Apart.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:26 schreef Dementor het volgende:
http://members.chello.nl/a.skiczuk/skiczland.mpg
Na het is meer dat mensen die anti-leger zijn tot de categorie werkschuw hippietuig horen en een uitkering trekken. Van die linkse boomknuffelaars die altijd de boel slopen met betogen....quote:Op maandag 11 juli 2005 22:59 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
De nederlandse landmacht is tegenwoordig uitermate goed uitgerust tegen het konijnen terrorisme..
quote:Op maandag 11 juli 2005 23:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Na het is meer dat mensen die anti-leger zijn tot de categorie werkschuw hippietuig horen en een uitkering trekken. Van die linkse boomknuffelaars die altijd de boel slopen met betogen....
Ik háát hippies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Ach tja, je hebt ook in onz mislukte pogingen grappig te zijnquote:Op maandag 11 juli 2005 23:06 schreef Sender_ het volgende:
Waarom zou je de Landmacht moeten dissen?
Ik snap niet echt waarom dat nodig is of wat de lol ervan is...
Pfff.. Waarom niet. Fuck de landmacht.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:06 schreef Sender_ het volgende:
Goed idee!quote:Op maandag 11 juli 2005 23:20 schreef Kogando het volgende:
Je zou eigenlijk een filmpje moeten hebben van wat blowende dombo's in een tentje. En dan 'kan jij de landmacht aan?' erbij..
Duidelijk een onzin topicquote:Op maandag 11 juli 2005 23:12 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Pfff.. Waarom niet. Fuck de landmacht.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:23 schreef skiczukie het volgende:
[[url= afbeelding]]http://picserver.org/view_image.php/07U056U7HRW8]afbeelding[/url]][/url]
Éen of andere dronken kankermongool die bij de landmacht zit heeft een vriend van me lam gereden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:20 schreef Yildiz het volgende:
Nou nou skic, je heb nogal een aversie tegen de landmacht, zo te zien.
Waarom?
plaatjes doen het overigens niet goed
nu ben je zelf lam?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Éen of andere dronken kankermongool die bij de landmacht zit heeft een vriend van me lam gereden.
Ja, alle soldaten doen dat meteen, het komt allemaal door de landmacht!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 00:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Éen of andere dronken kankermongool die bij de landmacht zit heeft een vriend van me lam gereden.
Whehehe.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:38 schreef Koenz0r het volgende:
skiczukie, zielige kneus, ik hoop dat jij volgende keer lam word gereden, dat je de hele dag met je tongetje uit je bek hangt
Ik ben zeker géen hippie.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Na het is meer dat mensen die anti-leger zijn tot de categorie werkschuw hippietuig horen en een uitkering trekken. Van die linkse boomknuffelaars die altijd de boel slopen met betogen....
Ik háát hippies.
Ga met je pistooltje zwaaienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:38 schreef Koenz0r het volgende:
skiczukie, zielige kneus, ik hoop dat jij volgende keer lam word gereden, dat je de hele dag met je tongetje uit je bek hangt
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:38 schreef Koenz0r het volgende:
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:57 schreef B-DeaD het volgende:
heeft niemand door dat dit in ONZ staat ofzostelletje dwazen
Dat maakt het er niet leuker op.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:57 schreef B-DeaD het volgende:
heeft niemand door dat dit in ONZ staat ofzostelletje dwazen
quote:
Ow.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:46 schreef Kaap het volgende:
Nah gezien je plaatjes, toch maar goed dat die vriend van je aangereden is. Hoop dat het een kasplantje wordt.
zijn vriend is ooit eens aangereden door een militiar, sindsdien denkt hij dat heel de landmacht zo isquote:
Heei, debiel. Dit is ONZ. Pfff.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:58 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
zijn vriend is ooit eens aangereden door een militiar, sindsdien denkt hij dat heel de landmacht zo is
Daarom hoop ik dat hij later een kasplantje word
Ga zo weer een paar nieuwe maken!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:59 schreef Koenz0r het volgende:
de plaatjes dan hé
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:00 schreef du_ke het volgende:
Met de nieuwe toelatingseisen mogen wij ook in het leger
[afbeelding]
En jij snapt die post ook niet dudequote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:58 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
zijn vriend is ooit eens aangereden door een militiar, sindsdien denkt hij dat heel de landmacht zo is
Daarom hoop ik dat hij later een kasplantje word
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:01 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ahh, heb je geen tegen argumenten meer?
Zoo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dit ook vooruitstrevend?
[afbeelding]
Dit is een meedoe-topic. Veel plezier dusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:15 schreef shilizous_88 het volgende:
Iedereen zijn eigen smaak... grappige topic, alleen de plaatjes + tekst vallen tegen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:23 schreef du_ke het volgende:
Den Grootsten Vijand van het Nederlandsche leeger/
[afbeelding]
Den Wesp.
De tiefus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef wappiej het volgende:
skiczukie.. dat jij niet lamgereden bent is gewoon een kwestie van slechte timing, tiefusjoch.
alsof er normaal geen ongelukken gebeuren.
als dalijk de tiefus uitbreekt in nederland, zal je nog blij zijn dat de KL bestaat, ondankbaar stuk werkschuw tuig..
Als duitsland aanvalt dan ga jij ons verdedigen zekerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef wappiej het volgende:
skiczukie.. dat jij niet lamgereden bent is gewoon een kwestie van slechte timing, tiefusjoch.
alsof er normaal geen ongelukken gebeuren.
als dalijk de tiefus uitbreekt in nederland, zal je nog blij zijn dat de KL bestaat, ondankbaar stuk werkschuw tuig..
Samen met de rest van de landmacht Bier trinken und Bratwurst fressen!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Als duitsland aanvalt dan ga jij ons verdedigen zeker![]()
De Belgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Als duitsland aanvalt dan ga jij ons verdedigen zeker![]()
De nieuwste bewapening.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:26 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Samen met de rest van de landmacht Bier trinken und Bratwurst fressen!!![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
grapje toch?
kunnen jullie best hebben ja toch heren?
lachen???
nee?
maar het staat in ONZ!!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef het Korps Mariniers het volgende:
[..]
bek houden, klaploper!!!!!!
Het moet zijn:quote:
Ik ben goedgekeurd voor de landmacht en ik ga d'r dan ook bij..quote:
Oorlog is stom. Dus ophoeren jij.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:06 schreef Sender_ het volgende:
De Landmacht is er niet enkel om oorlog te voeren. Ga een boom knuffelen ofzo, gore stink hippie.quote:
Nee, nutteloos trainen moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:19 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
De Landmacht is er niet enkel om oorlog te voeren. Ga een boom knuffelen ofzo, gore stink hippie.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:19 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
De Landmacht is er niet enkel om oorlog te voeren. Ga een boom knuffelen ofzo, gore stink hippie.
De hoofdtaken van de Koninklijke Landmacht zijn:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee, nutteloos trainen moet ook gebeuren
In een tentje op de hei liggen stinken is inderdaad gepastquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
De hoofdtaken van de Koninklijke Landmacht zijn:
- Wereldwijd een bijdrage leveren aan vrede, veiligheid en stabiliteit.
- Het verdedigen van het Nederlandse grondgebied en dat van de NAVO-bondgenoten.
- Ondersteuning van civiele autoriteiten bij rechtshandhaving, rampenbestrijding en humanitaire hulp, zowel internationaal als nationaal.
Een groot deel bestaat momenteel dus uit vredesoperaties. Gepaste training hoort hier uiteraard bij.
Klopt. Het feit dat jij het inzicht niet hebt om het nut daarvan in te zien betekent niet dat het per definitie nutteloos is, vriend. Bovendien is het overnachten in een tentje op de hei uiteraard alleen deel van een oefening... De psychologische druk van het dagen lang niet kunnen slapen, contant paraat zijn en klaar voor eventuele verrassingsaanvallen vergeet je er nu bij te melden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
In een tentje op de hei liggen stinken is inderdaad gepast
Voor je op uitzending dit soort capriolen uithaalt moet je inderdaad goed trainen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee, nutteloos trainen moet ook gebeuren
Werkloos stuk hippietuig, ga nertsen bevrijden ofzo, of op Indymedia zielige posters posten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
In een tentje op de hei liggen stinken is inderdaad gepast
Aaaah, iemand heeft ook de AAC gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
- Het verdedigen van het Nederlandse grondgebied en dat van de NAVO-bondgenoten.
- Ondersteuning van civiele autoriteiten bij rechtshandhaving, rampenbestrijding en humanitaire hulp, zowel internationaal als nationaal.
Een groot deel bestaat momenteel dus uit vredesoperaties. Gepaste training hoort hier uiteraard bij.
Wat is dat? indoctrinatietraining voor MAVO drop-outs?quote:
Ik wou nog reageren ook tot...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is dat? indoctrinatietraining voor MAVO drop-outs?
Ach gossie. Beetje op je lul getrapt ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:43 schreef sp3c het volgende:
het zou grappig zijn als skiczukie daadwerkelijk humor had
kan niet iemand met een gevoel van humor het overnemen van hem?
Kereltje, wat boeit mij die hele kutpreek van je.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:18 schreef wappiej het volgende:
[..]
Ik ben goedgekeurd voor de landmacht en ik ga d'r dan ook bij..
Ik geloof er namelijk in dat het goed is om andere mensen te helpen, jij wil als links stuk krakerstuig alleen de slechte dingen ervan inzien denk ik.
Beetje respect voor die mensen die nu in het buitenland zitten om jouw veiligheid en de veiligheid van de mensen in het desbetreffende land te waarborgen..
kutnewbie
Jah, inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef Renmaestro het volgende:
Jammer van al die huilie-reacties hier.
Fighting for freedom is like fucking for virginity...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
Dat slaat pas nergens op. Getrained worden heeft niets met agressie te maken. Ze trainen om in topconditie te blijven. oa.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:24 schreef StofjeB het volgende:
Luchtmacht is voor agressieve mannetjes die die agressie totaal niet onder controle kunnen houden en dus continue getrimd en getraind moeten worden.
Klopt. Ook. En om structuur in hun leven te krijgen en om agressie op een goede manier te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:30 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat slaat pas nergens op. Getrained worden heeft niets met agressie te maken. Ze trainen om in topconditie te blijven. oa.
Retard dat je bent, het gaat al 4 pagina's over de landmacht...kruip maar weer snel onder je steen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:24 schreef StofjeB het volgende:
Prachttopic, inclusief rel én humoristische plaatjes.
skiczukie:![]()
Respect voor de luchtmacht, geen respect voor de reacties die de luchtmacht verdedigen. Wat een triest gebasel over "links werkschuw hippietuig". Dat sommige mensen zichzelf willen ontwikkelen en daar geen josti-commendant voor nodig hebben die zegt wat ze wel en niet mogen doen, betekent nog niet dat men "werkschuw" is, maar gelukkig ook zelf kunnen nadenken.
Luchtmacht is voor agressieve mannetjes die die agressie totaal niet onder controle kunnen houden en dus continue getrimd en getraind moeten worden.
Donderdag moet ik mijn sporttest nog afronden en dan ben ik als het goed is aangenomen. Met een gymnasium diploma, dus dom? O ja en bij mijn opleiding hoort de Universitaire studie Civiele Techniek aan de Universiteit van Twente. Hoe bedoel je, IQ minder dan mijn magazijn inhoud. Ga je ergens in verdiepen voordat je je bek open trekt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:57 schreef cappp het volgende:
[..]
Fighting for freedom is like fucking for virginity...
Jonge... De gasten die zich aanmelden en/of meedoen hebben een IQ minder dan hun magazijninhoud
Anders tief je ff op uit dit topic. Het gaat erom dat je de landmacht disst met humor. HUMOR snap je hem.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Retard dat je bent, het gaat al 4 pagina's over de landmacht...kruip maar weer snel onder je steen.
Damned. Luchtmacht, landmacht, één pot nat. Niet qua werkzaamheden, wel qua cultuur. Niet zo emmeren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Retard dat je bent, het gaat al 4 pagina's over de landmacht...kruip maar weer snel onder je steen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Donderdag moet ik mijn sporttest nog afronden en dan ben ik als het goed is aangenomen. Met een gymnasium diploma, dus dom? O ja en bij mijn opleiding hoort de Universitaire studie Civiele Techniek aan de Universiteit van Twente. Hoe bedoel je, IQ minder dan mijn magazijn inhoud. Ga je ergens in verdiepen voordat je je bek open trekt.
Ach jij zou niet eens de eerste test halen, wel beetje zielig dat je gaat lopen bitchen op iets wat je zelf niet kan bereiken..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:59 schreef cappp het volgende:
[..]met een VWO-diploma naar de landmacht... zonde...
Waarom denk je dat je door de eerste ronde heen bent gekomen Bobbie.quote:Landmacht in de autoracerij
Gepubliceerd op woensdag 16 maart 2005
De Koninklijke Landmacht sponsort komend jaar een autoraceteam. Twee in legergroen gespoten bolides moeten er voor zorgen dat jongeren meer interesse krijgen in dit onderbezette deel van de strijdkrachten.
De landmacht kocht zich voor 140.000 euro in in de Seat Cupra Cup. Generaal Tony van Diepenbrugge van de landmacht hoopt dat dit meer nieuw personeel oplevert dan de advertentiecampagne 'Kun jij de landmacht aan'. De landmacht heeft gebrek aan zo'n 5.000 grondtroepen.
Weetje, ik hoef het niet eens te bereiken, daar wel eens aan gedacht?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ach jij zou niet eens de eerste test halen, wel beetje zielig dat je gaat lopen bitchen op iets wat je zelf niet kan bereiken..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:04 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
[..]
Waarom denk je dat je door de eerste ronde heen bent gekomen Bobbie.
En dat baseer je op?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:11 schreef Bob-B het volgende:
Eigenlijk is het feit dat een maat van skiczukie lam is gereden door een militair al bewijs genoeg dat de landmacht ok is. [14.gif]
Daar laat ik het bij, discussie met mensen die de basisschool niet eens hebben afgemaakt is zinloos.
[opschepmodus]Ik ben directeur van een Belgische uitgeverij, ik ben auteur van een boek, ik ben columnist, heb uitstekende perspectieven voor de toekomst en heb een gigantische hekel aan legers, lucht- en landmachten, die volstrekt uit de tijd zijn aangezien we in een aanslag-tijdperk zijn beland. WAnt die legers zorgen wel voor heel veel vrede idd...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:11 schreef Bob-B het volgende:
Eigenlijk is het feit dat een maat van skiczukie lam is gereden door een militair al bewijs genoeg dat de landmacht ok is. [14.gif]
Daar laat ik het bij, discussie met mensen die de basisschool niet eens hebben afgemaakt is zinloos.
Waarom? Als officier verdient hij zometeen beter dan menig kantoorbaantje hoor !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:59 schreef cappp het volgende:
[..]met een VWO-diploma naar de landmacht... zonde...
Lees je dan eerst eens wat beter in, ontwetende kneus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:15 schreef StofjeB het volgende:
[..]
[opschepmodus]Ik ben directeur van een Belgische uitgeverij, ik ben auteur van een boek, ik ben columnist, heb uitstekende perspectieven voor de toekomst en heb een gigantische hekel aan legers, lucht- en landmachten, die volstrekt uit de tijd zijn aangezien we in een aanslag-tijdperk zijn beland. WAnt die legers zorgen wel voor heel veel vrede idd...
hehe voor het eerst dat een aankomend militair anderen dom noemtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:11 schreef Bob-B het volgende:
Daar gaat het toch om!? Of niet dan!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Waarom? Als officier verdient hij zometeen beter dan menig kantoorbaantje hoor !
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:41 schreef -Jay-20- het volgende:
Het zit je wel hoog hè, Skiczukie?
Whehehe.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef du_ke het volgende:
[[url=http://img350.imageshack.us/img350/430/helden12jt.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef du_ke het volgende:
[[url=http://img350.imageshack.us/img350/731/helden26sa.th.png]afbeelding][/URL]
En wat is dan het probleem? Mensen die hard werken krijgen meer geld. Volgens mij denk jij echt dat een militair een luizenbaantje heeft he ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om!? Of niet dan!![]()
[afbeelding]
Hij is inderdaad oud, sorrie daarvoor.
Kijk uit, een kogel!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Werkloos stuk hippietuig, ga nertsen bevrijden ofzo, of op Indymedia zielige posters posten.
Door de modder kruipen is inderdaad wel een heftig baantje.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:12 schreef Markster het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem? Mensen die hard werken krijgen meer geld. Volgens mij denk jij echt dat een militair een luizenbaantje heeft he ?
Zullen wij een dagje meelopen met militaire training? Je houdt het nog geen 5 minuten vol man.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Door de modder kruipen is inderdaad wel een heftig baantje.
Ik hoef ook geen compleet land te verdedigen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:21 schreef Markster het volgende:
[..]
Zullen wij een dagje meelopen met militaire training? Je houdt het nog geen 5 minuten vol man.
Is goed Neem ik wel me fotocamera meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:21 schreef Markster het volgende:
[..]
Zullen wij een dagje meelopen met militaire training? Je houdt het nog geen 5 minuten vol man.
een knuppel onder je bed is genoeg om je huisje te verdedigenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen compleet land te verdedigen.
Strak plan, kunnen we ff zien hoe stoer die kerel wel niet is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Is goed Neem ik wel me fotocamera mee
Een baret onder mijn kussen is genoeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
een knuppel onder je bed is genoeg om je huisje te verdedigen
Macho zonder enige diepgang en enige zelfreflectie. Jammer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:23 schreef Markster het volgende:
[..]
Strak plan, kunnen we ff zien hoe stoer die kerel wel niet is.
Wees trots op je status als collectief goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:46 schreef wappiej het volgende:
Wat mij gerust stelt is het feit dat een 17-jarige die net van de KMA afkomt, waarschijnlijk al meer verdient dan Skiczo..
IK kan nu met een glimlach op mijn gezicht gaan slapen
Toelating KMAquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:46 schreef wappiej het volgende:
Wat mij gerust stelt is het feit dat een 17-jarige die net van de KMA afkomt, waarschijnlijk al meer verdient dan Skiczo..
IK kan nu met een glimlach op mijn gezicht gaan slapen
najah.. als je iig de korte opleiding doet, voor havisten, van 1,5 jaar ben je met je 18e klaar..quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:33 schreef Bevo103 het volgende:
[..]
Toelating KMA
Voor wat betreft de toelating en aanstelling gelden eisen, rechten en plichten.
Eisen
Je moet de Nederlandse nationaliteit bezitten of deze aangevraagd hebben. Je moet een goede geestelijke en lichamelijke gezondheid hebben en bij aanstelling minstens 17 jaar oud zijn.
wappiej, wie heeft jouw wijs gemaakt dat je met je 17e een KMA studie kan hebben afgerond?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:34 schreef wappiej het volgende:
Ik denk dat Skiczukie hier al zijn woede op de Landmacht projecteert,
hij is namelijk zelf afgekeurd om deze redenen:
Hij slaat als een meisje.
Hij huilt als een meisje.
Hij werd in elkaar geslagen door een meisje van 13.
Hij kleedt zich in het weekend als meisje.
Hij is waarschijnlijk te dom om tot 3 te tellen, dus ik zeg het maar zo: "Skiczukie als je 46 chromosomen hebt dan heb je er één teveel."
Oei, wat een grove opmerking...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:13 schreef du_ke het volgende:
[..]Je laat je wel geweldig kennen zo.
Als je straks oog in oog staat met een te verkrachten afghaans meisje moet je je emoties ook beheersen hoor! Zonde als je te vroeg komt!
Het zijn toch de helden, de bikkels van onze samenleving?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Oei, wat een grove opmerking...
Dat mag ik wel![]()
Bij nader inzien vind ik dat ie veel te ver gaatquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Oei, wat een grove opmerking...
Dat mag ik wel![]()
Ja, wat die landmacht knakkers ervan zeggen, boeit me niet zoveel, maar dat Afghaanse meisje...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zijn toch de helden, de bikkels van onze samenleving?
Met een salarisplafond op hun 30e
Die moeten daar wel tegen kunnen.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:18 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik dat ie veel te ver gaat![]()
[..]
Ja, wat die landmacht knakkers ervan zeggen, boeit me niet zoveel, maar dat Afghaanse meisje...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]Hij gaat inderdaad wel wat te ver over het randje.
Maar zie het zo een echte soldaat is ook continue bezig te balanseren op het randje.
En samen met de andere cadetten goed te likken bij de officier achter het randje tijdens opleiding uiteraard.
Alleen niet echt populair. Zal aan het onderwerp liggen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het moet gezegd worden. Je hebt een succesvol topic gemaakt
Volgend topic. Volgend topic menquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alleen niet echt populair. Zal aan het onderwerp liggen.
en zijn meisje is er vandoor met iemand van de landmachtquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:34 schreef wappiej het volgende:
Ik denk dat Skiczukie hier al zijn woede op de Landmacht projecteert,
hij is namelijk zelf afgekeurd om deze redenen:
Hij slaat als een meisje.
Hij huilt als een meisje.
Hij werd in elkaar geslagen door een meisje van 13.
Hij kleedt zich in het weekend als meisje.
Hij is waarschijnlijk te dom om tot 3 te tellen, dus ik zeg het maar zo: "Skiczukie als je 46 chromosomen hebt dan heb je er één teveel."
Dan was het toch maar een sletquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
en zijn meisje is er vandoor met iemand van de landmacht
Kijk eens wie ik vond:quote:
Wat een zielig figuur ben jij zeg, laat je nakijken man.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:37 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Trots zijn kan geen kwaad.
Wanneer had jij je precies ingeschreven?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:48 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat een zielig figuur ben jij zeg, laat je nakijken man.![]()
Ach mensen die het verschil tussen cynisme, sarcasme en humor & serieus en informatief niet kunnen zien, zitten hier in ONZIN zowieso verkeerdquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:48 schreef cheqy het volgende:
Wat een zielig figuur ben jij zeg, laat je nakijken man.![]()
Naja, die linker ziet er niet verkeerd uitquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Kijk eens wie ik vond:
[afbeelding]
whahaha de kerel helemaal links heeft hem er al inhangen geloof ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Kijk eens wie ik vond:
[afbeelding]
ja wat wil je, de jongen heeft geen humorquote:
Weltrusten knakker. Ik pis op je.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja wat wil je, de jongen heeft geen humor
dan moet je zoeken hoor wil je wat .leuks aan de haak slaan
Ik vinnum wel leuk heurquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alleen niet echt populair. Zal aan het onderwerp liggen.
0w nee doe dat alstjeblieft niet ... het spijt me!!!quote:
Mij ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
0w nee doe dat alstjeblieft niet ... het spijt me!!!
Rot jij eens op met leven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:28 schreef skiczukie het volgende:
Stakker. Rot eens op uit ONZ.
wiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:28 schreef skiczukie het volgende:
Stakker. Rot eens op uit ONZ.
iejequote:
Google.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:24 schreef Heatseeker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
skiczukie waar heb je deze foto vandaan?
[..]
![]()
Fuck off man. Wat moet je van me.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Ben je zo dom dat je het niet alleen kan ?
Wat denk je zelf ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:39 schreef skiczukie het volgende:
Okee. nu even serieus. Markster, wát is je probleem met dit topic.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Je zit zelf in het leger ofzo?
Life's a bitch. En wat vond je zó schokkend aan die plaatjes dat je je er niet overheen kon zetten, hier níet te reageren. Dat snap ik dus niet.quote:
Zijn niet schokkend, ze gaan gewoon dom. En ik voel me toch wel beetje aangesprokenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Life's a bitch. En wat vond je zó schokkend aan die plaatjes dat je je er niet overheen kon zetten, hier níet te reageren. Dat snap ik dus niet.
Okee. Ik ga alleen niet met iedereen rekening houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:44 schreef Markster het volgende:
[..]
Zijn niet schokkend, ze gaan gewoon dom. En ik voel me toch wel beetje aangesproken
Opgelost. Slotjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee. Ik ga alleen niet met iedereen rekening houden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'Gecamoufleerde beroepsmilitairen met witte kisten'.
Zeker afgekeurd?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:20 schreef skiczukie het volgende:
Diss hier de landmacht! Dat heb ik geprobeerd met een filmpje, of meer een parodie dan op die debiele kutreclames. Paint, Photoshop of film wat, maar DISS die gecamoufleerde fluitketels!![]()
members.chello.nl/a.skiczuk/skiczland.mpg
Goh, het leger frustreert je echt he? Ik wil me nergens mee bemoeien maar ik zou maar psychische hulp gaan zoeken als ik jou was. Zo veel frustratie kan nooit goed zijn voor een mensenhart, sterkte.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:14 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
En soms heeft een militair puur geluk.
Ik heb nergens last van. Dank voor je bezorgdheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Goh, het leger frustreert je echt he? Ik wil me nergens mee bemoeien maar ik zou maar psychische hulp gaan zoeken als ik jou was. Zo veel frustratie kan nooit goed zijn voor een mensenhart, sterkte.
"onze" "jongens" zijn dan nét allemaal op vakantiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef Kiwinator het volgende:
strax valt duitsland weer binnen, nou dan ben ik blij dat er een landmacht is![]()
En denk je dat de VN dan niks doet?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef Kiwinator het volgende:
strax valt duitsland weer binnen, nou dan ben ik blij dat er een landmacht is![]()
Nog even en je kunt opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:51 schreef skiczukie het volgende:
Dit is volgens mij een van de weinige topics van mij die meer dan 4000 views heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |