Wat ga je in godsnaam doen op school danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:43 schreef Xilantof het volgende:
goedenmiddag, ik heb me zojuist achter een pc op school neer gezet.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef Xilantof het volgende:
New York reis enzo. moeten nog wat dingen georganiseerd worden.
Dat klinkt dat weer erg goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef Xilantof het volgende:
Idd, en dan maar klagen dat ze het zo zwaar hebbenquote:
Ben het wel met je eens, dat veiligheidsbeleid is ook gewoon ruk en het hele beleid an sich ook, maar volgens mij blijven er nog genoeg leuke Amerikanen over en die stad zit zo bomvol met dingen die je kent, herkent en een keer wilt zien (ik dan).quote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
new york
Dat trekt me nou voor geen meterEn als ik zie wat die klote-yanks allemaal lopen te jammeren voordat je sowieso dat geweldige land van ze in mag....
is goedquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
oh maar dat is pas in Oktober dus
dan hebben we het er tegen die tijd wel weer over
ik ook merk ik, maar ben te koppig ofzoquote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu douchenStraks bedje in. Flesje zit er lelijk doorheen vandaag
Je gaat zeker hier een paar ehm... souvenirs kopen?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef Xilantof het volgende:
Camera gaat mee, en ik ga ook sparen om daar wat leuks te kunnen kopen![]()
Hey ik moet morgen ook nog gewoon een dag aan de studie hoor!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:21 schreef Lord Dreamer het volgende:
vakantie gangers, en LD maar stug doorwerken hier
ik moet tot/met 20 juli werken en dan vakantie tot/met 9 augustus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:15 schreef Fixers het volgende:
[..]
Hey ik moet morgen ook nog gewoon een dag aan de studie hoor!![]()
Je meent het..quote:
6 augustus begint mijn vakantie pas geloof ik...week 32, das toch dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:17 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
ik moet tot/met 20 juli werken en dan vakantie tot/met 9 augustus.
Geen flauw idee.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:30 schreef pea4fun het volgende:
[..]
6 augustus begint mijn vakantie pas geloof ik...week 32, das toch dan?
Ja peper het ff lekker in zegquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:26 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je meent het..
Tegen die tijd, moet je werken tot je 80ste hoor.
Tot mijn 60stequote:
hey wanneer zit je daar?, ik ga eind volgende week weerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:55 schreef Xilantof het volgende:
zie een paar post boven die van jou,quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:21 schreef Re het volgende:
[..]
hey wanneer zit je daar?, ik ga eind volgende week weer
quote:
Ik wil ook naar huisquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:44 schreef Xilantof het volgende:
nog 1 uur en 15 min. en dan mag ik weer naar huis
jij hebt net een nieuwe baan...jij bent nog enthousiastquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:20 schreef PdeHoog het volgende:
Stelletje luiwammesenGa toch eens werken mensen
Nog 2 dagen en een aantal uurtjes en dan is het vakantie
Ik heb een oude baan en ben ook enthousiastquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jij hebt net een nieuwe baan...jij bent nog enthousiast
hihihi Colour Addict!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:09 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Ik heb een oude baan en ben ook enthousiast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |