Dat en ik heb werkelijk een geheugen van niets.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:32 schreef maniack28 het volgende:
HahaDat kan ja, alleen als Canvas hapert kan ik er niks aan doen
Ik had je geloof ik al een keer verteld dat ik dat was, in het Ska! topic... maar goed... je bent mod,dus je ziet zoveel dingen voorbij komen
![]()
Ff vragen. Je weet maar nooit!quote:Anyway... ik denk erover om een savecarnivale-tshirt te kopen, maar ik heb geen creditcard.. weet niet of mn pa het leuk vind als ik de zijne ga gebruiken![]()
Ik vind dat eng.quote:Heb je trouwens op de site: http://www.hbocarnivaletarot.com/ al een legging voor je laten doen![]()
Dat is dan wel weer stoer! Dezelfde als Sofie!quote:Ik ben sinds Carnivale ook zeer geinteresseerd in tarot, heb mn eigen setje (Rider Waite, zelfde alsSofie
). Shit.. ik heb de cd nu alweer 4 uur aanstaan en hij is maar 55 minuten lang
![]()
Een horoscoop is niets anders dan tarotquote:Op woensdag 1 februari 2006 12:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vind dat eng.
Ik had het er laatst over met een vriendinnetje die het ook doet. Die wilde wel een keer kaarten
leggen voor me, maar ik durf niet.
Horoscopen lezen en pendelen enzo vind ik prima, maar tarot kaarten vind ik veel 'echter' op de een of andere manier.
Ow.. en wat is je toekomst?quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:35 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb gisteren wel op de link geklikt die je gaf. Dat vond ik nog wel redelijk 'veilig' omdat het gewoon computergeneuzel is.
En ik heb net toch maar de CD besteld!![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
*met hoofd tegen de muur bonkt
*ogen uitkrabt
*paniek!
Idd gisterenavond op een compleet andere tijd... en dus hebben wij het niet goed opgenomen...
Is er hier iemand die het wel goed opgenomen heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2006 16:08 schreef Venugopalan het volgende:
Gelukkig kwam ik zaterdag op tijd thuis, dus ik kon nog net optijd mn videorecorder herprogrameren.
En..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb alleen et laatste stukje gezien.. want omdat het zo laat kwam was ik in slaap gevallen![]()
Nou, dan heb ik in elk geval steun aan jou gehadquote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:28 schreef Brighteyes het volgende:
slangenvrouw is al weken weer levend hoor.
ja, nou... dat weet ik dus niet. Je moet dit wel ook echt leuk vinden. Bijna elke week zat ik weer 'Wat onwijs gaaf, maar ik snap er geen fuck van.'quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:53 schreef maniack28 het volgende:
Ik weet zeker dat Carnivale veel succesvoller had kunnen zijn en dan had de stekker er zeker niet uit gemoeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
nou dan.quote:Op woensdag 1 maart 2006 08:53 schreef maniack28 het volgende:
Ik weet niet hoe het in de US is, (
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:06 schreef maniack28 het volgende:Heb je de vooruitblik naar volgende week al gezien? Spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was halverwege de aflevering toen ik dit posttequote:Op woensdag 1 maart 2006 14:17 schreef Venugopalan het volgende:
[..]
Heb je de vooruitblik naar volgende week al gezien? Spannend!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |