Sorriequote:Op dinsdag 12 juli 2005 08:48 schreef Xilantof het volgende:
Puckzzz postte de laatste post, maar ik open wel de nieuwe
vorige deeltje:
SC 58 - Stralende zondagmiddag
Ik heb geen oog dichtgedaan..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:48 schreef descendent1 het volgende:
Vraagt of iedereen lekker geslapen heeft?
en doet vervolgens een dansje
![]()
Lekker vrij vandaag?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb aardig geslapen en ga zo de stad in
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
vakantie gangers, en LD maar stug doorwerken hier
Ik heb ook nog geen vakantie hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
Doe jij Hell-desk???quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen vakantie hooren ik wordt hier gillend gek met die f%^&$king telefoon
![]()
Telefoon valt wel mee, je merkt wel een beetje dat het vakantie is . De mails stromen wel doorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen vakantie hooren ik wordt hier gillend gek met die f%^&$king telefoon
![]()
Ik werk voor een bedrijf dat babykamers verkoopt. Maar wij hebben nogal wat leverproblemen omdat de fabrikant de kamers niet op tijd levert. Dus ik krijg al die klanten scheldend en zeurend aan de lijn waarom het allemaal zo lang duurt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:33 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Doe jij Hell-desk???![]()
Of ben jij een sales persoon???
Weggesmolten op het terras, terwijl wij op kantoor doodgaan van de hitte en ons iriteren aan telefoonzeikerds.quote:
*airco heeft*quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Weggesmolten op het terras, terwijl wij op kantoor doodgaan van de hitte en ons iriteren aan telefoonzeikerds.![]()
Airco in serverruimte heeft. Serverruimte met deur open en 2 ventilatoren die via de deur-opening op mij gericht staan. Airco in kantoorruimte is dood.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
*airco heeft*![]()
maar die telefoonzeikerds kan ik helaas niet uitzetten
Daar hebben wij hier hele goeie middelen voor hoorquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:37 schreef Puckzzz het volgende:
maar die telefoonzeikerds kan ik helaas niet uitzetten
bløfquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hebben wij hier hele goeie middelen voor hoorEen schaar
* PdeHoog haalt een anekdote op
Men neme een schaar, men laat collega A het draadje van telefoon naar muur van de telefoon van collega B vasthouden, men doet de schaar open en gaat in de knip-positie zitten met het draadje van collega B tussen de knipvlakken, men laat de collega B zeggen dat het bluf is, vervolgens knipt men het draadje doorterwijl collega B aan de telefoon is
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar hebben wij hier hele goeie middelen voor hoorEen schaar
* PdeHoog haalt een anekdote op
Men neme een schaar, men laat collega A het draadje van telefoon naar muur van de telefoon van collega B vasthouden, men doet de schaar open en gaat in de knip-positie zitten met het draadje van collega B tussen de knipvlakken, men laat de collega B zeggen dat het bluf is, vervolgens knipt men het draadje doorterwijl collega B aan de telefoon is
Het is duitse bel dagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
kon dat maar!!!
Het is "duitser-bel-dag" ook nog eens lijkt het wel. Is het vandaag gratis bellen naar Nederland daar ofzo? en mijn duits is al zo geweldig
ACHSO.......viele Deutsche leute die allen Holland anrufen, hebben ze nou nog nix geleerd van die eerste invasie?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:16 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Het is duitse bel dagIk kreeg net al bij de receptie te horen dat daar ook constant duitsers heen bellen
Ken je die nou nog niet uit je hoofdquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:15 schreef pea4fun het volgende:
* pea4fun nikon gebruiksaanwijzing pakt en in de zon gaat liggen lezen
Wees blij dat ze op deze manier geen fietsen mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ACHSO.......viele Deutsche leute die allen Holland anrufen, hebben ze nou nog nix geleerd van die eerste invasie?
Ik heb al een polafilter...1tje nog maar, maar voor landschapjes voldoendequote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ken je die nou nog niet uit je hoofdGa toch lekker op de heide foto's maken
en zorg voor een pola-filter
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:31 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb al een polafilter...1tje nog maar, maar voor landschapjes voldoendeen nee, ik ken em nog niet uit mijn hoofd, en ik heb een gave foto gezien van robertje, ik wil ff ontcijferen hoe die dat gedaan heeft
Dezequote:
Ik ben maar weer naar binnen gevlucht, veel te warm in de zonquote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:58 schreef elcastel het volgende:
Thuis, zon , kattebeestjes.
Zeer mooie foto, op statief genomen neem ik aanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Deze
[afbeelding]
Fot van Robertje dus
Ik vroeg hem of hij met een ND filter had gewerkt, maar hij zei dat ie sluitertijd had ingesteld en daarna met belichtingscorrectie had gewerkt. Dus wilde daar even wat testjes mee doen
Het lijkt wel of het diafragma helemaal is dichtgeknepen. F22 of zoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Deze
[afbeelding]
Fot van Robertje dus
Ik vroeg hem of hij met een ND filter had gewerkt, maar hij zei dat ie sluitertijd had ingesteld en daarna met belichtingscorrectie had gewerkt. Dus wilde daar even wat testjes mee doen
Dat heb ik niet gevraagd, zo niet, dan heeft ie em vast wel ergens op gezetquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:22 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Zeer mooie foto, op statief genomen neem ik aan
Als ie weer eens online is zal ik de precieze instellingen wel eens vragenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het diafragma helemaal is dichtgeknepen. F22 of zo
Zekersquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:29 schreef pea4fun het volgende:
Ik vond hem iig erg mooi.
Whehehe...dat heb je met alle beroemde fotografen, die vinden hun foto's ook overal terugquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:17 schreef Robertje het volgende:
F18 op 3 seconden....
Meer hoeft er toch niet op? simpel en doeltreffend. Ow en je emailadres natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
heel mooie foto
ik ben ff bezif een soort van visitekaartje te ontwerpen. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik ergens een foto wou maken en dat er dan iemand kwam vragen wat je aan het doen was enzo (bijvoorbeeld die van het thema "Afval") dan heb ik een kaartje die ik even af kan geven. Maar ik kom wat de txt betreft niet veel verder dan: Mijn Naam Fotografie en dan mijn 06 nummer
iemand tips / ideetjes?
het hoeft natuurlijk niet vol te staan, maar ik vind het zo magertjes.....ik gebruik wel een foto als achtergrond, momenteel heb ik de foto die ik als laatste heb ingezonden voor de wedstrijd, daar loopt de txt dan zo'n beetje over de heupen zegmaar
shit ja natuurlijk DUH...ik kom ook nooit op internet ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:19 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Meer hoeft er toch niet op? simpel en doeltreffend. Ow en je emailadres natuurlijk.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Whehehe...dat heb je met alle beroemde fotografen, die vinden hun foto's ook overal terug
Netjesquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:17 schreef Robertje het volgende:
F18 op 3 seconden....
Whehehe...dan heb je genoeg, niet teveel tekst erop plempen hoor, das zonde.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
shit ja natuurlijk DUH...ik kom ook nooit op internet ofzoen mijn site!!
Sorry, dat doe ik anders nooitquote:
Zoals pea al opmerkte...je kunt je mail-adres en het adres van je website achterlaten. Misschien hou je er nog leuke contacten aan overquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:01 schreef Puckzzz het volgende:
ik ben ff bezif een soort van visitekaartje te ontwerpen. Ik heb wel eens meegemaakt dat ik ergens een foto wou maken en dat er dan iemand kwam vragen wat je aan het doen was enzo (bijvoorbeeld die van het thema "Afval") dan heb ik een kaartje die ik even af kan geven. Maar ik kom wat de txt betreft niet veel verder dan: Mijn Naam Fotografie en dan mijn 06 nummer
iemand tips / ideetjes?
Wat ga je in godsnaam doen op school danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:43 schreef Xilantof het volgende:
goedenmiddag, ik heb me zojuist achter een pc op school neer gezet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef Xilantof het volgende:
New York reis enzo. moeten nog wat dingen georganiseerd worden.
Dat klinkt dat weer erg goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef Xilantof het volgende:
Idd, en dan maar klagen dat ze het zo zwaar hebbenquote:
Ben het wel met je eens, dat veiligheidsbeleid is ook gewoon ruk en het hele beleid an sich ook, maar volgens mij blijven er nog genoeg leuke Amerikanen over en die stad zit zo bomvol met dingen die je kent, herkent en een keer wilt zien (ik dan).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
new york
Dat trekt me nou voor geen meterEn als ik zie wat die klote-yanks allemaal lopen te jammeren voordat je sowieso dat geweldige land van ze in mag....
is goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
oh maar dat is pas in Oktober dus
dan hebben we het er tegen die tijd wel weer over
ik ook merk ik, maar ben te koppig ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu douchenStraks bedje in. Flesje zit er lelijk doorheen vandaag
Je gaat zeker hier een paar ehm... souvenirs kopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef Xilantof het volgende:
Camera gaat mee, en ik ga ook sparen om daar wat leuks te kunnen kopen![]()
Hey ik moet morgen ook nog gewoon een dag aan de studie hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
ik moet tot/met 20 juli werken en dan vakantie tot/met 9 augustus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Hey ik moet morgen ook nog gewoon een dag aan de studie hoor!![]()
Je meent het..quote:
6 augustus begint mijn vakantie pas geloof ik...week 32, das toch dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik moet tot/met 20 juli werken en dan vakantie tot/met 9 augustus.
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
6 augustus begint mijn vakantie pas geloof ik...week 32, das toch dan?
Ja peper het ff lekker in zegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je meent het..
Tegen die tijd, moet je werken tot je 80ste hoor.
Tot mijn 60stequote:
hey wanneer zit je daar?, ik ga eind volgende week weerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef Xilantof het volgende:
zie een paar post boven die van jou,quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:21 schreef Re het volgende:
[..]
hey wanneer zit je daar?, ik ga eind volgende week weer
quote:
Ik wil ook naar huisquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:44 schreef Xilantof het volgende:
nog 1 uur en 15 min. en dan mag ik weer naar huis
jij hebt net een nieuwe baan...jij bent nog enthousiastquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
Stelletje luiwammesenGa toch eens werken mensen
Nog 2 dagen en een aantal uurtjes en dan is het vakantie
Ik heb een oude baan en ben ook enthousiastquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij hebt net een nieuwe baan...jij bent nog enthousiast
hihihi Colour Addict!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb een oude baan en ben ook enthousiast![]()
Nou....ik zal je vertellen....er verandert geen zakquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij hebt net een nieuwe baan...jij bent nog enthousiast
Ik niet! Ik ga naar huis! Byebye!!quote:
Ik ga ook zo naar huis.quote:
Ja....have funquote:
Ik nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:11 schreef elcastel het volgende:
Murning. En wat ik me af vroeg (opeens, plotsklaps), hebben jullie je camera equipment verzekerd ?
ja.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:11 schreef elcastel het volgende:
Murning. En wat ik me af vroeg (opeens, plotsklaps), hebben jullie je camera equipment verzekerd ?
Mijn analoge Canon EON 500N en digitale EOS 300D met alle lenzen en tassen staan op mijn kostbaarheden verzekering. Evenals mijn digitale video camera. Dit komt vanwege vakanties in Duitsland en Tjechië. Het was eigenlijk eerder noodzaak dan vrije wil. Mijn nieuwe lens die ik in bestelling heb, gaat meteen bij de verzekering op.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:11 schreef elcastel het volgende:
Ik was lekker een dagje vrijquote:Op woensdag 13 juli 2005 21:31 schreef PdeHoog het volgende:
Goeienavond
* PdeHoog ging pas om 19.00 uur van kantoor
Kloteklussen....altijd maar stressen voor vakanties en zo
Jajaquote:
Valt best mee, of tegen, hoe je het wil zien, maar iets van 150 ofzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jaja
Wrijf het er maar in. Hoeveel foto's heb je gemaakt
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Valt best mee, of tegen, hoe je het wil zien, maar iets van 150 ofzo.
Nou het zijn niet allemaal goede foto's hoor, meer een sfeerplaatje samenquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
150????????? Ik loop hier in het huis rond om te kijken of ik mijn wedstrijd-composities een beetje kan opleven en jij maakt effe 150
![]()
De stress voor het maken van één goede foto![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou het zijn niet allemaal goede foto's hoor, meer een sfeerplaatje samenIk was met flash op pad.
Zie dingen die bij elkaar horenquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
Ow, behalve dan als je hem te eten geeft en daarna een stoel...dan zit ie ff stil
[afbeelding]
Het is jammer dat je de foto rechts hebt gecropt. We hadden zo graag zijn knuffelbeer gezien.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:22 schreef pea4fun het volgende:
Ow, behalve dan als je hem te eten geeft en daarna een stoel...dan zit ie ff stil
[afbeelding]
Ik 161quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:00 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Valt best mee, of tegen, hoe je het wil zien, maar iets van 150 ofzo.
Ohoh, nu moet ik er ook aan geloven zeker? hahahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik 161en 6 filmpjes
zal zo wel ff wat posten
Hij zegt "bezig met verplaatsen..."quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:44 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ohoh, nu moet ik er ook aan geloven zeker? hahaha
Duurt nog wel ffquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij zegt "bezig met verplaatsen..."
Als je goed kijkt zie je wat voor voorzetglaasje ik daar gebruikquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef pea4fun het volgende:
Die had ie niet bij zich hoor, lol, hij had genoeg aan zijn tas met camera's. Ik heb hem vandaag voornamelijk zo gezien...
[afbeelding]
Hee, een lens met oranje haarquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je wat voor voorzetglaasje ik daar gebruik
De tegenfoto:
[afbeelding]
Trusten hoor waarschijnlijk al te laat maar ja Ik was nog met foto's aan het spelen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
zeg, lens met oranje haar? Ik ga slapen straks
Het is wel een verandering hoor peaquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je goed kijkt zie je wat voor voorzetglaasje ik daar gebruik
De tegenfoto:
[afbeelding]
volgens mij klinkt dat best okee ja...quote:Op donderdag 14 juli 2005 05:27 schreef elcastel het volgende:
Ik vroeg dat van die verzekering omdat ik gisteren een babbel erover had met mijn verzekerings adviseur. Kwam neer op iets van 5 ¤ per maand en dan is het een verzekering die vóór alles gaat. Hij geldt thuis en op vakantie en dekt de eerste 2 jaar 100% af, daarna 10% per jaar minder. Het leek me wel wat, omdat ik rond de jaarwisseling op de skies sta met de spullen op mijn rug.
Dat leek mij ook. Die 5¤ zal uiteindelijk wel weer 8¤ p.m. worden, maar het leek me wel een lekker gevoel dat de boel gewoon tegen alles verzekerd is, zowel thuis als op reis.quote:Op donderdag 14 juli 2005 05:28 schreef Xilantof het volgende:
volgens mij klinkt dat best okee ja...
ja pcies!quote:Op donderdag 14 juli 2005 05:30 schreef elcastel het volgende:
[..]
Dat leek mij ook. Die 5¤ zal uiteindelijk wel weer 8¤ p.m. worden, maar het leek me wel een lekker gevoel dat de boel gewoon tegen alles verzekerd is, zowel thuis als op reis.
Twee hele wekenquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!!
Hoe lang heb je dan vakantie P?
Ik moet nog een weekje werken en dan ook twee weken vakansjiequote:
Waar gaat de reis naartoe? Bavaria?quote:
quote:
Niequote:Op donderdag 14 juli 2005 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar gaat de reis naartoe? Bavaria?
ahhh! weet je al het Poolse woord voor bier?quote:
Pani powinna wiedziec lepiejquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ahhh! weet je al het Poolse woord voor bier?
Pivo
Dobra = goed
verder reikt mijn pools niet maar het is genoeg
erhm.......yea sure.....quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pani powinna wiedziec lepiejja mówie prawie plynnie po Polsku
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pani powinna wiedziec lepiejja mówie prawie plynnie po Polsku
Doenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:18 schreef Xilantof het volgende:
Ik kreeg gisteren de vraag of ik nog mee wilde naar Londen. maar daar moet ik nog even over nadenken...
En anders ga je toch wel een keer dood hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja voorlopig ben je wel veilig daar
Vast niet, want dan hadden ze ze van te voren al gevondenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ja idd, zou er dan toch vooruitgang geboekt worden in de terrorismebestrijding?
cool lijkt het me wel, maar moet het even kostentechnisch bekijken...quote:
Ik denk ook wel dat je op mis gaat vatten maar je moet het zelf wetenquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet je hoeveel ruimte die inneemt??Ik ga maar met een klein rugzakje hoor
en met de trein
Het is idd wat aan de dure kant daarquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:55 schreef pea4fun het volgende:
Xila, Londen is leuk, maar ontzettend duur. Er is ontzettend veel te zien. Je hoeft je geen moment te vervelen, maar ff ergens een broodje eten kost je een kapitaal. Dus als je gaat vooral veel lunchpakketjes maken enzo.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:11 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
hmmz, reminds me...![]()
Nog 1 dag en minder dan 2 uur![]()
Ik heb gewoon geen zin om in een nachttrein naar Polen met een grote patsende fototas te gaan zitten met "JAT MIJ, KLAU MICH, UKRAJ MNIE" eropquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je op mis gaat vatten maar je moet het zelf weten
2 jaar geleden was ik er en maakte de fout op een terras in londen 6 drankjes en 2 bakkies chips te bestellen, was iets van 50 euro ofzoquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je op mis gaat vatten maar je moet het zelf weten
@Pea: 16 jaar geleden kostte een beugelflesje Grolsch in de pub daar al 2 pond! (toen zo'n 8 gulden) Ik wil niet weten wat het nu kost
Wat een klotestad ook eigenlijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik er en maakte de fout op een terras in londen 6 drankjes en 2 bakkies chips te bestellen, was iets van 50 euro ofzo![]()
Ja, als je dat op je tas zet vraag je er omquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gewoon geen zin om in een nachttrein naar Polen met een grote patsende fototas te gaan zitten met "JAT MIJ, KLAU MICH, UKRAJ MNIE" erop
Nee sorry ik heb echt geen idee, maar ik vind het wel raar (schandalig) dat ze niet reageren. Ik heb niet veel met prijzen te maken en zelf druk ik alleen grote oplagen. Maar ik denk dat je het best bij een Mutlicopy of iets terecht kunt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:22 schreef Puckzzz het volgende:
El...jij werkt toch in een drukkerij? Ik heb een aantal mailtjes gestuurd naar lokale drukkerijen met een voorbeeldje van een visite kaartje dat ik wil laten drukken (niet al teveel, hangt af van de minimum afname) maar ik krijg maar geen reactie. Enig idee wat het ongeveer kosten gaat zoiets?
Beginnen jullie weer?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:55 schreef Vliegvrager het volgende:
Drukkerijen zijn zelden geïnteresseerd in dit soort kleine opdrachten en kunnen bij kleine oplages bovendien niet concurreren met copyshops. Dus, idd naar de copyshop. De kosten hangen dan af van kleur vs zw (aantal kleuren maakt niet uit), hoeveel je zelf wilt doen (op maat snijden bijv) en of je in een studentenstad woont of niet.
toevallig vanmiddag een mailtje teruggehad.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:46 schreef elcastel het volgende:
[..]
Nee sorry ik heb echt geen idee, maar ik vind het wel raar (schandalig) dat ze niet reageren. Ik heb niet veel met prijzen te maken en zelf druk ik alleen grote oplagen. Maar ik denk dat je het best bij een Mutlicopy of iets terecht kunt.
Vliegenvanger zei het ook al; drukkerijen zijn toch meer voor de grotere oplage's. Als jij 'maar' 100 stuks nodig hebt, hebben ze dezelfde aanloopkosten als voor 10.000 exemplaren. In dit geval ben je bij de copyshop beter af (dat zeg ik een beetje met pijn in mijn hart ja).quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
toevallig vanmiddag een mailtje teruggehad.
Ik moet dan zelf het bestand aanleveren in een Illustrator bestand (geen probleem)
ZW (ja V.V.) laten drukken op 300grams HVO gaat voor 100 stuks 86 euro ex. kosten.
beetje veel niet?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me dat zij dat doenje neemt toch een kant en klaar product af, niewaar?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
eyh! Je denkt toch niet dat ik mijn vliegen zelf loop te vangen
![]()
mmmzzz, dit wordt link. Ik word er nu ook al van verdacht met dieren te praten.quote:
Als ik er niet om hoef te vragen...quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij vliegen er zo'n 865 (give or take) in mijn huis rond. Zal ik ze naar jou sturen dan?
Goed ontbijten dan! Op een stevig engels ontbijt houdt je het wel even uit. En daarna kan je best goedkooo wat te eten krijgen. Ga naar de grotere kiosken die hebben vaak voorverpakte broodjes die zijn prima te eten en niet te duur. Of zoek je heil bij een zaak bij typische engelese snadwichshop's zoals Gregs. De standaard combi is daar vaak: broodje/sandwich + zakje chips + fridrankje voor een paar pond.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:55 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik ook weer hier.
Xila, Londen is leuk, maar ontzettend duur. Er is ontzettend veel te zien. Je hoeft je geen moment te vervelen, maar ff ergens een broodje eten kost je een kapitaal. Dus als je gaat vooral veel lunchpakketjes maken enzo.
Rugzak al gepakt flash? kaartjes leeggemaakt enzo? Dan kan het grote wachten beginnen
Je moet ook nooit op terrasjes gaan zittenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik er en maakte de fout op een terras in londen 6 drankjes en 2 bakkies chips te bestellen, was iets van 50 euro ofzo![]()
Nee, kaartjes wel leegquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:55 schreef pea4fun het volgende:
Rugzak al gepakt flash? kaartjes leeggemaakt enzo? Dan kan het grote wachten beginnen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als ik er niet om hoef te vragen...
en je moet toch echt eens wat beter schoonmaken
Broodjes hamburger met een saladequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:51 schreef Xilantof het volgende:
i kben weer thuis, nu nog wat te eten verzinnen
zo nog ff naar de supermarkt dan maar
Ik zit thuis...met de airco aanquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
bliksem het is hier wel zweten geblazen zeg
Gelukkig zit er straks in de ICE lekker airco
Sharkiequote:
dank jequote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga van kantoor naar het winkelcentrum, ff de laatste vakantieboodschapjes doen
Misschien tot vanavond als ik nog puf heb
Flash, prettige vakantie daar in Polen en mooie foto's maken he
Heeequote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Sharkie
edit: ik ga zo de auto in, ook met Airco
WHZquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Flash, prettige vakantie daar in Polen en mooie foto's maken he
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:45 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb het ook te warm gewoon
niet normaal...
Het zullen voornamelijk VEEL foto's worden denk ikquote:
quote:
Ik weet het. Het maakt mijn leven erg interessant.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:53 schreef Xilantof het volgende:
Jij leest dingen die er niet staan.
Je bedoelt zeker meervoudige persoonlijkheidstoornis, door de gemiddelde Nederlander onjuist als "schizofrenie" benoemd.quote:
slaapkopquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Afsluitende werkzaamheden nog ff doen en dan ben ik weg
Tot over ruim een week
Ik kom toch niet te laat binnen of flash een fijne vakantie te wensen he?quote:
Heb je gelijk in. Eerst eens de hele dag in ongeveer 26gr. in mijn hoek op kantoor zweten (airco is dood) en nu hier thuis is het even erg.quote:
Nou....volgens mij ga ik dat niet meer reddenquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heee
moet jij nog die HIE hebben eigenlijk?
deze ochtend was het:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 05:37 schreef elcastel het volgende:
Moeie gorgen, je bent te vroeg Xil.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Nounou heb ik me gisteren toch weer een avontuur meegemaakt joh!
*owja? vertel Puckzzz!!*
Nou goed dan.
Is wel een ideetje he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zou je niet het metertje laten repareren
Dat voorkomt pruttelende kevertjes
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
nieuw woord -> GarageJe kunt er ook foto's maken.
Ik heb nu de kilometerstand genoteerd, we weten van het meisje waar we 'm van hebben dattie ong. 200 kilometer op een volle tank rijdt. Dus ik hou het nu in de gaten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Maarreh, als je kevertje een dagteller heeft, kun je ook best zonder benzinemeter.
Mijn sv-tje heeft maar 16. Klein is een relatief begrip.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nu de kilometerstand genoteerd, we weten van het meisje waar we 'm van hebben dattie ong. 200 kilometer op een volle tank rijdt. Dus ik hou het nu in de gaten.
Is trouwens maar een 20 liter tankje, is wel klein he?
Das een gemiddelde van 1op10quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nu de kilometerstand genoteerd, we weten van het meisje waar we 'm van hebben dattie ong. 200 kilometer op een volle tank rijdt. Dus ik hou het nu in de gaten.
Dit:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
wat is een sv-tje?
Het is een dorstige dame, net als ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Das een gemiddelde van 1op10![]()
Mijn Vento TDI doet 1 op 18,5 en 1op20 als ik heel zuinig rij.![]()
Da's altijd met ouwetjes, die zijn wat dorstigerquote:
quote:is algemeen bekend dat ze veel zuipen trouwens, maar het zal nog neerkomen op zo'n ¤15,= per week. Vinden we nog acceptabel
V.V. da's een motor!
En dan ga je dood?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
* PdeHoog hoeft nog maar één dagje![]()
Rustige periodes zijn goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:26 schreef Xilantof het volgende:
werken gaat wel voorspoedig hier, hoewel ik nu een rustige periode voorspel
Ja. Kom jij op mijn begrafenisquote:
WHZquote:
toppie.. een begrafenis meetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Kom jij op mijn begrafenisHet moet natuurlijk wel fotografisch verantwoord worden vastgelegd.
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik bedoelde dus eigenlijk:![]()
NOG MAAR EEN DAGJE WERKEN
![]()
doet me denken aan een situatie die we hier op het werk hadden...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een ouwe lul was, maar dat je morgen al met pensioen ging,
Whahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:44 schreef Xilantof het volgende:
doet me denken aan een situatie die we hier op het werk hadden...
een man kreeg op een woensdag te horen dat ie eigenlijk de vrijdag ervoor al met pensioen was
die man wist niet hoe snel ie zijn gereedschap neer moest leggen en weg moest gaan
tja, hij mocht eigenlijk midden april oid met pensioen, maar hij had een heleboel ouwe-lullen-dagen niet op genomen. dus die er vanaf en toen bleek dat ie al weg had gemogenquote:
Chef: "wat doe jij hier?"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
doet me denken aan een situatie die we hier op het werk hadden...
een man kreeg op een woensdag te horen dat ie eigenlijk de vrijdag ervoor al met pensioen was
die man wist niet hoe snel ie zijn gereedschap neer moest leggen en weg moest gaan
Nog 39 post en de SC komt op het gatal wat Puckzzz haar leeftijd is.quote:
38 nogquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nog 39 post en de SC komt op het gatal wat Puckzzz haar leeftijd is.![]()
![]()
Auw Puckzzz niet slaan auw auw
![]()
Voor mij ook met een beetje gelukquote:
DROL DRIE !!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
WHZ, alleen geen zin meer sinds maandag, en ik moet nog 3 uur en 45 minutenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:32 schreef Xilantof het volgende:
Hallo![]()
ik verveel me...
en ik heb geen zin meer...
moet nog anderhalf uur
Af!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik loop hier een beetje gillend rondjes te rennen van de drukte ineens.
80 liter? wat een slagschip moet dat zijn, maar je rijdt toch gewoon een citroen? Vriend van me had laatst een swift bij zich met daarin een grote gastank in de kofferbak. Rijd heeeeeeel erg goedkoop, maar je kan nog meer net 2 paraplus in de kofferbak kwijt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
DROL DRIE !!!.
Ik heb trouwens een tank van 80 liter, daar wordt je ook niet gelukkig van. En ik zuip (de auto dan) 1 op 8,5 ofzo, als ik rustig blijf..
net een lekker ijsje gehad op kosten van de baasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Af!
Rustig maar, tot tien tellen, even![]()
![]()
![]()
![]()
en neem een pilletje![]()
uurtje nog, en een paar minuten
Een XM :quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef Fixers het volgende:
80 liter? wat een slagschip moet dat zijn, maar je rijdt toch gewoon een citroen? Vriend van me had laatst een swift bij zich met daarin een grote gastank in de kofferbak. Rijd heeeeeeel erg goedkoop, maar je kan nog meer net 2 paraplus in de kofferbak kwijt.
Yeey!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
werkdag is om, werkweek is om
Sterker nog, de vakantie is daar.
een gokje:quote:
Zonder objectief zou het plaatje zwart zijn....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
een gokje:
foto gemaakt zonder een lens oid op je camera om te zien of je rare pixels hebt?
dat mag je me uitleggen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zonder objectief zou het plaatje zwart zijn....
Dat heeft weer te maken met analoog/digitaal,analoog zet je allles om in negatief/positief,dus wit wordt zwart,magenta-groen.blauw -geel,cyaan-roodquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat mag je me uitleggen...
want ik kreeg ook zo'n "foto" toen ik een foto maakte zonder een objectief op de camera (zonder bodydop uiteraard, maar ga er van uit dat je dat wel doorhebt)
ja oke, maar zelfs een negatief zou je nooit zo plaatsen. En de afdruk zou weer wit zijn als je dat zwarte negatief zou afdrukken.. Een scan zou ook wit zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:46 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dat heeft weer te maken met analoog/digitaal,analoog zet je allles om in negatief/positief,dus wit wordt zwart,magenta-groen.blauw -geel,cyaan-rood
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
een gokje:
foto gemaakt zonder een lens oid op je camera om te zien of je rare pixels hebt?
Dat is het verschil,digitaal heeft niks meer te maken met Positief/negatief,er is immers geen negatief!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja oke, maar zelfs een negatief zou je nooit zo plaatsen. En de afdruk zou weer wit zijn als je dat zwarte negatief zou afdrukken.. Een scan zou ook wit zijn.
met objectief F32 25 seconden voor het controleren van stof en vuil en troep en zooi en andere ongemakken...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik kreeg ook een bijna wit plaatje zonder objectief. Ik maakte zulke foto's om te weten of er minuscuul stof zat op de lens (bij 5x vergroting was het pas zichtbaar) of op de sensor. Het bleek het 2de geval te zijn, omdat ik ook zonder objectief kleine(re) plekjes zag.
Dat ga ik maar eens 3 dagen doenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:20 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, weekendmorgen eerst maar eens lekker uitslapen.
uitslapenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:20 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, weekendmorgen eerst maar eens lekker uitslapen.
Wat heb je eigenlijk besteld?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:27 schreef elcastel het volgende:
Ik dacht een bestelling bij Corne van Iperen te doen (leek me leuk ja), gaat die bal gehakt op vakantie !!(!) Order is wel aangenomen uiteraard..
Ach je bent wachten op een bestelling toch wel gewend ondertussenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:27 schreef elcastel het volgende:
Ik dacht een bestelling bij Corne van Iperen te doen (leek me leuk ja), gaat die bal gehakt op vakantie !!(!) Order is wel aangenomen uiteraard..
Wellus...vraag maar aan xilaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |