Ik zit thuis...met de airco aanquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
bliksem het is hier wel zweten geblazen zeg
Gelukkig zit er straks in de ICE lekker airco
Sharkiequote:
dank jequote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga van kantoor naar het winkelcentrum, ff de laatste vakantieboodschapjes doen
Misschien tot vanavond als ik nog puf heb
Flash, prettige vakantie daar in Polen en mooie foto's maken he
Heeequote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Sharkie
edit: ik ga zo de auto in, ook met Airco
WHZquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Flash, prettige vakantie daar in Polen en mooie foto's maken he
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:45 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb het ook te warm gewoon
niet normaal...
Het zullen voornamelijk VEEL foto's worden denk ikquote:
quote:
Ik weet het. Het maakt mijn leven erg interessant.quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:53 schreef Xilantof het volgende:
Jij leest dingen die er niet staan.
Je bedoelt zeker meervoudige persoonlijkheidstoornis, door de gemiddelde Nederlander onjuist als "schizofrenie" benoemd.quote:
slaapkopquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Afsluitende werkzaamheden nog ff doen en dan ben ik weg
Tot over ruim een week
Ik kom toch niet te laat binnen of flash een fijne vakantie te wensen he?quote:
Heb je gelijk in. Eerst eens de hele dag in ongeveer 26gr. in mijn hoek op kantoor zweten (airco is dood) en nu hier thuis is het even erg.quote:
Nou....volgens mij ga ik dat niet meer reddenquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:45 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Heee
moet jij nog die HIE hebben eigenlijk?
deze ochtend was het:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 05:37 schreef elcastel het volgende:
Moeie gorgen, je bent te vroeg Xil.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Nounou heb ik me gisteren toch weer een avontuur meegemaakt joh!
*owja? vertel Puckzzz!!*
Nou goed dan.
Is wel een ideetje he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zou je niet het metertje laten repareren
Dat voorkomt pruttelende kevertjes
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
nieuw woord -> GarageJe kunt er ook foto's maken.
Ik heb nu de kilometerstand genoteerd, we weten van het meisje waar we 'm van hebben dattie ong. 200 kilometer op een volle tank rijdt. Dus ik hou het nu in de gaten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Maarreh, als je kevertje een dagteller heeft, kun je ook best zonder benzinemeter.
Mijn sv-tje heeft maar 16. Klein is een relatief begrip.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nu de kilometerstand genoteerd, we weten van het meisje waar we 'm van hebben dattie ong. 200 kilometer op een volle tank rijdt. Dus ik hou het nu in de gaten.
Is trouwens maar een 20 liter tankje, is wel klein he?
Das een gemiddelde van 1op10quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nu de kilometerstand genoteerd, we weten van het meisje waar we 'm van hebben dattie ong. 200 kilometer op een volle tank rijdt. Dus ik hou het nu in de gaten.
Is trouwens maar een 20 liter tankje, is wel klein he?
Dit:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
wat is een sv-tje?
Het is een dorstige dame, net als ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Das een gemiddelde van 1op10![]()
Mijn Vento TDI doet 1 op 18,5 en 1op20 als ik heel zuinig rij.![]()
Da's altijd met ouwetjes, die zijn wat dorstigerquote:
quote:is algemeen bekend dat ze veel zuipen trouwens, maar het zal nog neerkomen op zo'n ¤15,= per week. Vinden we nog acceptabel
V.V. da's een motor!
En dan ga je dood?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
* PdeHoog hoeft nog maar één dagje![]()
Rustige periodes zijn goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:26 schreef Xilantof het volgende:
werken gaat wel voorspoedig hier, hoewel ik nu een rustige periode voorspel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |