En daarom wordt het niks met een landelijke piratenzender...quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:09 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Klopt, de organisatie is belangrijk. En dat ontbreekt er vaak aan. En natuurlijk is een radio 538 veel aantrekkelijker voor adverteerders, naar radio 538 luistert een doelgroep van jonge mensen die heel aantrekkelijk voor de reclame zijn. In tegenstelling tot een Nederlandstalige zender, die niet echt een duidelijk profiel luisteraar heeft.
Jawel, platenmaatschappijen van bijvoorbeeld Bauer, Jannes, Grad Damen etc. kunnen eventueel de handen in heen slaan en het geld samenbrengen. Het gaat om het geld, luisteraars zullen ze wel trekken.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:58 schreef PteV het volgende:
[..]
En daarom wordt het niks met een landelijke piratenzender...
Fuck off homie.... fizzle Ya motha fucking..... I'll shoot ya assquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
rap is pas geen muziek
Als er echt geld in te verdienen viel was John de Mol er wel achteraan gegaanquote:Op woensdag 20 juli 2005 19:42 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Jawel, platenmaatschappijen van bijvoorbeeld Bauer, Jannes, Grad Damen etc. kunnen eventueel de handen in heen slaan en het geld samenbrengen. Het gaat om het geld, luisteraars zullen ze wel trekken.
Juwel, zwakzinnigen dusquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:09 schreef ThomasBerge het volgende:
die niet echt een duidelijk profiel luisteraar heeft.
Met Talpa richt hij zich op het Nederlandse productquote:Op donderdag 21 juli 2005 00:51 schreef PteV het volgende:
[..]
Als er echt geld in te verdienen viel was John de Mol er wel achteraan gegaan
Er bestaat ook goede Nederlandse muziek...Acda en de Munnik bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 juli 2005 09:08 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Met Talpa richt hij zich op het Nederlandse product![]()
Dat is niet de muziek die wij bedoelen.. Wij moeten het hebben van het echte levenslied!quote:Op donderdag 21 juli 2005 12:55 schreef PteV het volgende:
[..]
Er bestaat ook goede Nederlandse muziek...Acda en de Munnik bijvoorbeeld
Maar aangezien de helft van de mensen daar niet echt op zit te wachten, omdat ze een hogere muzieksmaak hebben ontwikkeld, zal dat levenslied niet echt nar voren komen.quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:37 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
Dat is niet de muziek die wij bedoelen.. Wij moeten het hebben van het echte levenslied!![]()
dus jij vind je zelf beter ontwikkeld?quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Maar aangezien de helft van de mensen daar niet echt op zit te wachten, omdat ze een hogere muzieksmaak hebben ontwikkeld, zal dat levenslied niet echt nar voren komen.
Ik want als ik een MP3 of CD af speel, dan heb ik niet te maken met de spontane humor van een DJ....quote:Op zaterdag 23 juli 2005 15:29 schreef yootje het volgende:
CD's, MP3, LP's, casettebandjes, Minidisc.
Wie heeft er in godsnaam nog radio nodig? Daar kan ik maar steeds niet bij.
als je piratenmuziek inderdaad ziet als een mooie muzieksmaak dan heb je een behoorlijke bekrompen muzikale horizonquote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:51 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
dus jij vind je zelf beter ontwikkeld?
koning der B-artiesten zul je bedoelenquote:Op maandag 18 juli 2005 11:48 schreef ThomasBerge het volgende:
[afbeelding]
Jannes is zaterdag gekroond tot Koning der Piraten
Hij zegt volgens mij gewoon wat het merendeel van Nederland denkt...Zo wordt er nou eenmaal tegen piraten aangekeken...quote:Op zaterdag 23 juli 2005 14:51 schreef atlanticafm het volgende:
[..]
dus jij vind je zelf beter ontwikkeld?
Deze zin kan zowel slaan op:quote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:06 schreef 123RiK het volgende:
[..]
de teksten gaan echt nergens over en muzikaal stelt het echt geen prut voor
Ik speel zelf gitaar (niet zo lang) en ik kan je zeggen dat het heel veel tijd kost om goed metal te spelen, het gaat ontieglijk snel. het is echt niet een beetje op een gitaar rammen.quote:
Daar noem je nu potdorie precies de reden op waarom ik naar CD/MP3 luister; om maaar vooral die "spontane humor van een DJ" te missenquote:Op zaterdag 23 juli 2005 17:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik want als ik een MP3 of CD af speel, dan heb ik niet te maken met de spontane humor van een DJ....
en dat kan ik wel waarderen.
Ik heb over het algemeen wel een cd of mp3 in de auto aan staan, maar een half uurtje een DJ met humor luisteren op de weg terug of op de weg naar werk is altijd top![]()
vd week was ik ergens bij m,n neef op de camping (of all places) op een verjaardag.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:45 schreef Mr-Coffee het volgende:
[afbeelding]
foto vergeten, Mirella is de linkse, maar dat andere mens mag ook wel ff op m,n campingkoker komen zitten.
das mooie muziek hoorquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
vd week was ik ergens bij m,n neef op de camping (of all places) op een verjaardag.
kom ik daar dus ineens die Mirella tegen, ze schijnt een kennis van hun campingburen te zijn.
1 ding, ze maakt verschrikkelijke bagger muziek, maar omfg, ze mag wel gezien worden.![]()
![]()
![]()
Ik heb even wat krapper op m,n stoeltje gezeten, vooral onder de gordel.
Nou ik haar in ,t wild heb gezien, ga ik spontaan fan worden denk ik.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |