organisatie er achter moet wel goed staan, en ik denk dat daar het probleem zit: het is geen georganiseerde groep.
En daarom wordt het niks met een landelijke piratenzender...quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:09 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Klopt, de organisatie is belangrijk. En dat ontbreekt er vaak aan. En natuurlijk is een radio 538 veel aantrekkelijker voor adverteerders, naar radio 538 luistert een doelgroep van jonge mensen die heel aantrekkelijk voor de reclame zijn. In tegenstelling tot een Nederlandstalige zender, die niet echt een duidelijk profiel luisteraar heeft.
Jawel, platenmaatschappijen van bijvoorbeeld Bauer, Jannes, Grad Damen etc. kunnen eventueel de handen in heen slaan en het geld samenbrengen. Het gaat om het geld, luisteraars zullen ze wel trekken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:58 schreef PteV het volgende:
[..]
En daarom wordt het niks met een landelijke piratenzender...
Fuck off homie.... fizzle Ya motha fucking..... I'll shoot ya assquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
rap is pas geen muziek
Als er echt geld in te verdienen viel was John de Mol er wel achteraan gegaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Jawel, platenmaatschappijen van bijvoorbeeld Bauer, Jannes, Grad Damen etc. kunnen eventueel de handen in heen slaan en het geld samenbrengen. Het gaat om het geld, luisteraars zullen ze wel trekken.
Juwel, zwakzinnigen dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:09 schreef ThomasBerge het volgende:
die niet echt een duidelijk profiel luisteraar heeft.
Met Talpa richt hij zich op het Nederlandse productquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:51 schreef PteV het volgende:
[..]
Als er echt geld in te verdienen viel was John de Mol er wel achteraan gegaan
Er bestaat ook goede Nederlandse muziek...Acda en de Munnik bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Met Talpa richt hij zich op het Nederlandse product![]()
Dat is niet de muziek die wij bedoelen.. Wij moeten het hebben van het echte levenslied!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:55 schreef PteV het volgende:
[..]
Er bestaat ook goede Nederlandse muziek...Acda en de Munnik bijvoorbeeld
Maar aangezien de helft van de mensen daar niet echt op zit te wachten, omdat ze een hogere muzieksmaak hebben ontwikkeld, zal dat levenslied niet echt nar voren komen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:37 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Dat is niet de muziek die wij bedoelen.. Wij moeten het hebben van het echte levenslied!![]()
dus jij vind je zelf beter ontwikkeld?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Maar aangezien de helft van de mensen daar niet echt op zit te wachten, omdat ze een hogere muzieksmaak hebben ontwikkeld, zal dat levenslied niet echt nar voren komen.
Ik want als ik een MP3 of CD af speel, dan heb ik niet te maken met de spontane humor van een DJ....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:29 schreef yootje het volgende:
CD's, MP3, LP's, casettebandjes, Minidisc.
Wie heeft er in godsnaam nog radio nodig? Daar kan ik maar steeds niet bij.
als je piratenmuziek inderdaad ziet als een mooie muzieksmaak dan heb je een behoorlijke bekrompen muzikale horizonquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:51 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
dus jij vind je zelf beter ontwikkeld?
koning der B-artiesten zul je bedoelenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Jannes is zaterdag gekroond tot Koning der Piraten
Hij zegt volgens mij gewoon wat het merendeel van Nederland denkt...Zo wordt er nou eenmaal tegen piraten aangekeken...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:51 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
dus jij vind je zelf beter ontwikkeld?
Deze zin kan zowel slaan op:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:06 schreef 123RiK het volgende:
[..]
de teksten gaan echt nergens over en muzikaal stelt het echt geen prut voor
Ik speel zelf gitaar (niet zo lang) en ik kan je zeggen dat het heel veel tijd kost om goed metal te spelen, het gaat ontieglijk snel. het is echt niet een beetje op een gitaar rammen.quote:
Daar noem je nu potdorie precies de reden op waarom ik naar CD/MP3 luister; om maaar vooral die "spontane humor van een DJ" te missenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik want als ik een MP3 of CD af speel, dan heb ik niet te maken met de spontane humor van een DJ....
en dat kan ik wel waarderen.
Ik heb over het algemeen wel een cd of mp3 in de auto aan staan, maar een half uurtje een DJ met humor luisteren op de weg terug of op de weg naar werk is altijd top![]()
vd week was ik ergens bij m,n neef op de camping (of all places) op een verjaardag.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:45 schreef Mr-Coffee het volgende:
[afbeelding]
foto vergeten, Mirella is de linkse, maar dat andere mens mag ook wel ff op m,n campingkoker komen zitten.
das mooie muziek hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
vd week was ik ergens bij m,n neef op de camping (of all places) op een verjaardag.
kom ik daar dus ineens die Mirella tegen, ze schijnt een kennis van hun campingburen te zijn.
1 ding, ze maakt verschrikkelijke bagger muziek, maar omfg, ze mag wel gezien worden.![]()
![]()
![]()
Ik heb even wat krapper op m,n stoeltje gezeten, vooral onder de gordel.
Nou ik haar in ,t wild heb gezien, ga ik spontaan fan worden denk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |