quote:1934. The Dust Bowl. The last great age of magic. In a time of titanic sandstorms, drought and pestilence - all signs of God's fury and harbingers of the Apocalypse - the final conflict between good and evil is about to begin. The battle will take place in the Heartland of an empire called America. And when it is over, man will forever trade away wonder for reason.
quote:Debuting on HBO this September, CARNIVĀLE follows a traveling carnival as it wends its way across the Dust Bowl, focusing on a mysterious young fugitive with hidden talents who is taken in by the carnival, and on the charismatic, shadowy evangelist who will ultimately cross his path. The 12-episode dramatic series takes place at a time of worldwide unrest, with evil on the rise around the globe and the Great Depression wreaking economic and social havoc here at home.
Hier weer verder over deze briljante (maar helaas te kortequote:As they become aware of their abilities, Ben and Brother Justin find themselves wrenched from their lives to realize that the world they thought the knew -- this tenuous, prosaic reality shared by humankind -- is actually a chessboard upon which is played the ancient conflict between Light and Darkness, and they are key players in the battle.
Van Seizoen 1 wel ja, al een maandje of 2.quote:Op maandag 11 juli 2005 22:21 schreef wonko het volgende:
Helaas veels te kort ja...is de DVD box al uit??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, wisten jullie dat ongeveer 50% van de sets en settings bestaat uit computeranimatie? Ik zag dat bij de making of op de boxset.
Seizoen 2 is 10x zo maf als het eerste seizoen. Maar aan het eind is er wel een hoop duidelijk gemaakt.quote:Op zondag 17 juli 2005 23:43 schreef T4rava het volgende:
Noem me gek, maar ik vind dat Daniel Knauf en zijn kornuiten de serie moeten voortzetten in boekvorm.
De serie is veel te sophisticated voor het gemiddelde Amerikaanse chips-schranzende TV publiek, wat de voornaamste reden is dat ze het maar bij twee seizoenen laten. En de acties die de fans ondernemen om de show terug on the road te krijgen lijken ook al niet te werken.![]()
In boekvorm zou de serie het goed doen denk ik. Ik heb het script gelezen en het is natuurlijk kwalitatief werk (hoe kan het anders bij zo'n fantastische serie). Er zijn veel succesvolle boeken die het waarschijnlijk als film of serie niet gehaald hadden (en je weet wat ze zeggen: "het boek vond ik beter dan de film"). En als je eraan denkt dat Daniel Knauf het oorspronkelijk op 6 seizoenen had voorzien, lijkt het me duidelijk dat er nog genoeg te vertellen valt.
Hoe maffer hoe beter.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:18 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
Seizoen 2 is 10x zo maf als het eerste seizoen. Maar aan het eind is er wel een hoop duidelijk gemaakt.
Yup. Ik kon niet wachten dus heb ik het maar alvast gedownload (en ondertussen ook al gekeken).quote:Op maandag 18 juli 2005 00:31 schreef T4rava het volgende:
[..]
Hoe maffer hoe beter.![]()
Uh, btw, waar heb jij seizoen 2 vandaan? Torrent site zeker?
VARA? VPRO bedoel je...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:28 schreef Vassili_Z het volgende:
Wauw, goede aflevering.
Nou hopen dat VARA ook het 2e seizoen gaat inkopen.
Da's wel een dure actrice hoor, Lodz trouwens ook, om van de Terminator 3 held en de Kurgan uit highlander nog maar te zwijgenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:41 schreef sankarst het volgende:
Nu wil ik ook seizoen 2 zien!!!! Waar kan ik m kopen/ downloaden? Ik hoop niet dat sofie dood is.
onsamenhangend vind ik het niet. Zit wel een duidelijke lijn in. Ik ben benieuwd hoe Justin en Ben met elkaarr te maken gaan krijgen behalve in de dromen van Ben. Zal Ben weg gaan van de Kermis?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:43 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Da's wel een dure actrice hoor, Lodz trouwens ook, om van de Terminator 3 held en de Kurgan uit highlander nog maar te zwijgen![]()
Het is een beetje crappy dat alles in de laatste 10 minuten samen moet komen. Het maakt het geheel nog onsamenhangender dan dat het al was...
LOL, de serie heet Carnivale. Hoezo samenhangend?quote:Op maandag 18 juli 2005 00:46 schreef sankarst het volgende:
[..]
onsamenhangend vind ik het niet. Zit wel een duidelijke lijn in. Ik ben benieuwd hoe Justin en Ben met elkaarr te maken gaan krijgen behalve in de dromen van Ben. Zal Ben weg gaan van de Kermis?
Ze hebben in ieder geval allemaal iets gemeenquote:Op maandag 18 juli 2005 00:47 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
LOL, de serie heet Carnivale. Hoezo samenhangend?
even denken, de leeftijd ligt gemiddeld boven de 30. Men gaat hoe verder het reist meer vreemd al lijkt het altijd alsof ze alleen maar aan het opbouwen zijn en dan weer snel weg moeten. De 2 hoofdkarakters hebben geen enkel raakvlak, anders dan dat er iets is gebeurd dat ze niet helemaal kunnen plaatsen of waarbij een hervorming nodig is. Tja...quote:Op maandag 18 juli 2005 00:49 schreef sankarst het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval allemaal iets gemeen
En wat je hier nu noemt, wordt allemaal duidelijk gemaakt in seizoen 2.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:40 schreef Tafkahs het volgende:
ehm, is dit vanavond het einde van seizoen 1![]()
Ik snap er geen reet meer van, de kermis wordt steeds opstandiger binnen de eigen gelederen, dat meisje dat harlott in haar hoofd gerkerfd kreeg was blijkbaar niet te redden, maar die ouwe slangentaart moet geconserveerd blijven. Die catatonische moeder vindt het nodig om haar dochter daarvoor op te offeren, Lodz wordt door een val vermoord, waardoor zowel brother Justin als dat joch lijken nu aan dezelfde kant te staan, elk vanuit een eigen perspectief.
Nooh die dissquote:Op maandag 18 juli 2005 00:58 schreef Forumschorem het volgende:
[..]
En wat je hier nu noemt, wordt allemaal duidelijk gemaakt in seizoen 2.
En Ben wist nog niet tijdens dat Harlott akkefietje dat als je leven wil geven, dat je er ook een moet nemen.
Je quote de verkeerde, tjappie.quote:Op maandag 18 juli 2005 01:21 schreef T4rava het volgende:
[..]
Nooh die diss![]()
Niet zo oneerbiedig tegenover onze show, Tafkahs.
Ik kreeg vandaag wel een star wars gevoel.. ten eerste weet management alles, dat zal ook de reden zijn dat ze naar het zuiden moeten. Al was het maar omdat daar slangen zijn o.i.d.quote:Op maandag 18 juli 2005 00:57 schreef Tafkahs het volgende:
Zo weten we bijvoorbeeld nog steeds niet waarom de stoet naar het zuiden moet reizen, terwijl men liever naar de kust was getrokken.
Leggen ze ook uit waarom? Het lijkt me toch goedkoper om op een verlaten stuk woestijn wat echte tenten en caravans neer te zetten dan alles met de computer te doen of zie ik dat nu verkeerd?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 20:34 schreef PDOA het volgende:
Trouwens, wisten jullie dat ongeveer 50% van de sets en settings bestaat uit computeranimatie? Ik zag dat bij de making of op de boxset.
Ja, maar iedereen heeft een hekel aan Lodz, behalve de bebaarde vrouwquote:Op maandag 18 juli 2005 01:36 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag wel een star wars gevoel.. ten eerste weet management alles, dat zal ook de reden zijn dat ze naar het zuiden moeten. Al was het maar omdat daar slangen zijn o.i.d.
Maar in meer opzichten lijkt management op de Emperor uit Star Wars, vooral in het manipulerende. Ben wil namelijk helemaal niemand vermoorden, maar doet het uiteindelijk toch![]()
Ja, nu je het zegt zie ik het ook wel! Ook dat management niet om mensen geeft, en Lodz (terwijl die management juist hielp) eigenlijk laat vermoorden. Dat zie je in deel 5 van Star Wars ook goed...quote:Op maandag 18 juli 2005 01:36 schreef thettes het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag wel een star wars gevoel.. ten eerste weet management alles, dat zal ook de reden zijn dat ze naar het zuiden moeten. Al was het maar omdat daar slangen zijn o.i.d.
Maar in meer opzichten lijkt management op de Emperor uit Star Wars, vooral in het manipulerende. Ben wil namelijk helemaal niemand vermoorden, maar doet het uiteindelijk toch![]()
En zelfs die zal niet zo blij met 'm zijn als ze weer klappen met de stok krijgtquote:Op maandag 18 juli 2005 11:49 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, maar iedereen heeft een hekel aan Lodz, behalve de bebaarde vrouw
Een smerige streek van management. Eerst zorgt hij dat Lodz weer kan zien als beloning voor zijn hulp, en vervolgens liet hij Ben denken dat Lodz al die tijd niet blind was geweest (wat voor Ben genoeg was om te geloven dat hij alleen maar liegt, dus ook over dat hij Ruthie niet vermoord had) wat leidt tot die wurgpartij.quote:Op maandag 18 juli 2005 12:25 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt zie ik het ook wel! Ook dat management niet om mensen geeft, en Lodz (terwijl die management juist hielp) eigenlijk laat vermoorden. Dat zie je in deel 5 van Star Wars ook goed...
En dat zie je dus fout.quote:Op maandag 18 juli 2005 14:25 schreef T4rava het volgende:
en vervolgens liet hij Ben denken dat Lodz al die tijd niet blind was geweest (wat voor Ben genoeg was om te geloven dat hij alleen maar liegt, dus ook over dat hij Ruthie niet vermoord had) wat leidt tot die wurgpartij.
Ben raakt door het dolle heen als hij verneemt dat Lodz degene is die Ruthie heeft vermoord, en kiest er dus voor om Lodz zijn leven in te ruilen met dat van Ruthie. Management geeft Lodz zijn kijkvermogen terug zodat hij Ben in de ogen kan kijken en beseft om wie het allemaal draait. Gedeeltelijk is het ook Management die Lodz vermoordt, en niet alleen Ben.quote:
Scudder?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 00:45 schreef Forumschorem het volgende:
Management geeft Lodz zijn kijkvermogen terug zodat hij Ben in de ogen kan kijken en beseft om wie het allemaal draait.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:55 schreef Forumschorem het volgende:Kunnen ze de vier seasons niet omzetten in een boek? dan lees ik de laatste twee seizoenen wel. Heeft iemand goede ideeen waar je snel seizoen 2 kan downen? Ik heb nu nog 150 uur te gaan met seizoen 2 en zit op 1%.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb je een punt .quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:58 schreef Forumschorem het volgende:
het is mini, maar nova (snap je 'm?)
Nederlands ondertiteld gaat niet lukken denk ik, maar op internet kun je op verschillende plaatsen Carn-i-vale 2 downloaden. Gewoon even googelen en bittorrent downloaden.quote:Op woensdag 20 juli 2005 18:04 schreef viaspin het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe ik aan serie 2 kom van Carnivale? nederlands ondertiteld
Ik denk niet dat ze er veel van zullen voelen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 13:11 schreef Cheese het volgende:
Wat een drama dat HBO deze uitmuntende serie gecancelled heeft, onvoorstelbaar.
Een hoop lui zijn echt pissed off, talloze opzeggingen van HBO abonnementen. Ongelooflijk, zo'n originele serie, een juweel temidden van een wereld vol tv-stront, zo laten sterven. En dan te bedenken dat juist een zender als HBO kwaliteit moet uitstralen, onafhankelijk van kijkcijfers. Dit gaat ze hoop ik niet in de kouwe kleren zitten.
Voelden ze ook niets voor bij HBO, maar zou wel een aardige oplossing zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2005 23:10 schreef Forumschorem het volgende:
Ik denk niet dat ze er veel van zullen voelen eerlijk gezegd.
Ik pleit voor een Carnivale: The Movie!!![]()
Hč?? Hoe moet het nu verder?quote:
Dat was de herhaling van zondag, toch?quote:Op zondag 24 juli 2005 18:56 schreef Cheese het volgende:
Gisterennacht was nog wel een aflevering, de laatste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was het laatste?
Ja dat zég ik toch! Ik durf te wedden dat het zou kunnen. Carnivāle lijkt me beter geschikt als boek dan als film btw.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:55 schreef sankarst het volgende:
[..]
Kunnen ze de vier seasons niet omzetten in een boek? dan lees ik de laatste twee seizoenen wel.
quote:Op zondag 24 juli 2005 21:55 schreef Monidique het volgende:
Dus datHet laatste van seizoen 1, ja. Alles gaat verder in seizoen 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat was het laatste?One's own shit doesn't smell.
ja, dat was de final episodequote:
Mmm, ik weet het niet of Carnivale beter als boek zou zijn. Ik vind dat de serie erg rust op visuele en sfeer elementen (wat niet negatief is). Zou je je ooit zo'n verhaal kunnen voorstellen, met de zelfde impact let op, als de beelden er niet bij waren?quote:Op maandag 25 juli 2005 00:23 schreef T4rava het volgende:
Ja dat zég ik toch! Ik durf te wedden dat het zou kunnen. Carnivāle lijkt me beter geschikt als boek dan als film btw.
Trouwens, ik heb de hoop al opgegeven. Een show een paar extra seizoenen geven vanwege een paar fans deden ze vroeger nog wel (met bv Rosswell), maar ik denk dat men daar tegenwoordig niet meer aan doet.
Maarja, misschien was op gegeven moment de glans er vanaf, en misschien waren de afleveringen slechter qua qualiteit geworden. Misschien. Of misschien ook niet.
Ik denkt dat we ons de komende afleveringen die niet komen gaan, mooier maken dan ze misschien geworden waren. Misschien is het dus maar beter dat het hierbij blijft, zodat de "magie van Carnivāle" blijft voortbestaan in de fans.
Misschien... of niet, dat kan ook. Dat we nu gewoon de beste serie aller tijden mislopen.
....![]()
Ik heb net pas seizoen 2 afgekeken en ik vind het een goed einde.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:56 schreef maniack28 het volgende:
Knauf heeft zeker wel gereageerd. In een brief aan de fans gaf hij aan dat hij denkt dat de serie vroeg of laat zijn einde nog wel krijgt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kun je natuurlijk wel verdergaan met het vehaal, maar in feite zit er geen einde aan.
[ Bericht 18% gewijzigd door T4rava op 29-07-2005 16:29:23 ]One's own shit doesn't smell.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:01 schreef T4rava het volgende:
[..]
Ik heb net pas seizoen 2 afgekeken en ik vind het een goed einde.ik ben het niet eens met jouw spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan kun je natuurlijk wel verdergaan met het vehaal, maar in feite zit er geen einde aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Er moet dus nog heel veel gebeuren wil het verhaal een einde krijgen. En hoe zit het met Lodz die zei dat hij terug zou komen? Wat is zijn rol en waarom werkte hij samen met management? En Scudder met die dooie slangen, waar sloeg dat op? En die kunstenaar? Hoe zal het allemaal verdergaan!? Zoveel onbeantwoorde vragen!
En belangrijker, zal Knauf het wel verder laten gaan? Hij wil nog steeds niks over het plot zeggen, ook al is de show gecancelled.
Misschien heeft hij nog iets voor ons in petto?![]()
![]()
???
Anders ga ik gewoon zijn kinderen gijzelen en eisen dat hij verder gaat, zoals een echte fan.
One's own shit doesn't smell.
Voor wat achtergrond informatie over Lodz lees dit eens. Dan begrijp je zijn rol beter en waarom hij met management samen werktquote:Op zondag 31 juli 2005 21:53 schreef T4rava het volgende:
En hoe zit het met Lodz die zei dat hij terug zou komen? Wat is zijn rol en waarom werkte hij samen met management?
Het is een anti climax, omdat er geen vervolg komt.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:34 schreef PDOA het volgende:
Ik blijf het einde een anti-climax vinden.
HBO denkt daar anders over...quote:Op donderdag 8 september 2005 11:19 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Het is een anti climax, omdat er geen vervolg komt.
Des te meer reden om het vervolg wel te maken.![]()
In januari wordt het tweede seizoen uitgezonden geloof ik.quote:Op maandag 14 november 2005 20:15 schreef maniack28 het volgende:
Man oh man.... ik heb deel 1 weer bijna afgekeken.... weet je dat het gewoon verslavend is, alle afleveringen achter elkaar bekijken... in 3 dagen tijdLekker in het donker op de bank.... wat een heerlijke sfeer... wanneer zou deel 2 op dvd verschijnen of hier worden uitgezonden? Ik ga hem niet downloaden, dat bederft de pret.
Ja?quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
In januari wordt het tweede seizoen uitgezonden geloof ik.
Bron: www.canvas.bequote:Elke zaterdag omstreeks 23.10u.
Vanaf 7 januari op Canvas
Carnivāle is een fascinerende en bevreemdende reeks die een sfeervolle tijdsevocatie en een realistische aandacht voor details in setting, decors, kostuums en dialoog combineert met religieuze, metafysische en filosofische thema's.
Het gevecht tegen natuurrampen, economische problemen en armoede wordt getransponeerd naar het niveau van een strijd tussen goed en kwaad, die in grote mate mee wordt bepaald door paranormale verschijnselen, geloof en bijgeloof. Dit alles speelt zich af in het Amerika van de jaren '30, waar het armoe troef was ten gevolge van de Grote Depressie.
In deze tweede reeks van Carnivāle zien we hoe Ben Hawkins' spirituele krachten steeds sterker en manifester worden. Om zijn gaven voor goede doelen te gebruiken, moet Ben echter op het spoor komen van zijn vader, Henry Scuddler.
Ook Justin Crowe gaat op zoek naar Bens vader, want ook voor hem heeft Scuddler een spirituele betekenis. Circus Carnivāle blijft Bens dekmantel voor gerechtelijke vervolging. Het hele gezelschap trekt dus in Hawkins' zog mee naar het Westen.
Een confrontatie tussen Hawkins en Crowe zal in deze reeks onvermijdelijk blijken...
Ten opzichte van de eerste reeks heeft de samenstelling van het gezelschap enkele wijzigingen ondergaan. Zo verdwenen de blinde Lodz, Gecko de hagedisman en de siamese tweeling Alexandria en Caladonia.
Hun vertrek wordt echter ruimschoots gecompenseerd met een nieuwe naam: Varyln Sproud. Deze demonische en psychopatische 'apostel' is de rechterhand van dominee Crowe.
Zijn rol wordt gespeeld door John Carroll Lynch, die onder meer te zien was in Face Off en Gothika.
Ned 3 zou er ook mee beginnen in Januari.quote:Op woensdag 16 november 2005 09:30 schreef Sandraugiga het volgende:
He, balen, die heb ik niet op mijn tv...
Nou ja, hopen dat die serie ook op DVD uit komt!
Dat heb ik nog niet kunnen vindenquote:Op woensdag 16 november 2005 13:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ned 3 zou er ook mee beginnen in Januari.
Staphorst?quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:40 schreef maniack28 het volgende:
Echt waar? Alle ether uitzendingen? Dus je kan niet meer Ned 1,2 en 3 kijken via de ether? Want dat betekend dat mn vriendin helemaal niks meer kan zien op tv, daar hebben ze geen kabel
quote:
overgangsperiode liefjequote:Op woensdag 16 november 2005 13:19 schreef Sandraugiga het volgende:
Ja, alleen jammer dat in januari de ether uitzendingen gestaakt worden...
En daarna?quote:Op dinsdag 13 december 2005 17:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
overgangsperiode liefje
Tot Juni kunnen we nog door de sneeuw heen kijken
Dat dacht ik alquote:Op dinsdag 13 december 2005 18:13 schreef Alexxxxx het volgende:
daarna is er hopelijk ook digitale TV buiten de randstad... De Overheid denkt dat NL alleen maar de randstad is
Er is wel een alternatief. Weet zou gauw even geen link. Maar dat was toen ook al op het journaal.quote:Op dinsdag 13 december 2005 15:40 schreef maniack28 het volgende:
Echt waar? Alle ether uitzendingen? Dus je kan niet meer Ned 1,2 en 3 kijken via de ether? Want dat betekend dat mn vriendin helemaal niks meer kan zien op tv, daar hebben ze geen kabel
Ik heb digitale TV van KPN; je hebt dan wel meerdere kastjes nodig, maar kunt wel gewoon op 1 abo meerdere televisies aansluiten.quote:Op dinsdag 13 december 2005 18:20 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al![]()
Maar gelukkig begint Carnivale in januari
Ow en voor digitenne moet je per tv betalen, voor 3 tv's is het 2x zo duurAls ik kabel neem mag ik toch ook gewoon splitten... stelletje afzetters..
Of je leest het topic even.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:07 schreef Timo20 het volgende:
Vanaf zaterdagavond 23.20uur wordt op Belgie 2 het tweede seizoen uitgezonden, voor de mensen die geinteresseerd zijn
Voor de mensen die seizoen 1 niet gezien hebben zijn er een paar opties:quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:07 schreef Timo20 het volgende:
Vanaf zaterdagavond 23.20uur wordt op Belgie 2 het tweede seizoen uitgezonden, voor de mensen die geinteresseerd zijn
Zag het toevallig net in de gids staan. Alleen jammer dat HBO na episode 2 gestopt is met de serie en we dus (waarschijnlijk) nooit de rest van de reeks en de afloop te zien zullen krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
Quick reminder, voor het geval iemand het toch nog zou vergeten...
Vanavond 23.20 Canvas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik het einde van seizoen 1 nog eens moet kijken...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Hehe, duurt nog minstens een half jaartjequote:Op maandag 9 januari 2006 13:16 schreef Fling het volgende:
Damn waarom zie ik dit topic nu pas![]()
![]()
Nou ja, wachten op Nld3 dan maar
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef maniack28 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef PDOA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik dan weer volledig gemist!
Ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef PDOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef maniack28 het volgende:Kijk dat maakt een hoop duidelijker. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 13:48 schreef Venugopalan het volgende:
[..]
Kijk dat maakt een hoop duidelijker. Bedankt!![]()
Op een paar punten zit je op het goede spoor, maar bij andere sla je de plank weer volledig mis...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Graag gedaanIk ben helemaal gek van deze serie... heb hem niet gedownload, zodat ik lekker het 2e seizoen verspreid kan kijken, geeft veel meer plezier. Ik heb de eerste al 3x gezien en heb er veel over nagedacht.. hoe en wat en waar... de mooiste aflevering tot nu toe is de laatste van seizoen 1.. die is echt briljant, vooral het einde
Jij hebt het zeker al helemaal gezienquote:Op maandag 9 januari 2006 13:59 schreef PDOA het volgende:
[..]
Op een paar punten zit je op het goede spoor, maar bij andere sla je de plank weer volledig mis...
Pssst!quote:Op maandag 9 januari 2006 14:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker al helemaal gezienMondje dicht he.... anders dan is de spanning eraf... ik ben benieuwd.. nog 11 weken te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:30 schreef PDOA het volgende:
[..]
Pssst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Wat? Serie 2? bedoel je?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:41 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Zag het toevallig net in de gids staan. Alleen jammer dat HBO na episode 2 gestopt is met de serie en we dus (waarschijnlijk) nooit de rest van de reeks en de afloop te zien zullen krijgen.
Ja iddquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik schrok er gewoon zo van dat ik geen normaal bericht meer kon typen.
Wat jammer![]()
Heeee! Jij hier?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:12 schreef Luchtbel het volgende:
Wat? Serie 2? bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:36 schreef PDOA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Jep ik keek vorig jaar op Nederland 3 en nu sinds zaterdag dus op Canvasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heeee! Jij hier?
Balen he... Na Serie 2 houdt het gewoon op!
Je (en alle anderen) hebt alleen de eerste aflevering gemist.... je kan er dus nog 11 zien!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:34 schreef boneyard het volgende:
helemaal gemist dat het op canvas kwam, naja ook maar wachten tot het op nld3 komt.
Ja. Maar je kunt je aansluiten bij de lotgenoten die proberen, of in ieder geval hopen, de serie terug te krijgen op tv.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:12 schreef Luchtbel het volgende:
Wat? Serie 2? bedoel je?
Hčhčhčquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ja. Maar je kunt je aansluiten bij de lotgenoten die proberen, of in ieder geval hopen, de serie terug te krijgen op tv.
\quote:Op zondag 15 januari 2006 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
We wilden net gaan kijken op video is het doorgifte signaal echt helemaal bagger geweest gisteren.
Het leek wel een bufferende stream.
Is er iemand die gisteren wel en goed signaal had en het toevallig opgenomen heeft?
Ik heb het wel gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ok... tot nu toe hier dus nog niemand die het zaterdag (goed) gezien heeft...
Gewoon doen joh. Het zal je nog meevallen.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is dus een spoiler die ik niet ga lezen...
Ik kan me meestal heel slecht beheersen bij die dingen maar ik ga niet als seizoen 2 pas net begonnen is nu al lezen hoe het af zal gaan lopen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef PDOA het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren hoe deze aflevering verloopt, maar ik kan je wel het einde van de serie vertellen:Die serie zou ik ook wel willen zien eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef PDOA het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren hoe deze aflevering verloopt, maar ik kan je wel het einde van de serie vertellen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dit is een schaamteloze TVPDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Nou..zo leuk lijkt die serie mij niet.. komt teveel overeen met mijn eigen realiteitquote:Op maandag 16 januari 2006 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok... als jij er zo op reageert, dan durf ik idd ook wel.
En idd...
Mij ook!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef maniack28 het volgende:
Nou..zo leuk lijkt die serie mij niet.. komt teveel overeen met mijn eigen realiteit![]()
Geef mij maar Carnivale![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ook geen scrambled beeld bij jou dus?
Doe je het verslagje dan wel tussen spoiler tags voor degenen die het nog ergens hopen te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een beetje chaotisch allemaal... maar ik hoop dat degene die het gemist hebben er toch wel iets van begrijpen
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]Ik heb het beginstuk wel kunnen zien, pas na 15 minuten begon hij te kuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een beetje chaotisch allemaal... maar ik hoop dat degene die het gemist hebben er toch wel iets van begrijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb het beginstuk wel kunnen zien, pas na 15 minuten begon hij te kuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan afl. 2 wel lenen van die vriend van mij alleen krijgt hij hem zelf pas as weekend van zijn vriendin in f*cking groningen.Dus dan maar afl. 3 kijken as zaterdag en dan volgende week nog even 2 voor de goede orde.
Ik weet niet of ik zometeen kijk of dinsdag... heb toets morgen en moet vroeg weg... ff nog over nadenkenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Gezien idd!
Er was zeker in het begin wel wat storing (witte spikkeltjes in beeld) maar verder was het gewoon prima te zien hier!
En zo ongeveer elke keer weer zeg ik: 'Ik snap er niks meer van!'
[ Bericht 11% gewijzigd door thettes op 30-01-2006 01:16:04 (laatste spoilertag vergeten) ]
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:15 schreef thettes het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:46 schreef PDOA het volgende:
[..]SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het toch maar gekeken gister... en er broeit wat
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Eh, die is al bezig...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag seizoen 1 afgekeken![]()
Ben benieuwd naar het tweede seizoen. Bring it on
![]()
eh... ik kijk geen series op tvquote:
Downloaden dus. Heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
eh... ik kijk geen series op tv
daarbij: het was al begonnen op tv toen ik nog aan seizoen 1 moest beginnen. Het mag duidelijk zijn dat ik het over de dvd heb. Maar daar moeten we nog op wachten tot augustus
download geen films en series, alleen muziek.quote:
uhu, ik ben de buurman/jongenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Btw... je sig... Je bent een Gouwenaar?
En gefeliciteerd met je 1-jarige Fokker-schap!
Hahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:27 schreef Brighteyes het volgende:Meen je dat nou?
Wat een vaag toeval zeg!
Maarreh... dan weet ik je dus wel te vinden als mijn video een keertje hapert.
Dat en ik heb werkelijk een geheugen van niets.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:32 schreef maniack28 het volgende:
HahaDat kan ja, alleen als Canvas hapert kan ik er niks aan doen
Ik had je geloof ik al een keer verteld dat ik dat was, in het Ska! topic... maar goed... je bent mod,dus je ziet zoveel dingen voorbij komen
![]()
Ff vragen. Je weet maar nooit!quote:Anyway... ik denk erover om een savecarnivale-tshirt te kopen, maar ik heb geen creditcard.. weet niet of mn pa het leuk vind als ik de zijne ga gebruiken![]()
Ik vind dat eng.quote:Heb je trouwens op de site: http://www.hbocarnivaletarot.com/ al een legging voor je laten doen![]()
Dat is dan wel weer stoer! Dezelfde als Sofie!quote:Ik ben sinds Carnivale ook zeer geinteresseerd in tarot, heb mn eigen setje (Rider Waite, zelfde alsSofie
). Shit.. ik heb de cd nu alweer 4 uur aanstaan en hij is maar 55 minuten lang
![]()
Een horoscoop is niets anders dan tarotquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat eng.
Ik had het er laatst over met een vriendinnetje die het ook doet. Die wilde wel een keer kaarten
leggen voor me, maar ik durf niet.
Horoscopen lezen en pendelen enzo vind ik prima, maar tarot kaarten vind ik veel 'echter' op de een of andere manier.
Ow.. en wat is je toekomst?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisteren wel op de link geklikt die je gaf. Dat vond ik nog wel redelijk 'veilig' omdat het gewoon computergeneuzel is.
En ik heb net toch maar de CD besteld!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
*met hoofd tegen de muur bonkt
*ogen uitkrabt
*paniek!
Idd gisterenavond op een compleet andere tijd... en dus hebben wij het niet goed opgenomen...
Is er hier iemand die het wel goed opgenomen heeft?
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:08 schreef Venugopalan het volgende:
Gelukkig kwam ik zaterdag op tijd thuis, dus ik kon nog net optijd mn videorecorder herprogrameren.
En..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb alleen et laatste stukje gezien.. want omdat het zo laat kwam was ik in slaap gevallen![]()
Nou, dan heb ik in elk geval steun aan jou gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
slangenvrouw is al weken weer levend hoor.
ja, nou... dat weet ik dus niet. Je moet dit wel ook echt leuk vinden. Bijna elke week zat ik weer 'Wat onwijs gaaf, maar ik snap er geen fuck van.'quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:53 schreef maniack28 het volgende:
Ik weet zeker dat Carnivale veel succesvoller had kunnen zijn en dan had de stekker er zeker niet uit gemoeten
nou dan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:53 schreef maniack28 het volgende:
Ik weet niet hoe het in de US is, (
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef maniack28 het volgende:Heb je de vooruitblik naar volgende week al gezien? Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was halverwege de aflevering toen ik dit posttequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef Venugopalan het volgende:
[..]
Heb je de vooruitblik naar volgende week al gezien? Spannend!
[ Bericht 39% gewijzigd door BE op 12-03-2006 21:09:07 ]
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:09 schreef ibo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 12-03-2006 21:09:31 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Druk je toch weg. Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:16 schreef Tafkahs het volgende:
't is wel nep dat ze altijd interessante voorstukjes voor de volgende keer laten zien
Zal ik het dan maar verklappen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:13 schreef Slayage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]Volgens mij hebben jullie gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ze hebben gelijkquote:
Ik heb altijd gelijkquote:
Van de zomer naar New York, hopelijk vind ik hem daar als S2 op dvdquote:Op woensdag 5 april 2006 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag is de CD met de muziek binnen gekomen.
bronquote:Meanwhile, another seemingly doomed series with a similarly expressive following may in fact be headed back to television. MediaVillage has heard that HBO is seriously considering developing a two hour movie or a four-hour miniseries that would tie up the tantalizing loose ends from the final episode of its supernatural dust-bowl drama Carnivale. (The series ended in an abrupt manner that infuriated its loyal viewers, leaving them to wonder if Ben the healer could survive his violent confrontation with the evil Brother Justin, and if the newly possessed Sofie would succeed in bringing Justin back to life.) The new production would be telecast sometime in 2007. Further, if that movie or mini does well, MediaVillage has been told the pay cable giant might even consider resurrecting the franchise as an ongoing series in 2008.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef Capetown het volgende:
[..]
bron
Als dit eens waar mocht zijn...
...Holy second Serenity Batman!...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:40 schreef thettes het volgende:
Heb dit gerucht al eerder gehoord en is ook door Daniel Knauf ontkracht. Dat zou het verhaal geen recht aandoen scheen hij te vinden. Maarja hopelijk kloppen de geruchten wel en klopt er niets van de ontkenning van Dan. Liever dan nog een film dan helemaal niets!
quote:Op maandag 13 maart 2006 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, hč, toch wel hč.
Dat dacht ik nl. ook.Ja die was het ook. Anders kloppen andre gebeurtenissen en opmerkingen ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarre, een film of miniserie zie ik wel zittenZoals bij Twin Peaks (al was de film daar dan een prequel) want die serie was ook niet klaar eigenlijk.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
Als het waar is.....quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef Capetown het volgende:
[..]
bron
Als dit eens waar mocht zijn...
ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:36 schreef maniack28 het volgende:
Pas laat, kwart voor 12 pas.. tot kwart voor 1...
Zonde, zo'n serie moet je eerder uitzenden, maar ja... je weet het he.. leve de commercie
Juist een goede zet, goed programma laat op de avond, dan blijft iedereen wachten en van pure ellende kijken ze ook de pulpprogramma's wel.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
Zulke series lijken me redelijk duur in aanschaf, en dan zenden ze het op zulk laat tijdstip uit.
Zijn ze helemaal gek geworden?
Ok, ik weet hoe moeilijk beleidsmakers mbt programmeting het hebben maar ffs....
Ik denk niet dat mensen van kwart voor 12 tot kwart voor 1 doordeweeks na het weekend een serie gaan zitten kijken als ze het nog niet kennen.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Juist een goede zet, goed programma laat op de avond, dan blijft iedereen wachten en van pure ellende kijken ze ook de pulpprogramma's wel.
Zo ging het ook met Soprano's. Keigoed programma, vele prijzen gewonnen, en dan nog zo'n laag kijkcijferaandeel op de NL TV omdat het te laat werd uitgezonden.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen van kwart voor 12 tot kwart voor 1 doordeweeks na het weekend een serie gaan zitten kijken als ze het nog niet kennen.
als dat het geval was had sbs6 het vast wel gekocht, maar die zien dat vermoedelijk niet gebeuren dus doen het niet. omdat een serie in amerika een succes is betekend niet direct dat het ook in nederland goed gaat lopen.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:17 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Zo ging het ook met Soprano's. Keigoed programma, vele prijzen gewonnen, en dan nog zo'n laag kijkcijferaandeel op de NL TV omdat het te laat werd uitgezonden.
Als SBS6 t zou hebben uitgezonden om 21.00 ofzo dan zouden de kijkcijfers wel rond de miljoen liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |