Dat en ik heb werkelijk een geheugen van niets.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:32 schreef maniack28 het volgende:
HahaDat kan ja, alleen als Canvas hapert kan ik er niks aan doen
Ik had je geloof ik al een keer verteld dat ik dat was, in het Ska! topic... maar goed... je bent mod,dus je ziet zoveel dingen voorbij komen
![]()
Ff vragen. Je weet maar nooit!quote:Anyway... ik denk erover om een savecarnivale-tshirt te kopen, maar ik heb geen creditcard.. weet niet of mn pa het leuk vind als ik de zijne ga gebruiken![]()
Ik vind dat eng.quote:Heb je trouwens op de site: http://www.hbocarnivaletarot.com/ al een legging voor je laten doen![]()
Dat is dan wel weer stoer! Dezelfde als Sofie!quote:Ik ben sinds Carnivale ook zeer geinteresseerd in tarot, heb mn eigen setje (Rider Waite, zelfde alsSofie
). Shit.. ik heb de cd nu alweer 4 uur aanstaan en hij is maar 55 minuten lang
![]()
Een horoscoop is niets anders dan tarotquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat eng.
Ik had het er laatst over met een vriendinnetje die het ook doet. Die wilde wel een keer kaarten
leggen voor me, maar ik durf niet.
Horoscopen lezen en pendelen enzo vind ik prima, maar tarot kaarten vind ik veel 'echter' op de een of andere manier.
Ow.. en wat is je toekomst?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisteren wel op de link geklikt die je gaf. Dat vond ik nog wel redelijk 'veilig' omdat het gewoon computergeneuzel is.
En ik heb net toch maar de CD besteld!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
*met hoofd tegen de muur bonkt
*ogen uitkrabt
*paniek!
Idd gisterenavond op een compleet andere tijd... en dus hebben wij het niet goed opgenomen...
Is er hier iemand die het wel goed opgenomen heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:08 schreef Venugopalan het volgende:
Gelukkig kwam ik zaterdag op tijd thuis, dus ik kon nog net optijd mn videorecorder herprogrameren.
En..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb alleen et laatste stukje gezien.. want omdat het zo laat kwam was ik in slaap gevallen![]()
Nou, dan heb ik in elk geval steun aan jou gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
slangenvrouw is al weken weer levend hoor.
ja, nou... dat weet ik dus niet. Je moet dit wel ook echt leuk vinden. Bijna elke week zat ik weer 'Wat onwijs gaaf, maar ik snap er geen fuck van.'quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:53 schreef maniack28 het volgende:
Ik weet zeker dat Carnivale veel succesvoller had kunnen zijn en dan had de stekker er zeker niet uit gemoeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
nou dan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:53 schreef maniack28 het volgende:
Ik weet niet hoe het in de US is, (
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef maniack28 het volgende:Heb je de vooruitblik naar volgende week al gezien? Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was halverwege de aflevering toen ik dit posttequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef Venugopalan het volgende:
[..]
Heb je de vooruitblik naar volgende week al gezien? Spannend!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door BE op 12-03-2006 21:09:07 ]
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:09 schreef ibo het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 12-03-2006 21:09:31 ]Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Druk je toch weg. Doe ik ook altijd.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:16 schreef Tafkahs het volgende:
't is wel nep dat ze altijd interessante voorstukjes voor de volgende keer laten zien
Zal ik het dan maar verklappen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
quote:Op zondag 12 maart 2006 15:13 schreef Slayage het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 09-02-2008 13:35 schreef Triggershot:
Kanet Shay'an M3 Al-Fa O+
quote:Op zondag 12 maart 2006 21:56 schreef HetwasietsmeteenF het volgende:
[..]Volgens mij hebben jullie gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ze hebben gelijkquote:
Ik heb altijd gelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Van de zomer naar New York, hopelijk vind ik hem daar als S2 op dvdquote:Op woensdag 5 april 2006 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Vandaag is de CD met de muziek binnen gekomen.
bronquote:Meanwhile, another seemingly doomed series with a similarly expressive following may in fact be headed back to television. MediaVillage has heard that HBO is seriously considering developing a two hour movie or a four-hour miniseries that would tie up the tantalizing loose ends from the final episode of its supernatural dust-bowl drama Carnivale. (The series ended in an abrupt manner that infuriated its loyal viewers, leaving them to wonder if Ben the healer could survive his violent confrontation with the evil Brother Justin, and if the newly possessed Sofie would succeed in bringing Justin back to life.) The new production would be telecast sometime in 2007. Further, if that movie or mini does well, MediaVillage has been told the pay cable giant might even consider resurrecting the franchise as an ongoing series in 2008.
Goed nieuwsquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef Capetown het volgende:
[..]
bron
Als dit eens waar mocht zijn...
...Holy second Serenity Batman!...quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:40 schreef thettes het volgende:
Heb dit gerucht al eerder gehoord en is ook door Daniel Knauf ontkracht. Dat zou het verhaal geen recht aandoen scheen hij te vinden. Maarja hopelijk kloppen de geruchten wel en klopt er niets van de ontkenning van Dan. Liever dan nog een film dan helemaal niets!
quote:Op maandag 13 maart 2006 09:27 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, hè, toch wel hè.
Dat dacht ik nl. ook.Ja die was het ook. Anders kloppen andre gebeurtenissen en opmerkingen ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maarre, een film of miniserie zie ik wel zittenZoals bij Twin Peaks (al was de film daar dan een prequel) want die serie was ook niet klaar eigenlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Als het waar is.....quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:32 schreef Capetown het volgende:
[..]
bron
Als dit eens waar mocht zijn...
ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 10 juni 2006 08:36 schreef maniack28 het volgende:
Pas laat, kwart voor 12 pas.. tot kwart voor 1...
Zonde, zo'n serie moet je eerder uitzenden, maar ja... je weet het he.. leve de commercie
Juist een goede zet, goed programma laat op de avond, dan blijft iedereen wachten en van pure ellende kijken ze ook de pulpprogramma's wel.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
ik snap het ook niet
Zulke series lijken me redelijk duur in aanschaf, en dan zenden ze het op zulk laat tijdstip uit.
Zijn ze helemaal gek geworden?
Ok, ik weet hoe moeilijk beleidsmakers mbt programmeting het hebben maar ffs....
Ik denk niet dat mensen van kwart voor 12 tot kwart voor 1 doordeweeks na het weekend een serie gaan zitten kijken als ze het nog niet kennen.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Juist een goede zet, goed programma laat op de avond, dan blijft iedereen wachten en van pure ellende kijken ze ook de pulpprogramma's wel.
Zo ging het ook met Soprano's. Keigoed programma, vele prijzen gewonnen, en dan nog zo'n laag kijkcijferaandeel op de NL TV omdat het te laat werd uitgezonden.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mensen van kwart voor 12 tot kwart voor 1 doordeweeks na het weekend een serie gaan zitten kijken als ze het nog niet kennen.
als dat het geval was had sbs6 het vast wel gekocht, maar die zien dat vermoedelijk niet gebeuren dus doen het niet. omdat een serie in amerika een succes is betekend niet direct dat het ook in nederland goed gaat lopen.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:17 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Zo ging het ook met Soprano's. Keigoed programma, vele prijzen gewonnen, en dan nog zo'n laag kijkcijferaandeel op de NL TV omdat het te laat werd uitgezonden.
Als SBS6 t zou hebben uitgezonden om 21.00 ofzo dan zouden de kijkcijfers wel rond de miljoen liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |