Waarom? Als officier verdient hij zometeen beter dan menig kantoorbaantje hoor !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 21:59 schreef cappp het volgende:
[..]met een VWO-diploma naar de landmacht... zonde...
Lees je dan eerst eens wat beter in, ontwetende kneus.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:15 schreef StofjeB het volgende:
[..]
[opschepmodus]Ik ben directeur van een Belgische uitgeverij, ik ben auteur van een boek, ik ben columnist, heb uitstekende perspectieven voor de toekomst en heb een gigantische hekel aan legers, lucht- en landmachten, die volstrekt uit de tijd zijn aangezien we in een aanslag-tijdperk zijn beland. WAnt die legers zorgen wel voor heel veel vrede idd...
hehe voor het eerst dat een aankomend militair anderen dom noemtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:11 schreef Bob-B het volgende:
Eigenlijk is het feit dat een maat van skiczukie lam is gereden door een militair al bewijs genoeg dat de landmacht ok is. [14.gif]
Daar laat ik het bij, discussie met mensen die de basisschool niet eens hebben afgemaakt is zinloos.
Daar gaat het toch om!? Of niet dan!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:33 schreef Markster het volgende:
[..]
Waarom? Als officier verdient hij zometeen beter dan menig kantoorbaantje hoor !
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:41 schreef -Jay-20- het volgende:
Het zit je wel hoog hè, Skiczukie?
Whehehe.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:48 schreef du_ke het volgende:
[[url=http://img350.imageshack.us/img350/430/helden12jt.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef du_ke het volgende:
[[url=http://img350.imageshack.us/img350/731/helden26sa.th.png]afbeelding][/URL]
En wat is dan het probleem? Mensen die hard werken krijgen meer geld. Volgens mij denk jij echt dat een militair een luizenbaantje heeft he ?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Daar gaat het toch om!? Of niet dan!![]()
[afbeelding]
Hij is inderdaad oud, sorrie daarvoor.
Kijk uit, een kogel!!!!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:51 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Werkloos stuk hippietuig, ga nertsen bevrijden ofzo, of op Indymedia zielige posters posten.
Door de modder kruipen is inderdaad wel een heftig baantje.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:12 schreef Markster het volgende:
[..]
En wat is dan het probleem? Mensen die hard werken krijgen meer geld. Volgens mij denk jij echt dat een militair een luizenbaantje heeft he ?
Zullen wij een dagje meelopen met militaire training? Je houdt het nog geen 5 minuten vol man.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Door de modder kruipen is inderdaad wel een heftig baantje.
Ik hoef ook geen compleet land te verdedigen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:21 schreef Markster het volgende:
[..]
Zullen wij een dagje meelopen met militaire training? Je houdt het nog geen 5 minuten vol man.
Is goed Neem ik wel me fotocamera meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:21 schreef Markster het volgende:
[..]
Zullen wij een dagje meelopen met militaire training? Je houdt het nog geen 5 minuten vol man.
een knuppel onder je bed is genoeg om je huisje te verdedigenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen compleet land te verdedigen.
Strak plan, kunnen we ff zien hoe stoer die kerel wel niet is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:22 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Is goed Neem ik wel me fotocamera mee
Een baret onder mijn kussen is genoeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:23 schreef Steve-O het volgende:
[..]
een knuppel onder je bed is genoeg om je huisje te verdedigen
Macho zonder enige diepgang en enige zelfreflectie. Jammer.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:23 schreef Markster het volgende:
[..]
Strak plan, kunnen we ff zien hoe stoer die kerel wel niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |