Ja. Kom jij op mijn begrafenisquote:
WHZquote:
toppie.. een begrafenis meetquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Kom jij op mijn begrafenisHet moet natuurlijk wel fotografisch verantwoord worden vastgelegd.
quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik bedoelde dus eigenlijk:![]()
NOG MAAR EEN DAGJE WERKEN
![]()
doet me denken aan een situatie die we hier op het werk hadden...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een ouwe lul was, maar dat je morgen al met pensioen ging,
Whahahaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:44 schreef Xilantof het volgende:
doet me denken aan een situatie die we hier op het werk hadden...
een man kreeg op een woensdag te horen dat ie eigenlijk de vrijdag ervoor al met pensioen was
die man wist niet hoe snel ie zijn gereedschap neer moest leggen en weg moest gaan
tja, hij mocht eigenlijk midden april oid met pensioen, maar hij had een heleboel ouwe-lullen-dagen niet op genomen. dus die er vanaf en toen bleek dat ie al weg had gemogenquote:
Chef: "wat doe jij hier?"quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:44 schreef Xilantof het volgende:
[..]
doet me denken aan een situatie die we hier op het werk hadden...
een man kreeg op een woensdag te horen dat ie eigenlijk de vrijdag ervoor al met pensioen was
die man wist niet hoe snel ie zijn gereedschap neer moest leggen en weg moest gaan
Nog 39 post en de SC komt op het gatal wat Puckzzz haar leeftijd is.quote:
38 nogquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Nog 39 post en de SC komt op het gatal wat Puckzzz haar leeftijd is.![]()
![]()
Auw Puckzzz niet slaan auw auw
![]()
Voor mij ook met een beetje gelukquote:
DROL DRIE !!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb nu de kilometerstand genoteerd, we weten van het meisje waar we 'm van hebben dattie ong. 200 kilometer op een volle tank rijdt. Dus ik hou het nu in de gaten.
Is trouwens maar een 20 liter tankje, is wel klein he?
WHZ, alleen geen zin meer sinds maandag, en ik moet nog 3 uur en 45 minutenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:32 schreef Xilantof het volgende:
Hallo![]()
ik verveel me...
en ik heb geen zin meer...
moet nog anderhalf uur
Af!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:49 schreef Puckzzz het volgende:
Ik loop hier een beetje gillend rondjes te rennen van de drukte ineens.
80 liter? wat een slagschip moet dat zijn, maar je rijdt toch gewoon een citroen? Vriend van me had laatst een swift bij zich met daarin een grote gastank in de kofferbak. Rijd heeeeeeel erg goedkoop, maar je kan nog meer net 2 paraplus in de kofferbak kwijt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:58 schreef elcastel het volgende:
[..]
DROL DRIE !!!.
Ik heb trouwens een tank van 80 liter, daar wordt je ook niet gelukkig van. En ik zuip (de auto dan) 1 op 8,5 ofzo, als ik rustig blijf..
net een lekker ijsje gehad op kosten van de baasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:08 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Af!
Rustig maar, tot tien tellen, even![]()
![]()
![]()
![]()
en neem een pilletje![]()
uurtje nog, en een paar minuten
Een XM :quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:23 schreef Fixers het volgende:
80 liter? wat een slagschip moet dat zijn, maar je rijdt toch gewoon een citroen? Vriend van me had laatst een swift bij zich met daarin een grote gastank in de kofferbak. Rijd heeeeeeel erg goedkoop, maar je kan nog meer net 2 paraplus in de kofferbak kwijt.
Yeey!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 16:14 schreef Vliegvrager het volgende:
werkdag is om, werkweek is om
Sterker nog, de vakantie is daar.
een gokje:quote:
Zonder objectief zou het plaatje zwart zijn....quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
een gokje:
foto gemaakt zonder een lens oid op je camera om te zien of je rare pixels hebt?
dat mag je me uitleggen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:38 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Zonder objectief zou het plaatje zwart zijn....
Dat heeft weer te maken met analoog/digitaal,analoog zet je allles om in negatief/positief,dus wit wordt zwart,magenta-groen.blauw -geel,cyaan-roodquote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dat mag je me uitleggen...
want ik kreeg ook zo'n "foto" toen ik een foto maakte zonder een objectief op de camera (zonder bodydop uiteraard, maar ga er van uit dat je dat wel doorhebt)
ja oke, maar zelfs een negatief zou je nooit zo plaatsen. En de afdruk zou weer wit zijn als je dat zwarte negatief zou afdrukken.. Een scan zou ook wit zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:46 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Dat heeft weer te maken met analoog/digitaal,analoog zet je allles om in negatief/positief,dus wit wordt zwart,magenta-groen.blauw -geel,cyaan-rood
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:33 schreef Xilantof het volgende:
[..]
een gokje:
foto gemaakt zonder een lens oid op je camera om te zien of je rare pixels hebt?
Dat is het verschil,digitaal heeft niks meer te maken met Positief/negatief,er is immers geen negatief!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja oke, maar zelfs een negatief zou je nooit zo plaatsen. En de afdruk zou weer wit zijn als je dat zwarte negatief zou afdrukken.. Een scan zou ook wit zijn.
met objectief F32 25 seconden voor het controleren van stof en vuil en troep en zooi en andere ongemakken...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 18:45 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
Ik kreeg ook een bijna wit plaatje zonder objectief. Ik maakte zulke foto's om te weten of er minuscuul stof zat op de lens (bij 5x vergroting was het pas zichtbaar) of op de sensor. Het bleek het 2de geval te zijn, omdat ik ook zonder objectief kleine(re) plekjes zag.
Dat ga ik maar eens 3 dagen doenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:20 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, weekendmorgen eerst maar eens lekker uitslapen.
uitslapenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:20 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, weekendmorgen eerst maar eens lekker uitslapen.
Wat heb je eigenlijk besteld?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:27 schreef elcastel het volgende:
Ik dacht een bestelling bij Corne van Iperen te doen (leek me leuk ja), gaat die bal gehakt op vakantie !!(!) Order is wel aangenomen uiteraard..
Ach je bent wachten op een bestelling toch wel gewend ondertussenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:27 schreef elcastel het volgende:
Ik dacht een bestelling bij Corne van Iperen te doen (leek me leuk ja), gaat die bal gehakt op vakantie !!(!) Order is wel aangenomen uiteraard..
Wellus...vraag maar aan xilaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |