quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me dat zij dat doenje neemt toch een kant en klaar product af, niewaar?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:10 schreef Vliegvrager het volgende:
eyh! Je denkt toch niet dat ik mijn vliegen zelf loop te vangen
![]()
mmmzzz, dit wordt link. Ik word er nu ook al van verdacht met dieren te praten.quote:
Als ik er niet om hoef te vragen...quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:25 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij vliegen er zo'n 865 (give or take) in mijn huis rond. Zal ik ze naar jou sturen dan?
Goed ontbijten dan! Op een stevig engels ontbijt houdt je het wel even uit. En daarna kan je best goedkooo wat te eten krijgen. Ga naar de grotere kiosken die hebben vaak voorverpakte broodjes die zijn prima te eten en niet te duur. Of zoek je heil bij een zaak bij typische engelese snadwichshop's zoals Gregs. De standaard combi is daar vaak: broodje/sandwich + zakje chips + fridrankje voor een paar pond.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:55 schreef pea4fun het volgende:
Hoi, ik ook weer hier.
Xila, Londen is leuk, maar ontzettend duur. Er is ontzettend veel te zien. Je hoeft je geen moment te vervelen, maar ff ergens een broodje eten kost je een kapitaal. Dus als je gaat vooral veel lunchpakketjes maken enzo.
Rugzak al gepakt flash? kaartjes leeggemaakt enzo? Dan kan het grote wachten beginnen
Je moet ook nooit op terrasjes gaan zittenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:34 schreef pea4fun het volgende:
[..]
2 jaar geleden was ik er en maakte de fout op een terras in londen 6 drankjes en 2 bakkies chips te bestellen, was iets van 50 euro ofzo![]()
Nee, kaartjes wel leegquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:55 schreef pea4fun het volgende:
Rugzak al gepakt flash? kaartjes leeggemaakt enzo? Dan kan het grote wachten beginnen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:26 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als ik er niet om hoef te vragen...
en je moet toch echt eens wat beter schoonmaken
Broodjes hamburger met een saladequote:Op donderdag 14 juli 2005 16:51 schreef Xilantof het volgende:
i kben weer thuis, nu nog wat te eten verzinnen
zo nog ff naar de supermarkt dan maar
Ik zit thuis...met de airco aanquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
bliksem het is hier wel zweten geblazen zeg
Gelukkig zit er straks in de ICE lekker airco
Sharkiequote:
dank jequote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ga van kantoor naar het winkelcentrum, ff de laatste vakantieboodschapjes doen
Misschien tot vanavond als ik nog puf heb
Flash, prettige vakantie daar in Polen en mooie foto's maken he
Heeequote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Sharkie
edit: ik ga zo de auto in, ook met Airco
WHZquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
Flash, prettige vakantie daar in Polen en mooie foto's maken he
quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:45 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb het ook te warm gewoon
niet normaal...
| Forum Opties | |
|---|---|