Wees trots op je status als collectief goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:46 schreef wappiej het volgende:
Wat mij gerust stelt is het feit dat een 17-jarige die net van de KMA afkomt, waarschijnlijk al meer verdient dan Skiczo..
IK kan nu met een glimlach op mijn gezicht gaan slapen
Toelating KMAquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:46 schreef wappiej het volgende:
Wat mij gerust stelt is het feit dat een 17-jarige die net van de KMA afkomt, waarschijnlijk al meer verdient dan Skiczo..
IK kan nu met een glimlach op mijn gezicht gaan slapen
najah.. als je iig de korte opleiding doet, voor havisten, van 1,5 jaar ben je met je 18e klaar..quote:Op woensdag 13 juli 2005 07:33 schreef Bevo103 het volgende:
[..]
Toelating KMA
Voor wat betreft de toelating en aanstelling gelden eisen, rechten en plichten.
Eisen
Je moet de Nederlandse nationaliteit bezitten of deze aangevraagd hebben. Je moet een goede geestelijke en lichamelijke gezondheid hebben en bij aanstelling minstens 17 jaar oud zijn.
wappiej, wie heeft jouw wijs gemaakt dat je met je 17e een KMA studie kan hebben afgerond?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:34 schreef wappiej het volgende:
Ik denk dat Skiczukie hier al zijn woede op de Landmacht projecteert,
hij is namelijk zelf afgekeurd om deze redenen:
Hij slaat als een meisje.
Hij huilt als een meisje.
Hij werd in elkaar geslagen door een meisje van 13.
Hij kleedt zich in het weekend als meisje.
Hij is waarschijnlijk te dom om tot 3 te tellen, dus ik zeg het maar zo: "Skiczukie als je 46 chromosomen hebt dan heb je er één teveel."
Oei, wat een grove opmerking...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:13 schreef du_ke het volgende:
[..]Je laat je wel geweldig kennen zo.
Als je straks oog in oog staat met een te verkrachten afghaans meisje moet je je emoties ook beheersen hoor! Zonde als je te vroeg komt!
Het zijn toch de helden, de bikkels van onze samenleving?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Oei, wat een grove opmerking...
Dat mag ik wel![]()
Bij nader inzien vind ik dat ie veel te ver gaatquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Oei, wat een grove opmerking...
Dat mag ik wel![]()
Ja, wat die landmacht knakkers ervan zeggen, boeit me niet zoveel, maar dat Afghaanse meisje...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:18 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het zijn toch de helden, de bikkels van onze samenleving?
Met een salarisplafond op hun 30e
Die moeten daar wel tegen kunnen.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:18 schreef StofjeB het volgende:
[..]
Bij nader inzien vind ik dat ie veel te ver gaat![]()
[..]
Ja, wat die landmacht knakkers ervan zeggen, boeit me niet zoveel, maar dat Afghaanse meisje...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]Hij gaat inderdaad wel wat te ver over het randje.
Maar zie het zo een echte soldaat is ook continue bezig te balanseren op het randje.
En samen met de andere cadetten goed te likken bij de officier achter het randje tijdens opleiding uiteraard.
Alleen niet echt populair. Zal aan het onderwerp liggen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het moet gezegd worden. Je hebt een succesvol topic gemaakt
Volgend topic. Volgend topic menquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alleen niet echt populair. Zal aan het onderwerp liggen.
en zijn meisje is er vandoor met iemand van de landmachtquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:34 schreef wappiej het volgende:
Ik denk dat Skiczukie hier al zijn woede op de Landmacht projecteert,
hij is namelijk zelf afgekeurd om deze redenen:
Hij slaat als een meisje.
Hij huilt als een meisje.
Hij werd in elkaar geslagen door een meisje van 13.
Hij kleedt zich in het weekend als meisje.
Hij is waarschijnlijk te dom om tot 3 te tellen, dus ik zeg het maar zo: "Skiczukie als je 46 chromosomen hebt dan heb je er één teveel."
Dan was het toch maar een sletquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
en zijn meisje is er vandoor met iemand van de landmacht
Kijk eens wie ik vond:quote:
Wat een zielig figuur ben jij zeg, laat je nakijken man.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:37 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Trots zijn kan geen kwaad.
Wanneer had jij je precies ingeschreven?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:48 schreef cheqy het volgende:
[..]
Wat een zielig figuur ben jij zeg, laat je nakijken man.![]()
Ach mensen die het verschil tussen cynisme, sarcasme en humor & serieus en informatief niet kunnen zien, zitten hier in ONZIN zowieso verkeerdquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:48 schreef cheqy het volgende:
Wat een zielig figuur ben jij zeg, laat je nakijken man.![]()
Naja, die linker ziet er niet verkeerd uitquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Kijk eens wie ik vond:
[afbeelding]
whahaha de kerel helemaal links heeft hem er al inhangen geloof ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:59 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Kijk eens wie ik vond:
[afbeelding]
ja wat wil je, de jongen heeft geen humorquote:
Weltrusten knakker. Ik pis op je.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 01:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja wat wil je, de jongen heeft geen humor
dan moet je zoeken hoor wil je wat .leuks aan de haak slaan
Ik vinnum wel leuk heurquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alleen niet echt populair. Zal aan het onderwerp liggen.
0w nee doe dat alstjeblieft niet ... het spijt me!!!quote:
Mij ook.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
0w nee doe dat alstjeblieft niet ... het spijt me!!!
Rot jij eens op met leven.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:28 schreef skiczukie het volgende:
Stakker. Rot eens op uit ONZ.
wiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 04:28 schreef skiczukie het volgende:
Stakker. Rot eens op uit ONZ.
iejequote:
Google.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:24 schreef Heatseeker het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
skiczukie waar heb je deze foto vandaan?
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |