Waarschijnlijk meer een gevalletje 'heb je er 1 gehoord, heb je ze allemaal gehoord', en uit jouw reactie blijkt het maar al te waar te zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Goh hoe weet je dat toch zo goed? misschien toch ook een piraten fan
Jij ook niet als je denkt dat ik maar 1 minuut naar een piraten-zender wil luisteren.quote:
Maar vertel es; heb jij nu helemaal speciaal om dat piraten-gezeik te verdedigen deze username aangemaakt?quote:
Ja inderdaad. De overheid had bij die etherverdeling daar gewoon rekening mee moeten houden. Nu draaien veel radiozenders dezelfde soort muziek.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:02 schreef Sybesma het volgende:
Er zal dus toch wel behoefte aan deze muziek zijn lijkt me.... En waar hoor je deze muziek behalve op de piratenzenders? Inderdaad, vrijwel nergens. Dus logisch gevolg is dat er piraten blijven bestaan.
met heel veel bier op, is de muziek van Jannes idd enigzins te pruimenquote:Op maandag 18 juli 2005 17:50 schreef S-Two het volgende:
Zaterdag was ik ergens in een feest tent en die Jannes trad daar dus ook op. Dat bekende nummer van hem: ga weg ofsodie was nog wel te pruimen, maar de rest was echt zwaar drama. Maar goed, gelukkig had ik behoorlijk wat bier op
Grolschquote:Op maandag 18 juli 2005 17:53 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
met heel veel bier op, is de muziek van Jannes idd enigzins te pruimen![]()
maar dan bedoel ik wel weer 2 kratjes Grolschhhhhhhh![]()
heeeejjj, ik wil dan ook goed ziek worduhquote:
Daarom zijn wij ook in de lucht aap! Bij die achterlijke HILVERSUM Benies word er geen aandacht aan gegeven!quote:Op maandag 18 juli 2005 13:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij ook niet als je denkt dat ik maar 1 minuut naar een piraten-zender wil luisteren.
De muziek vind ik nog wel oke, maar die zenders vind ik overbodig, storend en slecht.
Overigens vind ik alleen de muziek van de bekende "piraten" leuk om te horen.
Tuurlijk niet manquote:Op maandag 18 juli 2005 14:47 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Maar vertel es; heb jij nu helemaal speciaal om dat piraten-gezeik te verdedigen deze username aangemaakt?
Niet dat je dat met een 'goede' FOK! alias moet gaan doen, inderdaad....
Ja,quote:Op maandag 18 juli 2005 18:04 schreef Gesloten het volgende:
Hebben jullie de videoclip van Jannes- Ik wil naar Griekenland al gezien?
Die draaien ze hier soms in de discotheek
Omdat ze in Hilversum ook wel doorhebben dat die muziek niet te pruimen is voor het overgrote deel van Nederlandquote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Daarom zijn wij ook in de lucht aap! Bij die achterlijke HILVERSUM Benies word er geen aandacht aan gegeven!
als ze slim zijn geven ze een frequentie vrij voor dit soort muziek, maar zo leep zijn ze nietquote:Op maandag 18 juli 2005 21:41 schreef PteV het volgende:
[..]
Omdat ze in Hilversum ook wel doorhebben dat die muziek niet te pruimen is voor het overgrote deel van Nederland![]()
Aap?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:18 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Daarom zijn wij ook in de lucht aap! Bij die achterlijke HILVERSUM Benies word er geen aandacht aan gegeven!
Tja dat zeg jij. Laat ze tenminste een legale piratenzender opzetten die in Friesland , Groningen , Drenthe en Overijsel door komt. Dan vind ik het wel goedquote:Op maandag 18 juli 2005 21:41 schreef PteV het volgende:
[..]
Omdat ze in Hilversum ook wel doorhebben dat die muziek niet te pruimen is voor het overgrote deel van Nederland![]()
www.radionl.fm wordt in dit gebied op de kabel steeds verder uitgebreid, wie weet binnenkort ook te beluisteren in heel Noord- en Oost-Nederland in de ether.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:41 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Tja dat zeg jij. Laat ze tenminste een legale piratenzender opzetten die in Friesland , Groningen , Drenthe en Overijsel door komt. Dan vind ik het wel goed
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 09:43 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
www.radionl.fm wordt in dit gebied op de kabel steeds verder uitgebreid, wie weet binnenkort ook te beluisteren in heel Noord- en Oost-Nederland in de ether.
Ben blij dat er een aan- en uit-knop op mijn radio zit..... en dat er meerdere zenders bestaanquote:
Ja dat meot je zelf wetenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ben blij dat er een aan- en uit-knop op mijn radio zit..... en dat er meerdere zenders bestaan
Nee dat kan ik je niet verplichten jammer genoegquote:Op dinsdag 19 juli 2005 10:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar... ik dacht dat ik verplicht daar naar moest luisteren.....![]()
Je mag het proberen hoor..... ik geef je 0,0% kans van slagen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 12:06 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Nee dat kan ik je niet verplichten jammer genoeg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |