Zoo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is dit ook vooruitstrevend?
[afbeelding]
Dit is een meedoe-topic. Veel plezier dusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:15 schreef shilizous_88 het volgende:
Iedereen zijn eigen smaak... grappige topic, alleen de plaatjes + tekst vallen tegen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:23 schreef du_ke het volgende:
Den Grootsten Vijand van het Nederlandsche leeger/
[afbeelding]
Den Wesp.
De tiefus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef wappiej het volgende:
skiczukie.. dat jij niet lamgereden bent is gewoon een kwestie van slechte timing, tiefusjoch.
alsof er normaal geen ongelukken gebeuren.
als dalijk de tiefus uitbreekt in nederland, zal je nog blij zijn dat de KL bestaat, ondankbaar stuk werkschuw tuig..
Als duitsland aanvalt dan ga jij ons verdedigen zekerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:56 schreef wappiej het volgende:
skiczukie.. dat jij niet lamgereden bent is gewoon een kwestie van slechte timing, tiefusjoch.
alsof er normaal geen ongelukken gebeuren.
als dalijk de tiefus uitbreekt in nederland, zal je nog blij zijn dat de KL bestaat, ondankbaar stuk werkschuw tuig..
Samen met de rest van de landmacht Bier trinken und Bratwurst fressen!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Als duitsland aanvalt dan ga jij ons verdedigen zeker![]()
De Belgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:13 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Als duitsland aanvalt dan ga jij ons verdedigen zeker![]()
De nieuwste bewapening.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:26 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Samen met de rest van de landmacht Bier trinken und Bratwurst fressen!!![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:01 schreef skiczukie het volgende:
[..]
grapje toch?
kunnen jullie best hebben ja toch heren?
lachen???
nee?
maar het staat in ONZ!!
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:02 schreef het Korps Mariniers het volgende:
[..]
bek houden, klaploper!!!!!!
Het moet zijn:quote:
Ik ben goedgekeurd voor de landmacht en ik ga d'r dan ook bij..quote:
Oorlog is stom. Dus ophoeren jij.quote:Op maandag 11 juli 2005 23:06 schreef Sender_ het volgende:
Waarom zou je de Landmacht moeten dissen?
Ik snap niet echt waarom dat nodig is of wat de lol ervan is...
De Landmacht is er niet enkel om oorlog te voeren. Ga een boom knuffelen ofzo, gore stink hippie.quote:
Nee, nutteloos trainen moet ook gebeurenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:19 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
De Landmacht is er niet enkel om oorlog te voeren. Ga een boom knuffelen ofzo, gore stink hippie.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:19 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
De Landmacht is er niet enkel om oorlog te voeren. Ga een boom knuffelen ofzo, gore stink hippie.
De hoofdtaken van de Koninklijke Landmacht zijn:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee, nutteloos trainen moet ook gebeuren
In een tentje op de hei liggen stinken is inderdaad gepastquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
De hoofdtaken van de Koninklijke Landmacht zijn:
- Wereldwijd een bijdrage leveren aan vrede, veiligheid en stabiliteit.
- Het verdedigen van het Nederlandse grondgebied en dat van de NAVO-bondgenoten.
- Ondersteuning van civiele autoriteiten bij rechtshandhaving, rampenbestrijding en humanitaire hulp, zowel internationaal als nationaal.
Een groot deel bestaat momenteel dus uit vredesoperaties. Gepaste training hoort hier uiteraard bij.
Klopt. Het feit dat jij het inzicht niet hebt om het nut daarvan in te zien betekent niet dat het per definitie nutteloos is, vriend. Bovendien is het overnachten in een tentje op de hei uiteraard alleen deel van een oefening... De psychologische druk van het dagen lang niet kunnen slapen, contant paraat zijn en klaar voor eventuele verrassingsaanvallen vergeet je er nu bij te melden.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
In een tentje op de hei liggen stinken is inderdaad gepast
Voor je op uitzending dit soort capriolen uithaalt moet je inderdaad goed trainen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:22 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Nee, nutteloos trainen moet ook gebeuren
Werkloos stuk hippietuig, ga nertsen bevrijden ofzo, of op Indymedia zielige posters posten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:29 schreef Tha_T het volgende:
[..]
In een tentje op de hei liggen stinken is inderdaad gepast
Aaaah, iemand heeft ook de AAC gehadquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
De hoofdtaken van de Koninklijke Landmacht zijn:
- Wereldwijd een bijdrage leveren aan vrede, veiligheid en stabiliteit.
- Het verdedigen van het Nederlandse grondgebied en dat van de NAVO-bondgenoten.
- Ondersteuning van civiele autoriteiten bij rechtshandhaving, rampenbestrijding en humanitaire hulp, zowel internationaal als nationaal.
Een groot deel bestaat momenteel dus uit vredesoperaties. Gepaste training hoort hier uiteraard bij.
Wat is dat? indoctrinatietraining voor MAVO drop-outs?quote:
Ik wou nog reageren ook tot...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat is dat? indoctrinatietraining voor MAVO drop-outs?
Ach gossie. Beetje op je lul getrapt ofzo.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 16:43 schreef sp3c het volgende:
het zou grappig zijn als skiczukie daadwerkelijk humor had
kan niet iemand met een gevoel van humor het overnemen van hem?
Kereltje, wat boeit mij die hele kutpreek van je.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 17:18 schreef wappiej het volgende:
[..]
Ik ben goedgekeurd voor de landmacht en ik ga d'r dan ook bij..
Ik geloof er namelijk in dat het goed is om andere mensen te helpen, jij wil als links stuk krakerstuig alleen de slechte dingen ervan inzien denk ik.
Beetje respect voor die mensen die nu in het buitenland zitten om jouw veiligheid en de veiligheid van de mensen in het desbetreffende land te waarborgen..
kutnewbie
Jah, inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:33 schreef Renmaestro het volgende:
Jammer van al die huilie-reacties hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |