Fighting for freedom is like fucking for virginity...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:25 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
De hoofdtaken van de Koninklijke Landmacht zijn:
- Wereldwijd een bijdrage leveren aan vrede, veiligheid en stabiliteit.
- Het verdedigen van het Nederlandse grondgebied en dat van de NAVO-bondgenoten.
- Ondersteuning van civiele autoriteiten bij rechtshandhaving, rampenbestrijding en humanitaire hulp, zowel internationaal als nationaal.
Een groot deel bestaat momenteel dus uit vredesoperaties. Gepaste training hoort hier uiteraard bij.
Dat slaat pas nergens op. Getrained worden heeft niets met agressie te maken. Ze trainen om in topconditie te blijven. oa.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:24 schreef StofjeB het volgende:
Luchtmacht is voor agressieve mannetjes die die agressie totaal niet onder controle kunnen houden en dus continue getrimd en getraind moeten worden.
Klopt. Ook. En om structuur in hun leven te krijgen en om agressie op een goede manier te kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:30 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat slaat pas nergens op. Getrained worden heeft niets met agressie te maken. Ze trainen om in topconditie te blijven. oa.
Retard dat je bent, het gaat al 4 pagina's over de landmacht...kruip maar weer snel onder je steen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:24 schreef StofjeB het volgende:
Prachttopic, inclusief rel én humoristische plaatjes.
skiczukie:![]()
Respect voor de luchtmacht, geen respect voor de reacties die de luchtmacht verdedigen. Wat een triest gebasel over "links werkschuw hippietuig". Dat sommige mensen zichzelf willen ontwikkelen en daar geen josti-commendant voor nodig hebben die zegt wat ze wel en niet mogen doen, betekent nog niet dat men "werkschuw" is, maar gelukkig ook zelf kunnen nadenken.
Luchtmacht is voor agressieve mannetjes die die agressie totaal niet onder controle kunnen houden en dus continue getrimd en getraind moeten worden.
Donderdag moet ik mijn sporttest nog afronden en dan ben ik als het goed is aangenomen. Met een gymnasium diploma, dus dom? O ja en bij mijn opleiding hoort de Universitaire studie Civiele Techniek aan de Universiteit van Twente. Hoe bedoel je, IQ minder dan mijn magazijn inhoud. Ga je ergens in verdiepen voordat je je bek open trekt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:57 schreef cappp het volgende:
[..]
Fighting for freedom is like fucking for virginity...
Jonge... De gasten die zich aanmelden en/of meedoen hebben een IQ minder dan hun magazijninhoud
Anders tief je ff op uit dit topic. Het gaat erom dat je de landmacht disst met humor. HUMOR snap je hem.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Retard dat je bent, het gaat al 4 pagina's over de landmacht...kruip maar weer snel onder je steen.
Damned. Luchtmacht, landmacht, één pot nat. Niet qua werkzaamheden, wel qua cultuur. Niet zo emmeren.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Retard dat je bent, het gaat al 4 pagina's over de landmacht...kruip maar weer snel onder je steen.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:56 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Donderdag moet ik mijn sporttest nog afronden en dan ben ik als het goed is aangenomen. Met een gymnasium diploma, dus dom? O ja en bij mijn opleiding hoort de Universitaire studie Civiele Techniek aan de Universiteit van Twente. Hoe bedoel je, IQ minder dan mijn magazijn inhoud. Ga je ergens in verdiepen voordat je je bek open trekt.
Ach jij zou niet eens de eerste test halen, wel beetje zielig dat je gaat lopen bitchen op iets wat je zelf niet kan bereiken..quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:59 schreef cappp het volgende:
[..]met een VWO-diploma naar de landmacht... zonde...
Waarom denk je dat je door de eerste ronde heen bent gekomen Bobbie.quote:Landmacht in de autoracerij
Gepubliceerd op woensdag 16 maart 2005
De Koninklijke Landmacht sponsort komend jaar een autoraceteam. Twee in legergroen gespoten bolides moeten er voor zorgen dat jongeren meer interesse krijgen in dit onderbezette deel van de strijdkrachten.
De landmacht kocht zich voor 140.000 euro in in de Seat Cupra Cup. Generaal Tony van Diepenbrugge van de landmacht hoopt dat dit meer nieuw personeel oplevert dan de advertentiecampagne 'Kun jij de landmacht aan'. De landmacht heeft gebrek aan zo'n 5.000 grondtroepen.
Weetje, ik hoef het niet eens te bereiken, daar wel eens aan gedacht?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ach jij zou niet eens de eerste test halen, wel beetje zielig dat je gaat lopen bitchen op iets wat je zelf niet kan bereiken..
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:04 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
[..]
Waarom denk je dat je door de eerste ronde heen bent gekomen Bobbie.
En dat baseer je op?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:11 schreef Bob-B het volgende:
Eigenlijk is het feit dat een maat van skiczukie lam is gereden door een militair al bewijs genoeg dat de landmacht ok is. [14.gif]
Daar laat ik het bij, discussie met mensen die de basisschool niet eens hebben afgemaakt is zinloos.
[opschepmodus]Ik ben directeur van een Belgische uitgeverij, ik ben auteur van een boek, ik ben columnist, heb uitstekende perspectieven voor de toekomst en heb een gigantische hekel aan legers, lucht- en landmachten, die volstrekt uit de tijd zijn aangezien we in een aanslag-tijdperk zijn beland. WAnt die legers zorgen wel voor heel veel vrede idd...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:11 schreef Bob-B het volgende:
Eigenlijk is het feit dat een maat van skiczukie lam is gereden door een militair al bewijs genoeg dat de landmacht ok is. [14.gif]
Daar laat ik het bij, discussie met mensen die de basisschool niet eens hebben afgemaakt is zinloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |