Fuck off man. Wat moet je van me.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Ben je zo dom dat je het niet alleen kan ?
Wat denk je zelf ?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:39 schreef skiczukie het volgende:
Okee. nu even serieus. Markster, wát is je probleem met dit topic.
Klopt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Je zit zelf in het leger ofzo?
Life's a bitch. En wat vond je zó schokkend aan die plaatjes dat je je er niet overheen kon zetten, hier níet te reageren. Dat snap ik dus niet.quote:
Zijn niet schokkend, ze gaan gewoon dom. En ik voel me toch wel beetje aangesprokenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:43 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Life's a bitch. En wat vond je zó schokkend aan die plaatjes dat je je er niet overheen kon zetten, hier níet te reageren. Dat snap ik dus niet.
Okee. Ik ga alleen niet met iedereen rekening houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:44 schreef Markster het volgende:
[..]
Zijn niet schokkend, ze gaan gewoon dom. En ik voel me toch wel beetje aangesproken
Opgelost. Slotjequote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee. Ik ga alleen niet met iedereen rekening houden.
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:47 schreef skiczukie het volgende:
[..]
'Gecamoufleerde beroepsmilitairen met witte kisten'.
Zeker afgekeurd?quote:Op maandag 11 juli 2005 22:20 schreef skiczukie het volgende:
Diss hier de landmacht! Dat heb ik geprobeerd met een filmpje, of meer een parodie dan op die debiele kutreclames. Paint, Photoshop of film wat, maar DISS die gecamoufleerde fluitketels!![]()
members.chello.nl/a.skiczuk/skiczland.mpg
Goh, het leger frustreert je echt he? Ik wil me nergens mee bemoeien maar ik zou maar psychische hulp gaan zoeken als ik jou was. Zo veel frustratie kan nooit goed zijn voor een mensenhart, sterkte.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:14 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
En soms heeft een militair puur geluk.
Ik heb nergens last van. Dank voor je bezorgdheid.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:41 schreef cheqy het volgende:
[..]
Goh, het leger frustreert je echt he? Ik wil me nergens mee bemoeien maar ik zou maar psychische hulp gaan zoeken als ik jou was. Zo veel frustratie kan nooit goed zijn voor een mensenhart, sterkte.
"onze" "jongens" zijn dan nét allemaal op vakantiequote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef Kiwinator het volgende:
strax valt duitsland weer binnen, nou dan ben ik blij dat er een landmacht is![]()
En denk je dat de VN dan niks doet?quote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:58 schreef Kiwinator het volgende:
strax valt duitsland weer binnen, nou dan ben ik blij dat er een landmacht is![]()
Nog even en je kunt opnieuw beginnenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:51 schreef skiczukie het volgende:
Dit is volgens mij een van de weinige topics van mij die meer dan 4000 views heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |