quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:00 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh!!
Nounou heb ik me gisteren toch weer een avontuur meegemaakt joh!
*owja? vertel Puckzzz!!*
Nou goed dan.
Is wel een ideetje he?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:45 schreef Lord Dreamer het volgende:
Zou je niet het metertje laten repareren
Dat voorkomt pruttelende kevertjes
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
nieuw woord -> GarageJe kunt er ook foto's maken.
Ik heb nu de kilometerstand genoteerd, we weten van het meisje waar we 'm van hebben dattie ong. 200 kilometer op een volle tank rijdt. Dus ik hou het nu in de gaten.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:59 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
![]()
Maarreh, als je kevertje een dagteller heeft, kun je ook best zonder benzinemeter.
Mijn sv-tje heeft maar 16. Klein is een relatief begrip.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nu de kilometerstand genoteerd, we weten van het meisje waar we 'm van hebben dattie ong. 200 kilometer op een volle tank rijdt. Dus ik hou het nu in de gaten.
Is trouwens maar een 20 liter tankje, is wel klein he?
Das een gemiddelde van 1op10quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb nu de kilometerstand genoteerd, we weten van het meisje waar we 'm van hebben dattie ong. 200 kilometer op een volle tank rijdt. Dus ik hou het nu in de gaten.
Is trouwens maar een 20 liter tankje, is wel klein he?
Dit:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:26 schreef Puckzzz het volgende:
wat is een sv-tje?
Het is een dorstige dame, net als ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:27 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Das een gemiddelde van 1op10![]()
Mijn Vento TDI doet 1 op 18,5 en 1op20 als ik heel zuinig rij.![]()
Da's altijd met ouwetjes, die zijn wat dorstigerquote:
quote:is algemeen bekend dat ze veel zuipen trouwens, maar het zal nog neerkomen op zo'n ¤15,= per week. Vinden we nog acceptabel
V.V. da's een motor!
En dan ga je dood?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
* PdeHoog hoeft nog maar één dagje![]()
Rustige periodes zijn goedquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:26 schreef Xilantof het volgende:
werken gaat wel voorspoedig hier, hoewel ik nu een rustige periode voorspel
Ja. Kom jij op mijn begrafenisquote:
WHZquote:
toppie.. een begrafenis meetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Kom jij op mijn begrafenisHet moet natuurlijk wel fotografisch verantwoord worden vastgelegd.
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik bedoelde dus eigenlijk:![]()
NOG MAAR EEN DAGJE WERKEN
![]()
doet me denken aan een situatie die we hier op het werk hadden...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een ouwe lul was, maar dat je morgen al met pensioen ging,
Whahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:44 schreef Xilantof het volgende:
doet me denken aan een situatie die we hier op het werk hadden...
een man kreeg op een woensdag te horen dat ie eigenlijk de vrijdag ervoor al met pensioen was
die man wist niet hoe snel ie zijn gereedschap neer moest leggen en weg moest gaan
tja, hij mocht eigenlijk midden april oid met pensioen, maar hij had een heleboel ouwe-lullen-dagen niet op genomen. dus die er vanaf en toen bleek dat ie al weg had gemogenquote:
Chef: "wat doe jij hier?"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
doet me denken aan een situatie die we hier op het werk hadden...
een man kreeg op een woensdag te horen dat ie eigenlijk de vrijdag ervoor al met pensioen was
die man wist niet hoe snel ie zijn gereedschap neer moest leggen en weg moest gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |