nee, maar ze zenden al die KUTMUZIEK uit, zodat ik Pink Floyd niet eens op kon nemen tijdens Live8. Alleen omdat er zo'n achterlijke kutpiraat zo nodig zijn jankliedjes moest voorschotel aan de omgevingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:52 schreef Agiath het volgende:
Staan ze met 20 ghettoblasters voor je huis ofzo?
Een telefoontje is genoeg hoor, om het op te laten houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nee, maar ze zenden al die KUTMUZIEK uit, zodat ik Pink Floyd niet eens op kon nemen tijdens Live8. Alleen omdat er zo'n achterlijke kutpiraat zo nodig zijn jankliedjes moest voorschotel aan de omgeving
Als je het opneemt kan je het toch op een rustiger tijdstip goed beluisteren, (om 3 uur snachts op vol volume, dat zal ze leren!)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nee, maar ze zenden al die KUTMUZIEK uit, zodat ik Pink Floyd niet eens op kon nemen tijdens Live8. Alleen omdat er zo'n achterlijke kutpiraat zo nodig zijn jankliedjes moest voorschotel aan de omgeving
JAquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het ergerlijke is dat ze altijd de goede fm-zenders wegduwen zoals Radio1 (de enige goede eigenlijk)![]()
Allemaal opknopen die piraten en standrechtelijk excuteren op de muziek van Ministry
Voorbeeld: Jantje Smit - Vrienden voor het leven..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:54 schreef Agiath het volgende:
Trouwens piraten hits, wat moet ik daar bij voorstellen?
Iets in het kader van:
"Wat zullen we drinken, zeven dagen lang wat zullen we drinken"
net of iemand die niet dronken is serieus naar die muziek luistertquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:59 schreef Pony-Lover het volgende:
ik vind het kut muziek maar piraten zijn wel tof, lekker met je zender echte radio stations uit de ether drukken.
in het noorden en oosten des lands is iedereen ALTIJD dronkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:00 schreef Asmodean het volgende:
[..]
net of iemand die niet dronken is serieus naar die muziek luistert![]()
iedereen zoekt dan een hobbyloze boer vrije zender op![]()
Eenschquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
in het noorden en oosten des lands is iedereen ALTIJD dronken![]()
![]()
![]()
soms ook niet hoorde ik laatst iemand vertellen... dacht ik...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef Asmodean het volgende:
[..]
soms ook niet hoorde ik laatst iemand vertellen... dacht ik...
ja goed, maar je moet wel heeeeeeeeeel erg dronken zijn om piratenmuziek te gaan luisterenquote:
Dat klopt de bewoners die dood, erstig ziek of niet werkloos zijn, zijn voor tienen 's ochtens soms niet dronkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef Asmodean het volgende:
[..]
soms ook niet hoorde ik laatst iemand vertellen... dacht ik...
das ook nieuw voor mijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat klopt de bewoners die dood, erstig ziek of niet werkloos zijn, zijn voor tienen 's ochtens soms niet dronken![]()
In 't midden van het land ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik was eerderquote:
wil je Boudewijn de Groot niet degraderen ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:54 schreef Agiath het volgende:
Trouwens piraten hits, wat moet ik daar bij voorstellen?
Iets in het kader van:
"Wat zullen we drinken, zeven dagen lang wat zullen we drinken"
Ja, maar omdat ik verwachte dat die toch wel dicht zou gaan, postte ik hem hier ook maar ffquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:08 schreef Djeez het volgende:
Doe mij maar gewoon Jannes!
en sommige mensen schijnen er zelfs vrijwillig naar te luisterenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:20 schreef S-Two het volgende:
Vandaag was er dus de hele tijd reclame voor een groot festival in Friesland. Noemen ze al die josti's op, en dan op het laatst: maar ook nog met Dennie Christiaan
En natuurlijk met Koos Aalberts, Lucas en Gea en Grad Damen
Mooi zo, allemaal bij elkaar zetten die meuk en daarna een terroristische aanslag op die plek allemaal de kiem smoren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:20 schreef S-Two het volgende:
Vandaag was er dus de hele tijd reclame voor een groot festival in Friesland. Noemen ze al die josti's op, en dan op het laatst: maar ook nog met Dennie Christiaan
En natuurlijk met Koos Aalberts, Lucas en Gea en Grad Damen
Toen ik de radio vanochtend op een andere zender wou zetten kreeg ik allemaal boze blikken, en najah ik ben ook maar een vakantiekrachtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:21 schreef Asmodean het volgende:
[..]
en sommige mensen schijnen er zelfs vrijwillig naar te luisteren
Dan zijn we en van hen af, en hebben we die al gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:22 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Mooi zo, allemaal bij elkaar zetten die meuk en daarna een terroristische aanslag op die plek allemaal de kiem smoren.
ja duhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:31 schreef erodome het volgende:
Piraten muziek??????
En dat bestaat dan ook nog echt en dan heb ik het niet over piet piraat(oftewel kinderprogramma)??????????????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |