aansteller!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
[afbeelding]
wel na dat je 2 kratten Grolsch ophebt![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:15 schreef 9christensen het volgende:
whahahahha de piraten krijgen ze nooit weg uit het oosten
af en toen wil de zender nog wel eens verlopen en naar een andere freq gaan. Tenmisnte als je geen pll zender hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:26 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
hier in de buurt ging in december ook een piraat de ether in, hierbij drukten ze echter mijn favoriete zender, Freez FM, uit de lucht en ik was er dus vrij pissed over
Ze spamden op die piraat ook een MSN-adres dus die heb ik toen maar eens toegevoegd en heb toen gevraagd of ze er überhaupt van op de hoogte waren dat ze Freez eruit drukten; nee was het antwoord...
Bovendien zouden ze na de kerst weer stoppen met uitzenden dus heb er toen maar geen drukte meer om gemaakt, maar ik hoop wel voor ze dat ze vanaf nu een andere frequentie uitzoeken
Ik vind het als piraat niet meer dan logisch dat je eerst gaat kijken of er niet al iets anders op de frequentie zit waar je met je zender de ether in duikt, maar veelal doen ze dat dus doodleuk niet
Ik denk dat je in zo'n geval gewoon het beste naar de politie kunt stappen, ether frequentie + dorpsnaam opgeven en dan ben je er denk ik al vrij snel vanaf
aahh.. dus jij vind je zelf ook niet wijs genoeg? PIRATEN RULEEEEEZ!quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:31 schreef PteV het volgende:
En maar blijven beweren dat de wijzen er vandaan komen
Dus jij vind ons stakkers? In het westen van het land is ook een groot aantal piraten actief die trance, metal, enz uitzenden. Kom eens een keer bij ons in de studio en zeg het dan nog eens dat wij stakkers zijn! Gegarandeert dat je de eerste 2 maand in het ziekenhuis ligtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Nee, niet als je het in je kelder luistert waar niemand het hoort. Wel als je ook zo'n stakker met een mast bent
overigens, als je alle nederlandstalige muziek mooi vind, wat vind je dan van de punkband de heideroosjes
Jup, zo slecht is nu die muziekquote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:57 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Dus jij vind ons stakkers? In het westen van het land is ook een groot aantal piraten actief die trance, metal, enz uitzenden. Kom eens een keer bij ons in de studio en zeg het dan nog eens dat wij stakkers zijn! Gegarandeert dat je de eerste 2 maand in het ziekenhuis ligt
Piraten zenden niet allemaal NEDERLANDSTALIG ! ( wij toevallig welquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Jup, zo slecht is nu die muziek![]()
ff gokken je zend die rommel vanuit een mobilehomecamp?![]()
Dus jullie dragen ook netjes de royalties af aan de artiesten waarvan jullie de muziek draaien?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:07 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Piraten zenden niet allemaal NEDERLANDSTALIG ! ( wij toevallig wel) Nee tuurlijk zenden wij niet vanuit een mobilehomecamp. Wij doen het profesioneel
![]()
Vaak vragen de artiesten zelf of wij hun plaat willen promotenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dus jullie dragen ook netjes de royalties af aan de artiesten waarvan jullie de muziek draaien?![]()
nederlandstalig?![]()
(maar da's mijn smaak)
mên ik zou ze betalen om ze NIET te horenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:14 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Vaak vragen de artiesten zelf of wij hun plaat willen promotenDus we hoeven ze dus niks te betalen
Inderdaad, en ik heb uit zeer betrouwbare bronnen gehoord dat meneer Atlanticafm wel degelijk vanuit een woonwagen heeft uitgezonden. Trailertrashquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mên ik zou ze betalen om ze NIET te horen
Inderdaad HEEFTquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:53 schreef PteV het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik heb uit zeer betrouwbare bronnen gehoord dat meneer Atlanticafm wel degelijk vanuit een woonwagen heeft uitgezonden. Trailertrash
En niet te vergeten...betalen ze voor de frequentie waarop ze uitzenden?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dus jullie dragen ook netjes de royalties af aan de artiesten waarvan jullie de muziek draaien?![]()
nederlandstalig?![]()
(maar da's mijn smaak)
Tuulk niet.. Wij zijn zo illegaal alst maar kanquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:58 schreef PteV het volgende:
[..]
En niet te vergeten...betalen ze voor de frequentie waarop ze uitzenden?![]()
gewoon een kamper dusquote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:59 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Tuulk niet.. Wij zijn zo illegaal alst maar kan![]()
quote:Op zondag 17 juli 2005 10:20 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
altijd maar die vooroordelen, piraten zijn niet allemaal KAMPERS !
Metal zuigt ook, maar omdat je het graag wilt: Nederlandstalig, smartlappen-achtige piratenmuziek is kut!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:57 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Dus jij vind ons stakkers? In het westen van het land is ook een groot aantal piraten actief die trance, metal, enz uitzenden. Kom eens een keer bij ons in de studio en zeg het dan nog eens dat wij stakkers zijn! Gegarandeert dat je de eerste 2 maand in het ziekenhuis ligt
Die vooroordelen bevestigen ze dan ook vaak zelfquote:Op zondag 17 juli 2005 22:51 schreef Rekkie het volgende:
Draait weer uit op zo'n vooroordelen topic dit.....
Ja en dan nog praat je niet over alle piraten...... de rest wordt er gewoon in mee genomen.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:19 schreef PteV het volgende:
[..]
Die vooroordelen bevestigen ze dan ook vaak zelf![]()
Dat hou je met Kampersquote:Op zondag 17 juli 2005 23:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en dan nog praat je niet over alle piraten...... de rest wordt er gewoon in mee genomen.
Het gaat over piraten man, neus!quote:Op maandag 18 juli 2005 08:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat hou je met Kampers![]()
illegale vrijstaten zijn het![]()
Aan echo zelf heb ik ook een hekelquote:Op zondag 17 juli 2005 23:13 schreef Gesloten het volgende:
PiratenHier in het oosten des lands stikt het er van.
Vooral de echo achter de stem van de dj`s is echt om van te huilen![]()
Ja voor de tweede keer al weerquote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Jannes is zaterdag gekroond tot Koning der Piraten
ja leuke nummers maakt jannes hequote:Op maandag 18 juli 2005 12:07 schreef Rekkie het volgende:
Dam dam!!
zo mag ik het horenquote:Op maandag 18 juli 2005 12:21 schreef 9christensen het volgende:
niks mis met
Ik ookquote:Op maandag 18 juli 2005 12:28 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Ik kijk al uit naar z'n nieuwe single
Tss, dreigen maakt nog niet dat je gelijk hebt, schat.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 17:57 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Dwars door de nieuwste kneiterhit van Jannes en KNETTERHARD :quote:Op zondag 17 juli 2005 23:13 schreef Gesloten het volgende:
PiratenHier in het oosten des lands stikt het er van.
Vooral de echo achter de stem van de dj`s is echt om van te huilen![]()
quote:Op maandag 18 juli 2005 12:36 schreef MakzBokz het volgende:
[..]
Tss, dreigen maakt nog niet dat je gelijk hebt, schat.
Hoe is het toch dat jullie 'piraten' * insert besmuikt lachgeluid* altijd denken dat na een boel agressie (waarbij je overigens meteen met WIJ spreekt, durf je het alleen niet aan ???) men ineens inziet dat jullie 'muziek' leuk is?
M.a.w., nadat 'wij' (:') )als piraat-hatende FOK!kers 'jullie' even een ziekenhuis laten beobachten zien jullie ineens in dat [i] 'Piraten'muziek' dikke ezelslullen zuigt [\i] God, I love that prase]??'
Ow, en btw, JA, ik vind JULLIE stakkers![]()
![]()
Goh hoe weet je dat toch zo goed? misschien toch ook een piraten fanquote:Op maandag 18 juli 2005 12:52 schreef Rekkie het volgende:
En dan de bellers
Die denken meestal ook dat ze piraat zijn....:
Ik wol eem een ploatie veur mien moe aanvroegen he........
Sie vint Frans Bauer joa zo'n leuke vent... dut doar moar'n plaotie van he......
Gun mij mijn humor ook ff... ik luister speciaal in de auto zaterdag's ff 1 of andere piratenzender om de luisteraars aan te horen om vervolgens keihard in een deuk te liggen.....quote:Op maandag 18 juli 2005 13:24 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Goh hoe weet je dat toch zo goed? misschien toch ook een piraten fan
quote:Op maandag 18 juli 2005 13:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Gun mij mijn humor ook ff... ik luister speciaal in de auto zaterdag's ff 1 of andere piratenzender om de luisteraars aan te horen om vervolgens keihard in een deuk te liggen.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |