nee, maar ze zenden al die KUTMUZIEK uit, zodat ik Pink Floyd niet eens op kon nemen tijdens Live8. Alleen omdat er zo'n achterlijke kutpiraat zo nodig zijn jankliedjes moest voorschotel aan de omgevingquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:52 schreef Agiath het volgende:
Staan ze met 20 ghettoblasters voor je huis ofzo?
Een telefoontje is genoeg hoor, om het op te laten houden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nee, maar ze zenden al die KUTMUZIEK uit, zodat ik Pink Floyd niet eens op kon nemen tijdens Live8. Alleen omdat er zo'n achterlijke kutpiraat zo nodig zijn jankliedjes moest voorschotel aan de omgeving
Als je het opneemt kan je het toch op een rustiger tijdstip goed beluisteren, (om 3 uur snachts op vol volume, dat zal ze leren!)quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:53 schreef Asmodean het volgende:
[..]
nee, maar ze zenden al die KUTMUZIEK uit, zodat ik Pink Floyd niet eens op kon nemen tijdens Live8. Alleen omdat er zo'n achterlijke kutpiraat zo nodig zijn jankliedjes moest voorschotel aan de omgeving
JAquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
het ergerlijke is dat ze altijd de goede fm-zenders wegduwen zoals Radio1 (de enige goede eigenlijk)![]()
Allemaal opknopen die piraten en standrechtelijk excuteren op de muziek van Ministry
Voorbeeld: Jantje Smit - Vrienden voor het leven..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:54 schreef Agiath het volgende:
Trouwens piraten hits, wat moet ik daar bij voorstellen?
Iets in het kader van:
"Wat zullen we drinken, zeven dagen lang wat zullen we drinken"
net of iemand die niet dronken is serieus naar die muziek luistertquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:59 schreef Pony-Lover het volgende:
ik vind het kut muziek maar piraten zijn wel tof, lekker met je zender echte radio stations uit de ether drukken.
in het noorden en oosten des lands is iedereen ALTIJD dronkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:00 schreef Asmodean het volgende:
[..]
net of iemand die niet dronken is serieus naar die muziek luistert![]()
iedereen zoekt dan een hobbyloze boer vrije zender op![]()
Eenschquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
in het noorden en oosten des lands is iedereen ALTIJD dronken![]()
![]()
![]()
soms ook niet hoorde ik laatst iemand vertellen... dacht ik...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef Asmodean het volgende:
[..]
soms ook niet hoorde ik laatst iemand vertellen... dacht ik...
ja goed, maar je moet wel heeeeeeeeeel erg dronken zijn om piratenmuziek te gaan luisterenquote:
Dat klopt de bewoners die dood, erstig ziek of niet werkloos zijn, zijn voor tienen 's ochtens soms niet dronkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:09 schreef Asmodean het volgende:
[..]
soms ook niet hoorde ik laatst iemand vertellen... dacht ik...
das ook nieuw voor mijquote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:12 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Dat klopt de bewoners die dood, erstig ziek of niet werkloos zijn, zijn voor tienen 's ochtens soms niet dronken![]()
In 't midden van het land ook!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:08 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik was eerderquote:
wil je Boudewijn de Groot niet degraderen ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:54 schreef Agiath het volgende:
Trouwens piraten hits, wat moet ik daar bij voorstellen?
Iets in het kader van:
"Wat zullen we drinken, zeven dagen lang wat zullen we drinken"
Ja, maar omdat ik verwachte dat die toch wel dicht zou gaan, postte ik hem hier ook maar ffquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:08 schreef Djeez het volgende:
Doe mij maar gewoon Jannes!
en sommige mensen schijnen er zelfs vrijwillig naar te luisterenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:20 schreef S-Two het volgende:
Vandaag was er dus de hele tijd reclame voor een groot festival in Friesland. Noemen ze al die josti's op, en dan op het laatst: maar ook nog met Dennie Christiaan
En natuurlijk met Koos Aalberts, Lucas en Gea en Grad Damen
Mooi zo, allemaal bij elkaar zetten die meuk en daarna een terroristische aanslag op die plek allemaal de kiem smoren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:20 schreef S-Two het volgende:
Vandaag was er dus de hele tijd reclame voor een groot festival in Friesland. Noemen ze al die josti's op, en dan op het laatst: maar ook nog met Dennie Christiaan
En natuurlijk met Koos Aalberts, Lucas en Gea en Grad Damen
Toen ik de radio vanochtend op een andere zender wou zetten kreeg ik allemaal boze blikken, en najah ik ben ook maar een vakantiekrachtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:21 schreef Asmodean het volgende:
[..]
en sommige mensen schijnen er zelfs vrijwillig naar te luisteren
Dan zijn we en van hen af, en hebben we die al gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:22 schreef Ablaze het volgende:
[..]
Mooi zo, allemaal bij elkaar zetten die meuk en daarna een terroristische aanslag op die plek allemaal de kiem smoren.
ja duhquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:31 schreef erodome het volgende:
Piraten muziek??????
En dat bestaat dan ook nog echt en dan heb ik het niet over piet piraat(oftewel kinderprogramma)??????????????????
Snert zeg, dat wilde ik nu net vergeten.......quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:33 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ja duh
alle smartlappen en levensliederen en andere erg zielig geblaat waar mannen van 40 + die nog nooit een vriendin hebben gehad graag naar luisteren.
waar spot jij een metalliefhebberquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:44 schreef cultheld het volgende:
Triest topic, met een hoog autisten en metalkneuzen gehalte.
Nederlandstalige muziek heerst.
pf, er zijn ook best goede nederlandse nummers hoor, ik zeg alleen dat piratenmuziek ZUIGT, boudewij de groot daarentegen is al een stuk beter.quote:
Ik luister best veel naar Grad Damen, Roel Britting, Frank van Etten, Jan Smit, Jannes, Henk Damen etc. Problemen mee?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:47 schreef Asmodean het volgende:
[..]
pf, er zijn ook best goede nederlandse nummers hoor, ik zeg alleen dat piratenmuziek ZUIGT, boudewij de groot daarentegen is al een stuk beter.
Maar je kunt toch niet zeggen dat alle Nederlandstalige muziek goed is? Net zo min dat je alle Engelstalige muziek mooi vind...
Nee, niet als je het in je kelder luistert waar niemand het hoort. Wel als je ook zo'n stakker met een mast bentquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik luister best veel naar Grad Damen, Roel Britting, Frank van Etten, Jan Smit, Jannes, Henk Damen etc. Problemen mee?
Ik draai het in de auto en gewoon thuis. En ik luister zeker wel naar piratenzenders.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:50 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Nee, niet als je het in je kelder luistert waar niemand het hoort. Wel als je ook zo'n stakker met een mast bent
overigens, als je alle nederlandstalige muziek mooi vind, wat vind je dan van de punkband de heideroosjes
en daarvoor:quote:
niet echt consequent hequote:Nederlandstalige muziek heerst.
artiestenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:55 schreef Djeez het volgende:
Radio Continu heerst! Eindelijk een legale piraat, met respect voor het Nederlandstalige genre. Dus hier veel Jannes, Lucas en Gea, Grad en Henk Damen, Henk Wijngaard en nog veel meer Hollandse artiesten!
Heideroosjes is geen Nederlandstalige muziek, maar Nederlandstalige herrie.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef Asmodean het volgende:
[..]
en daarvoor:
[..]
niet echt consequent he![]()
en waar blijven die metallui![]()
ze hebben tenminste echte teksten, maatschappijkritisch en met een boodschap. Ze zingen niet over 1 of andere verdwenen hoer en dat meneer de boer nu maar een stier moet nemen ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Heideroosjes is geen Nederlandstalige muziek, maar Nederlandstalige herrie.
quote:WIJ TWEE ZIJN BIJNA DAG EN NACHT TESAMEN
EN VRAAG ME NIET ALS JIJ ER NIET BENT HOE HET MET ME GAAT
WAAR JIJ OOK BENT DAAR BEN IK OOK
OMDAT IK JE GRAAG MAG
NEE ZONDER JOU KAN IK GEEN DAG
IK HOU STEEDS MEER VAN JOU
JIJ BENT MIJN HELE LEVEN
BLIJFT ALTIJD LIEFDE GEVEN, JIJ HOORT BIJ MIJ
IK HOU STEEDS MEER VAN JOU, ALTIJD IN MIJN GEDACHTEN
ALLE DAGEN EN ALLE NACHTEN, HOU IK VAN JOU
HET IS TOT NU VOOR ONS NOG ALTIJD ZOMER
DE ZON DIE SCHIJNT OP ONS KLEIN GELUK
IK WILDE NOOIT DE HELE WERELD
IK WOU ALLEEN MAAR JIJ
HEB DAARVAN GEDROOMD, NU BEN JIJ BIJ MIJ
JE LACHT NAAR MIJ EN ZIE DAN HOE JE STRAALT
DAT MAAKT ME HEEL ERG BLIJ
EN BLIJF ZO ALS JE BENT JE HELE LEVEN
IK HOU STEEDS MEER VAN JOU
JIJ BENT MIJN HELE LEVEN
BLIJFT ALTIJD LIEFDE GEVEN, JIJ HOORT BIJ MIJ
IK HOU STEEDS MEER VAN JOU, ALTIJD IN MIJN GEDACHTEN
ALLE DAGEN EN ALLE NACHTEN, HOU IK VAN JOU
van welke 8 jarige hebben ze die songtekst gejat?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:06 schreef Asmodean het volgende:
dit zijn onze helden Lucas en Gea
[afbeelding]
met de werkelijk geniale songtekst:
[..]
waarschijnlijk van hun managerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:11 schreef matjas het volgende:
[..]
van welke 8 jarige hebben ze die songtekst gejat?![]()
Retoriek bedoel jequote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Asmodean het volgende:
[..]
ze hebben tenminste echte teksten, maatschappijkritisch en met een boodschap. Ze zingen niet over 1 of andere verdwenen hoer en dat meneer de boer nu maar een stier moet nemen ofzo![]()
jij hebt hem doorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef Zeldenrust het volgende:
Piraten moeten heilig verklaard worden![]()
en een aparte plaats in de hemel krijgen
Tuut jij bent mijn maatquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef tuut84 het volgende:
ik ben voor de piraten. als ik elke dag op de bouw aan het werk ben. dan moet er gewoon nederlandstalige en duitstalige piratenhits gedraaid worden op de radio anders niet
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef tuut84 het volgende:
ik ben voor de piraten. als ik elke dag op de bouw aan het werk ben. dan moet er gewoon nederlandstalige en duitstalige piratenhits gedraaid worden op de radio anders niet
dat ze die plaats dan maar snel mogen krijgenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:24 schreef Zeldenrust het volgende:
Piraten moeten heilig verklaard worden![]()
en een aparte plaats in de hemel krijgen
Prima niveau tochquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:26 schreef Asmodean het volgende:
[..]
![]()
het is wel een beetje het niveau van de bouw idd
Dan heeft het nog steeds een boodschap. Kun je van die liefdesliedjes niet zeggen. Dat is en dom, en retorisch, en simpel, en het heeft geen boodschapquote:
Waarom moet muziek persé een boodschap hebben?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:28 schreef Asmodean het volgende:
[..]
Dan heeft het nog steeds een boodschap. Kun je van die liefdesliedjes niet zeggen. Dat is en dom, en retorisch, en simpel, en het heeft geen boodschap
Tuurlijk. Wat een verhalen knulquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:31 schreef Asmodean het volgende:
overigens hoorde ik laatst van iemand dat de taxichauffeur die een stel van die piraten naar de disco bracht ze helemaal uit had zitten schelden omdat ze zeiden dat ze een Geheime () Zender (
) hadden. Wat was het geval, zijn broer was omgekomen in een sportvliegtuigje, omdat een stel van die andere kutpiraten het vliegverkeer stoorden, en die broer zo niet om hulp kon vragen.
FUCK DIE KLOOTZAKKEN MET HUN KUTMUZIEK!!!
en het is nog echt waar ook, dat heeft een van die piraten me zelf gezegdquote:
hoeft niet, maar aangezien piratenmuziek zowel muzikaal als vocaal dus helemaal niks voorstelt is het wel heel triestquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Waarom moet muziek persé een boodschap hebben?
nee joh, dat zijn echte piraten. Geen stelletje dronken schapenneukers die de omgeving willen indoctrineren met hun lelijke muzieksmaak.quote:
ja he, heb er ook een lange tijd op gewacht. Ik pleit er ook voor dat de titel verandert wordt in: Het GROTE ETHERPIRATEN afzeiktopic, of natuurlijk gewoon, het grote piratenmuziek ZUIGT topicquote:
Ze zijn er ongetwijfeld wel. Waarom ga je steeds door over dit punt, op je pik getrapt?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:55 schreef Asmodean het volgende:
En Cultheld, waar zie jij nu metalkneuzen? Heb ik al een paar keer gevraagd, maar je hebt er vast elke keer overheen gelezen, of ben je nog steeds aan het zoeken?
Zeg dat eens in een kroeg waar dat wordt gedraaid loekiequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:19 schreef fransie102 het volgende:
Idd zeg, vreselijkEn dan die zwakzinnigen die hier naar luisteren
![]()
Ja lekker tegen 250 van die zwakzinnige tyfus-boerenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeg dat eens in een kroeg waar dat wordt gedraaid loekie![]()
nee, liever niet. Die lui kunnen niet normaal praten, ze beginnen gelijk te meppen. Een soort dommekracht zeg maar. Geen woorden maar daden. Daarom wordt het waarschijnlijk ook op de bouw gedraaid.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zeg dat eens in een kroeg waar dat wordt gedraaid loekie![]()
precies! En het grappigste is nog dat Cutheld dat zelf ook weet, getuige zijn post!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja lekker tegen 250 van die zwakzinnige tyfus-boeren
Dit is echt het ergste soort mens dat er is, het type dat hierna luistert.
Een vriend van mij gaat nu naar de universiteit en die luistert 't ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:24 schreef fransie102 het volgende:
[..]
Ja lekker tegen 250 van die zwakzinnige tyfus-boeren
Dit is echt het ergste soort mens dat er is, het type dat hierna luistert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |