Mogguh!!
Nounou heb ik me gisteren toch weer een avontuur meegemaakt joh!
![]()
*owja? vertel Puckzzz!!*
Nou goed dan.
5 uur, Puckzzzje stapt in haar mooie rooie Kevertje en gaat op pad. Maarrrrr ze is bijna bij de snelweg, zegt haar mooie rooie Kevertje ineens "vroemvroem-prrrrrrrrrrDOOD"
voor diegene die bij de Uden meet waren: precies op het punt waar de ene helft de rechter afslag Oss-Nijmegen nam en de andere heflt linksaf Den bosch, Eindhoven enzo"Wat doet mijn mooie rooie Kevertje nou?" denkt Puckzzz..."ze doet het niet meer!" Ze probeert nog een aantal malen haar autootje te starten terwijl de ander auto's en grote vrachtauto's om haar heen rijden. Ze heeft haar alarmlichten maar aangedaan want het autootje zegt hélemaal niets meer. "Zou de benzine op zijn? denkt Puckzz Ja dat kan best, want de benzinemeter is kapot. Puckzzz belt gauw haar vriendje en wacht geduldig tot haar redder in nood arriveert in zijn donkergroene ros. Ondertussen rijden de auto's en vrachtauto's nog gezellig om haar mooie rooie Kevertje heen. Soms zit er een cabrio bij, met daarin 4 jongens die ook wel graag hun 'hulp' hadden aan willen bieden, evenals de mannen in het bouwvakkersbusje. Puckzzzje doet maar net alsof ze hun niet gehoord heeft een wacht nog steeds geduldig op haar vriendje. Turend naar de horizon wacht ze op een glimp van het groene gevaarte dat haar redding moet brengen. Minuten lijken uren, maar dan eindelijk verschijn daar de Groene Sierra, vriendelijk tutert hij een keertje en Puckzzz zwaait blij terug. Samen gaan ze met een grote jerrycan op pad naar de benzinepomp. Snel rijden ze terug naar het eenzame Kevertje dat op de vluchtstrook staat te wachten en gooien de benzine in de lege tank. Blij met deze aanvulling van brandstof snort het mooie rooie Kevertje een paar minuutjes later weer als een tevreden poesje. Gelukkig en tevree rijden de Groene Sierra en het mooie rooie Kevertje in de richting van de horizon. En ze leefden nog lang en gelukkig.
Einde.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!