Of je leest het topic even.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:07 schreef Timo20 het volgende:
Vanaf zaterdagavond 23.20uur wordt op Belgie 2 het tweede seizoen uitgezonden, voor de mensen die geinteresseerd zijn
Voor de mensen die seizoen 1 niet gezien hebben zijn er een paar opties:quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:07 schreef Timo20 het volgende:
Vanaf zaterdagavond 23.20uur wordt op Belgie 2 het tweede seizoen uitgezonden, voor de mensen die geinteresseerd zijn
Zag het toevallig net in de gids staan. Alleen jammer dat HBO na episode 2 gestopt is met de serie en we dus (waarschijnlijk) nooit de rest van de reeks en de afloop te zien zullen krijgen.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:33 schreef Brighteyes het volgende:
Quick reminder, voor het geval iemand het toch nog zou vergeten...
Vanavond 23.20 Canvas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik het einde van seizoen 1 nog eens moet kijken...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Hehe, duurt nog minstens een half jaartjequote:Op maandag 9 januari 2006 13:16 schreef Fling het volgende:
Damn waarom zie ik dit topic nu pas![]()
![]()
Nou ja, wachten op Nld3 dan maar
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef maniack28 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef PDOA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik dan weer volledig gemist!
Ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:40 schreef PDOA het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
quote:Op maandag 9 januari 2006 13:13 schreef maniack28 het volgende:Kijk dat maakt een hoop duidelijker. Bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graag gedaanquote:Op maandag 9 januari 2006 13:48 schreef Venugopalan het volgende:
[..]
Kijk dat maakt een hoop duidelijker. Bedankt!![]()
Op een paar punten zit je op het goede spoor, maar bij andere sla je de plank weer volledig mis...quote:Op maandag 9 januari 2006 13:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Graag gedaanIk ben helemaal gek van deze serie... heb hem niet gedownload, zodat ik lekker het 2e seizoen verspreid kan kijken, geeft veel meer plezier. Ik heb de eerste al 3x gezien en heb er veel over nagedacht.. hoe en wat en waar... de mooiste aflevering tot nu toe is de laatste van seizoen 1.. die is echt briljant, vooral het einde
Jij hebt het zeker al helemaal gezienquote:Op maandag 9 januari 2006 13:59 schreef PDOA het volgende:
[..]
Op een paar punten zit je op het goede spoor, maar bij andere sla je de plank weer volledig mis...
Pssst!quote:Op maandag 9 januari 2006 14:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Jij hebt het zeker al helemaal gezienMondje dicht he.... anders dan is de spanning eraf... ik ben benieuwd.. nog 11 weken te gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 januari 2006 14:30 schreef PDOA het volgende:
[..]
Pssst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Wat? Serie 2? bedoel je?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 19:41 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Zag het toevallig net in de gids staan. Alleen jammer dat HBO na episode 2 gestopt is met de serie en we dus (waarschijnlijk) nooit de rest van de reeks en de afloop te zien zullen krijgen.
Ja iddquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:42 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik schrok er gewoon zo van dat ik geen normaal bericht meer kon typen.
Wat jammer![]()
Heeee! Jij hier?quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:12 schreef Luchtbel het volgende:
Wat? Serie 2? bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:36 schreef PDOA het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Jep ik keek vorig jaar op Nederland 3 en nu sinds zaterdag dus op Canvasquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heeee! Jij hier?
Balen he... Na Serie 2 houdt het gewoon op!
Je (en alle anderen) hebt alleen de eerste aflevering gemist.... je kan er dus nog 11 zien!!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:34 schreef boneyard het volgende:
helemaal gemist dat het op canvas kwam, naja ook maar wachten tot het op nld3 komt.
Ja. Maar je kunt je aansluiten bij de lotgenoten die proberen, of in ieder geval hopen, de serie terug te krijgen op tv.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:12 schreef Luchtbel het volgende:
Wat? Serie 2? bedoel je?
Hèhèhèquote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:35 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Ja. Maar je kunt je aansluiten bij de lotgenoten die proberen, of in ieder geval hopen, de serie terug te krijgen op tv.
\quote:Op zondag 15 januari 2006 11:54 schreef Brighteyes het volgende:
We wilden net gaan kijken op video is het doorgifte signaal echt helemaal bagger geweest gisteren.
Het leek wel een bufferende stream.
Is er iemand die gisteren wel en goed signaal had en het toevallig opgenomen heeft?
Ik heb het wel gezienquote:Op maandag 16 januari 2006 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ok... tot nu toe hier dus nog niemand die het zaterdag (goed) gezien heeft...
Gewoon doen joh. Het zal je nog meevallen.quote:Op maandag 16 januari 2006 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is dus een spoiler die ik niet ga lezen...
Ik kan me meestal heel slecht beheersen bij die dingen maar ik ga niet als seizoen 2 pas net begonnen is nu al lezen hoe het af zal gaan lopen.
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef PDOA het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren hoe deze aflevering verloopt, maar ik kan je wel het einde van de serie vertellen:Die serie zou ik ook wel willen zien eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:36 schreef PDOA het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren hoe deze aflevering verloopt, maar ik kan je wel het einde van de serie vertellen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dit is een schaamteloze TVPDat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
Nou..zo leuk lijkt die serie mij niet.. komt teveel overeen met mijn eigen realiteitquote:Op maandag 16 januari 2006 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok... als jij er zo op reageert, dan durf ik idd ook wel.
En idd...
Mij ook!quote:Op maandag 16 januari 2006 14:02 schreef maniack28 het volgende:
Nou..zo leuk lijkt die serie mij niet.. komt teveel overeen met mijn eigen realiteit![]()
Geef mij maar Carnivale![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 10:12 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ook geen scrambled beeld bij jou dus?
Doe je het verslagje dan wel tussen spoiler tags voor degenen die het nog ergens hopen te zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een beetje chaotisch allemaal... maar ik hoop dat degene die het gemist hebben er toch wel iets van begrijpen
Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:22 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]Ik heb het beginstuk wel kunnen zien, pas na 15 minuten begon hij te kuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is een beetje chaotisch allemaal... maar ik hoop dat degene die het gemist hebben er toch wel iets van begrijpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb het beginstuk wel kunnen zien, pas na 15 minuten begon hij te kuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan afl. 2 wel lenen van die vriend van mij alleen krijgt hij hem zelf pas as weekend van zijn vriendin in f*cking groningen.Dus dan maar afl. 3 kijken as zaterdag en dan volgende week nog even 2 voor de goede orde.
Ik weet niet of ik zometeen kijk of dinsdag... heb toets morgen en moet vroeg weg... ff nog over nadenkenquote:Op zondag 29 januari 2006 21:14 schreef Brighteyes het volgende:
Gezien idd!
Er was zeker in het begin wel wat storing (witte spikkeltjes in beeld) maar verder was het gewoon prima te zien hier!
En zo ongeveer elke keer weer zeg ik: 'Ik snap er niks meer van!'
[ Bericht 11% gewijzigd door thettes op 30-01-2006 01:16:04 (laatste spoilertag vergeten) ]
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:15 schreef thettes het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 januari 2006 01:46 schreef PDOA het volgende:
[..]SpannendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb het toch maar gekeken gister... en er broeit wat
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Eh, die is al bezig...quote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef Timo20 het volgende:
Vanmiddag seizoen 1 afgekeken![]()
Ben benieuwd naar het tweede seizoen. Bring it on
![]()
eh... ik kijk geen series op tvquote:
Downloaden dus. Heb ik ook gedaan.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
eh... ik kijk geen series op tv
daarbij: het was al begonnen op tv toen ik nog aan seizoen 1 moest beginnen. Het mag duidelijk zijn dat ik het over de dvd heb. Maar daar moeten we nog op wachten tot augustus
download geen films en series, alleen muziek.quote:
uhu, ik ben de buurman/jongenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:01 schreef Brighteyes het volgende:
Btw... je sig... Je bent een Gouwenaar?
En gefeliciteerd met je 1-jarige Fokker-schap!
Hahaquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:27 schreef Brighteyes het volgende:Meen je dat nou?
Wat een vaag toeval zeg!
Maarreh... dan weet ik je dus wel te vinden als mijn video een keertje hapert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |