Whehehe.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:38 schreef Koenz0r het volgende:
skiczukie, zielige kneus, ik hoop dat jij volgende keer lam word gereden, dat je de hele dag met je tongetje uit je bek hangt
Ik ben zeker géen hippie.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:01 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Na het is meer dat mensen die anti-leger zijn tot de categorie werkschuw hippietuig horen en een uitkering trekken. Van die linkse boomknuffelaars die altijd de boel slopen met betogen....
Ik háát hippies.
Ga met je pistooltje zwaaienquote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:38 schreef Koenz0r het volgende:
skiczukie, zielige kneus, ik hoop dat jij volgende keer lam word gereden, dat je de hele dag met je tongetje uit je bek hangt
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 09:38 schreef Koenz0r het volgende:
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:57 schreef B-DeaD het volgende:
heeft niemand door dat dit in ONZ staat ofzostelletje dwazen
Dat maakt het er niet leuker op.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:57 schreef B-DeaD het volgende:
heeft niemand door dat dit in ONZ staat ofzostelletje dwazen
quote:
Ow.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:46 schreef Kaap het volgende:
Nah gezien je plaatjes, toch maar goed dat die vriend van je aangereden is. Hoop dat het een kasplantje wordt.
zijn vriend is ooit eens aangereden door een militiar, sindsdien denkt hij dat heel de landmacht zo isquote:
Heei, debiel. Dit is ONZ. Pfff.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:58 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
zijn vriend is ooit eens aangereden door een militiar, sindsdien denkt hij dat heel de landmacht zo is
Daarom hoop ik dat hij later een kasplantje word
Ga zo weer een paar nieuwe maken!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:59 schreef Koenz0r het volgende:
de plaatjes dan hé
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:00 schreef du_ke het volgende:
Met de nieuwe toelatingseisen mogen wij ook in het leger
[afbeelding]
En jij snapt die post ook niet dudequote:Op dinsdag 12 juli 2005 11:58 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
zijn vriend is ooit eens aangereden door een militiar, sindsdien denkt hij dat heel de landmacht zo is
Daarom hoop ik dat hij later een kasplantje word
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 12:01 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Ahh, heb je geen tegen argumenten meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |